Tomy61
|
|
« Hozzászólás #765 Dátum: 2017. Január 22. - 09:55:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #766 Dátum: 2017. Január 22. - 11:14:06 » |
|
rendben,hogy a suzuki egy atombiztos technika de én bele nem ültetném egyik ismerősömet sem pláne aki sokat megy országúton ,kalosból 1.4sohc-t keress inkább az volt a legstabilabb motor belőle,a matiz szintén nem országútazásra való(saját sparkos tapasztalat,hogy lenézték sokan mert kicsi és előzéskor mindig viszketett az emberek lába pedig 1.0 volt) az utolsó amúgy se 1,0 és még rohad is jópár helyen
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #767 Dátum: 2017. Január 22. - 11:59:26 » |
|
rendben,hogy a suzuki egy atombiztos technika de én bele nem ültetném egyik ismerősömet sem pláne aki sokat megy országúton ,kalosból 1.4sohc-t keress inkább az volt a legstabilabb motor belőle,a matiz szintén nem országútazásra való(saját sparkos tapasztalat,hogy lenézték sokan mert kicsi és előzéskor mindig viszketett az emberek lába pedig 1.0 volt) az utolsó amúgy se 1,0 és még rohad is jópár helyen Az utolsónál én is láttam a rohadást és a motorméret elírását. Sajnos a pénz mennyisége behatárolja a biztonsági szintet. Igaz, lehet kapni ennyiért rengeteg bontószökevényt is (BMW-k vannak dögivel, meg nagy Laguna, Mazda Xedos 6-9 és társai).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #768 Dátum: 2017. Január 22. - 12:48:11 » |
|
rendben,hogy a suzuki egy atombiztos technika de én bele nem ültetném egyik ismerősömet sem pláne aki sokat megy országúton ,kalosból 1.4sohc-t keress inkább az volt a legstabilabb motor belőle,a matiz szintén nem országútazásra való(saját sparkos tapasztalat,hogy lenézték sokan mert kicsi és előzéskor mindig viszketett az emberek lába pedig 1.0 volt) az utolsó amúgy se 1,0 és még rohad is jópár helyen Az utolsónál én is láttam a rohadást és a motorméret elírását. Sajnos a pénz mennyisége behatárolja a biztonsági szintet. Igaz, lehet kapni ennyiért rengeteg bontószökevényt is (BMW-k vannak dögivel, meg nagy Laguna, Mazda Xedos 6-9 és társai). G astra is van az elsőkből igaz 20éves..,de inkább egy astra focus 1es megane közt néznék szét
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #769 Dátum: 2017. Január 22. - 13:28:02 » |
|
G astra mellett az f astrát is számításba lehet venni. Nagyon egyszerű könnyen olcsón fenntartható, 8 szelepes 1,4 és 1,6-os motorok megbízhatóak,alacsony fogyasztásuaka világból kimennek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #770 Dátum: 2017. Január 22. - 15:57:28 » |
|
G Astra tényleg van bőven, de a többségük külföldről származik ebben az árkategóriában, ráadásul eléggé ellenőrizhetetlen az előéletük ezeknek (a keresést leszűkítettem a kitűnő állapotúakra). F Astra jó autó, kivéve a rozsdásodását, igaz ez a Suzuki küszöbjét is érinti. 1.6 vagy nagyobb motor nem játszik, ezért az árért pedig sok az ilyen autó. Láttam szép Nubira 1-et is, de az nagy. Hangsúlyozom, teljesen kezdő női sofőrnek kell. Magamnak persze inkább a nagyobb motorosokat venném.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #771 Dátum: 2017. Január 22. - 19:17:07 » |
|
G Astra tényleg van bőven, de a többségük külföldről származik ebben az árkategóriában, ráadásul eléggé ellenőrizhetetlen az előéletük ezeknek (a keresést leszűkítettem a kitűnő állapotúakra). F Astra jó autó, kivéve a rozsdásodását, igaz ez a Suzuki küszöbjét is érinti. 1.6 vagy nagyobb motor nem játszik, ezért az árért pedig sok az ilyen autó. Láttam szép Nubira 1-et is, de az nagy. Hangsúlyozom, teljesen kezdő női sofőrnek kell. Magamnak persze inkább a nagyobb motorosokat venném.
mi a baj a külföldivel? a magyaron mi ellenőrizhető ?? semmi... suzukinál minden rohad nem csak a küszöb nyúlvány padlólemez futómű bekötési pontok...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #772 Dátum: 2017. Január 22. - 22:47:44 » |
|
csak hogy belepofázzak: hobbiautó keresés közben két véglet is szembe jött, történetesen mindkettő azonos áron:
1. tökéletesen lekövethető előéletű hazai autó, a tulajt ismerő, ismerőstől. Az elmúlt 12 év és 180e km minden számláját megkaptam pdf-ben az autó megtekintése után, el is olvastam, végig márkaszervizben volt szervizelve, kb. fél évente, megkapta ami kell. Cégautó volt, de egy sofőrrel (cégvezető).
2. külföldi autó, nulla információval, egy kert végében állt a sárban kb. fél éve.
