Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 18:43:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 201592 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #135 Dátum: 2010. Szeptember 03. - 10:19:33 »


Ja, és utána is ment az autó, nem volt gond az alapjárattal sem.
Mint említettem volt korábban: ez nagymértékben függ attól, hogy honnan kell "visszakorrigálnia" a rendszernek.
180.000>45.000  Kacsint
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #136 Dátum: 2010. Szeptember 03. - 10:22:41 »

Annakidején beajánlottam a forgalmazót a főninek, de a jelek szerint nem lett a partnerségből semmi...
Ez így igaz.
Nem izgult rá az illető.
Naplózva
piedlendre
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #137 Dátum: 2010. Szeptember 07. - 13:55:26 »

 
Csak okulásként irom le:Lacetti 1600   2004 évi.Rángatozás,alapjárat ingadozás stb esedékes nagy szerviz.Gyertyacsere,vezérmüszij csere,olajcsere.Utána helyzet változatlan.Kezdödik a kálvária,sok okosságot meritettem a Lacetti klub irományibol is,valamint az angol nyelvü kézikönyvböl.Végig rágtunk minden érzékelö,EGR és társai,scan vizsgálat,minden negativ és jó.Maradt szelepcsere gondolata.CO és CH jó értékek,de alapjárat ****.Auto mint golyó megy.
2 hét kinlodás után ujabb szétszerelés,és meg lett a hiba,sajnos a vezérmüszijat elrakták egy foggal a vezértengelyen.Ami a jelölések miatt nem is olyan egyszerü dolog./mi holtpontra állitva raktuk fel,és igy derült ki,ami a 2 tengely egymás felé történö állitása mellett könnyen elnézhető.És el kell mondjam,azota az auto nagyon megy leforog minden fokozatban,ami eddig nem volt.Én csak gondolat ébresztönek raktam fel,aki sokat sziv a **** alapjárat miatt.
Ezt a lehetöséget ki kell zárni,mert a jelölések elég félreérthetöek,és könnyü elcseszni a dolgot
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #138 Dátum: 2010. Szeptember 07. - 16:18:35 »


Csak okulásként irom le:Lacetti 1600   2004 évi.Rángatozás,alapjárat ingadozás stb esedékes nagy szerviz.Gyertyacsere,vezérmüszij csere,olajcsere.Utána helyzet változatlan.Kezdödik a kálvária,sok okosságot meritettem a Lacetti klub irományibol is,valamint az angol nyelvü kézikönyvböl.Végig rágtunk minden érzékelö,EGR és társai,scan vizsgálat,minden negativ és jó.Maradt szelepcsere gondolata.CO és CH jó értékek,de alapjárat ****.Auto mint golyó megy.
2 hét kinlodás után ujabb szétszerelés,és meg lett a hiba,sajnos a vezérmüszijat elrakták egy foggal a vezértengelyen.Ami a jelölések miatt nem is olyan egyszerü dolog./mi holtpontra állitva raktuk fel,és igy derült ki,ami a 2 tengely egymás felé történö állitása mellett könnyen elnézhető.És el kell mondjam,azota az auto nagyon megy leforog minden fokozatban,ami eddig nem volt.Én csak gondolat ébresztönek raktam fel,aki sokat sziv a **** alapjárat miatt.
Ezt a lehetöséget ki kell zárni,mert a jelölések elég félreérthetöek,és könnyü elcseszni a dolgot
Várjunk csak! A szerviz előtt is rossz volt, azt írtad. Akkor gyárilag volt eredetileg is rosszul felrakva a szíj? Vagy volt már előtte is piszkálva? Átugrott esetleg? Ki cserélte a vezérmű szíjat? Házi barkácsolás, vagy "szakszerviz"? Ha ez utóbbi, akkor melyik, hogy el lehessen kerülni. Köszi a beszámolót, de a kérdéseim fontosak lehetnek az értelmezésükhöz- szerintem. (Ha jól értettem a dolgot...)
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
piedlendre
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #139 Dátum: 2010. Szeptember 07. - 19:08:52 »

