Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 10:33:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 199012 alkalommal)
JOcesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



« Hozzászólás #165 Dátum: 2012. Október 07. - 19:49:22 »

Üdv Mindenkinek! Van egy 1.6os sw platinumos Lacettim.1 hónapja elvittem a kocsit vezérműszíj,szelepfedéltömítés és üzemanyagszűrő cserére.a vezérlést meg a tömitést kicserélték az üzemanyagszűrőt levették és csak utána látták hogy rosszat hoztak hozzá./visszatették a régit/!A lényeg az, hogy az autóért mikor mentem, az alapjáratom nem volt egyenletes és a hangja is csúnya volt.kérdeztem a szerelőt, hogy ez miért lehet.-dugulásra gyanakodott amiért megmozgatták az üzemanyag szűrőt.Vettem bele stp-injektortisztitót de sajnos nem javult a helyzet.Hibajelzés nincs,de kiolvasva a lambdaszonda hibát írja.Sajnos nem tudom már a számát.Menet közben nem vettem észre változást csak az alapjárat ingadozást meg hogy nagyon benzin szaga van a kipufogó gáznak.Több autószerelő ismerősöm arra gyanakodott, hogy elrakták a vezérlést.Ellenőrzés után kiderült, hogy nem ez a hiba oka! Tanácsot, ötletet szeretnék kérni tőletek hogy mi lehet a baj. Remélem érthetően le tudtam írni nektek az esetemet! Én teljesen tanácstalan vagyok!!! Előre is köszönöm.üdv

Tomy61 válasza:
Csak reménykedni tudok, hogy a levett, majd visszaszerelt használt szűrőt nem sikerült fordítva vis****akni! Az így rendszerbe jutó (konkrétan visszamosott) szilárd szennyeződést nem fogja semmilyen adalék eltávolítani. Ez befecskendező fúvóka részleges eldugulását okozhatja, vagy akár nyitva is maradhat, becsöpög folyamatosan. Az ebből adódó emissziós eltérést szerencsétlen lambdaszonda igyekszik jelezni az ECU felé, de az képtelen ilyen esetben valós korrekcióra. Ne legyen igazam, bár nem egy ilyen esettel találkoztam. Bízom benne, hogy ettől prózaibb hiba lesz.

További fejlemények:
A szerelőm a fojtószelepre gyanakodott, de sajnos kitakarítás után sem jött helyre az alapjáratom.Kicsit visszaolvasgattam és többeknek is voltak ilyen jellegű problémái.A gázpedál úgy lüktet ahogy az alapjárat ingadozik.Az ingadozás egyenletes ütemekben történik. Nem tudott más tanácsot mondani a szerelőm, csak annyit, hogy menjek el vele márkaszervízbe és nézessem meg computerrel. Ez körülbelül mennyire találná meg a hiba biztos okát? Ez a vizsgálat mennyibe kerülhet?Debrecenbe vinném.
üdv mindenkinek
Naplózva

1.6 16v Platinum
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #166 Dátum: 2012. Október 07. - 20:01:36 »

Üdv Mindenkinek! Van egy 1.6os sw platinumos Lacettim.1 hónapja elvittem a kocsit vezérműszíj,szelepfedéltömítés és üzemanyagszűrő cserére.a vezérlést meg a tömitést kicserélték az üzemanyagszűrőt levették és csak utána látták hogy rosszat hoztak hozzá./visszatették a régit/!A lényeg az, hogy az autóért mikor mentem, az alapjáratom nem volt egyenletes és a hangja is csúnya volt.kérdeztem a szerelőt, hogy ez miért lehet.-dugulásra gyanakodott amiért megmozgatták az üzemanyag szűrőt.Vettem bele stp-injektortisztitót de sajnos nem javult a helyzet.Hibajelzés nincs,de kiolvasva a lambdaszonda hibát írja.Sajnos nem tudom már a számát.Menet közben nem vettem észre változást csak az alapjárat ingadozást meg hogy nagyon benzin szaga van a kipufogó gáznak.Több autószerelő ismerősöm arra gyanakodott, hogy elrakták a vezérlést.Ellenőrzés után kiderült, hogy nem ez a hiba oka! Tanácsot, ötletet szeretnék kérni tőletek hogy mi lehet a baj. Remélem érthetően le tudtam írni nektek az esetemet! Én teljesen tanácstalan vagyok!!! Előre is köszönöm.üdv

