novi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #825 Dátum: 2017. Július 11. - 20:51:06 » |
|
sziasztok... első körben itt írom meg, megválok tőle... inter autóházas, 2005-ös 1.8 sw ezüst kombi, platinum felszereltséggel + pajzs védelem, gyári vonóhorog, végig vezetett szervizkönyv, 166 ekm, Kornél /ha ez még mond valamit/ keze munkája, téli-nyári kerék garnitúra, thule tetőcsomagtartó 2 kerékpártartó, stb, stb... ha valakit komolyan érdekel innen, az írjon a novi1@t-online.hu mail-re... köszi: Novi
|
|
|
Naplózva
|
Aquilla, non captat muscas.
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #826 Dátum: 2018. Február 20. - 19:16:47 » |
|
Ez a nap is eljött... eladó lett az autóm. Amit kellett, mindig megkapta, és ez főleg gyári alkatrészeket jelentett. 2 szett jó állapotú kerékkel, stb. Kisebb hibái vannak, ahogy a 13 éves eladó autók többségének, el viszont nem titkolok semmit. Néha mérges voltam rá, mert úgy éreztem hálátlan volt, de ha visszatekintek, 5 éve teszi nálam a dolgát, és szinte csak kopóalkatrészek cserélődtek rajta, azok se sűrűn. 1,8-as, 4 ajtós és kipörgésgátlós, tehát a típushibák, úgymint termosztát tönkremenés, világítás csati elégés, Suzuki rokon ABS kocka, ezek egyik sem érintik. https://www.hasznaltauto.hu/auto/daewoo/nubira/daewoo_nubira_1.8_cdx-12614652
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #827 Dátum: 2018. Február 20. - 19:23:56 » |
|
Szép a fejegység, gondolom jól is szól.
Mi lesz helyette?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #828 Dátum: 2018. Február 20. - 19:35:02 » |
|
Szép a fejegység, gondolom jól is szól.
Mi lesz helyette?
Alapból jó szerintem a Nubira hangrendszere, amikor a gyári Blaupunkt helyett egy bluetooth-os másik Blaupunkt került be, téptem is a hajam, hogy mennyire fos. Ez a Kenwood viszont nagyon rendben van, igaz használtan is jóval több volt, mint az elődje újonnan ( : +van még egy pici Blaupunkt aktív láda a csomagtartóban, faludiszkónak kevés, de kellemesen aládörmög. 99%-os valószínűséggel egy S-Cross GL+ lesz helyette.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #829 Dátum: 2018. Február 21. - 13:57:43 » |
|
Ez a nap is eljött... eladó lett az autóm. Amit kellett, mindig megkapta, és ez főleg gyári alkatrészeket jelentett. 2 szett jó állapotú kerékkel, stb. Kisebb hibái vannak, ahogy a 13 éves eladó autók többségének, el viszont nem titkolok semmit. Néha mérges voltam rá, mert úgy éreztem hálátlan volt, de ha visszatekintek, 5 éve teszi nálam a dolgát, és szinte csak kopóalkatrészek cserélődtek rajta, azok se sűrűn. 1,8-as, 4 ajtós és kipörgésgátlós, tehát a típushibák, úgymint termosztát tönkremenés, világítás csati elégés, Suzuki rokon ABS kocka, ezek egyik sem érintik. https://www.hasznaltauto.hu/auto/daewoo/nubira/daewoo_nubira_1.8_cdx-12614652Korrekt leírást adtál az autódról, ebből látszik, hogy törődtél vele, és nem kell nagy költségekbe vernie magát a leendő tulajnak. Mivel én is erősen gondolkodom az autócserén, kíváncsi leszek majd az eladási árra, mert ebből tudok viszonyítani az autóm tényleges értékére. Hasonló kivitel, de kevésbé felszerelt 1.6-os, nagyjából ilyen kilométerfutással. A különbség, hogy nálam hamarosan eljön a következő vezérléscsere, amiről - remélem - már nem nekem kell gondoskodnom... Majd jelezd, ha eladtad!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #830 Dátum: 2018. Február 22. - 16:52:19 » |
