Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 10:42:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 201466 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #60 Dátum: 2009. November 08. - 20:17:24 »

EGR és fojtószelepház-tisztítás megvolt, akku éjszakára lent, reggel viszont ugyanúgy nincs alapjárat. Mondtam neki menjen el a Gomboshoz.
Akkor ez csere lesz (fojtószelep ház  ).
Azért próbálja meg a Scan-nel lenulláztatni!
Keresse a Seregi Petit! (Ő volt a szerelőm, amíg oda jártam).
Nyugodtan hivatkozzon a klubra (ártani nem használ  Vigyorog Vigyorog).

Szóltam neki én is a klub miatt. Egyébként a fojtószelepház mit kóstál?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #61 Dátum: 2009. November 10. - 10:14:45 »

EGR és fojtószelepház-tisztítás megvolt, akku éjszakára lent, reggel viszont ugyanúgy nincs alapjárat. Mondtam neki menjen el a Gomboshoz.
Akkor ez csere lesz (fojtószelep ház  ).
Azért próbálja meg a Scan-nel lenulláztatni!
Keresse a Seregi Petit! (Ő volt a szerelőm, amíg oda jártam).
Nyugodtan hivatkozzon a klubra (ártani nem használ  Vigyorog Vigyorog).

Szóltam neki én is a klub miatt. Egyébként a fojtószelepház mit kóstál?

Lövésem nincs. Nem olcsó, az biztos. Maga a "vas"+a mozgató+az érzékelő elektronika.
Sacc/kb.:70-80.000 Ft
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #62 Dátum: 2009. November 11. - 12:17:48 »

EGR és fojtószelepház-tisztítás megvolt, akku éjszakára lent, reggel viszont ugyanúgy nincs alapjárat. Mondtam neki menjen el a Gomboshoz.
Akkor ez csere lesz (fojtószelep ház  ).
Azért próbálja meg a Scan-nel lenulláztatni!
Keresse a Seregi Petit! (Ő volt a szerelőm, amíg oda jártam).
Nyugodtan hivatkozzon a klubra (ártani nem használ  Vigyorog Vigyorog).

Szóltam neki én is a klub miatt. Egyébként a fojtószelepház mit kóstál?

Lövésem nincs. Nem olcsó, az biztos. Maga a "vas"+a mozgató+az érzékelő elektronika.
Sacc/kb.:70-80.000 Ft
Amikor nekem gariban cserélték,más hibát produkált.Csak az alapjárat volt biztos az autón,a gázadásra meg akkor reagált,amikor ő akart.Volt amikor tövig nyomott gázpedálnál is kellett 10 másodperc hogy vegye a lapot és elkezdjen felpörögni.Élmény volt vele közlekedni.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #63 Dátum: 2009. November 12. - 14:11:16 »

Nos a Gombos megoldotta a kollégám panaszát, cseréltek egy érzékelőt illetve valami elektromos csatlakozó sem volt a helyén, így összesen 12e-ből megúszta. És teljesen elégedett volt a szervizesek hozzáállásával és a bánásmóddal is. Mostmár ki sem megy az esztergom-kertvárosi álszervízhez, pedig még ismerőse is az ottani szervízvezető Mosolyog
Naplózva
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #64 Dátum: 2009. December 11. - 17:34:55 »

Sziasztok!

1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom.
Előre is köszi.

K.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #65 Dátum: 2009. December 11. - 20:08:08 »

Sziasztok!

1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom.
Előre is köszi.

K.

Üdv a fedélzeten Kulimász!
A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #66 Dátum: 2009. December 11. - 20:15:02 »

Sziasztok!

1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom.
Előre is köszi.

K.

Üdv a fedélzeten Kulimász!
A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is.
Videó is van róla. Kacsint
http://auto.indavideo.hu/video/folytoszelep_tisztitas
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #67 Dátum: 2009. December 11. - 20:17:55 »

Sziasztok!

1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom.
Előre is köszi.

K.

Üdv a fedélzeten Kulimász!
A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is.
Ha meg mégsem javul meg, mint a kollégámnak, akkor irány a Gombos és ők tudják mit kell megcsinálni. Egyébként épp most hívták fel a kollégámat, hogy mennyire volt elégedett a kiszolgálással és a probléma megoldásával.
Naplózva
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #68 Dátum: 2009. December 12. - 08:37:06 »

Köszönöm szépen a gyors válaszokat mindenkinek!
Ma neki is látok a tisztogatásnak. Mosolyog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #69 Dátum: 2009. December 13. - 17:36:04 »

Sziasztok!