Tomy61 válasza:
Csak reménykedni tudok, hogy a levett, majd visszaszerelt használt szűrőt nem sikerült fordítva vis****akni! Az így rendszerbe jutó (konkrétan visszamosott) szilárd szennyeződést nem fogja semmilyen adalék eltávolítani. Ez befecskendező fúvóka részleges eldugulását okozhatja, vagy akár nyitva is maradhat, becsöpög folyamatosan. Az ebből adódó emissziós eltérést szerencsétlen lambdaszonda igyekszik jelezni az ECU felé, de az képtelen ilyen esetben valós korrekcióra. Ne legyen igazam, bár nem egy ilyen esettel találkoztam. Bízom benne, hogy ettől prózaibb hiba lesz.

További fejlemények:
A szerelőm a fojtószelepre gyanakodott, de sajnos kitakarítás után sem jött helyre az alapjáratom.Kicsit visszaolvasgattam és többeknek is voltak ilyen jellegű problémái.A gázpedál úgy lüktet ahogy az alapjárat ingadozik.Az ingadozás egyenletes ütemekben történik. Nem tudott más tanácsot mondani a szerelőm, csak annyit, hogy menjek el vele márkaszervízbe és nézessem meg computerrel. Ez körülbelül mennyire találná meg a hiba biztos okát? Ez a vizsgálat mennyibe kerülhet?Debrecenbe vinném.
üdv mindenkinek

Megnézték, hogy a régi szűrő jól lett vis****akva? A hibakód olvasása szervízfüggő, olyan 5-8000 forint.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
JOcesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



« Hozzászólás #167 Dátum: 2012. Október 07. - 20:56:26 »

Üdv Mindenkinek! Van egy 1.6os sw platinumos Lacettim.1 hónapja elvittem a kocsit vezérműszíj,szelepfedéltömítés és üzemanyagszűrő cserére.a vezérlést meg a tömitést kicserélték az üzemanyagszűrőt levették és csak utána látták hogy rosszat hoztak hozzá./visszatették a régit/!A lényeg az, hogy az autóért mikor mentem, az alapjáratom nem volt egyenletes és a hangja is csúnya volt.kérdeztem a szerelőt, hogy ez miért lehet.-dugulásra gyanakodott amiért megmozgatták az üzemanyag szűrőt.Vettem bele stp-injektortisztitót de sajnos nem javult a helyzet.Hibajelzés nincs,de kiolvasva a lambdaszonda hibát írja.Sajnos nem tudom már a számát.Menet közben nem vettem észre változást csak az alapjárat ingadozást meg hogy nagyon benzin szaga van a kipufogó gáznak.Több autószerelő ismerősöm arra gyanakodott, hogy elrakták a vezérlést.Ellenőrzés után kiderült, hogy nem ez a hiba oka! Tanácsot, ötletet szeretnék kérni tőletek hogy mi lehet a baj. Remélem érthetően le tudtam írni nektek az esetemet! Én teljesen tanácstalan vagyok!!! Előre is köszönöm.üdv

Tomy61 válasza:
Csak reménykedni tudok, hogy a levett, majd visszaszerelt használt szűrőt nem sikerült fordítva vis****akni! Az így rendszerbe jutó (konkrétan visszamosott) szilárd szennyeződést nem fogja semmilyen adalék eltávolítani. Ez befecskendező fúvóka részleges eldugulását okozhatja, vagy akár nyitva is maradhat, becsöpög folyamatosan. Az ebből adódó emissziós eltérést szerencsétlen lambdaszonda igyekszik jelezni az ECU felé, de az képtelen ilyen esetben valós korrekcióra. Ne legyen igazam, bár nem egy ilyen esettel találkoztam. Bízom benne, hogy ettől prózaibb hiba lesz.