|
Korrekt leírást adtál az autódról, ebből látszik, hogy törődtél vele, és nem kell nagy költségekbe vernie magát a leendő tulajnak. Mivel én is erősen gondolkodom az autócserén, kíváncsi leszek majd az eladási árra, mert ebből tudok viszonyítani az autóm tényleges értékére. Hasonló kivitel, de kevésbé felszerelt 1.6-os, nagyjából ilyen kilométerfutással. A különbség, hogy nálam hamarosan eljön a következő vezérléscsere, amiről - remélem - már nem nekem kell gondoskodnom... Majd jelezd, ha eladtad! Van pár apróság rajta, de ebből a legnagyobbat (egy olajfolyás, ráadásul nemrég cserélt szimmeringnél...) remélem a hétvégén megoldja a szerelőm. De alapjába véve egy még sokáig használható, csak nem túl szép autót fog kapni aki megveszi. A külseje miatt nem nagyon számítják be, mivel a tisztelt vásárlók fél millával a zsebükben már alig futott új autót várnak, akkor is, ha ezzel gyakorlatilag azt mondják, hogy "légyszi, verjetek már át, mert azt igénylem"... Jelzem ha elkelt, meg azt is, hogy mennyiért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #831 Dátum: 2018. Február 23. - 11:57:34 » |
|
Korrekt leírást adtál az autódról, ebből látszik, hogy törődtél vele, és nem kell nagy költségekbe vernie magát a leendő tulajnak. Mivel én is erősen gondolkodom az autócserén, kíváncsi leszek majd az eladási árra, mert ebből tudok viszonyítani az autóm tényleges értékére. Hasonló kivitel, de kevésbé felszerelt 1.6-os, nagyjából ilyen kilométerfutással. A különbség, hogy nálam hamarosan eljön a következő vezérléscsere, amiről - remélem - már nem nekem kell gondoskodnom... Majd jelezd, ha eladtad! Van pár apróság rajta, de ebből a legnagyobbat (egy olajfolyás, ráadásul nemrég cserélt szimmeringnél...) remélem a hétvégén megoldja a szerelőm. De alapjába véve egy még sokáig használható, csak nem túl szép autót fog kapni aki megveszi. A külseje miatt nem nagyon számítják be, mivel a tisztelt vásárlók fél millával a zsebükben már alig futott új autót várnak, akkor is, ha ezzel gyakorlatilag azt mondják, hogy "légyszi, verjetek már át, mert azt igénylem"... Jelzem ha elkelt, meg azt is, hogy mennyiért. Köszi. Beszámítás amúgy sem éri meg (az eladónak), mert egy "menekülő árat" kapnál érte, amin a kereskedő semmiképpen sem bukhat. Mondjuk úgy 250-et...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #832 Dátum: 2018. Március 04. - 20:15:46 » |
|
A fentebb linkelt autóm továbbra is eladó, viszont mivel el is akarom adni, az árát levittem a piaci árak aljára, 495e Ft. Ennél olcsóbb már nem lesz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #833 Dátum: 2018. Március 06. - 20:44:52 » |
|
Elkelt az autó, nem akarok itt szentimentáliskodni, de kis híján megkönnyeztem ahogy néztem a teraszról hogy elviszik. Csak egy tárgy volt, de mégiscsak gondoskodtam róla 5 évig, ő meg elvitt minket stabilan, biztonságosan, mindenféle időjárási körülmények között elég sok messzi és még több kevésbé messzi helyre. 460 ezerért ment el, kisebb hibái ismertetése és adásvételin történő rögzítése mellett.
