captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #150 Dátum: 2010. November 12. - 14:02:07 » |
|
Sziasztok ! Olvasom hogy a vezérműszíj "elrakása" is okozhat alapjárat ingadozást. Nekem pont a szíj csere óta csinálja ezt. Létezik az hogy teljesen rendben megy az autó különben ? pl. simán eléri a 180-at még kissé el is hagyja a mutató ezt az értéket. Ja 1600-os és 2005-ös kiadásu 250 000 km-rel. Visszamentem a szervízbe hogy nézzük meg mégegyszer a szíj helyzetét, de azt mondták hogy rendben van. Én mondjuk megbízom bennük, de .... -Szóval ha akár egy foggal valamelyik tengely el van rakva akkor is tud így menni az autó ? Köszi a válasz(okat) Üdv : fattter
Szerintem inkább a fojtószelepházat kellene megpucolni. Nekem az etalonos futás után szokott megbolondulni pár napra, miután letisztul a kosz róla. de sztem a folytószelep nem találkozik etanollal, inkább levegővel Attól még a gőze oldhatja a dzsuvát onnan. áááááááááááááhhhhhh Ugye?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #151 Dátum: 2011. Március 11. - 08:36:32 » |
|
Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás. Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #152 Dátum: 2011. Március 11. - 09:00:15 » |
|
Jah, az elfelejtettem mondani, hogy eddig hideg indításnál is max 1500-ig pörgött a moci, de most nem értem mi ez a plusz 500 f/perc, ami ráadásul elég lassan épül le...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #153 Dátum: 2011. Március 11. - 10:12:07 » |
|
Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás. Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Szerintem fojtószelepház tisztítás.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #154 Dátum: 2011. Március 11. - 12:29:47 » |
|
Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás. Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Szerintem fojtószelepház tisztítás. ez nem az lesz
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #155 Dátum: 2011. Március 11. - 14:00:30 » |
|
Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás. Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Akkor mire gyanakszol? Nekem akkor csinált ilyet, amikor nagyon etanolos volt a keverékem. Azután elmúlt. Szerintem fojtószelepház tisztítás. ez nem az lesz
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #156 Dátum: 2011. Március 17. - 18:12:51 » |
|
Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás. Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Szerintem fojtószelepház tisztítás. ez nem az lesz Ki kell töröltetni a tanult értékeket. Szerviz, Scan 100.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #157 Dátum: 2012. április 07. - 15:07:01 » |
|
Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás. Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Szerintem fojtószelepház tisztítás. ez nem az lesz Ki kell töröltetni a tanult értékeket. Szerviz, Scan 100. Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire.
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #158 Dátum: 2012. április 24. - 21:26:03 » |
|
Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás. Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Szerintem fojtószelepház tisztítás. ez nem az lesz Ki kell töröltetni a tanult értékeket. Szerviz, Scan 100. Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire. Na mi lett a megoldás?
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #159 Dátum: 2012. Május 12. - 19:48:01 » |
|
Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás. Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Szerintem fojtószelepház tisztítás. ez nem az lesz Ki kell töröltetni a tanult értékeket. Szerviz, Scan 100. Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire. Na mi lett a megoldás? Megoldódott, a szitu magától. Pár indítás után a rendes kerékvágásban történik az indítás azóta is! Hogy mi okozta az jó kérdés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
acsika87
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #160 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 11:52:55 » |
|
Nekem ugyanez a gondom, magas alapjárat, lassan esik vissza, váltásnál felpörög. Fojtószelepház cserélve is volt, adaptív értékek törölve, mégis ugyanúgy maradt. ECU szoftverfrissítésre tippelt a szerelő, lehet benne igazság szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #161 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 19:07:40 » |
|
Nekem ugyanez a gondom, magas alapjárat, lassan esik vissza, váltásnál felpörög. Fojtószelepház cserélve is volt, adaptív értékek törölve, mégis ugyanúgy maradt. ECU szoftverfrissítésre tippelt a szerelő, lehet benne igazság szerintetek?
felpörgés normális a magas alapjárat lehet fals levegőtől
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
acsika87
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #162 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 22:08:05 » |
|
fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #163 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 22:09:52 » |
|
fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés. lüktetés akkor van amikor a kipufogógázvisszavezetés zajlik
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #164 Dátum: 2012. Szeptember 08. - 19:31:10 » |
|
fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés. lüktetés akkor van amikor a kipufogógázvisszavezetés zajlik Nekem is lüktet, pedig zárva az EGR... Amúgy lüktet a gázpedál leállítás után is, de az egészen más.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|