További fejlemények:
A szerelőm a fojtószelepre gyanakodott, de sajnos kitakarítás után sem jött helyre az alapjáratom.Kicsit visszaolvasgattam és többeknek is voltak ilyen jellegű problémái.A gázpedál úgy lüktet ahogy az alapjárat ingadozik.Az ingadozás egyenletes ütemekben történik. Nem tudott más tanácsot mondani a szerelőm, csak annyit, hogy menjek el vele márkaszervízbe és nézessem meg computerrel. Ez körülbelül mennyire találná meg a hiba biztos okát? Ez a vizsgálat mennyibe kerülhet?Debrecenbe vinném.
üdv mindenkinek

Megnézték, hogy a régi szűrő jól lett vis****akva? A hibakód olvasása szervízfüggő, olyan 5-8000 forint.
Helóka
Megnézte a szerelő a szűrőt is,és elmondása szerint jól van visszatéve.Én olyan computeres vizsgálatra gondoltam amivel a motor minden információját ki tudják olvasni és tudják programozni is hogyha kell. Egy univerzális hibakód kiolvasóval megnézték a kocsit.azt hiszem p0152. lambdaszonda hiba.magas feszültség.valami ilyesmi.
Naplózva

1.6 16v Platinum
JOcesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



« Hozzászólás #168 Dátum: 2012. Október 09. - 18:13:52 »

Üdv Mindenkinek! Van egy 1.6os sw platinumos Lacettim.1 hónapja elvittem a kocsit vezérműszíj,szelepfedéltömítés és üzemanyagszűrő cserére.a vezérlést meg a tömitést kicserélték az üzemanyagszűrőt levették és csak utána látták hogy rosszat hoztak hozzá./visszatették a régit/!A lényeg az, hogy az autóért mikor mentem, az alapjáratom nem volt egyenletes és a hangja is csúnya volt.kérdeztem a szerelőt, hogy ez miért lehet.-dugulásra gyanakodott amiért megmozgatták az üzemanyag szűrőt.Vettem bele stp-injektortisztitót de sajnos nem javult a helyzet.Hibajelzés nincs,de kiolvasva a lambdaszonda hibát írja.Sajnos nem tudom már a számát.Menet közben nem vettem észre változást csak az alapjárat ingadozást meg hogy nagyon benzin szaga van a kipufogó gáznak.Több autószerelő ismerősöm arra gyanakodott, hogy elrakták a vezérlést.Ellenőrzés után kiderült, hogy nem ez a hiba oka! Tanácsot, ötletet szeretnék kérni tőletek hogy mi lehet a baj. Remélem érthetően le tudtam írni nektek az esetemet! Én teljesen tanácstalan vagyok!!! Előre is köszönöm.üdv

Tomy61 válasza:
Csak reménykedni tudok, hogy a levett, majd visszaszerelt használt szűrőt nem sikerült fordítva vis****akni! Az így rendszerbe jutó (konkrétan visszamosott) szilárd szennyeződést nem fogja semmilyen adalék eltávolítani. Ez befecskendező fúvóka részleges eldugulását okozhatja, vagy akár nyitva is maradhat, becsöpög folyamatosan. Az ebből adódó emissziós eltérést szerencsétlen lambdaszonda igyekszik jelezni az ECU felé, de az képtelen ilyen esetben valós korrekcióra. Ne legyen igazam, bár nem egy ilyen esettel találkoztam. Bízom benne, hogy ettől prózaibb hiba lesz.

További fejlemények:
A szerelőm a fojtószelepre gyanakodott, de sajnos kitakarítás után sem jött helyre az alapjáratom.Kicsit visszaolvasgattam és többeknek is voltak ilyen jellegű problémái.A gázpedál úgy lüktet ahogy az alapjárat ingadozik.Az ingadozás egyenletes ütemekben történik. Nem tudott más tanácsot mondani a szerelőm, csak annyit, hogy menjek el vele márkaszervízbe és nézessem meg computerrel. Ez körülbelül mennyire találná meg a hiba biztos okát? Ez a vizsgálat mennyibe kerülhet?Debrecenbe vinném.
üdv mindenkinek

Megnézték, hogy a régi szűrő jól lett vis****akva? A hibakód olvasása szervízfüggő, olyan 5-8000 forint.
Helóka
Megnézte a szerelő a szűrőt is,és elmondása szerint jól van visszatéve.Én olyan computeres vizsgálatra gondoltam amivel a motor minden információját ki tudják olvasni és tudják programozni is hogyha kell. Egy univerzális hibakód kiolvasóval megnézték a kocsit.azt hiszem p0152. lambdaszonda hiba.magas feszültség.valami ilyesmi.
Üdv Mindenkinek! Úgy néz ki,megoldódott az alapjárat probléma. Elvittem a kocsit márkaszervízbe és kiderült hogy mégiscsak a vezérlésem volt elrakva. Csak az az érdekes hogy aki beletette állította hogy rendben van, és akihez elvittem másodjára, ő is azt mondta hogy jól van felrakva. Na de mindegy. A kocsi jó lett és ez a lényeg.
Naplózva