Mikor reggel elmentem vele dolgozni, nem gondoltam volna, hogy estére már másé lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #834 Dátum: 2018. Március 07. - 07:27:20 » |
|
Én a mai napig minden előző autómat sajnálom kicsit, mindegyikhez kötöttek szép emlékek. Persze leginkább a Lacettit sajnálom, ami több mint 9 évig vitt mindenhova új korától fogva. Egyedül azt nem sajnálom, hogy az eladása által megszabadultam az autóhiteltől. Az biztos, hogy a jelenlegi helyzetből kiindulva többet autót hitelre nem vásárolok, sőt egyelőre új autót sem, megfelel nekem a pár éves használt is. Mikor lesz meg az új? Írhatnál róla majd egy kis összehasonlítást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #835 Dátum: 2018. Március 07. - 08:55:59 » |
|
Az biztos, hogy a jelenlegi helyzetből kiindulva többet autót hitelre nem vásárolok, sőt egyelőre új autót sem, megfelel nekem a pár éves használt is. Mikor lesz meg az új? Írhatnál róla majd egy kis összehasonlítást. Az az igazság, hogy én meg sok-sok keresgélés-nézelődés után arra jutottam, hogy használt autót nem veszek. Egyszerűen nem érzem garantáltnak, hogy hosszú időre kevesebb nyűge lesz, mint a Nubirának volt. Új autó, sok garanciával, általam bejáratva, így talán 8-10 évig minimális időráfordítással autó lesz. Persze ehhez kell hitelt felvennem, de Forint alapú, rögzített kamatú hitelt akarok felvenni, ami 4 év múlva reményeim szerint még annyira sem fog fájni, mint most. A következő autót el kéne menni mostmár megrendelni, aztán ha mákom van, és megvan még nekik, amit február végére rendeltek be, akkor kb. azonnal megvan, ha nem, akkor gyártástól függően. Ha eltöltöttem vele némi időt, írok majd. Egyelőre az a benyomásom, hogy az S-Cross ugyanazt tudja, mint a Nubira/Lacetti. Egy jutányos árú, saját árszintjén nagyon sokat kínáló, viszonylag egyszerű, de elfogadható kivitelű autó, amiben bőven elég hely van egy átlagos családnak. Nem vagyok nagy turbópárti, de az 1 literes kisturbó hasonlóan viszi a könnyű bódét, mint a Nubirát az 1,8-as. Viszont sokkal kevesebbet fogyaszt. Autópályán valószínűleg többet fog fogyasztani a légellenállás miatt, de az nekem az össz futást/költséget tekintve nem jelentős tétel. Van 1,4-es 140 lovas is, de nekem nem éri meg azt a plusz 300 ezret, közlekedni elég a 112 lovas is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #836 Dátum: 2018. Március 07. - 09:43:45 » |
|
Hitelt én is vettem fel, de nem autóhitelt, hanem személyi kölcsönt nagyon kedvező feltételekkel (akkor tulajdonképpen az új autók vásárlásához adott 0% THM hiteleket leszámítva ez volt a legkedvezőbb a bankszámla vezető bankomnál) és persze rövid futamidőre. Így, ha véletlenül megszorulok anyagilag, pénzzé tudom tenni az autót és vehetek egy olcsóbbat. Abban van igazság, hogy egy új autó főképp a garancia miatt jó, bár nekem a Lacetti esetében ezt talán egyszer kellett igénybe vennem (vízhőfok jeladó), előtte a szintén új Kalosnál meg két alkalommal (vezető biztonsági öv csatja, illetve digitális óra csere). Persze lehet komolyabb hiba is az autókkal garanciaidő alatt, amit ingyen javítanak, bár szerintem manapság már nem annyira jellemző. A legtöbb gond úgyis csak utána jön (lásd a visszahívások, de az meg nem garanciafüggő), normális használattal is. A használt autó meg tényleg rizikós, de nálam más opció nem volt, hiszen nagy autót szerettem volna, szívó benzines motorral, amelynek az előélete is jól nyomonkövethető. Végül szerencsém volt (kopp-kopp-kopp), igaz ehhez németországi autó kellett. Az igazi vágyam egy V6-V8 lenne (és remélem egyszer össze is jön a V8 ). A Vitara például nekem is tetszik, az S-Cross kicsit fura kinézetű számomra, de biztos nem rossz autó. Az biztos, hogy a sima SX4-hez képest jelentősen nagyobb utastere van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #837 Dátum: 2018. Március 07. - 18:29:21 » |
