Garp
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #240 Dátum: 2013. November 08. - 10:36:37 » |
|
Garp, ha pécsi vagy, akkor lacsiszervíz ügyben javallom, hogy Sebikéhez menj Kaposvárra. Neked kb annyi mint Szekszárd, de a kocsi nem lesz kukatöltelék! Én végigjártam a pécsi márkaszervízeket, de mindenhol adódtak kisebb gondok a munkákkal. Én és más pécsi tagtárs inkább átugrunk(ugrottunk) Sebikéhez. ÉS nem kellett visszamenni 'igazításra'.... Majd legközelebb meglátogatom őket, már voltam ott, vettem tőlük egy első ajtót. Van egy régi, el nem múló hibám. Eddig nem találtam rá megoldást. Hideg indításkor időnként gázadásra fullad az autó, ezt még valamikor meg kell oldani.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. November 08. - 12:35:21 írta Garp »
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #241 Dátum: 2013. November 08. - 17:42:33 » |
|
Garp, ha pécsi vagy, akkor lacsiszervíz ügyben javallom, hogy Sebikéhez menj Kaposvárra. Neked kb annyi mint Szekszárd, de a kocsi nem lesz kukatöltelék! Én végigjártam a pécsi márkaszervízeket, de mindenhol adódtak kisebb gondok a munkákkal. Én és más pécsi tagtárs inkább átugrunk(ugrottunk) Sebikéhez. ÉS nem kellett visszamenni 'igazításra'.... Majd legközelebb meglátogatom őket, már voltam ott, vettem tőlük egy első ajtót. Van egy régi, el nem múló hibám. Eddig nem találtam rá megoldást. Hideg indításkor időnként gázadásra fullad az autó, ezt még valamikor meg kell oldani. Keresd Sebikét.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #242 Dátum: 2013. November 10. - 10:01:10 » |
|
Üdv Urak !
Részben csatlakozom az alapjárati problémákkal küzdők táborához.
Mai nap műszakin volt a gépsárkány, nem jómagam, hanem a szerviz vitte a Lacettit vizsgáztatni a megbeszélt alkatrész cserék mellett - hátsó ablaktörlőmotor csere,hosszbordás szíj feszítőgörgő csere - s elmondásuk szerint gond nélkül átment a gép, hozzá sem kellett nyúlni.
Ezzel szemben azt vettem észre, hogy a (felfelé) váltások során automatán megemelkedő fordulat, most jóval nagyobb mértékű mint az eddigi alapértelmezett, ami teljesen jól is működött, nem volt zavaró, szinte csak a fordulatszámmérőn lehetett megfigyelni. Most viszont, ha pl. 2500 -nál elváltok, 3000-3100 -ig felpörög a fordulat, s szinte "felbőg" arra a pillanatra a motor, kifejezetten zavaró.
A fordulatszám csökkenése (esése) is másképp funkcionál,(pl. ha üresbe teszem) most jóval lassabb, s az alapjárat közelében ingadozik párat mire beáll. A fordulatszámmérőn ugyan nem látszik, de egyenetlenebbnek tűnik az alapjárat is.
Ja, s picit mintha lomhább is lenne.
Arra gondolok hogy esetleg a "zöldkártya" mérés optimalizálása végett elállítottak valamit a vizsgáztatók, bár a vizgalaőon igen jó értékek szerepelnek....
Elképzelhető ez ? Mihez nyúlhattak, ami a fenti eseményeket eredményezi ?
Előre is köszönöm a segítséget !
Hát ezen az autón nem igazán tud mit állítgatni a szervíz - hacsak nem chip-tuningosok. Amit leírtál abból egy dolog ugrik be nekem: kipucolták a fojtó szelep házát. Néhány dolog, ami jó sokszor le volt már írva: 1: ezen a gépen az aksi levétel nem töröl semmiféle hiba kódot/tanult értéket. 2: Ha megbolondul az alapjárat, gázelvételnél túlságosan felpörög a motor, stb. akkor vagy türelemmel vársz jó nhány Km-et (kinél mennyit) amíg az ECU (talán ) helyrerakja magát, vagy elmész egy olyan szerelőhöz, akinek van Scan-100-a. (márkaszervíz, sebike pl.) Ez utóbbi a tökéletes megoldás (nyomsz az ECU-nak egy resetet, mint a megbolondult szgépnek, telefonnak, ...). Általában egy pár ezresnél nem kerül többe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Guldenburg
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #243 Dátum: 2013. November 12. - 14:49:15 » |
|
Üdv Urak !
