WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #165 Dátum: 2008. Június 21. - 16:05:40 » |
|
Balázs László Tatai út 56. Budapest
06-1-3490194
Köszönöm szépen én is. Ez a XIV/XIII kerben van? XIII. igen
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #166 Dátum: 2008. Június 26. - 10:33:43 » |
|
Balázs László Tatai út 56. Budapest
06-1-3490194
Itt csak horpadást javítanak vagy csinálnak esetleg helyi (spot) fényezést is? A horpadást ugye fényezés nélkül javítják?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #167 Dátum: 2008. Június 26. - 12:06:23 » |
|
Balázs László Tatai út 56. Budapest
06-1-3490194
Itt csak horpadást javítanak vagy csinálnak esetleg helyi (spot) fényezést is? A horpadást ugye fényezés nélkül javítják? A fényező az külön van, ők lakatosok, de láttak már autót.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
joberhau
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #168 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 05:40:16 » |
|
Sziasztok! Na ezt is végig elolvastam! Itt is van néhány nagyon érdekes dolog. Már megint csak a garanciális időszakról tudok beszélni. Ki kell használni! Amit csak lehet, ha kell nagyítóval végignézni az autót. Na de nem szégyen ez egy picit? Én több mint 80 ezer forintot fizettem ki a fényezésre, és gondolom, hogy nem egyedül vagyok vele. Akkor szerintem nem kérdéses az, ha kopik a festék, akkor azt biza gariban ki kell javítani. Gondolom, hogy mondanom nem kell, ezt a szervízben igyekeznek inkább kimagyarázni. Az én kedvencemen is kopnak a kilincsek. Ne vegye senki zokon, de én csalódtam egy picit a mindig dícsért Gombosban. Már korábban elkezdett kopni a festék a kilincseken, de nem nagyon volt rá időm, így halogattam a dolgot. Aztán egyszercsak kaptam magam, és irány a Gombos. Mint azt már valaki valahol említette, hogy ahol az autót veszed, vetted ott "jobban bánnak az ügyféllel", én is ezért vittem oda. Szóval a sztori. Egy szép napos reggelen elindultam a Gombosékhoz, hogy kérjem a kilincsek garanciában történő javítását. Megérkeztem, kedvesen fogadtak, de valahol éreztették velem, hogy ez nem a normál használat közben, az általam vélt anyaghiba miatt jelentkeztő sérülés. Arra hivatkoztak, hogy a kilincsen inkább külső sérülés látszik, ami vélhetőleg egy parkolóban "rányítás" miatt keletkezett. Már majdnem hagytam magam, de aztán mondtam, hogy jó ez rendben van, de ugye nem akarja nekem bemagyarázni azt, hogy a kilincsek belső felére is rányitották az ajtót!? Egy hetet vártam mire végülis a központjuk engedélyezte a hibák garanciális javítását. Próbálkoztam egy kicsit a kőfelverődésekből eredő hibák kijavítattásával, sikretelen volt. Nem tudom, de én korábban láttam néhány újságcikket az interneten, ami ugyan nem a fényezésekről, hanem a jégesőről és annak következményeiről szólt, de érdekes módon még az öklömnyi nagyságú jégdaraboknak sem sikerült leverni a festéket a képen látható autókról. Szóval sajnos én nem bízom abban, hogy néhány éven belül ne kellene fényezőhöz vinni az autót. A lakkrétegben sejtem a gondot. 2.