1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom.
Előre is köszi.

K.

Üdv a fedélzeten Kulimász!
A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is.
Ha meg mégsem javul meg, mint a kollégámnak, akkor irány a Gombos és ők tudják mit kell megcsinálni. Egyébként épp most hívták fel a kollégámat, hogy mennyire volt elégedett a kiszolgálással és a probléma megoldásával.
Ilyen telefont én is kaptam, többször.
Az egyik alkalommal pont (ismét  Kacsint ) a szervizben voltam, amikor csörgött az eszköz, és a kedves női hang érdeklődött, hogy hogyan vagyok megelégedve a munkájukkal.
Mondtam neki, hogy még nem igazán sikerült elhárítani a problémát, épp az emelőn lévő autóm mellől telefonálok.

Kicsit elcsuklott a hangja.  Vigyorog

A másik ilyen kedves sztori az volt, amikor szintén telefonon érdeklődtek, hogy miért nem hozzájuk viszem zöldkártyára a kocsit. Mondom neki, hogy azért nem, mert gázos! (ők meg olyat nem tudnak  Kacsint).
Na, erre sem tudott mit mondani.  Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 23. - 06:07:35 írta Stocz » Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #70 Dátum: 2009. December 23. - 13:54:13 »

Sziasztok!

1,6-os Lacettim van. Többször volt róla szó, hogy folytószelep ház tisztítással esetleg orvosolható az alapjárat ingadozás. Megtudnátok mondani, hol található ez a szerkezet? Előző autómon végeztem már alapjárati szabályozómotor tisztítást, de itt valahogy nem találom.
Előre is köszi.

K.

Üdv a fedélzeten Kulimász!
A levegőszűrő után, ahol van a gázbowden kerék is. Ha leveszed a műanyag borítást, nem hibázhatod el a fellelését. A csöveket leszeded, és befújod a tisztító sprayvel, közben megmozgatod a kereket, hogy jól bemenjen a tisztító, és, majd beindítod a motort, hogy jól kiégjen, és ennyi. Kripic megcsinálta nekünk a visegrádi talin, kép is készült róla, keresd meg, és akkor már könnyű dolgod lesz megcsinálni. Sok sikert hozzá! Ja, és a másik módszer: leveszed az akku sarukat egy éjszakára, és reggelre megjavulhat, mert a computer újra beállítja. Erről is volt szó már, többször is.
Videó is van róla. Kacsint
http://auto.indavideo.hu/video/folytoszelep_tisztitas
Ugye, milyen szép hangja van a lacsimnak?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
pino30
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


1.6 SW Elite


« Hozzászólás #71 Dátum: 2010. április 20. - 18:36:09 »

Sziasztok!


A gondom a következő: elindítom a lacsit motor 3000-ig felpörög majd kb 1-2 sec után 2000-re le ,majd jó 15 sec mire beáll a normál alapjáratra. Ezt hidegen és melegen egyaránt csinálja. Amikor alapjárat már ok akkor elindulok és az első megállásnál vagy kinyomott kuplungnál felugrik 2000 és 2500 közé és ott ugrál a fordulat.Motorfék ilyenkor meg akkor van ha ő akarja. Élég gáz meg balesetveszélyes is. ( folytószelepház tisztítva,eredmény semmi). Elvittem két maszekhoz is és csak annyit tudtak megállapítani hogy a gázpedálom padlóig nyomva is csak 75 %-on van,egyebet nem találtak.
Ha valakinek volt már hasonló és tud vmi okosságot kérem segítsen.
Előre is köszi az infókat.

Üdv.:pino
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #72 Dátum: 2010. április 20. - 18:55:09 »

Csak nem neki is az a vékony levegőcső van eldugulva a tűzfalnál?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
pino30
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


1.6 SW Elite


« Hozzászólás #73 Dátum: 2010. április 20. - 19:04:12 »

Cápa!

Ha arra a csőre gondolsz amit a "váltásnál felpörög" témában már tárgyaltunk akkor nem hiszem mert kipróbáltam azt is ahogy itt képekkel is illusztrálva volt,vagyis átdugtam a csövet a kis "dobozról" a nagy "dobozra". Esetleg Te másra gondoltál?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #74 Dátum: 2010. április 21. - 13:27:58 »

Szevasz!
Aksi leköt egy éjszakára, utána próba.
Ha ez sem segít akkor szakműhely. Scan100 rádug, fojtószelep tengely alapba helyez (mármint lenulláz. Elektronikusan).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!