Hegedusati
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC
|
|
« Hozzászólás #195 Dátum: 2013. április 18. - 12:01:55 » |
|
Sziasztok!
Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor. Annyi az előzményekhez, hogy gyertyakábel szettet cseréltem (mert ugye 95000-ként írja a könyv) + még gyertyát is (NGK BKR6E-11). Előtte nem csinálta ezt, viszont a harmadik henger régi gyertyája kívül olajos volt (mintha a pocelán mellett kinyomta volna a kompressziót. Kívülről barnára volt égve a porcelán töve) A gyertya belül amúgy szépen kiégett volt. Gyujtótrafó lenne esetleg?
Üdv hege
semmi köze a trafóhoz! a gyertya porcelánjának a megégése az gyertya/szerelési hiba is lehet. az olaj megjelenése inkább szelepfedél tömítés hiba A szelepfedelet megnézem...de az alapjárat ingadozás még probléma...főleg hogy előtte a 30.000- t ment gyertyákkal nem csinálta (ugyan ez a tipus volt benne előtte is)
|
|
|
Naplózva
|
2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #196 Dátum: 2013. április 18. - 13:09:23 » |
|
Sziasztok!
Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor.
Üdv hege
ez szokott lenni fojtószelepház probléma is igaz annak lett volna többször előjele
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #197 Dátum: 2013. április 18. - 13:15:28 » |
|
Sziasztok!
Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor. Annyi az előzményekhez, hogy gyertyakábel szettet cseréltem (mert ugye 95000-ként írja a könyv) + még gyertyát is (NGK BKR6E-11). Előtte nem csinálta ezt, viszont a harmadik henger régi gyertyája kívül olajos volt (mintha a pocelán mellett kinyomta volna a kompressziót. Kívülről barnára volt égve a porcelán töve) A gyertya belül amúgy szépen kiégett volt. Gyujtótrafó lenne esetleg?
Üdv hege
semmi köze a trafóhoz! a gyertya porcelánjának a megégése az gyertya/szerelési hiba is lehet. az olaj megjelenése inkább szelepfedél tömítés hiba A szelepfedelet megnézem...de az alapjárat ingadozás még probléma...főleg hogy előtte a 30.000- t ment gyertyákkal nem csinálta (ugyan ez a tipus volt benne előtte is) én nem ajánlom az NGK-t sajnos nagyon rosszak a visszajelzések
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Hegedusati
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC
|
|
« Hozzászólás #198 Dátum: 2013. április 18. - 14:05:27 » |
|
Sziasztok!
Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor. Annyi az előzményekhez, hogy gyertyakábel szettet cseréltem (mert ugye 95000-ként írja a könyv) + még gyertyát is (NGK BKR6E-11). Előtte nem csinálta ezt, viszont a harmadik henger régi gyertyája kívül olajos volt (mintha a pocelán mellett kinyomta volna a kompressziót. Kívülről barnára volt égve a porcelán töve) A gyertya belül amúgy szépen kiégett volt. Gyujtótrafó lenne esetleg?
Üdv hege
semmi köze a trafóhoz! a gyertya porcelánjának a megégése az gyertya/szerelési hiba is lehet. az olaj megjelenése inkább szelepfedél tömítés hiba A szelepfedelet megnézem...de az alapjárat ingadozás még probléma...főleg hogy előtte a 30.000- t ment gyertyákkal nem csinálta (ugyan ez a tipus volt benne előtte is) én nem ajánlom az NGK-t sajnos nagyon rosszak a visszajelzések Mivel ez a gyári ajánlás csak azért tettem bele, de ha tudtok jobbat szívesen cserélek
|
|
|
Naplózva
|
2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #199 Dátum: 2013. április 18. - 16:29:03 » |
|
Sziasztok!