-ik történet, ez egy picit eltér a témától, de..: Pechemre ezt követően, néhány nap múlva, egy motoros a kereszteződésben igyekezett balról megelőzni, mikor én már a balra kanyarodást megkezdtem. CSATT! A bal hátsó ajtó behorpadva, bal első ajtó alja, és a bal első sárvédő szépen végighúzva. Hála égnek, hogy ez a ..... nem sérült meg. Mehettem vissza Gombosékhoz. Már volt a DEKRA szakértő, felvette a káreseményt, stb. Remélem nem vacakol majd a biztosító. Sajnos vannak negatív tapasztalataim a biztosítokkal még jó, hogy itt: http://www.das.hu/ vagyok biztosítva. 3.-ik történet: Korábban a Matizomnál egy a sárvédőn lévő horpadást és egy kis karcolást (Gyulai) potom 250 ezer forintért javították volna ki. Tudom, hihetetlen. Én is majdnem leültem, aztán meg furcsán néztem a telefonomra, mert azt hittem, hogy rossz számot hívtam. Meg is jegyeztem, hogy "ne haragudjon, de nem egy A8-ast adtam le javításra." Csak, hogy a biztosítót (UNIQA ) is említsem , mert ugye szerintük "a jobbra-kanyarodásnak is vannak szabályai"-ra hivatkozva 50%-50%-ban tartották a felelősségem a balesetben. Nem tudom, hogy miért voltam felelős, én csak parkolni szerettem volna az út jobb oldalán, az útra meröleges parkolóba, mikor az ügyfelük, egy szutyukis a kerékpárúton, jobbról próbált előzni. Na azóta vagyok a D.A.S. ügyfele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #169 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 09:55:56 » |
|
Sziasztok! Na ezt is végig elolvastam! Itt is van néhány nagyon érdekes dolog. Már megint csak a garanciális időszakról tudok beszélni. Ki kell használni! Amit csak lehet, ha kell nagyítóval végignézni az autót. Na de nem szégyen ez egy picit? Én több mint 80 ezer forintot fizettem ki a fényezésre, és gondolom, hogy nem egyedül vagyok vele. Akkor szerintem nem kérdéses az, ha kopik a festék, akkor azt biza gariban ki kell javítani. Gondolom, hogy mondanom nem kell, ezt a szervízben igyekeznek inkább kimagyarázni. Az én kedvencemen is kopnak a kilincsek. Ne vegye senki zokon, de én csalódtam egy picit a mindig dícsért Gombosban. Már korábban elkezdett kopni a festék a kilincseken, de nem nagyon volt rá időm, így halogattam a dolgot. Aztán egyszercsak kaptam magam, és irány a Gombos. Mint azt már valaki valahol említette, hogy ahol az autót veszed, vetted ott "jobban bánnak az ügyféllel", én is ezért vittem oda. Szóval a sztori. Egy szép napos reggelen elindultam a Gombosékhoz, hogy kérjem a kilincsek garanciában történő javítását. Megérkeztem, kedvesen fogadtak, de valahol éreztették velem, hogy ez nem a normál használat közben, az általam vélt anyaghiba miatt jelentkeztő sérülés. Arra hivatkoztak, hogy a kilincsen inkább külső sérülés látszik, ami vélhetőleg egy parkolóban "rányítás" miatt keletkezett. Már majdnem hagytam magam, de aztán mondtam, hogy jó ez rendben van, de ugye nem akarja nekem bemagyarázni azt, hogy a kilincsek belső felére is rányitották az ajtót!? Egy hetet vártam mire végülis a központjuk engedélyezte a hibák garanciális javítását. Próbálkoztam egy kicsit a kőfelverődésekből eredő hibák kijavítattásával, sikretelen volt. Nem tudom, de én korábban láttam néhány újságcikket az interneten, ami ugyan nem a fényezésekről, hanem a jégesőről és annak következményeiről szólt, de érdekes módon még az öklömnyi nagyságú jégdaraboknak sem sikerült leverni a festéket a képen látható autókról. Szóval sajnos én nem bízom abban, hogy néhány éven belül ne kellene fényezőhöz vinni az autót. A lakkrétegben sejtem a gondot. 