1.6 16v Platinum
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #169 Dátum: 2012. Október 09. - 18:23:54 »

Üdv Mindenkinek! Van egy 1.6os sw platinumos Lacettim.1 hónapja elvittem a kocsit vezérműszíj,szelepfedéltömítés és üzemanyagszűrő cserére.a vezérlést meg a tömitést kicserélték az üzemanyagszűrőt levették és csak utána látták hogy rosszat hoztak hozzá./visszatették a régit/!A lényeg az, hogy az autóért mikor mentem, az alapjáratom nem volt egyenletes és a hangja is csúnya volt.kérdeztem a szerelőt, hogy ez miért lehet.-dugulásra gyanakodott amiért megmozgatták az üzemanyag szűrőt.Vettem bele stp-injektortisztitót de sajnos nem javult a helyzet.Hibajelzés nincs,de kiolvasva a lambdaszonda hibát írja.Sajnos nem tudom már a számát.Menet közben nem vettem észre változást csak az alapjárat ingadozást meg hogy nagyon benzin szaga van a kipufogó gáznak.Több autószerelő ismerősöm arra gyanakodott, hogy elrakták a vezérlést.Ellenőrzés után kiderült, hogy nem ez a hiba oka! Tanácsot, ötletet szeretnék kérni tőletek hogy mi lehet a baj. Remélem érthetően le tudtam írni nektek az esetemet! Én teljesen tanácstalan vagyok!!! Előre is köszönöm.üdv

Tomy61 válasza:
Csak reménykedni tudok, hogy a levett, majd visszaszerelt használt szűrőt nem sikerült fordítva vis****akni! Az így rendszerbe jutó (konkrétan visszamosott) szilárd szennyeződést nem fogja semmilyen adalék eltávolítani. Ez befecskendező fúvóka részleges eldugulását okozhatja, vagy akár nyitva is maradhat, becsöpög folyamatosan. Az ebből adódó emissziós eltérést szerencsétlen lambdaszonda igyekszik jelezni az ECU felé, de az képtelen ilyen esetben valós korrekcióra. Ne legyen igazam, bár nem egy ilyen esettel találkoztam. Bízom benne, hogy ettől prózaibb hiba lesz.

További fejlemények:
A szerelőm a fojtószelepre gyanakodott, de sajnos kitakarítás után sem jött helyre az alapjáratom.Kicsit visszaolvasgattam és többeknek is voltak ilyen jellegű problémái.A gázpedál úgy lüktet ahogy az alapjárat ingadozik.Az ingadozás egyenletes ütemekben történik. Nem tudott más tanácsot mondani a szerelőm, csak annyit, hogy menjek el vele márkaszervízbe és nézessem meg computerrel. Ez körülbelül mennyire találná meg a hiba biztos okát? Ez a vizsgálat mennyibe kerülhet?Debrecenbe vinném.
üdv mindenkinek

Megnézték, hogy a régi szűrő jól lett vis****akva? A hibakód olvasása szervízfüggő, olyan 5-8000 forint.
Helóka
Megnézte a szerelő a szűrőt is,és elmondása szerint jól van visszatéve.Én olyan computeres vizsgálatra gondoltam amivel a motor minden információját ki tudják olvasni és tudják programozni is hogyha kell. Egy univerzális hibakód kiolvasóval megnézték a kocsit.azt hiszem p0152. lambdaszonda hiba.magas feszültség.valami ilyesmi.
Üdv Mindenkinek! Úgy néz ki,megoldódott az alapjárat probléma. Elvittem a kocsit márkaszervízbe és kiderült hogy mégiscsak a vezérlésem volt elrakva. Csak az az érdekes hogy aki beletette állította hogy rendben van, és akihez elvittem másodjára, ő is azt mondta hogy jól van felrakva. Na de mindegy. A kocsi jó lett és ez a lényeg.
Akkor azt a két "remek" szerelőt hanyagold ezek után szerintem.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #170 Dátum: 2012. December 03. - 19:35:49 »

Sziasztok.