|
Az igazi vágyam egy V6-V8 lenne (és remélem egyszer össze is jön a V8 ). A Vitara például nekem is tetszik, az S-Cross kicsit fura kinézetű számomra, de biztos nem rossz autó. Az biztos, hogy a sima SX4-hez képest jelentősen nagyobb utastere van. Nálam is rövid lesz viszonylag a futamidő (3 év), ha ez így nem ment volna, akkor használtakat néztem volna, vagy megtartom a Nubirát. Tény, hogy garancia alatt azért jó eséllyel nem lesz sok baja, de így ha teszem azt 7-8 évesen kezdenek bajai lenni, akkor is 7-8 gondmentes évem van, és nem 3-5, szóval nekem most ez így vonzóbb volt. Ja, a nagy szívó benzinesek jók, nekem is az tetszene, de a hobbi igényeimet kielégíti a wankel, úgyhogy itt most inkább a méret-felszereltség-élhetőség kombó volt ami döntött. A Vitara amúgy belül nem sokkal szűkebb, a csomagtere viszont kisebb, meg a felszereltségéből is hiányzik pár olyan dolog, amire én vágytam (könyöktámaszok, két zónás klíma, stb.), szóval bár kicsivel olcsóbb és sokkal gusztusosabb is, mint a zesixnégyeskrossz (undorító a neve, ha még nem írtam volna ), de ár-értékben utóbbi vezet. (amúgy szerintem off-topikban vagyunk, de te vagy a moderátor )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #838 Dátum: 2018. Március 08. - 12:54:58 » |
|
Az igazi vágyam egy V6-V8 lenne (és remélem egyszer össze is jön a V8 ). A Vitara például nekem is tetszik, az S-Cross kicsit fura kinézetű számomra, de biztos nem rossz autó. Az biztos, hogy a sima SX4-hez képest jelentősen nagyobb utastere van. Nálam is rövid lesz viszonylag a futamidő (3 év), ha ez így nem ment volna, akkor használtakat néztem volna, vagy megtartom a Nubirát. Tény, hogy garancia alatt azért jó eséllyel nem lesz sok baja, de így ha teszem azt 7-8 évesen kezdenek bajai lenni, akkor is 7-8 gondmentes évem van, és nem 3-5, szóval nekem most ez így vonzóbb volt. Ja, a nagy szívó benzinesek jók, nekem is az tetszene, de a hobbi igényeimet kielégíti a wankel, úgyhogy itt most inkább a méret-felszereltség-élhetőség kombó volt ami döntött. A Vitara amúgy belül nem sokkal szűkebb, a csomagtere viszont kisebb, meg a felszereltségéből is hiányzik pár olyan dolog, amire én vágytam (könyöktámaszok, két zónás klíma, stb.), szóval bár kicsivel olcsóbb és sokkal gusztusosabb is, mint a zesixnégyeskrossz (undorító a neve, ha még nem írtam volna ), de ár-értékben utóbbi vezet. (amúgy szerintem off-topikban vagyunk, de te vagy a moderátor ) Még jó, hogy a Suzuki a modellváltást nem követi típusszám emeléssel: Esiksznégy, esikszöt, esikszhat, esikszét...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018. Március 09. - 13:52:14 írta Döme »
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #839 Dátum: 2018. Március 13. - 16:38:08 » |
|
Nemrég én is nézelődtem mire cserélném le a lacsit, az s-cross is képbe került. Aztán ügy döntöttem, még marad pár évig. Tulajdonképpen, azon kívül, hogy már 12 éves, semmi bajom vele. A tesóm viszont lecserélte a Lacetti egy 1.4-es S-Crossra.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|