Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 14:39:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 201684 alkalommal)
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #195 Dátum: 2013. április 18. - 12:01:55 »

Sziasztok!

Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor.
Annyi az előzményekhez, hogy gyertyakábel szettet cseréltem (mert ugye 95000-ként írja a könyv) + még gyertyát is (NGK BKR6E-11). Előtte nem csinálta ezt, viszont a harmadik henger régi gyertyája kívül olajos volt (mintha a pocelán mellett kinyomta volna a kompressziót. Kívülről barnára volt égve a porcelán töve) A gyertya belül amúgy szépen kiégett volt. Gyujtótrafó lenne esetleg?

Üdv hege

semmi köze a trafóhoz!
a gyertya porcelánjának a megégése az gyertya/szerelési hiba is lehet.
az olaj megjelenése inkább szelepfedél tömítés hiba

A szelepfedelet megnézem...de az alapjárat ingadozás még probléma...főleg hogy előtte a 30.000- t ment gyertyákkal nem csinálta (ugyan ez a tipus volt benne előtte is)
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #196 Dátum: 2013. április 18. - 13:09:23 »

Sziasztok!

Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor.

Üdv hege
ez szokott lenni fojtószelepház probléma is 
igaz annak lett volna többször előjele 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #197 Dátum: 2013. április 18. - 13:15:28 »

Sziasztok!

Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor.
Annyi az előzményekhez, hogy gyertyakábel szettet cseréltem (mert ugye 95000-ként írja a könyv) + még gyertyát is (NGK BKR6E-11). Előtte nem csinálta ezt, viszont a harmadik henger régi gyertyája kívül olajos volt (mintha a pocelán mellett kinyomta volna a kompressziót. Kívülről barnára volt égve a porcelán töve) A gyertya belül amúgy szépen kiégett volt. Gyujtótrafó lenne esetleg?

Üdv hege

semmi köze a trafóhoz!
a gyertya porcelánjának a megégése az gyertya/szerelési hiba is lehet.
az olaj megjelenése inkább szelepfedél tömítés hiba

A szelepfedelet megnézem...de az alapjárat ingadozás még probléma...főleg hogy előtte a 30.000- t ment gyertyákkal nem csinálta (ugyan ez a tipus volt benne előtte is)

én nem ajánlom az NGK-t sajnos nagyon rosszak a visszajelzések
Naplózva

70/4334431
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #198 Dátum: 2013. április 18. - 14:05:27 »

Sziasztok!

Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor.
Annyi az előzményekhez, hogy gyertyakábel szettet cseréltem (mert ugye 95000-ként írja a könyv) + még gyertyát is (NGK BKR6E-11). Előtte nem csinálta ezt, viszont a harmadik henger régi gyertyája kívül olajos volt (mintha a pocelán mellett kinyomta volna a kompressziót. Kívülről barnára volt égve a porcelán töve) A gyertya belül amúgy szépen kiégett volt. Gyujtótrafó lenne esetleg?

Üdv hege

semmi köze a trafóhoz!
a gyertya porcelánjának a megégése az gyertya/szerelési hiba is lehet.
az olaj megjelenése inkább szelepfedél tömítés hiba

A szelepfedelet megnézem...de az alapjárat ingadozás még probléma...főleg hogy előtte a 30.000- t ment gyertyákkal nem csinálta (ugyan ez a tipus volt benne előtte is)

én nem ajánlom az NGK-t sajnos nagyon rosszak a visszajelzések

Mivel ez a gyári ajánlás csak azért tettem bele, de ha tudtok jobbat szívesen cserélek
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #199 Dátum: 2013. április 18. - 16:29:03 »

Sziasztok!

Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor.
Annyi az előzményekhez, hogy gyertyakábel szettet cseréltem (mert ugye 95000-ként írja a könyv) + még gyertyát is (NGK BKR6E-11). Előtte nem csinálta ezt, viszont a harmadik henger régi gyertyája kívül olajos volt (mintha a pocelán mellett kinyomta volna a kompressziót. Kívülről barnára volt égve a porcelán töve) A gyertya belül amúgy szépen kiégett volt. Gyujtótrafó lenne esetleg?

Üdv hege

semmi köze a trafóhoz!
a gyertya porcelánjának a megégése az gyertya/szerelési hiba is lehet.
az olaj megjelenése inkább szelepfedél tömítés hiba

A szelepfedelet megnézem...de az alapjárat ingadozás még probléma...főleg hogy előtte a 30.000- t ment gyertyákkal nem csinálta (ugyan ez a tipus volt benne előtte is)

én nem ajánlom az NGK-t sajnos nagyon rosszak a visszajelzések

Mivel ez a gyári ajánlás csak azért tettem bele, de ha tudtok jobbat szívesen cserélek


a japán vagy koreai gyártás esetén még jó is lenne csak olyat nem kapsz
Naplózva

70/4334431
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #200 Dátum: 2013. Május 03. - 00:05:08 »

Sziasztok, 'WEPP 2033 intenzív szeleptisztító' használata után teljesen elment az alapjáratom, csak álló helyzetben megy le normál értékre, menet közben, üresben 1500-2000 körül pörög, váltásnál érezhetően megdobja a fordulatot (sokkal jobban, mint eddig), gázelvételnél, sebességben 1-2 másodpercig kitart a fordulat, majd ránt egyet az autó. Akksi lekötés (16 óra), többszöri üresjárati tanulási eljárás nem segített. Végigolvasva a topikot esélyesnek tűnik egy computer betanult-érték törlés, ilyet hol ajánlanátok (Bp. környéke) és mennyibe fáj? Vagy van esetleg más ötlet, hogy mi lehet a baj?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #201 Dátum: 2013. Május 03. - 09:47:50 »

