Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 08:24:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 198943 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #150 Dátum: 2010. November 12. - 14:02:07 »

Sziasztok !
Olvasom hogy a vezérműszíj "elrakása" is okozhat alapjárat ingadozást. Nekem pont a szíj csere óta csinálja ezt. Létezik az hogy teljesen rendben megy az autó különben ? pl. simán eléri a 180-at még kissé el is hagyja a mutató ezt az értéket. Ja 1600-os és 2005-ös kiadásu 250 000 km-rel. Visszamentem a szervízbe hogy nézzük meg mégegyszer a szíj helyzetét, de azt mondták hogy rendben van. Én mondjuk megbízom bennük, de ....  -Szóval ha akár egy foggal valamelyik tengely el van rakva akkor is tud így menni az autó ?
Köszi a válasz(okat)
Üdv : fattter
Szerintem inkább a fojtószelepházat kellene megpucolni. Nekem az etalonos futás után szokott megbolondulni pár napra, miután letisztul a kosz róla.
de sztem a folytószelep nem találkozik etanollal, inkább levegővel
Attól még a gőze oldhatja a dzsuvát onnan.  Kacsint
áááááááááááááhhhhhh
Ugye?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #151 Dátum: 2011. Március 11. - 08:36:32 »

Sziasztok!

Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.

Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Vigyorog
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #152 Dátum: 2011. Március 11. - 09:00:15 »

Jah, az elfelejtettem mondani, hogy eddig hideg indításnál is max 1500-ig pörgött a moci, de most nem értem mi ez a plusz 500 f/perc, ami ráadásul elég lassan épül le...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #153 Dátum: 2011. Március 11. - 10:12:07 »

Sziasztok!

Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.

Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Vigyorog

Szerintem fojtószelepház tisztítás.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #154 Dátum: 2011. Március 11. - 12:29:47 »

Sziasztok!

Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.

Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Vigyorog

Szerintem fojtószelepház tisztítás.


ez nem az lesz
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #155 Dátum: 2011. Március 11. - 14:00:30 »

Sziasztok!

Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.

Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Vigyorog

Akkor mire gyanakszol?

Nekem akkor csinált ilyet, amikor nagyon etanolos volt a keverékem. Azután elmúlt.
Szerintem fojtószelepház tisztítás.


ez nem az lesz
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #156 Dátum: 2011. Március 17. - 18:12:51 »

Sziasztok!

Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.

Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Vigyorog

Szerintem fojtószelepház tisztítás.


ez nem az lesz
Ki kell töröltetni a tanult értékeket.
Szerviz, Scan 100. Kacsint
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #157 Dátum: 2012. április 07. - 15:07:01 »

Sziasztok!

Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.

Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Vigyorog

Szerintem fojtószelepház tisztítás.


ez nem az lesz
Ki kell töröltetni a tanult értékeket.
Szerviz, Scan 100. Kacsint
Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #158 Dátum: 2012. április 24. - 21:26:03 »

Sziasztok!

Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.

Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Vigyorog

Szerintem fojtószelepház tisztítás.


ez nem az lesz
Ki kell töröltetni a tanult értékeket.
Szerviz, Scan 100. Kacsint
Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire.
Na mi lett a megoldás?
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #159 Dátum: 2012. Május 12. - 19:48:01 »

Sziasztok!

Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.

Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága??? Vigyorog

Szerintem fojtószelepház tisztítás.


ez nem az lesz
Ki kell töröltetni a tanult értékeket.
Szerviz, Scan 100. Kacsint
Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire.
Na mi lett a megoldás?

Megoldódott, a szitu magától. Pár indítás után a rendes kerékvágásban történik az indítás azóta is! Mosolyog Hogy mi okozta az jó kérdés.
Naplózva
acsika87
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #160 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 11:52:55 »

Nekem ugyanez a gondom, magas alapjárat, lassan esik vissza, váltásnál felpörög. Fojtószelepház cserélve is volt, adaptív értékek törölve, mégis ugyanúgy maradt. ECU szoftverfrissítésre tippelt a szerelő, lehet benne igazság szerintetek?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #161 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 19:07:40 »

Nekem ugyanez a gondom, magas alapjárat, lassan esik vissza, váltásnál felpörög. Fojtószelepház cserélve is volt, adaptív értékek törölve, mégis ugyanúgy maradt. ECU szoftverfrissítésre tippelt a szerelő, lehet benne igazság szerintetek?

felpörgés normális  a magas alapjárat lehet fals levegőtől
Naplózva

70/4334431
acsika87
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #162 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 22:08:05 »

fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés. Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #163 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 22:09:52 »

fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés. Mosolyog

lüktetés akkor van amikor a kipufogógázvisszavezetés zajlik
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #164 Dátum: 2012. Szeptember 08. - 19:31:10 »

fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés. Mosolyog

lüktetés akkor van amikor a kipufogógázvisszavezetés zajlik
Nekem is lüktet, pedig zárva az EGR... Kacsint Amúgy lüktet a gázpedál leállítás után is, de az egészen más. Mosolyog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!