diablo77
|
|
« Hozzászólás #60 Dátum: 2009. November 08. - 20:17:24 » |
|
EGR és fojtószelepház-tisztítás megvolt, akku éjszakára lent, reggel viszont ugyanúgy nincs alapjárat. Mondtam neki menjen el a Gomboshoz.
Akkor ez csere lesz (fojtószelep ház ). Azért próbálja meg a Scan-nel lenulláztatni! Keresse a Seregi Petit! (Ő volt a szerelőm, amíg oda jártam). Nyugodtan hivatkozzon a klubra (ártani nem használ ). Szóltam neki én is a klub miatt. Egyébként a fojtószelepház mit kóstál?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #61 Dátum: 2009. November 10. - 10:14:45 » |
|
EGR és fojtószelepház-tisztítás megvolt, akku éjszakára lent, reggel viszont ugyanúgy nincs alapjárat. Mondtam neki menjen el a Gomboshoz.
Akkor ez csere lesz (fojtószelep ház ). Azért próbálja meg a Scan-nel lenulláztatni! Keresse a Seregi Petit! (Ő volt a szerelőm, amíg oda jártam). Nyugodtan hivatkozzon a klubra (ártani nem használ ). Szóltam neki én is a klub miatt. Egyébként a fojtószelepház mit kóstál? Lövésem nincs. Nem olcsó, az biztos. Maga a "vas"+a mozgató+az érzékelő elektronika. Sacc/kb.:70-80.000 Ft
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #62 Dátum: 2009. November 11. - 12:17:48 » |
|
EGR és fojtószelepház-tisztítás megvolt, akku éjszakára lent, reggel viszont ugyanúgy nincs alapjárat. Mondtam neki menjen el a Gomboshoz.
Akkor ez csere lesz (fojtószelep ház ). Azért próbálja meg a Scan-nel lenulláztatni! Keresse a Seregi Petit! (Ő volt a szerelőm, amíg oda jártam). Nyugodtan hivatkozzon a klubra (ártani nem használ ). Szóltam neki én is a klub miatt. Egyébként a fojtószelepház mit kóstál? Lövésem nincs. Nem olcsó, az biztos. Maga a "vas"+a mozgató+az érzékelő elektronika. Sacc/kb.:70-80.000 Ft Amikor nekem gariban cserélték,más hibát produkált.Csak az alapjárat volt biztos az autón,a gázadásra meg akkor reagált,amikor ő akart.Volt amikor tövig nyomott gázpedálnál is kellett 10 másodperc hogy vegye a lapot és elkezdjen felpörögni.Élmény volt vele közlekedni.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #63 Dátum: 2009. November 12. - 14:11:16 » |
|
Nos a Gombos megoldotta a kollégám panaszát, cseréltek egy érzékelőt illetve valami elektromos csatlakozó sem volt a helyén, így összesen 12e-ből megúszta. És teljesen elégedett volt a szervizesek hozzáállásával és a bánásmóddal is. Mostmár ki sem megy az esztergom-kertvárosi álszervízhez, pedig még ismerőse is az ottani szervízvezető
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kulimász
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #64 Dátum: 2009. December 11. - 17:34:55 » |
|
Sziasztok! 1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom. Előre is köszi. K.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #65 Dátum: 2009. December 11. - 20:08:08 » |
|
Sziasztok! 1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom. Előre is köszi. K. Üdv a fedélzeten Kulimász! A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #66 Dátum: 2009. December 11. - 20:15:02 » |
|
Sziasztok! 1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom. Előre is köszi. K. Üdv a fedélzeten Kulimász! A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is. Videó is van róla. http://auto.indavideo.hu/video/folytoszelep_tisztitas
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #67 Dátum: 2009. December 11. - 20:17:55 » |
|
Sziasztok! 1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom. Előre is köszi. K. Üdv a fedélzeten Kulimász! A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is. Ha meg mégsem javul meg, mint a kollégámnak, akkor irány a Gombos és ők tudják mit kell megcsinálni. Egyébként épp most hívták fel a kollégámat, hogy mennyire volt elégedett a kiszolgálással és a probléma megoldásával.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kulimász