Elsö szijcsere volt.Gyanus,hogy az auto soha nem ment igy még,mint most.Nem szakszerviz cserélte a szijat.De szakszerviz is látta az autot a csere után,ök EGR szelep cserét javasoltak.Azt én is leszedtem,müködött,söt le is fenekeltem,amire nem változott a rángatozás.Trafot is cseréltem,mivel azt nem tudtuk kizárni,hogy hibás.A szijcsere elött kezdett rángatni az auto,ez egy lakokocsis ut után volt,és igy utolag az gyertzya zür lehetett,mert átmenetileg szünt a jelenség.A szijcsere után viszont állando egyenetlen alapjárat lett,ami részben hasonlitott a csere elötti állapothoz.Ez volt megtévesztö,és vitt el minket rössz irányba,és kezdtük piszkálni a motor egyébb részeit.Azért nem hibáztatok senkit,mert egyrészt mindent megycsináltak,amit kértem,és valoban saját szememmel is láttam mennyire nem egyértelmüek a jelek,illetve mennyire el lehet szurni,teljes odafigyelés mellett is,a 2 vezérmütengely jeleinek beállitását.Mi nem vagyunk ugyan szerelök,attol fényévre van a foglalkozásunk.De tökölös munkával kimérve a felsö holtpontot,és beállitva a 2 vezértengelyt sikba,sikerült feltenni a szijjat,és minden megszünt.Ezzel arra szeretném felhivni a figyelmet,hogy a régi és nem megoldott alapjárati gondok oka lehet ez is,megkell nézni.A szervizek neve és helye ebben az esetben szerintem nem lényeges,és nem is szeretném leirni,mert egyébként jo a kapcsolatom velük.Nem is tudják,hogy ez történt.A tippet,hogy ezt is nézzük meg,egy barátom -egy másik szakszerviz fönöke adta,aki hasonlot látott egy Mazda szerelés ésm kálváriája kapcsán.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #140 Dátum: 2010. Szeptember 08. - 07:51:26 »

Elsö szijcsere volt.Gyanus,hogy az auto soha nem ment igy még,mint most.Nem szakszerviz cserélte a szijat.De szakszerviz is látta az autot a csere után,ök EGR szelep cserét javasoltak.Azt én is leszedtem,müködött,söt le is fenekeltem,amire nem változott a rángatozás.Trafot is cseréltem,mivel azt nem tudtuk kizárni,hogy hibás.A szijcsere elött kezdett rángatni az auto,ez egy lakokocsis ut után volt,és igy utolag az gyertzya zür lehetett,mert átmenetileg szünt a jelenség.A szijcsere után viszont állando egyenetlen alapjárat lett,ami részben hasonlitott a csere elötti állapothoz.Ez volt megtévesztö,és vitt el minket rössz irányba,és kezdtük piszkálni a motor egyébb részeit.Azért nem hibáztatok senkit,mert egyrészt mindent megycsináltak,amit kértem,és valoban saját szememmel is láttam mennyire nem egyértelmüek a jelek,illetve mennyire el lehet szurni,teljes odafigyelés mellett is,a 2 vezérmütengely jeleinek beállitását.Mi nem vagyunk ugyan szerelök,attol fényévre van a foglalkozásunk.De tökölös munkával kimérve a felsö holtpontot,és beállitva a 2 vezértengelyt sikba,sikerült feltenni a szijjat,és minden megszünt.Ezzel arra szeretném felhivni a figyelmet,hogy a régi és nem megoldott alapjárati gondok oka lehet ez is,megkell nézni.A szervizek neve és helye ebben az esetben szerintem nem lényeges,és nem is szeretném leirni,mert egyébként jo a kapcsolatom velük.Nem is tudják,hogy ez történt.A tippet,hogy ezt is nézzük meg,egy barátom -egy másik szakszerviz fönöke adta,aki hasonlot látott egy Mazda szerelés ésm kálváriája kapcsán.

Régebben mi is jártunk így, azóta kétszer át forgatjuk a vezérlést, utána jön további összerakás.
Naplózva

gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #141 Dátum: 2010. Október 07. - 13:38:21 »

Nálam továbbra is jelenség az alapjárat hülyülése.
Amint belép a vízhőmérő 50 és 75 °C közötti tartományba, minden alapjárati tevékenység megszűnik. Reggelente elég kellemetlen a csúcsforgalomban...
Gyanítom, hogy mivel 30°C-os víz alatt az etanol elektronika hidegindítási modulja extradúsítást ad, ott nincsenek tünetek, de az furcsa, hogy meleg víz mellett (értsd. ca. 75°C felett), nincs problémája.

Fojtószelepet tiszítottam, de nem volt koszos, vezérlés cserém még nem volt. 
Alapjárati léptető motorra gondoltunk még, de nem volt még időm nézegetni, hogy az nincs-e elkoszolódva
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #142 Dátum: 2010. Október 07. - 14:10:32 »

Nálam továbbra is jelenség az alapjárat hülyülése.
Amint belép a vízhőmérő 50 és 75 °C közötti tartományba, minden alapjárati tevékenység megszűnik. Reggelente elég kellemetlen a csúcsforgalomban...
Gyanítom, hogy mivel 30°C-os víz alatt az etanol elektronika hidegindítási modulja extradúsítást ad, ott nincsenek tünetek, de az furcsa, hogy meleg víz mellett (értsd. ca. 75°C felett), nincs problémája.