A másodikat vettem meg. A motor és a kuplung mindkettőben hibás volt, viszont az elsőn minden, de minden rohadt, ami tudott, kopott volt a belseje, rossz gumik voltak rajta, meg volt húzva, rossz lengéscsillapítók, stb. A második kvázi rozsdamentes, közel tökéletes külső-belső állapotú, nem új, de jó gumik vannak rajta (6 éves, cserés lesz, de egy évet még kibír, és 200k egy szett, tehát igenis tétel), és úgy összességében mindene jobb.
(utóbb előkerült annak is a szervizkönyve, de az eladó sem ismerte a tartalmát, illetve az elmúlt 1 éve homályos)
Nyilván extrém a példa, és lehetne ezer másikat, akár ezt cáfolót is idehozni, csak arra kívánok rámutatni, hogy semmit nem ér a lekövethető előélet. Főleg, hogyha nem kapsz ilyen dokumentációt az autó mellé, akkor itthon azt semmilyen szervezetből nem fogod kiszedni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #773 Dátum: 2017. Január 23. - 07:36:02 » |
|
Általánosságban semmi bajom a külföldről származó autókkal, de ez az árkategória (szerintem) pont az, ahol a külföldről behozott autók többsége nem ajánlott. Én is tudok éppen ellenkező példát mondani. Unokahúgom vett egy külföldről származó Ford KA-t, tip-top állapotú, szerelők látták, hogy törve nem volt (legalábbis nem totálkárból helyreállított, két elem volt rajta újrafényezve, ami még Németországban történt), rozsda egy szem se volt rajta, frissen behozva, tehát nem volt Magyarországon gányolva. Aztán folyamatosan jöttek elő a hibák (nem típusspecifikusak), majd az újrafényezett elemeken kezdtek előjönni a hólyagok. Úgy vélem, ha 2-3 milliós autót szeretnék venni, biztos megnézném a külföldi ajánlatokat is. Azért köszönöm mindenkinek a segítségét.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #774 Dátum: 2017. Január 23. - 09:22:01 » |
|
Vegyen Twingot, imádni fogja! 4 olyan mint én, kényelmesen elfér benne, csomagok nélkül. 1-2 fővel, meg mint egy kis dobozos fogon. Alkatrészek olcsók, 5 liter eszik városban.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #775 Dátum: 2017. Január 23. - 09:56:41 » |
|
Ez sem rossz ötlet, köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #777 Dátum: 2017. Január 23. - 19:37:20 » |
|
Mondjuk ebben tényleg nem kevés, de biztató előjel sokunk számára. A fehér Suzit egyébként 1 nap alatt elvitték
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #778 Dátum: 2017. Január 27. - 19:08:40 » |
|
Elég nehéz a megfelelő autó megtalálása. Normál állapotúnak hirdetett autók között találtam pár "jópofát": "Az autó egyben van, kivéve a motor, mert az ki lett szedve belőle" "Az autó jó állapotú, csak nem indul" "Tökéletes autó, csak valamelyik féltengely kivan" "Az autó jó, bár füstöl, a szerelő szerint szelepszár-szimmeringes" És még sorolhatnám sokáig, ezek a "normál" állapotú autók a hahu-n. Nem beszélve a sok direkt kevés kilométert feltüntető hirdetésről (tizenéves Suzuki 17 ezer km-rel, vagy benzin-gázos tizenéves autó szintén alig több mint 100 ezerrel. Persze ennyi pénzért új autót nem vár az ember, de ha belegondolok, hogy anno én milyen tip-top műszaki állapotban adtam el a közel 200 ezret futott R19 autómat szinte bagóért, akkor elfog a méreg Szerintem elég sok felháborító hirdetés szerepel az oldalon (párat be is jelentettem már, bár sok reményt nem fűzök hozzá). De egy példa a jófogásról (normál állapotú, kisebb esztétikai hibákkal ): http://www.jofogas.hu/budapest/Fiat_Punto_1_2_16V_Active_dupla_digitklima_2_le____61880578.htm
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017. Január 27. - 19:23:54 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #779 Dátum: 2017. Január 27. - 20:18:39 » |
|
Elég nehéz a megfelelő autó megtalálása. Normál állapotúnak hirdetett autók között találtam pár "jópofát": "Az autó egyben van, kivéve a motor, mert az ki lett szedve belőle" "Az autó jó állapotú, csak nem indul" "Tökéletes autó, csak valamelyik féltengely kivan" "Az autó jó, bár füstöl, a szerelő szerint szelepszár-szimmeringes" És még sorolhatnám sokáig, ezek a "normál" állapotú autók a hahu-n. Nem beszélve a sok direkt kevés kilométert feltüntető hirdetésről (tizenéves Suzuki 17 ezer km-rel, vagy benzin-gázos tizenéves autó szintén alig több mint 100 ezerrel. Persze ennyi pénzért új autót nem vár az ember, de ha belegondolok, hogy anno én milyen tip-top műszaki állapotban adtam el a közel 200 ezret futott R19 autómat szinte bagóért, akkor elfog a méreg Szerintem elég sok felháborító hirdetés szerepel az oldalon (párat be is jelentettem már, bár sok reményt nem fűzök hozzá). De egy példa a jófogásról (normál állapotú, kisebb esztétikai hibákkal ): http://www.jofogas.hu/budapest/Fiat_Punto_1_2_16V_Active_dupla_digitklima_2_le____61880578.htmnemtudom milyen sürgős de lesz egy ignis nincs benn sok km(100.000 körül) és szervon kivül semmi kényelmi extra 450-500 környéke
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|