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #68 Dátum: 2009. December 12. - 08:37:06 » |
|
Köszönöm szépen a gyors válaszokat mindenkinek! Ma neki is látok a tisztogatásnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #69 Dátum: 2009. December 13. - 17:36:04 » |
|
Sziasztok! 1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom. Előre is köszi. K. Üdv a fedélzeten Kulimász! A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is. Ha meg mégsem javul meg, mint a kollégámnak, akkor irány a Gombos és ők tudják mit kell megcsinálni. Egyébként épp most hívták fel a kollégámat, hogy mennyire volt elégedett a kiszolgálással és a probléma megoldásával. Ilyen telefont én is kaptam, többször. Az egyik alkalommal pont (ismét ) a szervizben voltam, amikor csörgött az eszköz, és a kedves női hang érdeklődött, hogy hogyan vagyok megelégedve a munkájukkal. Mondtam neki, hogy még nem igazán sikerült elhárítani a problémát, épp az emelőn lévő autóm mellől telefonálok. Kicsit elcsuklott a hangja. A másik ilyen kedves sztori az volt, amikor szintén telefonon érdeklődtek, hogy miért nem hozzájuk viszem zöldkártyára a kocsit. Mondom neki, hogy azért nem, mert gázos! (ők meg olyat nem tudnak ). Na, erre sem tudott mit mondani.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 23. - 06:07:35 írta Stocz »
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #70 Dátum: 2009. December 23. - 13:54:13 » |
|
Sziasztok! 1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom. Előre is köszi. K. Üdv a fedélzeten Kulimász! A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is. Videó is van róla. http://auto.indavideo.hu/video/folytoszelep_tisztitasUgye, milyen szép hangja van a lacsimnak?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
pino30
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
1.6 SW Elite
|
|
« Hozzászólás #71 Dátum: 2010. április 20. - 18:36:09 » |
|
Sziasztok!
A gondom a következő: elindítom a lacsit motor 3000-ig felpörög majd kb 1-2 sec után 2000-re le ,majd jó 15 sec mire beáll a normál alapjáratra. Ezt hidegen és melegen egyaránt csinálja. Amikor alapjárat már ok akkor elindulok és az első megállásnál vagy kinyomott kuplungnál felugrik 2000 és 2500 közé és ott ugrál a fordulat.Motorfék ilyenkor meg akkor van ha ő akarja. Élég gáz meg balesetveszélyes is. ( folytószelepház tisztítva,eredmény semmi). Elvittem két maszekhoz is és csak annyit tudtak megállapítani hogy a gázpedálom padlóig nyomva is csak 75 %-on van,egyebet nem találtak. Ha valakinek volt már hasonló és tud vmi okosságot kérem segítsen. Előre is köszi az infókat.
Üdv.:pino
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #72 Dátum: 2010. április 20. - 18:55:09 » |
|
Csak nem neki is az a vékony levegőcső van eldugulva a tűzfalnál?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
pino30
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
1.6 SW Elite
|
|
« Hozzászólás #73 Dátum: 2010. április 20. - 19:04:12 » |
|
Cápa!
Ha arra a csőre gondolsz amit a "váltásnál felpörög" témában már tárgyaltunk akkor nem hiszem mert kipróbáltam azt is ahogy itt képekkel is illusztrálva volt,vagyis átdugtam a csövet a kis "dobozról" a nagy "dobozra". Esetleg Te másra gondoltál?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #74 Dátum: 2010. április 21. - 13:27:58 » |
|
Szevasz! Aksi leköt egy éjszakára, utána próba. Ha ez sem segít akkor szakműhely. Scan100 rádug, fojtószelep tengely alapba helyez (mármint lenulláz. Elektronikusan).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|