Részben csatlakozom az alapjárati problémákkal küzdők táborához.
Mai nap műszakin volt a gépsárkány, nem jómagam, hanem a szerviz vitte a Lacettit vizsgáztatni a megbeszélt alkatrész cserék mellett - hátsó ablaktörlőmotor csere,hosszbordás szíj feszítőgörgő csere - s elmondásuk szerint gond nélkül átment a gép, hozzá sem kellett nyúlni.
Ezzel szemben azt vettem észre, hogy a (felfelé) váltások során automatán megemelkedő fordulat, most jóval nagyobb mértékű mint az eddigi alapértelmezett, ami teljesen jól is működött, nem volt zavaró, szinte csak a fordulatszámmérőn lehetett megfigyelni. Most viszont, ha pl. 2500 -nál elváltok, 3000-3100 -ig felpörög a fordulat, s szinte "felbőg" arra a pillanatra a motor, kifejezetten zavaró.
A fordulatszám csökkenése (esése) is másképp funkcionál,(pl. ha üresbe teszem) most jóval lassabb, s az alapjárat közelében ingadozik párat mire beáll. A fordulatszámmérőn ugyan nem látszik, de egyenetlenebbnek tűnik az alapjárat is.
Ja, s picit mintha lomhább is lenne.
Arra gondolok hogy esetleg a "zöldkártya" mérés optimalizálása végett elállítottak valamit a vizsgáztatók, bár a vizgalaőon igen jó értékek szerepelnek....
Elképzelhető ez ? Mihez nyúlhattak, ami a fenti eseményeket eredményezi ?
Előre is köszönöm a segítséget !
Hát ezen az autón nem igazán tud mit állítgatni a szervíz - hacsak nem chip-tuningosok. Amit leírtál abból egy dolog ugrik be nekem: kipucolták a fojtó szelep házát. Néhány dolog, ami jó sokszor le volt már írva: 1: ezen a gépen az aksi levétel nem töröl semmiféle hiba kódot/tanult értéket. 2: Ha megbolondul az alapjárat, gázelvételnél túlságosan felpörög a motor, stb. akkor vagy türelemmel vársz jó nhány Km-et (kinél mennyit) amíg az ECU (talán ) helyrerakja magát, vagy elmész egy olyan szerelőhöz, akinek van Scan-100-a. (márkaszervíz, sebike pl.) Ez utóbbi a tökéletes megoldás (nyomsz az ECU-nak egy resetet, mint a megbolondult szgépnek, telefonnak, ...). Általában egy pár ezresnél nem kerül többe. Köszi az okosságot, nálad a pont ! Tegnap visszamentem a szervizbe - ők gumiztak át télire - rákérdeztem, s kiderült, mikor levette a légszűrőházat a hosszbordás szíj vezetőgörgő vizsgálathoz, csupa önszorgalomból az onnan elérhető részekbe benyomott egy adagnyi tisztító anyagot (valami spéci Bosch terméket ugyanis ők Bosch Service Point), mert kosz/trutymó hegyek voltak. Gondolom még az is megeshetett, hogy a feloldott kosz egy része letapadt máshol, ugyanis ha már ott voltam, rádugtuk gépre is, és AGR mágnesszelep hibát találtunk, talán épp ott rakódott le valami. Törlés és karbantartás után a hibakód nem íródott be újra, picit jobb lett az alapjárat, és kevésbé lusta. Scan 100 -uk ugyan nincs, de ez Bosch céleszköz azért jobb mint az általánosok, látja pl. az ABS vezérlést is, ellenben sajna az ECU-t nem tudja "resetelni". Annyiban maradtunk, jövő 7en úgy is olajcsere, akkor kipucolja a teljes szívó oldalt, fojtószelepházat és az AGR-t (s egyenlőre nem dugózunk). Ha ez megvan, elkocogok a legközelebbi Chevy/Opel szervízhez egy ECU "resetre" - a Chevrolet Di-fer van hozzám (Százhalombatta) a legközelebb. Bár szívesebben mennék egy általatok ajánlott szakértőhöz, s nem az utcáról esni be egy alulmotivált márkaszervizbe. A környéken tudok javasolni valakit ? Sajnos Sebike Kaposváron mesze van - alkatrészt már kaptam tőle, azok tökéletesek voltak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papzi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #244 Dátum: 2013. November 21. - 16:35:58 » |
|
Tiszteletem. Múltkor írtam hogy a masina elindulás után rángat, majd durrogás után megjavul. És a szerelő bácsi AC pumpára gyanakszik. El vittem az autót Opel gombosékhoz, eredmény eddig 0. Sikerült kitapasztalnom a hiba előfordulását. Lehűlt motornál beindítom és nem indulok el, hanem megvárom míg szépen beáll az alapjárat. Elő jön a hiba. Olyan mint a régi kézi szívatós autónál mikor idő ellőtt vissza tolják a szívatót. De ha leállítom és azonnal újra indítom a hiba megszűnt. Gomboséknál szoftver frissítés, fojtószelep tisztítás, vákuumcső. Hiba maradt. Hengerfejre is gyanakodtak -nak, de ha nincs hiba, óraműként jár, a fogyasztás is jó. Hiba kód nincs. Jellemző hogy az előző szerelő és a gombosék is csak akkor értették meg a hibát mikor én meg mutattam hogy ne nyúljanak hozzá csak hagyják magától bemelegedni, mert menet közben nem mindig jön elő a hiba. Természetesen mikor szerelő ül be és megy egy kört, akkor nincs hiba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #245 Dátum: 2013. November 21. - 16:49:05 » |
|
És eddig mennyi pénzt hagytál a szervizekben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papzi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #246 Dátum: 2013. November 21. - 17:48:29 » |
|
És eddig mennyi pénzt hagytál a szervizekben?