Fojtószelepet tiszítottam, de nem volt koszos, vezérlés cserém még nem volt. 
Alapjárati léptető motorra gondoltunk még, de nem volt még időm nézegetni, hogy az nincs-e elkoszolódva

Én most konokságból megint etanol mixet tankoltam, csak most fele- felében. Na az első reggeli indításnál meg is bolondult az alapjárat.
Ma reggel a reptérre menet már rendben lévőnek látszott, viszont az üzemanyag mutatója szemmel láthatóan ment lefele. Mivel asszonykám nem fog keverékezni, így két hónap alatt visszaszokik az EU a benyára én meg E85 helyett a STP- re.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #143 Dátum: 2010. Október 07. - 17:09:09 »

Nálam továbbra is jelenség az alapjárat hülyülése.
Amint belép a vízhőmérő 50 és 75 °C közötti tartományba, minden alapjárati tevékenység megszűnik. Reggelente elég kellemetlen a csúcsforgalomban...
Gyanítom, hogy mivel 30°C-os víz alatt az etanol elektronika hidegindítási modulja extradúsítást ad, ott nincsenek tünetek, de az furcsa, hogy meleg víz mellett (értsd. ca. 75°C felett), nincs problémája.

Fojtószelepet tiszítottam, de nem volt koszos, vezérlés cserém még nem volt. 
Alapjárati léptető motorra gondoltunk még, de nem volt még időm nézegetni, hogy az nincs-e elkoszolódva
Már nem emlékszem, hogy ezzel kapcsolatban mi volt a történet.
Amit én csinálnék:
- teszt tiszta benzinnel. Tünetek megfigyelése, jegyzetelése.
- ha benzinnel is ugyan ez a történet, akkor Chevy szervizben fojtószelep memóriájának nullázása.
Naplózva
fattter
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #144 Dátum: 2010. November 07. - 22:42:59 »

Sziasztok !
Olvasom hogy a vezérműszíj "elrakása" is okozhat alapjárat ingadozást. Nekem pont a szíj csere óta csinálja ezt. Létezik az hogy teljesen rendben megy az autó különben ? pl. simán eléri a 180-at még kissé el is hagyja a mutató ezt az értéket. Ja 1600-os és 2005-ös kiadásu 250 000 km-rel. Visszamentem a szervízbe hogy nézzük meg mégegyszer a szíj helyzetét, de azt mondták hogy rendben van. Én mondjuk megbízom bennük, de ....  -Szóval ha akár egy foggal valamelyik tengely el van rakva akkor is tud így menni az autó ?
Köszi a válasz(okat)
Üdv : fattter
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #145 Dátum: 2010. November 07. - 23:17:33 »

Sziasztok !
Olvasom hogy a vezérműszíj "elrakása" is okozhat alapjárat ingadozást. Nekem pont a szíj csere óta csinálja ezt. Létezik az hogy teljesen rendben megy az autó különben ? pl. simán eléri a 180-at még kissé el is hagyja a mutató ezt az értéket. Ja 1600-os és 2005-ös kiadásu 250 000 km-rel. Visszamentem a szervízbe hogy nézzük meg mégegyszer a szíj helyzetét, de azt mondták hogy rendben van. Én mondjuk megbízom bennük, de ....  -Szóval ha akár egy foggal valamelyik tengely el van rakva akkor is tud így menni az autó ?
Köszi a válasz(okat)
Üdv : fattter
Szerintem inkább a fojtószelepházat kellene megpucolni. Nekem az etalonos futás után szokott megbolondulni pár napra, miután letisztul a kosz róla.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #146 Dátum: 2010. November 08. - 09:55:51 »

Nálam továbbra is jelenség az alapjárat hülyülése.
Amint belép a vízhőmérő 50 és 75 °C közötti tartományba, minden alapjárati tevékenység megszűnik. Reggelente elég kellemetlen a csúcsforgalomban...
Gyanítom, hogy mivel 30°C-os víz alatt az etanol elektronika hidegindítási modulja extradúsítást ad, ott nincsenek tünetek, de az furcsa, hogy meleg víz mellett (értsd. ca. 75°C felett), nincs problémája.

