WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #255 Dátum: 2014. Február 18. - 11:22:23 » |
|
pedig az lényeges lenne, hogy mi a hibakód....ha kompressziómérést csinált és nem jó, akkor lesse meg a katalizátor kerámiáját....
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|
bujdosog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #257 Dátum: 2014. Február 18. - 13:15:10 » |
|
Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... és az mennyiből javítható?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #258 Dátum: 2014. Február 18. - 14:24:43 » |
|
Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... és az mennyiből javítható? ha normálisan meg akarod csináltatni 150-200.000ft
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
bujdosog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #259 Dátum: 2014. Február 18. - 16:34:57 » |
|
Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... és az mennyiből javítható? ha normálisan meg akarod csináltatni 150-200.000ft most jöttem a szerelőtől olajnyomásmérő alapjáraton 4-6 bár között ugrál és ha gázt ad akkor feljebb megy és le is áll a motor.kis idő múlva visszahúzódnak a szelepek és pöccre indul.Azt mondta, hogy vagy szelepvezérlő koszolódott el vagy olajpumpa.Ez lehetséges?És ha már lebontja az egészet akkor megejtünk egy vezérműszíj cserét is ami idén amúgy is aktuális.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #260 Dátum: 2014. Február 18. - 17:09:33 » |
|
Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... és az mennyiből javítható? ha normálisan meg akarod csináltatni 150-200.000ft most jöttem a szerelőtől olajnyomásmérő alapjáraton 4-6 bár között ugrál és ha gázt ad akkor feljebb megy és le is áll a motor.kis idő múlva visszahúzódnak a szelepek és pöccre indul.Azt mondta, hogy vagy szelepvezérlő koszolódott el vagy olajpumpa.Ez lehetséges?És ha már lebontja az egészet akkor megejtünk egy vezérműszíj cserét is ami idén amúgy is aktuális. ha olvasol akkor pont ezt írták a kérdésedre,és én erre írtam az összeget ha normálisan meg akarod csináltatni akkor mennyi az annyi
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #261 Dátum: 2014. Február 18. - 20:38:28 » |
|
Sziasztok, A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Én kérek elnézést, de ennyi ostobaságot már régen olvastam. A szerelő eszmefuttatásaira gondolok. Nem fárasztok senkit az észrevételeimmel. Elgondolkodtató az olajnyomás értéke. Valami miatt az előírt fölé megy. Szerencsétlen hidrotőke persze, hogy kitámaszt és nyitva maradnak a szelepek. Szerintem ezen a vonalon kéne keresgélni. Az a bizonyos hibakiolvasási eredmény :gyújtás, hát ez is érdekes. Kíváncsi lennék, hogy mi van a szelepfedél alatt!!! Nem is értem, olyan az érzésem, hogy az igen tisztelt szerelő kollégák nagy része totális agymosáson esett át, konkrétan elhülyült.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #262 Dátum: 2014. Február 18. - 20:59:26 » |
|
Sziasztok, A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Én kérek elnézést, de ennyi ostobaságot már régen olvastam. A szerelő eszmefuttatásaira gondolok. Nem fárasztok senkit az észrevételeimmel. Elgondolkodtató az olajnyomás értéke. Valami miatt az előírt fölé megy. Szerencsétlen hidrotőke persze, hogy kitámaszt és nyitva maradnak a szelepek. Szerintem ezen a vonalon kéne keresgélni. Az a bizonyos hibakiolvasási eredmény :gyújtás, hát ez is érdekes. Kíváncsi lennék, hogy mi van a szelepfedél alatt!!! Nem is értem, olyan az érzésem, hogy az igen tisztelt szerelő kollégák nagy része totális agymosáson esett át, konkrétan elhülyült. nem hülyültek el csak vakon hisznek a kiolvasónak pedig van amikor félrevezet...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #263 Dátum: 2014. Február 19. - 00:31:22 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
bujdosog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #264 Dátum: 2014. Február 19. - 07:12:29 » |
|
Sziasztok, A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Én kérek elnézést, de ennyi ostobaságot már régen olvastam. A szerelő eszmefuttatásaira gondolok. Nem fárasztok senkit az észrevételeimmel. Elgondolkodtató az olajnyomás értéke. Valami miatt az előírt fölé megy. Szerencsétlen hidrotőke persze, hogy kitámaszt és nyitva maradnak a szelepek. Szerintem ezen a vonalon kéne keresgélni. Az a bizonyos hibakiolvasási eredmény :gyújtás, hát ez is érdekes. Kíváncsi lennék, hogy mi van a szelepfedél alatt!!! Nem is értem, olyan az érzésem, hogy az igen tisztelt szerelő kollégák nagy része totális agymosáson esett át, konkrétan elhülyült. A szelepfedél alatt mire gondolsz? Most lett cserélve a tömítés és elméletileg ki lett takarítva és ha valami gond lett volna azt észrevette volna.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 19. - 07:29:47 írta bujdosog »