2.-ik történet, ez egy picit eltér a témától, de..: Pechemre ezt követően, néhány nap múlva, egy motoros a kereszteződésben igyekezett balról megelőzni, mikor én már a balra kanyarodást megkezdtem. CSATT! A bal hátsó ajtó behorpadva, bal első ajtó alja, és a bal első sárvédő szépen végighúzva. Hála égnek, hogy ez a ..... nem sérült meg. Mehettem vissza Gombosékhoz. Már volt a DEKRA szakértő, felvette a káreseményt, stb. Remélem nem vacakol majd a biztosító. Sajnos vannak negatív tapasztalataim a biztosítokkal még jó, hogy itt: http://www.das.hu/ vagyok biztosítva. 3.-ik történet: Korábban a Matizomnál egy a sárvédőn lévő horpadást és egy kis karcolást (Gyulai) potom 250 ezer forintért javították volna ki. Tudom, hihetetlen. Én is majdnem leültem, aztán meg furcsán néztem a telefonomra, mert azt hittem, hogy rossz számot hívtam. Meg is jegyeztem, hogy "ne haragudjon, de nem egy A8-ast adtam le javításra." Csak, hogy a biztosítót (UNIQA ) is említsem , mert ugye szerintük "a jobbra-kanyarodásnak is vannak szabályai"-ra hivatkozva 50%-50%-ban tartották a felelősségem a balesetben. Nem tudom, hogy miért voltam felelős, én csak parkolni szerettem volna az út jobb oldalán, az útra meröleges parkolóba, mikor az ügyfelük, egy szutyukis a kerékpárúton, jobbról próbált előzni. Na azóta vagyok a D.A.S. ügyfele. Hát látom elég sok gondod volt már most a fényezéssel. Sajnos nekem is. Viszont az a véleményem, hogy fényezési problémákkal, ha csak nem garanciális az eset, nem érdemes szakszervizbe járni, mivel sokkal drágábban dolgoznak. Nekem van "saját" fényezőm, akinek van karosszériása. Egy elemet 10.000-ért fúj, a karosszériás attól függ, milyen a sérülés, de ő se vészes. Szerintem érdemes inkább arra járkálni, a garanciába nem számít bele, viszont a pénztárcádba igen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fefe2
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #170 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 12:35:50 » |
|
Találkozásom eredménye egy utánfutós 1300-as kocka LADÁ-val. Piros lámpánál álltam, amikor megpróbálta ugyanazt a teret elfoglalni autójával, amit az én kocsim már betöltött. Számla: Lökhárító hátsó héj Lacetti 5A 1db 54243,6 Ft Merevítő lökhárító hátsó Lacetti 5A 1db 23869,2 Ft Patent lökhárító 6db 784,8 Ft Rendszámkeret 1db 310 Ft Patent betét 3db 111,6 Ft Üregvédő 0,2db 1021,7 Ft Patent 1db 114 Ft Izzó 12V5W üveg 2db 196 Ft Fényezés 1 125725,2 Ft Karosszéria javítás 69 óra 66173,76 Ft Összesen: 272550 Ft Mint látszik egy kicsit a hátsó ajtóba is belepiszkált a LADA. A kárt a K&H fizette korrekt módon és gyorsan. A munkát a győri Chevrolet Gyimes Kft csinálta, olyan mint új korában. Eddig mindig ott végeztek rajta minden munkát jók a tapasztalataim velük. Csak az a rezsi óradíj ne lenne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #171 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 14:24:08 » |
|
Hány elemet fényeztek ennyi pénzért?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
joberhau
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #172 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 15:22:20 » |
|
Sziasztok!