Gombosnál még nem fizettem, kedden viszem második körre, az előtte levő szerelő mikor tapasztalta a hibát, csak annyit mondott, hogy durva és nem tudja, nem kért pénzt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #247 Dátum: 2013. November 22. - 08:46:59 » |
|
És eddig mennyi pénzt hagytál a szervizekben?
Gombosnál még nem fizettem, kedden viszem második körre, az előtte levő szerelő mikor tapasztalta a hibát, csak annyit mondott, hogy durva és nem tudja, nem kért pénzt. Ez a része legalább rendben van...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Garp
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #248 Dátum: 2013. November 24. - 16:12:23 » |
|
Garp, ha pécsi vagy, akkor lacsiszervíz ügyben javallom, hogy Sebikéhez menj Kaposvárra. Neked kb annyi mint Szekszárd, de a kocsi nem lesz kukatöltelék! Én végigjártam a pécsi márkaszervízeket, de mindenhol adódtak kisebb gondok a munkákkal. Én és más pécsi tagtárs inkább átugrunk(ugrottunk) Sebikéhez. ÉS nem kellett visszamenni 'igazításra'.... Majd legközelebb meglátogatom őket, már voltam ott, vettem tőlük egy első ajtót. Van egy régi, el nem múló hibám. Eddig nem találtam rá megoldást. Hideg indításkor időnként gázadásra fullad az autó, ezt még valamikor meg kell oldani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Garp
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #249 Dátum: 2013. November 24. - 16:16:51 » |
|
Sziasztok! Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van. Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t. Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot. A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet! Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza. Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek. Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat. Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani? Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon! Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele! Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani! Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen? Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket. Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik. A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni. Ezek után nehéz megbízni bárkiben is. most lehet triplázni így ne nagyon járkálj vele amúgy ez a gyertyás kábeles szíjas nagyszervizért mit merészeltek elkérni? Azóta áll az autó. 100-as volt a szervíz.(számlás) Tartalmazta a gázszűrőt és a rendszer menetközbeni vizsgálatát, frissitését is. Ennyi lett volna máshol is. olcsóbb lett volna.. a gázrész nem tudom mennyi volt ebből de nemhiszem ,hogy 20.000ft Kicsit eltűntem ,rengeteg dolgom van mostanában... Viszont bejött, amit olvastam, valóban a vezérlés volt "elrakva". Köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kulimász
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #250 Dátum: 2013. November 30. - 09:29:24 » |
|
Sziasztok! Már másodszor van olyan alapjárati problémám, hogy egyik pillanatról a másikra elszáll teljesen. Az első alkalommal hidegindításnál történt, a második esetben meleg volt a motor, leállítottam, majd 5 perc várakozás utáni újraindítás után nulla alapjárat. Mindkét esetben csak úgy tudtam eljutni a szerelőhöz, hogy lehúztam a folytószelepház csatiját, így visszajött némi ingadozó alapjárat és el tudtam vinni a szerelőhöz a saját lábán. És a lényeg: az első eset kb. 1 éve volt, a szerelő rárakta a laptopra, a hibakód kiolvasás után (ami feltehetően a csatlakozó lehúzása miatt volt benne) az alapjárat visszajött. 1 évig nem volt baja, most megismétlődött ugyanaz, elszállt alapjárat, szerelő, hibakódkiolvasás és ismét hibátlan az alapjárat. Igazából nem nagy gond, ha évente kell egy "reset" az autónak, de vajon mi lehet a gond? A szaki azt mondja, hogy így, hogy most kifogástalanul működik, elég körülményes lenne megtalálni a hibaforrást. Üdv, K.