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #265 Dátum: 2014. Február 19. - 21:26:14 » |
|
Sziasztok, A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Én kérek elnézést, de ennyi ostobaságot már régen olvastam. A szerelő eszmefuttatásaira gondolok. Nem fárasztok senkit az észrevételeimmel. Elgondolkodtató az olajnyomás értéke. Valami miatt az előírt fölé megy. Szerencsétlen hidrotőke persze, hogy kitámaszt és nyitva maradnak a szelepek. Szerintem ezen a vonalon kéne keresgélni. Az a bizonyos hibakiolvasási eredmény :gyújtás, hát ez is érdekes. Kíváncsi lennék, hogy mi van a szelepfedél alatt!!! Nem is értem, olyan az érzésem, hogy az igen tisztelt szerelő kollégák nagy része totális agymosáson esett át, konkrétan elhülyült. A szelepfedél alatt mire gondolsz? Most lett cserélve a tömítés és elméletileg ki lett takarítva és ha valami gond lett volna azt észrevette volna. Mint említettem, nem kívánok részletekbe bocsátkozni. Egy szelepfedél alatt mit is lehet takarítani? Ha jó és szakszerűen karbantartott motorról beszélünk, nos akkor szinte semmit. Amennyiben van takarítani való, akkor bizony lehet aggódni. Ugyanis, ha ott vaskos kokszosodás formájában lerakódás van, az bizony a motor többi részében is megtalálható. Innentől viszont az olajozó járatok tisztasága is kérdéses. És máris az olajnyomás kérdéskörénél tartunk. A válaszok alapján, amivel "kifizetett", vajmi kevés fogalma volt az ott látottak jelentőségéről. Hát, látatlanban ennyi, próbáltam a "sorok között" olvasni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Toki
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Hozzászólás #266 Dátum: 2014. Június 08. - 00:26:39 » |
|
Üdv Klubtársak! Kérnék egy kis segítséget, alapjárati problémám van, kaptam egy hibakódot: p1513, fojtószelepház takarítás után jött elő, scan 100-al nullázás is volt ( állítólag ), neten alapjárat szabályzási hibát írnak ( ha van ilyen ). Van valakinek ötlete? A "vidd el szervízbe" nem játszik, észre sem vették a hibakódot, valamint visszakaptam ugyanúgy 1200-as alapjárattal. Mit takarítsak és hol?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 08. - 04:17:17 írta Toki »
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #267 Dátum: 2014. Június 08. - 12:41:02 » |
|
Üdv Klubtársak! Kérnék egy kis segítséget, alapjárati problémám van, kaptam egy hibakódot: p1513, fojtószelepház takarítás után jött elő, scan 100-al nullázás is volt ( állítólag ), neten alapjárat szabályzási hibát írnak ( ha van ilyen ). Van valakinek ötlete? A "vidd el szervízbe" nem játszik, észre sem vették a hibakódot, valamint visszakaptam ugyanúgy 1200-as alapjárattal. Mit takarítsak és hol?
Próbáltad már az "alapjárat újratanítást"?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #268 Dátum: 2014. Június 08. - 12:49:09 » |
|
Üdv Klubtársak! Kérnék egy kis segítséget, alapjárati problémám van, kaptam egy hibakódot: p1513, fojtószelepház takarítás után jött elő, scan 100-al nullázás is volt ( állítólag ), neten alapjárat szabályzási hibát írnak ( ha van ilyen ). Van valakinek ötlete? A "vidd el szervízbe" nem játszik, észre sem vették a hibakódot, valamint visszakaptam ugyanúgy 1200-as alapjárattal. Mit takarítsak és hol?
Próbáltad már az "alapjárat újratanítást"? Mondjuk nem tudom milyen autója és az milyen motorral van neki. De! Ha lacetti, akkor scan 100 nélkül nincs sok esélye. Ameddig hibakód van, addig az alapbeállításokat sem engedi elvégezni a kompi. Ergo "játszik" vagy sem, marad a szerviz. Egy másik!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Toki
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Hozzászólás #269 Dátum: 2014. Június 08. - 13:31:42 » |
|
1.4 benzines motorral szerelt Lacetti. Fojtószelep takarítás után, magas kb. 1200-as lett az alapjárat. Az itt leírtak miatt elvittem szervízbe, ahol kérdezték tőlem, magas az alapjárat, válasz igen, a fojtószelep volt takarítva, azóta magas. Rendben, scan 100-al visszaállítjuk, 15 perc után visszakaptam, beindítom, ugyanúgy 1200 az alapjárat. Távoztam, volt benne egy hibakód, p1513. Kérdésem, hogy tanította újra spéci műszerrel, nem vette észre a hibakódot? Nem értem. Tudja valaki, hogy mit jelent ez a hibakód? Van benne egyáltalán alapjárati motor, vagy ebben már az elekronika oldja meg az alapjáratot a pillangószeleppel?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 08. - 14:26:32 írta Toki »
|
Naplózva
|
|
|
|
|