Nekem is előállt ez az alapjárat ingadozás. (Lacetti 1.4 2004/12havi 5 ajtós) Hibakód nincs, viszont melegen lámpánál állva le-leesik a fordulat és néha le is áll a motor. Annyi az előzményekhez, hogy gyertyakábel szettet cseréltem (mert ugye 95000-ként írja a könyv) + még gyertyát is (NGK BKR6E-11). Előtte nem csinálta ezt, viszont a harmadik henger régi gyertyája kívül olajos volt (mintha a pocelán mellett kinyomta volna a kompressziót. Kívülről barnára volt égve a porcelán töve) A gyertya belül amúgy szépen kiégett volt. Gyujtótrafó lenne esetleg?
Üdv hege
semmi köze a trafóhoz! a gyertya porcelánjának a megégése az gyertya/szerelési hiba is lehet. az olaj megjelenése inkább szelepfedél tömítés hiba A szelepfedelet megnézem...de az alapjárat ingadozás még probléma...főleg hogy előtte a 30.000- t ment gyertyákkal nem csinálta (ugyan ez a tipus volt benne előtte is) én nem ajánlom az NGK-t sajnos nagyon rosszak a visszajelzések Mivel ez a gyári ajánlás csak azért tettem bele, de ha tudtok jobbat szívesen cserélek a japán vagy koreai gyártás esetén még jó is lenne csak olyat nem kapsz
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #200 Dátum: 2013. Május 03. - 00:05:08 » |
|
Sziasztok, 'WEPP 2033 intenzív szeleptisztító' használata után teljesen elment az alapjáratom, csak álló helyzetben megy le normál értékre, menet közben, üresben 1500-2000 körül pörög, váltásnál érezhetően megdobja a fordulatot (sokkal jobban, mint eddig), gázelvételnél, sebességben 1-2 másodpercig kitart a fordulat, majd ránt egyet az autó. Akksi lekötés (16 óra), többszöri üresjárati tanulási eljárás nem segített. Végigolvasva a topikot esélyesnek tűnik egy computer betanult-érték törlés, ilyet hol ajánlanátok (Bp. környéke) és mennyibe fáj? Vagy van esetleg más ötlet, hogy mi lehet a baj?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #201 Dátum: 2013. Május 03. - 09:47:50 » |
|
Sziasztok, 'WEPP 2033 intenzív szeleptisztító' használata után teljesen elment az alapjáratom, csak álló helyzetben megy le normál értékre, menet közben, üresben 1500-2000 körül pörög, váltásnál érezhetően megdobja a fordulatot (sokkal jobban, mint eddig), gázelvételnél, sebességben 1-2 másodpercig kitart a fordulat, majd ránt egyet az autó. Akksi lekötés (16 óra), többszöri üresjárati tanulási eljárás nem segített. Végigolvasva a topikot esélyesnek tűnik egy computer betanult-érték törlés, ilyet hol ajánlanátok (Bp. környéke) és mennyibe fáj? Vagy van esetleg más ötlet, hogy mi lehet a baj?
azért ment el az alapjáratod mert a pucolás hatására a folytószelepházat is kipucoltad amint leírtad a tanult értékeket kell törölni. van egy ismerősöm aki pesten dolgozik nem messze lakik onnan és van Scan 100 a és még ért is az autóinkhoz ha érdekel privátban megadom a számát
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #202 Dátum: 2013. Május 08. - 19:36:27 » |
|
Sziasztok, 'WEPP 2033 intenzív szeleptisztító' használata után teljesen elment az alapjáratom, csak álló helyzetben megy le normál értékre, menet közben, üresben 1500-2000 körül pörög, váltásnál érezhetően megdobja a fordulatot (sokkal jobban, mint eddig), gázelvételnél, sebességben 1-2 másodpercig kitart a fordulat, majd ránt egyet az autó. Akksi lekötés (16 óra), többszöri üresjárati tanulási eljárás nem segített. Végigolvasva a topikot esélyesnek tűnik egy computer betanult-érték törlés, ilyet hol ajánlanátok (Bp. környéke) és mennyibe fáj? Vagy van esetleg más ötlet, hogy mi lehet a baj?
