Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 12:41:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 201511 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #225 Dátum: 2013. November 07. - 11:41:49 »

Sziasztok!

Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van.

Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t.

Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot.

A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet!

Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza.
Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek.

Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Vigyorog

Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat.

Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani?

Én mindenképpen vennék, és ki is cseréltetném.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #226 Dátum: 2013. November 07. - 11:47:37 »

Sziasztok!

Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van.

Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t.

Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot.

A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet!

Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza.
Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek.

Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Vigyorog

Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat.

Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani?


Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon!
Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele!
Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani!
Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen?He
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #227 Dátum: 2013. November 07. - 17:01:55 »

én szelepeket tisztítottam spray-vel (már vagy harmadszor) és most nekem is fura az alapjárat.
Az a legérdekesebb hogy nagy tempónál kiveszem üresbe, de míg meg nem állok az autóval addig 1100 az alapjárat, megállas után megy le 900-ra. Ez normális?
Amúgy üresbe kivéve leesik kb.600-ra, majd felugrik 1300-ra, majd lassan 1100 megállasig...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #228 Dátum: 2013. November 07. - 17:41:21 »

én szelepeket tisztítottam spray-vel (már vagy harmadszor) és most nekem is fura az alapjárat.
Az a legérdekesebb hogy nagy tempónál kiveszem üresbe, de míg meg nem állok az autóval addig 1100 az alapjárat, megállas után megy le 900-ra. Ez normális?
Amúgy üresbe kivéve leesik kb.600-ra, majd felugrik 1300-ra, majd lassan 1100 megállasig...

amikor a szívótorokon kersztül tisztítasz akkor a pillangószelep körüli lerakódásokat is pucolod amihez a motorvezérlő hozzátanult,ilyenkor fals értékek maradnak tehát kellene neki egy alapbeállítás!
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #229 Dátum: 2013. November 07. - 18:50:24 »

A pillangószelepen (legalábbis a külső felén) semmilyen lerakódás nem volt. Az alapbeállítást szerviz végzi? Mert csináltam akksilekötést is eredménytelenül...
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #230 Dátum: 2013. November 07. - 19:03:33 »

A pillangószelepen (legalábbis a külső felén) semmilyen lerakódás nem volt. Az alapbeállítást szerviz végzi? Mert csináltam akksilekötést is eredménytelenül...
Csak a gyári műszerrel, scan 100-al lehet.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #231 Dátum: 2013. November 07. - 19:26:41 »

A pillangószelepen (legalábbis a külső felén) semmilyen lerakódás nem volt. Az alapbeállítást szerviz végzi? Mert csináltam akksilekötést is eredménytelenül...

a peremére rakódik le
az aksisarut miért vetted le??? semmire sem megoldás...
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #232 Dátum: 2013. November 07. - 19:55:19 »

Javasolták...Akkor szerviz?
Naplózva
Garp
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #233 Dátum: 2013. November 07. - 20:49:05 »

Sziasztok!

Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van.

Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t.

Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot.

A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet!

Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza.
Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek.

Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Vigyorog

Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat.

Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani?


Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon!
Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele!
Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani!
Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen?He

Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket.

Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik.

A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni.  Vigyorog

Ezek után nehéz megbízni bárkiben is.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #234 Dátum: 2013. November 07. - 22:01:33 »

Javasolták...Akkor szerviz?

ki???
olyan egyén akinek van scan 100 a  nem feltétlen szerviz
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #235 Dátum: 2013. November 07. - 22:03:02 »

Sziasztok!

Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van.

Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t.

Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot.

A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet!

Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza.
Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek.

Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Vigyorog

Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat.

Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani?


Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon!
Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele!
Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani!
Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen?He

Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket.

Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik.

A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni.  Vigyorog

Ezek után nehéz megbízni bárkiben is.


most lehet triplázni így ne nagyon járkálj vele
amúgy ez a gyertyás kábeles szíjas nagyszervizért mit merészeltek elkérni?
Naplózva

70/4334431
Garp
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #236 Dátum: 2013. November 08. - 07:39:19 »

Sziasztok!

Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van.

Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t.

Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot.

A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet!

Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza.
Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek.

Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Vigyorog

Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat.

Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani?


Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon!
Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele!
Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani!
Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen?He

Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket.

Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik.

A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni.  Vigyorog

Ezek után nehéz megbízni bárkiben is.


most lehet triplázni így ne nagyon járkálj vele
amúgy ez a gyertyás kábeles szíjas nagyszervizért mit merészeltek elkérni?


Azóta áll az autó.

100-as volt a szervíz.(számlás) Tartalmazta a gázszűrőt  és a rendszer menetközbeni vizsgálatát, frissitését is. Ennyi lett volna máshol is.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #237 Dátum: 2013. November 08. - 07:58:06 »

Sziasztok!

Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van.

Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t.

Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot.

A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet!

Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza.
Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek.

Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Vigyorog

Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat.

Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani?

Beleszaladtál, együttérzésem.   Én újat vetetnék - a szervizzel. A többiek elmondták, sebike meg szerelő és ezzel foglalkozik, adhatsz a szavára, elrakták a vezérlést, nem megfelelő szervizelési technológia, stb. Nem mondom, hogy rossz szervíz, na de hogy speciel Lacettihez nem értenek, vagy nem néztek utána, miként kell elvégezni a vezérlés cseréjét, az biztos.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #238 Dátum: 2013. November 08. - 09:08:24 »

Sziasztok!

Engem is elért a vezérműszíj csere utáni alapjárat ingadozás. Ahogy fentebb olvasható a kocsi megy ahogy szokot, csak éppen alapjáraton "remeg" és kis furcsa hangja is van.

Nagyszervíz volt, gyertyakábel, gyertya, fékolaj, fagyálló, vezérlés, szűrők, szíjfeszítők. Ment is a kocsi kb 1500 km-t.

Egyszer csak zajt hallottam a vezérlés felől. Kocsi leállítás szervízbe vontatás. Itt kiderült hogy a nagyszervíz alkalmával a vezérműszíj burkolat egyik csavarja nem lett meghúzva, bekerült a szíjfeszítőhöz. Szerencsére abból csak egy darabot tört ki, meg elkezdte darálni a szíjat, közben szétverte a belső vezérműburkolatot.

A nagyszervíz végzője elismerte a hibáját és kifizette az újabb költségeimet!

Szíj és feszítőcsere után visszakaptam az autót. Megálltam az első kereszteződésben és hallom hogy dadog az autó, időnként változik a műszerfalvilágítás fényereje. Nem értettem, de siettem, nem mentem vissza.
Másnap felhívtam a szerelőt, aki rákérdezett, hogy rendesen megy-e az autó? Mondtam, hogy igen, avval nincs baj, csak az alapjárat egyenetlen. Ekkor mondta, hogy a szíj belső burkolat el volt darálva, azt ő "megműanyagoztatta", csak így nem volt meg a jel, de ők kimérték, és beállították. Szerinte ha jól megy az autó, akkor máshol kell keresgélnünk. Kis türelmet kért, pár nap múlva tud foglalkozni az autóval. mert kiadogatja a szabadságokat az embereinek.

Így hát lett időm a fórumon keresgélni. Szerencsére megtaláltam ezt a topicot, és már tudom, hogy a vezérlés lehet rosszul összerakva. Vigyorog

Hétfőn megyek vissza, viszem a fórumon talált hozzászólásokat.

Vegyek másik belső szíj burkolatot, hogy egyszerűbb legyen beállítani?


Kontár a brigád nem kicsit hanem nagyon!
Burkolatot nem műanyagozunk hanem veszünk másikat mivel az ő hibájukból történt a tönkremenetele!
Vezérlésjel van az olajszívattyún ahhoz be lehet állítani!
Elrakták 1 foggal a vezérlést de ha jól értelmezem az írásodat mind a 2 alkalommal elrontottak egy alapvető dolgot,milyen műhely az ahol egy vezérlést nem tudnak összerakni rendesen?He

Sajnos úgy tűnik van ilyen több is. Vonzom őket.

Az elsőhöz a gázbeállítások finomítása miatt mentem Pécsről Szekszárdig, gondoltam intézzük el a kettőt egyszerre. Gázban nagyon profik.

A másodiknál Pécsen korábban javították a kézifékemet és elégedett voltam. Nincs szerviz tapasztalatom, mert eddig nem kellett járni.  Vigyorog

Ezek után nehéz megbízni bárkiben is.


most lehet triplázni így ne nagyon járkálj vele
amúgy ez a gyertyás kábeles szíjas nagyszervizért mit merészeltek elkérni?


Azóta áll az autó.

100-as volt a szervíz.(számlás) Tartalmazta a gázszűrőt  és a rendszer menetközbeni vizsgálatát, frissitését is. Ennyi lett volna máshol is.

olcsóbb lett volna..
a gázrész nem tudom mennyi volt ebből de nemhiszem ,hogy 20.000ft
Naplózva

70/4334431
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #239 Dátum: 2013. November 08. - 09:31:03 »

Garp, ha pécsi vagy, akkor lacsiszervíz ügyben javallom, hogy Sebikéhez menj Kaposvárra.
Neked kb annyi mint Szekszárd, de a kocsi nem lesz kukatöltelék!  Kacsint
Én végigjártam a pécsi márkaszervízeket, de mindenhol adódtak kisebb gondok a munkákkal.
Én és más pécsi tagtárs inkább átugrunk(ugrottunk) Sebikéhez. ÉS nem kellett visszamenni 'igazításra'....
« Utoljára szerkesztve: 2013. November 08. - 09:35:08 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!