Sziasztok, 'WEPP 2033 intenzív szeleptisztító' használata után teljesen elment az alapjáratom, csak álló helyzetben megy le normál értékre, menet közben, üresben 1500-2000 körül pörög, váltásnál érezhetően megdobja a fordulatot (sokkal jobban, mint eddig), gázelvételnél, sebességben 1-2 másodpercig kitart a fordulat, majd ránt egyet az autó. Akksi lekötés (16 óra), többszöri üresjárati tanulási eljárás nem segített. Végigolvasva a topikot esélyesnek tűnik egy computer betanult-érték törlés, ilyet hol ajánlanátok (Bp. környéke) és mennyibe fáj? Vagy van esetleg más ötlet, hogy mi lehet a baj?



azért ment el az alapjáratod mert a pucolás hatására a folytószelepházat is kipucoltad  amint leírtad a tanult értékeket kell törölni.
van egy ismerősöm aki pesten dolgozik  nem messze lakik onnan és van Scan 100 a és még ért is az autóinkhoz ha érdekel privátban megadom a számát
Naplózva

70/4334431
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #202 Dátum: 2013. Május 08. - 19:36:27 »

Sziasztok, 'WEPP 2033 intenzív szeleptisztító' használata után teljesen elment az alapjáratom, csak álló helyzetben megy le normál értékre, menet közben, üresben 1500-2000 körül pörög, váltásnál érezhetően megdobja a fordulatot (sokkal jobban, mint eddig), gázelvételnél, sebességben 1-2 másodpercig kitart a fordulat, majd ránt egyet az autó. Akksi lekötés (16 óra), többszöri üresjárati tanulási eljárás nem segített. Végigolvasva a topikot esélyesnek tűnik egy computer betanult-érték törlés, ilyet hol ajánlanátok (Bp. környéke) és mennyibe fáj? Vagy van esetleg más ötlet, hogy mi lehet a baj?



azért ment el az alapjáratod mert a pucolás hatására a folytószelepházat is kipucoltad  amint leírtad a tanult értékeket kell törölni.
van egy ismerősöm aki pesten dolgozik  nem messze lakik onnan és van Scan 100 a és még ért is az autóinkhoz ha érdekel privátban megadom a számát
Megtörtént a törlés, minden a régi, köszönet a segítőknek!
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #203 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 13:13:00 »

Én francia gyártású NGK gyertyákat kaptam és tettem be - kb. 1 éve - az autóba. Olvasva a rossz tapasztalatokat kérdezném, mi lehet a gond vele, okozhat-e komolyabb motorproblémát - pl. kitörik belőle egy darab és belehullik a hengerbe -, érdemes-e inkább kicserélni.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #204 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 13:17:26 »

Én francia gyártású NGK gyertyákat kaptam és tettem be - kb. 1 éve - az autóba. Olvasva a rossz tapasztalatokat kérdezném, mi lehet a gond vele, okozhat-e komolyabb motorproblémát - pl. kitörik belőle egy darab és belehullik a hengerbe -, érdemes-e inkább kicserélni.


ilyen max a hamisnál van akinek tünetmentes volt akinél tönkrement és vitte magával a trafót...
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #205 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 14:42:05 »

Nekem is NGK van, hogy francia-e azt nem tudom, de 20ezer km óta van benne és működik.
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #206 Dátum: 2013. Október 26. - 19:09:42 »

Sziasztok!
Ahhoz hogy megállapítható legyen a vezérlés elfokolása sok mindent kell lebontani vagy vizuálisan is megtekinthető bontás nélkül?
Akinek volt alapjárat ingadozása az milyen nagyságrendű volt? A 720 és 750 közötti folyamatos hullámzó ingadozás még belefér?
Nálam is előfordult, hogy állok a piros lámpánál és egyszer csak olyan mintha lefulladna, de visszapörög alapjáratra... Ez fojtószelepház probléma is lehet?
Fojtószelepház piszkossága kihathat a fogyasztásra?
Melegen beindítás után párszor fordult már olyan elő hogy mikor felpörgött a motor, de kinyomott kuplunggal tolatva gurulva (pl lejtőn) nem tartotta meg az alapjáratot és leállt a motor. Újraindítottam és nem volt probléma...
Terheléses üzemben folyamatosan bent tartott gázpedálnál természetes az, hogy kis mértékben érezhető a gázpedálon lüktetés?
Válaszokat köszi!
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #207 Dátum: 2013. Október 28. - 08:27:24 »

sztem az elfokolást csak úgy lehet látni, ha le van szedve a burkolat.
az alapjárat ingadozás nálam sokkal nagyobb volt, kb 800-1100-ig.
igen, elvileg az fojtószelep lehet.
most az erdélyi túra alatt nekem is volt 2-3-szor ilyen rezgés, de főleg olyankor, amikor lejtőn mentem és próbáltam tartani a sebességet és motorfék és pici gázadás közötti volt az állás, gondolom nem tudta eldönteni a lacsi mit akarok  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #208 Dátum: 2013. Október 28. - 13:52:20 »

sztem az elfokolást csak úgy lehet látni, ha le van szedve a burkolat.
az alapjárat ingadozás nálam sokkal nagyobb volt, kb 800-1100-ig.
igen, elvileg az fojtószelep lehet.
most az erdélyi túra alatt nekem is volt 2-3-szor ilyen rezgés, de főleg olyankor, amikor lejtőn mentem és próbáltam tartani a sebességet és motorfék és pici gázadás közötti volt az állás, gondolom nem tudta eldönteni a lacsi mit akarok  Vigyorog
Az alapjárat ingadozást hallani is lehet..........
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #209 Dátum: 2013. Október 28. - 16:28:43 »

természetesen Józsi, de én nem állítottam, hogy csak látni lehet
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!