Egy rövid beszámoló mi történt a kocsival nemrég. Egy ideje elkezdett az autó lefulladni mikor elindultam és benyomtam a kuplungot újra, mondjuk mert megálltam, vagy 2 -be felváltottam volna, illetve tolatásnál.
Elég **** helyzet amikor forgalomban mondjuk kanyarodás közben lefulladsz és elmegy a szervó is Mosolyog
Ma végre rá tudott nézni a szerelőm, kitakarította a fojtószelepet amin tonna dzsuva volt. Na innét kezdett érdekes lenni a szitu. Mosolyog Az autó alapjárata meghótt... Konkrétan azt csinálta hogy apróban túráztatta a motort anélkül, hogy bárki bármit csinált volna vele Vigyorog
Mivel nem volt műszer amivel be lehetett volna programozni ezt a részét, irány a Schiller Váci út és újra megtanították a motornak az alapjáratot.
Nem tökéletes még  szerintem kis finomhangolás még kell neki de nem fullad le a motor. Ami változott, hogy amikor váltok apró gázfröccsöt ad a benyomott kuplung, hogy esélyt ne adjon a lefulladásra. Nem tom ez így jó-e de majd kiderül.
Javaslat nézessétek meg a fojtószelepet időnként, oltári dzsuva gyűlik össze ott a szuper magyar benzineknek hála. Nekem 178000 kilométer kellett hozzá hogy megnézze valaki. Kisebb nagyobb kiadások elkerülése érdekében javallott Mosolyog

Ennyi a story Mosolyog

BéZé voltam.
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #171 Dátum: 2012. December 03. - 21:01:33 »

Sziasztok.

Egy rövid beszámoló mi történt a kocsival nemrég. Egy ideje elkezdett az autó lefulladni mikor elindultam és benyomtam a kuplungot újra, mondjuk mert megálltam, vagy 2 -be felváltottam volna, illetve tolatásnál.
Elég **** helyzet amikor forgalomban mondjuk kanyarodás közben lefulladsz és elmegy a szervó is Mosolyog
Ma végre rá tudott nézni a szerelőm, kitakarította a fojtószelepet amin tonna dzsuva volt. Na innét kezdett érdekes lenni a szitu. Mosolyog Az autó alapjárata meghótt... Konkrétan azt csinálta hogy apróban túráztatta a motort anélkül, hogy bárki bármit csinált volna vele Vigyorog
Mivel nem volt műszer amivel be lehetett volna programozni ezt a részét, irány a Schiller Váci út és újra megtanították a motornak az alapjáratot.
Nem tökéletes még  szerintem kis finomhangolás még kell neki de nem fullad le a motor. Ami változott, hogy amikor váltok apró gázfröccsöt ad a benyomott kuplung, hogy esélyt ne adjon a lefulladásra. Nem tom ez így jó-e de majd kiderül.
Javaslat nézessétek meg a fojtószelepet időnként, oltári dzsuva gyűlik össze ott a szuper magyar benzineknek hála. Nekem 178000 kilométer kellett hozzá hogy megnézze valaki. Kisebb nagyobb kiadások elkerülése érdekében javallott Mosolyog

Ennyi a story Mosolyog

BéZé voltam.
A fordulatot váltásnál picit tartja... ez normális. A fojtószelepházat mivel, hogyan pucolta?
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #172 Dátum: 2012. December 03. - 21:16:10 »

Sziasztok.

