sebijoe
|
|
« Hozzászólás #225 Dátum: 2010. Január 14. - 20:40:35 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #226 Dátum: 2010. Január 14. - 20:47:38 » |
|
De ez nem is Platinum
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
CDX
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
|
« Hozzászólás #227 Dátum: 2010. Január 14. - 21:02:00 » |
|
De ez nem is Platinum Átépítési engedély volt hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #228 Dátum: 2010. Január 14. - 21:05:33 » |
|
De ez nem is Platinum Átépítési engedély volt hozzá? Nem mi csináltuk! Nem mi hirdetjük! Tényleg nem Platinum, de mi is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #229 Dátum: 2010. Január 14. - 21:09:00 » |
|
De ez nem is Platinum Átépítési engedély volt hozzá? Nem mi csináltuk! Nem mi hirdetjük! Tényleg nem Platinum, de mi is? Na végre egy SW,ami jól mutat elölről is!;D De tényleg.Nekem nagyon tetszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #230 Dátum: 2010. Január 14. - 21:12:09 » |
|
De ez nem is Platinum Átépítési engedély volt hozzá? Nem mi csináltuk! Nem mi hirdetjük! Tényleg nem Platinum, de mi is? Na végre egy SW,ami jól mutat elölről is!;D De tényleg.Nekem nagyon tetszik. A hűtőrács keretének színre fújásával még lehetne javítani az összképen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #231 Dátum: 2010. Január 14. - 21:16:13 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #232 Dátum: 2010. Január 14. - 21:47:32 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit. Áhh,dehogyis!Nem hinném,hogy összehegesztettek volna 2-ből 1-et....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #233 Dátum: 2010. Január 14. - 21:56:30 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit. Áhh,dehogyis!Nem hinném,hogy összehegesztettek volna 2-ből 1-et.... Ahhoz hogy így átalakítsd 1 mm-t nem kell hegeszteni, a sárvédőket a géptetőt a lökhárítót a lámpákat a hűtőráccsal simán minden átalakítás nélkül csavarozással a másik helyére fel tudod rakni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #234 Dátum: 2010. Január 15. - 07:37:45 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit. Áhh,dehogyis!Nem hinném,hogy összehegesztettek volna 2-ből 1-et.... Ahhoz hogy így átalakítsd 1 mm-t nem kell hegeszteni, a sárvédőket a géptetőt a lökhárítót a lámpákat a hűtőráccsal simán minden átalakítás nélkül csavarozással a másik helyére fel tudod rakni! Elnézést kérek tőletek mert a lámpakeret a homlokfalon más azt cserélni kell de ha sérült volt az eredeti akkor mindenképpen cserélni /hegeszteni/ kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #235 Dátum: 2010. Január 15. - 08:30:28 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit. Áhh,dehogyis!Nem hinném,hogy összehegesztettek volna 2-ből 1-et.... Ahhoz hogy így átalakítsd 1 mm-t nem kell hegeszteni, a sárvédőket a géptetőt a lökhárítót a lámpákat a hűtőráccsal simán minden átalakítás nélkül csavarozással a másik helyére fel tudod rakni! Azta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #236 Dátum: 2010. Január 15. - 13:53:48 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit. Áhh,dehogyis!Nem hinném,hogy összehegesztettek volna 2-ből 1-et.... Ahhoz hogy így átalakítsd 1 mm-t nem kell hegeszteni, a sárvédőket a géptetőt a lökhárítót a lámpákat a hűtőráccsal simán minden átalakítás nélkül csavarozással a másik helyére fel tudod rakni! Azta. Nekem jobban bejönne, ha nem az elejét vennék át a HBről, hanem a hátulját!
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #237 Dátum: 2010. Január 15. - 15:21:00 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit. Áhh,dehogyis!Nem hinném,hogy összehegesztettek volna 2-ből 1-et.... Ahhoz hogy így átalakítsd 1 mm-t nem kell hegeszteni, a sárvédőket a géptetőt a lökhárítót a lámpákat a hűtőráccsal simán minden átalakítás nélkül csavarozással a másik helyére fel tudod rakni! Azta. Nekem jobban bejönne, ha nem az elejét vennék át a HBről, hanem a hátulját! Vagy mindkettőt.Ja,hogy az már teljesen a HB..?Mindig oda jukadunk ki,hogy milyen jól néz ki a HB.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #238 Dátum: 2010. Január 15. - 15:35:00 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit. Áhh,dehogyis!Nem hinném,hogy összehegesztettek volna 2-ből 1-et.... Ahhoz hogy így átalakítsd 1 mm-t nem kell hegeszteni, a sárvédőket a géptetőt a lökhárítót a lámpákat a hűtőráccsal simán minden átalakítás nélkül csavarozással a másik helyére fel tudod rakni! Azta. Nekem jobban bejönne, ha nem az elejét vennék át a HBről, hanem a hátulját! Vagy mindkettőt.Ja,hogy az már teljesen a HB..?Mindig oda jukadunk ki,hogy milyen jól néz ki a HB. Csak középre kellene vagy 40 centit betoldani,hogy legyen csomitartója is.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #239 Dátum: 2010. Január 15. - 17:37:29 » |
|
Baromi egyszerű a megoldás: két törött kocsiból csináltak egyet. Az eleje valamikor HB volt, annak a háta, az SW-nek az eleje törött, így összehozták, így valóban egyedi. Isten óvjon mindenkit az ilyen egyedi autóktól. Szép munka volt, csak veszélyes! Nem az első ilyen umbuldált autó a piacon, és gondolom nem is az utolsó. Óva intenék ettől mindenkit. Áhh,dehogyis!Nem hinném,hogy összehegesztettek volna 2-ből 1-et.... Ahhoz hogy így átalakítsd 1 mm-t nem kell hegeszteni, a sárvédőket a géptetőt a lökhárítót a lámpákat a hűtőráccsal simán minden átalakítás nélkül csavarozással a másik helyére fel tudod rakni! Elnézést kérek tőletek mert a lámpakeret a homlokfalon más azt cserélni kell de ha sérült volt az eredeti akkor mindenképpen cserélni /hegeszteni/ kell. Ma Kaposváron testközelből láttam az autót, hát nem voltam elragadtatva a kivitelezéssel, a lámpakeret cserénél sem voltak a helyzet magaslatán, az első lökös tetején fél tenyérnyi helyen megvan pattanva a festék, egyszóval igénytelen kivitelezés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|