Fojtószelepet tiszítottam, de nem volt koszos, vezérlés cserém még nem volt. 
Alapjárati léptető motorra gondoltunk még, de nem volt még időm nézegetni, hogy az nincs-e elkoszolódva

Én most konokságból megint etanol mixet tankoltam, csak most fele- felében. Na az első reggeli indításnál meg is bolondult az alapjárat.
Ma reggel a reptérre menet már rendben lévőnek látszott, viszont az üzemanyag mutatója szemmel láthatóan ment lefele. Mivel asszonykám nem fog keverékezni, így két hónap alatt visszaszokik az EU a benyára én meg E85 helyett a STP- re.
Nálam viszont úgy tűnik megoldódott a probléma. Az etanol-elektronika  hőérzékeny ellenállását (ami a hideg üzemet kapcsolja), túl messze tettem a termosztáttól (ca. 20-25 cm-re). Áthelyeztük, közvetlenül a termosztát mellé.
Azóta ugyan volt egy két ingadozás, de egyre kevesebb (valszeg az elektronika elcseszödött programja miatt), és azok sem úgy mint korábban, hogy enm is lehett szinte felhozn 300-as fordulatról.
Mivel a hőérzékelő folyamatosan a hideg vizet érzékelte, ment a plusz dúsítás, ömlött az üzemanyag, ugyan a ECU visszafogta volna, de még így is sok volt, fulladt a gép. Most szépen meg áll 900 körül a mutató, ill. amikor mégis leesik, akkor csak egy pöccintés a gázon és már is rendben.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #147 Dátum: 2010. November 08. - 10:22:25 »

Sziasztok !
Olvasom hogy a vezérműszíj "elrakása" is okozhat alapjárat ingadozást. Nekem pont a szíj csere óta csinálja ezt. Létezik az hogy teljesen rendben megy az autó különben ? pl. simán eléri a 180-at még kissé el is hagyja a mutató ezt az értéket. Ja 1600-os és 2005-ös kiadásu 250 000 km-rel. Visszamentem a szervízbe hogy nézzük meg mégegyszer a szíj helyzetét, de azt mondták hogy rendben van. Én mondjuk megbízom bennük, de ....  -Szóval ha akár egy foggal valamelyik tengely el van rakva akkor is tud így menni az autó ?
Köszi a válasz(okat)
Üdv : fattter
Szerintem inkább a fojtószelepházat kellene megpucolni. Nekem az etalonos futás után szokott megbolondulni pár napra, miután letisztul a kosz róla.
de sztem a folytószelep nem találkozik etanollal, inkább levegővel
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #148 Dátum: 2010. November 12. - 06:21:20 »

Sziasztok !
Olvasom hogy a vezérműszíj "elrakása" is okozhat alapjárat ingadozást. Nekem pont a szíj csere óta csinálja ezt. Létezik az hogy teljesen rendben megy az autó különben ? pl. simán eléri a 180-at még kissé el is hagyja a mutató ezt az értéket. Ja 1600-os és 2005-ös kiadásu 250 000 km-rel. Visszamentem a szervízbe hogy nézzük meg mégegyszer a szíj helyzetét, de azt mondták hogy rendben van. Én mondjuk megbízom bennük, de ....  -Szóval ha akár egy foggal valamelyik tengely el van rakva akkor is tud így menni az autó ?
Köszi a válasz(okat)
Üdv : fattter
Szerintem inkább a fojtószelepházat kellene megpucolni. Nekem az etalonos futás után szokott megbolondulni pár napra, miután letisztul a kosz róla.
de sztem a folytószelep nem találkozik etanollal, inkább levegővel
Attól még a gőze oldhatja a dzsuvát onnan.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #149 Dátum: 2010. November 12. - 09:45:54 »

Sziasztok !
Olvasom hogy a vezérműszíj "elrakása" is okozhat alapjárat ingadozást. Nekem pont a szíj csere óta csinálja ezt. Létezik az hogy teljesen rendben megy az autó különben ? pl. simán eléri a 180-at még kissé el is hagyja a mutató ezt az értéket. Ja 1600-os és 2005-ös kiadásu 250 000 km-rel. Visszamentem a szervízbe hogy nézzük meg mégegyszer a szíj helyzetét, de azt mondták hogy rendben van. Én mondjuk megbízom bennük, de ....  -Szóval ha akár egy foggal valamelyik tengely el van rakva akkor is tud így menni az autó ?
Köszi a válasz(okat)
Üdv : fattter
Szerintem inkább a fojtószelepházat kellene megpucolni. Nekem az etalonos futás után szokott megbolondulni pár napra, miután letisztul a kosz róla.
de sztem a folytószelep nem találkozik etanollal, inkább levegővel
Attól még a gőze oldhatja a dzsuvát onnan.  Kacsint
áááááááááááááhhhhhh
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!