Egy rövid beszámoló mi történt a kocsival nemrég. Egy ideje elkezdett az autó lefulladni mikor elindultam és benyomtam a kuplungot újra, mondjuk mert megálltam, vagy 2 -be felváltottam volna, illetve tolatásnál.
Elég **** helyzet amikor forgalomban mondjuk kanyarodás közben lefulladsz és elmegy a szervó is Mosolyog
Ma végre rá tudott nézni a szerelőm, kitakarította a fojtószelepet amin tonna dzsuva volt. Na innét kezdett érdekes lenni a szitu. Mosolyog Az autó alapjárata meghótt... Konkrétan azt csinálta hogy apróban túráztatta a motort anélkül, hogy bárki bármit csinált volna vele Vigyorog
Mivel nem volt műszer amivel be lehetett volna programozni ezt a részét, irány a Schiller Váci út és újra megtanították a motornak az alapjáratot.
Nem tökéletes még  szerintem kis finomhangolás még kell neki de nem fullad le a motor. Ami változott, hogy amikor váltok apró gázfröccsöt ad a benyomott kuplung, hogy esélyt ne adjon a lefulladásra. Nem tom ez így jó-e de majd kiderül.
Javaslat nézessétek meg a fojtószelepet időnként, oltári dzsuva gyűlik össze ott a szuper magyar benzineknek hála. Nekem 178000 kilométer kellett hozzá hogy megnézze valaki. Kisebb nagyobb kiadások elkerülése érdekében javallott Mosolyog

Ennyi a story Mosolyog

BéZé voltam.
A fordulatot váltásnál picit tartja... ez normális. A fojtószelepházat mivel, hogyan pucolta?
Holnap megkérdem nem firtattam Mosolyog
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #173 Dátum: 2012. December 03. - 22:19:31 »

Sziasztok.

Egy rövid beszámoló mi történt a kocsival nemrég. Egy ideje elkezdett az autó lefulladni mikor elindultam és benyomtam a kuplungot újra, mondjuk mert megálltam, vagy 2 -be felváltottam volna, illetve tolatásnál.
Elég **** helyzet amikor forgalomban mondjuk kanyarodás közben lefulladsz és elmegy a szervó is Mosolyog
Ma végre rá tudott nézni a szerelőm, kitakarította a fojtószelepet amin tonna dzsuva volt. Na innét kezdett érdekes lenni a szitu. Mosolyog Az autó alapjárata meghótt... Konkrétan azt csinálta hogy apróban túráztatta a motort anélkül, hogy bárki bármit csinált volna vele Vigyorog
Mivel nem volt műszer amivel be lehetett volna programozni ezt a részét, irány a Schiller Váci út és újra megtanították a motornak az alapjáratot.
Nem tökéletes még  szerintem kis finomhangolás még kell neki de nem fullad le a motor. Ami változott, hogy amikor váltok apró gázfröccsöt ad a benyomott kuplung, hogy esélyt ne adjon a lefulladásra. Nem tom ez így jó-e de majd kiderül.
Javaslat nézessétek meg a fojtószelepet időnként, oltári dzsuva gyűlik össze ott a szuper magyar benzineknek hála. Nekem 178000 kilométer kellett hozzá hogy megnézze valaki. Kisebb nagyobb kiadások elkerülése érdekében javallott Mosolyog

Ennyi a story Mosolyog

BéZé voltam.
A fordulatot váltásnál picit tartja... ez normális. A fojtószelepházat mivel, hogyan pucolta?
Holnap megkérdem nem firtattam Mosolyog
A fojtószelepházban lerakódó mocsoknak nem sok köze van az üzemanyaghoz. A kartergáz visszavezetésen keresztül felkerülő olajköd, olajkicsapódás okozza, számos autótípusnál jellemző probléma.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #174 Dátum: 2012. December 03. - 22:29:39 »

Sziasztok.

Egy rövid beszámoló mi történt a kocsival nemrég. Egy ideje elkezdett az autó lefulladni mikor elindultam és benyomtam a kuplungot újra, mondjuk mert megálltam, vagy 2 -be felváltottam volna, illetve tolatásnál.
Elég **** helyzet amikor forgalomban mondjuk kanyarodás közben lefulladsz és elmegy a szervó is Mosolyog
Ma végre rá tudott nézni a szerelőm, kitakarította a fojtószelepet amin tonna dzsuva volt. Na innét kezdett érdekes lenni a szitu. Mosolyog Az autó alapjárata meghótt... Konkrétan azt csinálta hogy apróban túráztatta a motort anélkül, hogy bárki bármit csinált volna vele Vigyorog
Mivel nem volt műszer amivel be lehetett volna programozni ezt a részét, irány a Schiller Váci út és újra megtanították a motornak az alapjáratot.
Nem tökéletes még  szerintem kis finomhangolás még kell neki de nem fullad le a motor. Ami változott, hogy amikor váltok apró gázfröccsöt ad a benyomott kuplung, hogy esélyt ne adjon a lefulladásra. Nem tom ez így jó-e de majd kiderül.
Javaslat nézessétek meg a fojtószelepet időnként, oltári dzsuva gyűlik össze ott a szuper magyar benzineknek hála. Nekem 178000 kilométer kellett hozzá hogy megnézze valaki. Kisebb nagyobb kiadások elkerülése érdekében javallott Mosolyog