Sziasztok! Most már csak 1 hónapig bírta az ECU reset után, és ismét elszállt az alapjárat. Kezd idegesítővé válni a dolog, mert tudom, hogy ha elviszem szerelőhöz megint nem lesz hibakód (a csatilehúzás miattin kívül) és a kiolvasás után ismét kutya baja nem lesz az autónak - egy darabig. A szerelő még javasolta, hogy menjek el szakszervizbe szoftverfrissítésre, szerintetek ez orvosolhatja a problémát, vagy csak pénzkidobás? További ötletek részéről: A valószínűbb hiba a fojtószelpház, a kevésbé valószínű az ECU. Mindkettő meglehetősen drága alkatrész, ezért nem akarok kísérletezni. Viszont ha hibakódkiolvasás után meg totál rendben van az autó és kicserélik mondjuk a fojtószelepházat, honnan tudjam, hogy véglegesen megjavult-e, az autó, vagy csak az ECU reset miatt ideiglenesen. Elég bizalmatlan vagyok, volt már egy totál fölösleges EGR szelep cserém... Pest környékén tudtok ajánlani valakit, aki kimondottan ilyen területen profi? Köszi, K.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #251 Dátum: 2013. November 30. - 10:04:13 » |
|
Sziasztok! Már másodszor van olyan alapjárati problémám, hogy egyik pillanatról a másikra elszáll teljesen. Az első alkalommal hidegindításnál történt, a második esetben meleg volt a motor, leállítottam, majd 5 perc várakozás utáni újraindítás után nulla alapjárat. Mindkét esetben csak úgy tudtam eljutni a szerelőhöz, hogy lehúztam a folytószelepház csatiját, így visszajött némi ingadozó alapjárat és el tudtam vinni a szerelőhöz a saját lábán. És a lényeg: az első eset kb. 1 éve volt, a szerelő rárakta a laptopra, a hibakód kiolvasás után (ami feltehetően a csatlakozó lehúzása miatt volt benne) az alapjárat visszajött. 1 évig nem volt baja, most megismétlődött ugyanaz, elszállt alapjárat, szerelő, hibakódkiolvasás és ismét hibátlan az alapjárat. Igazából nem nagy gond, ha évente kell egy "reset" az autónak, de vajon mi lehet a gond? A szaki azt mondja, hogy így, hogy most kifogástalanul működik, elég körülményes lenne megtalálni a hibaforrást. Üdv, K.
Sziasztok! Most már csak 1 hónapig bírta az ECU reset után, és ismét elszállt az alapjárat. Kezd idegesítővé válni a dolog, mert tudom, hogy ha elviszem szerelőhöz megint nem lesz hibakód (a csatilehúzás miattin kívül) és a kiolvasás után ismét kutya baja nem lesz az autónak - egy darabig. A szerelő még javasolta, hogy menjek el szakszervizbe szoftverfrissítésre, szerintetek ez orvosolhatja a problémát, vagy csak pénzkidobás? További ötletek részéről: A valószínűbb hiba a fojtószelpház, a kevésbé valószínű az ECU. Mindkettő meglehetősen drága alkatrész, ezért nem akarok kísérletezni. Viszont ha hibakódkiolvasás után meg totál rendben van az autó és kicserélik mondjuk a fojtószelepházat, honnan tudjam, hogy véglegesen megjavult-e, az autó, vagy csak az ECU reset miatt ideiglenesen. Elég bizalmatlan vagyok, volt már egy totál fölösleges EGR szelep cserém... Pest környékén tudtok ajánlani valakit, aki kimondottan ilyen területen profi? Köszi, K. sajnos folytószelepház csere
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
bujdosog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #252 Dátum: 2014. Február 18. - 08:05:35 » |
|
Sziasztok, A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #253 Dátum: 2014. Február 18. - 08:08:21 » |
|
Sziasztok, A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Szia. Sárga lámpa milyen hibakóddal jelez?
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
bujdosog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #254 Dátum: 2014. Február 18. - 09:54:02 » |
|
Sziasztok, A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Szia. Sárga lámpa milyen hibakóddal jelez? Szia, Azt sajnos nem tudom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|