Nekem mind a négy kilincset gariban fényezték, és nagyon szépen vis****akták a kárpitokat is.
Hát persze, nem olyan nagy varázslat.
Jó helyre vitted, utána jártál hol dolgoznak rendesen. ( gondolom )
Cápa ne félj, nem vagyok kanni bál!
És igazad van, a kutyaütő bandát tényleg el kell kerülni!
Remélem nem értetted félre, nem a szervízeseket védem! Hanem magunkat, magamat, azt aki vett egy garanciális autót. A garanciában történő javíttatásra próbálok mindenkit rábeszélni. Mert csak akkor fognak megváltozni jó irányban a szervizes problémák, ha élünk a vásárlói jogunkkal és kiköveteljük magunknak a tisztességes munkát. Nem vagyok naív, tudom ez még soká lesz. De talán a következő új autónknál már nem kell ennyi negatívummal számolni a garival kapcsolatban. Mindig példálódzunk a nyugattal, hogy ott mennyivel korrektebbek az ügyfelekkel. Gondolom egyrészt az az oka, hogy előbb kezdték kicsivel a piacgazdaságot gyakorolni mint mi, másrészt meg rettentően tudatosan élnek az emberek a garanciával.
Mondjuk erősek a jogszabályok is.
Nálunk meg annak van igaza akinek jobb az ügyvédje.
Értem én a dörgést, nem is sértődtem meg, hisz ismerhetnél!
Viszont halálom a zörgő kárpit, vagy bármi más ami zörög, pláne egy új autón! Van még majd másfél év gari. Ha addig nem kell leszedni valamiért az ajtókárpitot, akkor talán majd mielőtt betölti a hármat. Ha meg le kell, akkor egyértelmű, hogy megy mindegyik festésre.
Ezek a kárpitpatent dolgok mindig zűrösek! Alapvető felfogás a szerelőknél, hogy egy patent nem patent...megáll az még az ajtón úgy is! Persze felrakásnál egy másik elfárad, elhajlik, az már alig fog tartani. Aztán kezdődik a zene. Tulaj megy vissza, alkatrészes két óra alatt kikeresi a patentokat az EPC-n, megrendeli. Megjön két-három nap alatt. Tulaj bemegy, de kiderül, hogy nem jót rendelt a raktáros. (jobb esetben addig le sem bontják a kárpitot, amíg valaki -aki látott már olyan autót közelről- meg nem nézi élőben, hogy jó patent érkezett-e, mert ha nem, akkor még + egy felesleges lebontás) Tulaj elmegy haza bajsza alatt morogva, majd visszatér 3 nap múlva, amire talán a jó patent érkezik. És folytathatnám...mndez azért, mert anno a szerelő tett rá, hogy rakta vissza a kárpitot, a raktárban meg persze nem lehet nagy raktárkészlet, ezért nem tartanak mind a 200 fajta patentból készletet, ami egy márka összes típusához minden részére az autónak kellhet. Gyakori, hogy doblemez patent és pár gyakoribb van, aztán slussz!
Lehet, hogy én látom nagyon negatívan a világot, de ha nem hétfői autót fog ki az ember, akkor az addig jó, amíg el nem kezdik piszkálni.