Ennyi a story Mosolyog

BéZé voltam.
A fordulatot váltásnál picit tartja... ez normális. A fojtószelepházat mivel, hogyan pucolta?
Én féktisztítóval ronggyal, de én le is szedtem nem a helyén puccoltam ki úgy jobban ki lehet tisztítani.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #175 Dátum: 2012. December 04. - 21:42:58 »

Sziasztok.

Egy rövid beszámoló mi történt a kocsival nemrég. Egy ideje elkezdett az autó lefulladni mikor elindultam és benyomtam a kuplungot újra, mondjuk mert megálltam, vagy 2 -be felváltottam volna, illetve tolatásnál.
Elég **** helyzet amikor forgalomban mondjuk kanyarodás közben lefulladsz és elmegy a szervó is Mosolyog
Ma végre rá tudott nézni a szerelőm, kitakarította a fojtószelepet amin tonna dzsuva volt. Na innét kezdett érdekes lenni a szitu. Mosolyog Az autó alapjárata meghótt... Konkrétan azt csinálta hogy apróban túráztatta a motort anélkül, hogy bárki bármit csinált volna vele Vigyorog
Mivel nem volt műszer amivel be lehetett volna programozni ezt a részét, irány a Schiller Váci út és újra megtanították a motornak az alapjáratot.
Nem tökéletes még  szerintem kis finomhangolás még kell neki de nem fullad le a motor. Ami változott, hogy amikor váltok apró gázfröccsöt ad a benyomott kuplung, hogy esélyt ne adjon a lefulladásra. Nem tom ez így jó-e de majd kiderül.
Javaslat nézessétek meg a fojtószelepet időnként, oltári dzsuva gyűlik össze ott a szuper magyar benzineknek hála. Nekem 178000 kilométer kellett hozzá hogy megnézze valaki. Kisebb nagyobb kiadások elkerülése érdekében javallott Mosolyog

Ennyi a story Mosolyog

BéZé voltam.
A fordulatot váltásnál picit tartja... ez normális. A fojtószelepházat mivel, hogyan pucolta?
Holnap megkérdem nem firtattam Mosolyog
A fojtószelepházban lerakódó mocsoknak nem sok köze van az üzemanyaghoz. A kartergáz visszavezetésen keresztül felkerülő olajköd, olajkicsapódás okozza, számos autótípusnál jellemző probléma.
Akkor csak úgy értettem, megkérdem majd mi az mert csak tippeltem.
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #176 Dátum: 2013. Január 05. - 13:14:08 »

Sziasztok!

Ma reggelre elszállt az alapjáratom, de nem csak ingadozik, hanem teljesen megszűnt létezni. Tegnap este még semmi gond nem volt. Ha nyomom a gázt, szépen jár, ha felengedem, azonnal leáll a motor. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba?

Köszi,

K.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #177 Dátum: 2013. Január 05. - 17:45:06 »

Sziasztok!

Ma reggelre elszállt az alapjáratom, de nem csak ingadozik, hanem teljesen megszűnt létezni. Tegnap este még semmi gond nem volt. Ha nyomom a gázt, szépen jár, ha felengedem, azonnal leáll a motor. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba?

Köszi,

K.

rossz esetben akár motorvezérlő vagy kábelköteg!
ki kell olvastatni azután lehet a hibát orvosolni
Naplózva

70/4334431
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #178 Dátum: 2013. Január 07. - 16:17:02 »

Ez nem hangzik jól. Ha ECU, akkor pénzben mire számíthatok? Új, bontott, vagy javított, amit javasolsz?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #179 Dátum: 2013. Január 07. - 18:14:39 »

Ez nem hangzik jól. Ha ECU, akkor pénzben mire számíthatok? Új, bontott, vagy javított, amit javasolsz?

bontott 30.000 új 100.000
de felesleges találgatni ki kell olvastatni
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!