Igazad van! Nyilván nem viszem szakszervizbe az autót, ha nem garis az ügy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joberhau
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #173 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 15:28:16 » |
|
fefe2! Neked még azt is felszámolták óradíjban, amit a húzatópadon állt!? Nem semmi! Tényleg elég "merészen" számolják az óradíjat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #174 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 15:33:07 » |
|
fefe2! Neked még azt is felszámolták óradíjban, amit a húzatópadon állt!? Nem semmi! Tényleg elég "merészen" számolják az óradíjat. Nyugi, biztosítós volt a dolog, őket meg nem kell sajnálni!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #175 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:27:22 » |
|
Találkozásom eredménye egy utánfutós 1300-as kocka LADÁ-val. Piros lámpánál álltam, amikor megpróbálta ugyanazt a teret elfoglalni autójával, amit az én kocsim már betöltött. Számla: Lökhárító hátsó héj Lacetti 5A 1db 54243,6 Ft Merevítő lökhárító hátsó Lacetti 5A 1db 23869,2 Ft Patent lökhárító 6db 784,8 Ft Rendszámkeret 1db 310 Ft Patent betét 3db 111,6 Ft Üregvédő 0,2db 1021,7 Ft Patent 1db 114 Ft Izzó 12V5W üveg 2db 196 Ft Fényezés 1 125725,2 Ft Karosszéria javítás 69 óra 66173,76 Ft Összesen: 272550 Ft Mint látszik egy kicsit a hátsó ajtóba is belepiszkált a LADA. A kárt a K&H fizette korrekt módon és gyorsan. A munkát a győri Chevrolet Gyimes Kft csinálta, olyan mint új korában. Eddig mindig ott végeztek rajta minden munkát jók a tapasztalataim velük. Csak az a rezsi óradíj ne lenne
Csak ismételni tudom magamat: Viszont az a véleményem, hogy fényezési problémákkal, ha csak nem garanciális az eset, nem érdemes szakszervizbe járni, mivel sokkal drágábban dolgoznak. Nekem van "saját" fényezőm, akinek van karosszériása. Egy elemet 10.000-ért fúj, a karosszériás attól függ, milyen a sérülés, de ő se vészes. Szerintem érdemes inkább arra járkálni, a garanciába nem számít bele, viszont a pénztárcádba igen... Ráadásul a srác szépen dolgozik. Egyéb szereléseket én Csornán csináltatok. Családi tapasztalat alapján sokkal korrektebbek, mint a Gyimes meg a Nádor együtt. Én hamarosan ismét ellátogatok hozzájuk (30e-es szervíz), ha gondolod gyere velem, nézz körül. Írj priviben mailt, és megadom a telszámom. Esetleg össze is futhatunk, ha győri vagy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fefe2
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #176 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 16:49:52 » |
|
Szerintem két elemet kellett fényezniük. Az új lökhárítót és a hátsó ajtót. Én sem értem, mert amikor más ügyben megkérdeztem őket azt mondták, hogy elemenként 30 000. Lehet nem tudok számolni, de ha a biztosítónak jó Egyébként a Nádornál is ezt az árat mondták
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #177 Dátum: 2008. Szeptember 03. - 03:47:07 » |
|
Jelentem, lecserélve a bogaras hátsólámpám! De ha most nem írnék többet, akkor nem is a szeretett szervizem csinálta volna! Ugyanis még ahhoz is hülyék, hogy megfelelően a helyére illesszék. Oldalról és fentről a síknál beljebb van, az alja meg hátrafelé kiáll. Minden irányból 4 mm. Megmértem! Hogy lehet ennyire vak valaki? Igaz, ott már nem csodálkozhatom semmin!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #178 Dátum: 2008. Szeptember 03. - 06:55:53 » |
|
Jelentem, lecserélve a bogaras hátsólámpám! De ha most nem írnék többet, akkor nem is a szeretett szervizem csinálta volna! Ugyanis még ahhoz is hülyék, hogy megfelelően a helyére illesszék. Oldalról és fentről a síknál beljebb van, az alja meg hátrafelé kiáll. Minden irányból 4 mm. Megmértem! Hogy lehet ennyire vak valaki? Igaz, ott már nem csodálkozhatom semmin!
Biztos roppppant bonyolult művelet volt a csere. Ez beletelt gondolom pár órájukba...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #179 Dátum: 2008. Szeptember 04. - 17:05:24 » |
|
Biztos roppppant bonyolult művelet volt a csere. Ez beletelt gondolom pár órájukba... Intenzíven nekiugrottak, így csak 3/4 órát kellett várnom!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
|