azért ment el az alapjáratod mert a pucolás hatására a folytószelepházat is kipucoltad amint leírtad a tanult értékeket kell törölni. van egy ismerősöm aki pesten dolgozik nem messze lakik onnan és van Scan 100 a és még ért is az autóinkhoz ha érdekel privátban megadom a számát Megtörtént a törlés, minden a régi, köszönet a segítőknek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #203 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 13:13:00 » |
|
Én francia gyártású NGK gyertyákat kaptam és tettem be - kb. 1 éve - az autóba. Olvasva a rossz tapasztalatokat kérdezném, mi lehet a gond vele, okozhat-e komolyabb motorproblémát - pl. kitörik belőle egy darab és belehullik a hengerbe -, érdemes-e inkább kicserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #204 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 13:17:26 » |
|
Én francia gyártású NGK gyertyákat kaptam és tettem be - kb. 1 éve - az autóba. Olvasva a rossz tapasztalatokat kérdezném, mi lehet a gond vele, okozhat-e komolyabb motorproblémát - pl. kitörik belőle egy darab és belehullik a hengerbe -, érdemes-e inkább kicserélni.
ilyen max a hamisnál van akinek tünetmentes volt akinél tönkrement és vitte magával a trafót...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #205 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 14:42:05 » |
|
Nekem is NGK van, hogy francia-e azt nem tudom, de 20ezer km óta van benne és működik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Papy
|
|
« Hozzászólás #206 Dátum: 2013. Október 26. - 19:09:42 » |
|
Sziasztok! Ahhoz hogy megállapítható legyen a vezérlés elfokolása sok mindent kell lebontani vagy vizuálisan is megtekinthető bontás nélkül? Akinek volt alapjárat ingadozása az milyen nagyságrendű volt? A 720 és 750 közötti folyamatos hullámzó ingadozás még belefér? Nálam is előfordult, hogy állok a piros lámpánál és egyszer csak olyan mintha lefulladna, de visszapörög alapjáratra... Ez fojtószelepház probléma is lehet? Fojtószelepház piszkossága kihathat a fogyasztásra? Melegen beindítás után párszor fordult már olyan elő hogy mikor felpörgött a motor, de kinyomott kuplunggal tolatva gurulva (pl lejtőn) nem tartotta meg az alapjáratot és leállt a motor. Újraindítottam és nem volt probléma... Terheléses üzemben folyamatosan bent tartott gázpedálnál természetes az, hogy kis mértékben érezhető a gázpedálon lüktetés? Válaszokat köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #207 Dátum: 2013. Október 28. - 08:27:24 » |
|
sztem az elfokolást csak úgy lehet látni, ha le van szedve a burkolat. az alapjárat ingadozás nálam sokkal nagyobb volt, kb 800-1100-ig. igen, elvileg az fojtószelep lehet. most az erdélyi túra alatt nekem is volt 2-3-szor ilyen rezgés, de főleg olyankor, amikor lejtőn mentem és próbáltam tartani a sebességet és motorfék és pici gázadás közötti volt az állás, gondolom nem tudta eldönteni a lacsi mit akarok
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #208 Dátum: 2013. Október 28. - 13:52:20 » |
|
sztem az elfokolást csak úgy lehet látni, ha le van szedve a burkolat. az alapjárat ingadozás nálam sokkal nagyobb volt, kb 800-1100-ig. igen, elvileg az fojtószelep lehet. most az erdélyi túra alatt nekem is volt 2-3-szor ilyen rezgés, de főleg olyankor, amikor lejtőn mentem és próbáltam tartani a sebességet és motorfék és pici gázadás közötti volt az állás, gondolom nem tudta eldönteni a lacsi mit akarok Az alapjárat ingadozást hallani is lehet..........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #209 Dátum: 2013. Október 28. - 16:28:43 » |
|
természetesen Józsi, de én nem állítottam, hogy csak látni lehet
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|