ladlac
|
|
« Hozzászólás #225 Dátum: 2013. November 07. - 11:41:49 » |
|
Sziasztok! Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van. Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t. Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot. A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet! Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza. Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek. Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat. Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani? Én mindenképpen vennék, és ki is cseréltetném.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #226 Dátum: 2013. November 07. - 11:47:37 » |
|
Sziasztok! Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van. Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t. Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot. A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet! Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza. Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek. Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat. Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani? Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon! Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele! Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani! Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #227 Dátum: 2013. November 07. - 17:01:55 » |
|
én szelepeket tisztítottam spray-vel (már vagy harmadszor) és most nekem is fura az alapjárat. Az a legérdekesebb hogy nagy tempónál kiveszem üresbe, de míg meg nem állok az autóval addig 1100 az alapjárat, megállas után megy le 900-ra. Ez normális? Amúgy üresbe kivéve leesik kb.600-ra, majd felugrik 1300-ra, majd lassan 1100 megállasig...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #228 Dátum: 2013. November 07. - 17:41:21 » |
|
én szelepeket tisztítottam spray-vel (már vagy harmadszor) és most nekem is fura az alapjárat. Az a legérdekesebb hogy nagy tempónál kiveszem üresbe, de míg meg nem állok az autóval addig 1100 az alapjárat, megállas után megy le 900-ra. Ez normális? Amúgy üresbe kivéve leesik kb.600-ra, majd felugrik 1300-ra, majd lassan 1100 megállasig...
amikor a szívótorokon kersztül tisztítasz akkor a pillangószelep körüli lerakódásokat is pucolod amihez a motorvezérlő hozzátanult,ilyenkor fals értékek maradnak tehát kellene neki egy alapbeállítás!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #229 Dátum: 2013. November 07. - 18:50:24 » |
|
A pillangószelepen (legalábbis a külső felén) semmilyen lerakódás nem volt. Az alapbeállítást szerviz végzi? Mert csináltam akksilekötést is eredménytelenül...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #230 Dátum: 2013. November 07. - 19:03:33 » |
|
A pillangószelepen (legalábbis a külső felén) semmilyen lerakódás nem volt. Az alapbeállítást szerviz végzi? Mert csináltam akksilekötést is eredménytelenül...
Csak a gyári műszerrel, scan 100-al lehet.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #231 Dátum: 2013. November 07. - 19:26:41 » |
|
A pillangószelepen (legalábbis a külső felén) semmilyen lerakódás nem volt. Az alapbeállítást szerviz végzi? Mert csináltam akksilekötést is eredménytelenül...
a peremére rakódik le az aksisarut miért vetted le??? semmire sem megoldás...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #232 Dátum: 2013. November 07. - 19:55:19 » |
|
Javasolták...Akkor szerviz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Garp
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #233 Dátum: 2013. November 07. - 20:49:05 » |
|
Sziasztok! Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van. Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t. Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot. A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet! Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza. Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek. Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat. Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani? Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon! Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele! Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani! Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen? Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket. Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik. A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni. Ezek után nehéz megbízni bárkiben is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #234 Dátum: 2013. November 07. - 22:01:33 » |
|
Javasolták...Akkor szerviz?
ki??? olyan egyén akinek van scan 100 a nem feltétlen szerviz
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #235 Dátum: 2013. November 07. - 22:03:02 » |
|
Sziasztok! Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van. Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t. Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot. A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet! Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza. Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek. Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat. Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani? Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon! Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele! Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani! Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen? Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket. Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik. A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni. Ezek után nehéz megbízni bárkiben is. most lehet triplázni így ne nagyon járkálj vele amúgy ez a gyertyás kábeles szíjas nagyszervizért mit merészeltek elkérni?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Garp
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #236 Dátum: 2013. November 08. - 07:39:19 » |
|
Sziasztok! Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van. Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t. Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot. A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet! Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza. Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek. Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat. Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani? Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon! Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele! Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani! Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen? Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket. Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik. A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni. Ezek után nehéz megbízni bárkiben is. most lehet triplázni így ne nagyon járkálj vele amúgy ez a gyertyás kábeles szíjas nagyszervizért mit merészeltek elkérni? Azóta áll az autó. 100-as volt a szervíz.(számlás) Tartalmazta a gázszűrőt és a rendszer menetközbeni vizsgálatát, frissitését is. Ennyi lett volna máshol is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #237 Dátum: 2013. November 08. - 07:58:06 » |
|
Sziasztok! Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van. Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t. Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot. A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet! Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza. Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek. Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat. Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani? Beleszaladtál, együttérzésem. Én újat vetetnék - a szervizzel. A többiek elmondták, sebike meg szerelő és ezzel foglalkozik, adhatsz a szavára, elrakták a vezérlést, nem megfelelő szervizelési technológia, stb. Nem mondom, hogy rossz szervíz, na de hogy speciel Lacettihez nem értenek, vagy nem néztek utána, miként kell elvégezni a vezérlés cseréjét, az biztos.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #238 Dátum: 2013. November 08. - 09:08:24 » |
|
Sziasztok! Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van. Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t. Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot. A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet! Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza. Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek. Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat. Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani? Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon! Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele! Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani! Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen? Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket. Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik. A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni. Ezek után nehéz megbízni bárkiben is. most lehet triplázni így ne nagyon járkálj vele amúgy ez a gyertyás kábeles szíjas nagyszervizért mit merészeltek elkérni? Azóta áll az autó. 100-as volt a szervíz.(számlás) Tartalmazta a gázszűrőt és a rendszer menetközbeni vizsgálatát, frissitését is. Ennyi lett volna máshol is. olcsóbb lett volna.. a gázrész nem tudom mennyi volt ebből de nemhiszem ,hogy 20.000ft
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #239 Dátum: 2013. November 08. - 09:31:03 » |
|
Garp, ha pécsi vagy, akkor lacsiszervíz ügyben javallom, hogy Sebikéhez menj Kaposvárra. Neked kb annyi mint Szekszárd, de a kocsi nem lesz kukatöltelék! Én végigjártam a pécsi márkaszervízeket, de mindenhol adódtak kisebb gondok a munkákkal. Én és más pécsi tagtárs inkább átugrunk(ugrottunk) Sebikéhez. ÉS nem kellett visszamenni 'igazításra'....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. November 08. - 09:35:08 írta Komis »
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
|