Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 07:40:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 201631 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #30 Dátum: 2009. Január 04. - 19:44:07 »

Hali!

A mi cégünknél ...

Ja és az egyik a fojtószelepház cs. után elkezdte azt játszani, hogy váltáskor a gáz elengedése után még vagy 1-2 mp-ig bőgeti a motort.
Szia.
Ezt egy vákumcső átdugással vissza is lehet alakítani.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #31 Dátum: 2009. Január 04. - 20:02:47 »

Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele
Naplózva

Pittike
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #32 Dátum: 2009. Január 05. - 16:59:01 »

Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele
Az injektorhoz megy egy gumi cső hátulról  egy tűzfalra szerelt fekete dobozból. Ezt kell lehúzni és a fekete dobozhoz menő másik fekete gumicsövet kell ide feldugni. Így a fekete doboznál egy  sima hurok képződik, így nem bőg fel a motor váltáskor. Jobban követi a fordulatszám változás a gázpedál mozgást. Lehet hogy leírva bonyolult, de Meatloaf Cartárs mutatta Nekem is, 2 mozdulat az egész.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #33 Dátum: 2009. Január 06. - 14:25:12 »

Szia!

Köszönöm a segítséget, megyek és meg is csinálom Mosolyog

Üdv!
Naplózva

Pittike
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #34 Dátum: 2009. Január 07. - 21:37:12 »

Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele
Az injektorhoz megy egy gumi cső hátulról  egy tűzfalra szerelt fekete dobozból. Ezt kell lehúzni és a fekete dobozhoz menő másik fekete gumicsövet kell ide feldugni. Így a fekete doboznál egy  sima hurok képződik, így nem bőg fel a motor váltáskor. Jobban követi a fordulatszám változás a gázpedál mozgást. Lehet hogy leírva bonyolult, de Meatloaf Cartárs mutatta Nekem is, 2 mozdulat az egész.
Esetleg nem volnának róla képek?
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #35 Dátum: 2009. Január 08. - 10:16:51 »

Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele
Az injektorhoz megy egy gumi cső hátulról  egy tűzfalra szerelt fekete dobozból. Ezt kell lehúzni és a fekete dobozhoz menő másik fekete gumicsövet kell ide feldugni. Így a fekete doboznál egy  sima hurok képződik, így nem bőg fel a motor váltáskor. Jobban követi a fordulatszám változás a gázpedál mozgást. Lehet hogy leírva bonyolult, de Meatloaf Cartárs mutatta Nekem is, 2 mozdulat az egész.
Esetleg nem volnának róla képek?
Sajnos Nekem nincs, és át sincs alakítva, de ha lesz időm fotózok, hogy miről is beszéltem.  Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #36 Dátum: 2009. Január 08. - 18:40:50 »

Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele
Az injektorhoz megy egy gumi cső hátulról  egy tűzfalra szerelt fekete dobozból. Ezt kell lehúzni és a fekete dobozhoz menő másik fekete gumicsövet kell ide feldugni. Így a fekete doboznál egy  sima hurok képződik, így nem bőg fel a motor váltáskor. Jobban követi a fordulatszám változás a gázpedál mozgást. Lehet hogy leírva bonyolult, de Meatloaf Cartárs mutatta Nekem is, 2 mozdulat az egész.
Esetleg nem volnának róla képek?
Sajnos Nekem nincs, és át sincs alakítva, de ha lesz időm fotózok, hogy miről is beszéltem.  Kacsint
Csinálok róla én is majd képeket.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #37 Dátum: 2009. Január 11. - 16:21:09 »


Ez a kis szerkezet a felelős azért,hogy váltáskor felpörög a motor.
Ez a tűzfalon van a motor mögött.


Az 1-es vákumcsövet dugjuk át a 2-es helyére.
a 2-es a levegőben fog lógni majd.


Így fog kinézni majd.
Ezekután váltáskor nem fog majd felpörögni a motor,hanem egyből visszaejti alapjáratra.


Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2009. Január 11. - 20:23:25 »


Ez a kis szerkezet a felelős azért,hogy váltáskor felpörög a motor.
Ez a tűzfalon van a motor mögött.


Az 1-es vákumcsövet dugjuk át a 2-es helyére.
a 2-es a levegőben fog lógni majd.


Így fog kinézni majd.
Ezekután váltáskor nem fog majd felpörögni a motor,hanem egyből visszaejti alapjáratra.



Köszi a segítséget, ez 100%-osan kimerítő válasz volt!  Puszi
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #39 Dátum: 2009. Január 12. - 11:33:34 »


Ez a kis szerkezet a felelős azért,hogy váltáskor felpörög a motor.
Ez a tűzfalon van a motor mögött.


Az 1-es vákumcsövet dugjuk át a 2-es helyére.
a 2-es a levegőben fog lógni majd.


Így fog kinézni majd.
Ezekután váltáskor nem fog majd felpörögni a motor,hanem egyből visszaejti alapjáratra.



Köszi a segítséget, ez 100%-osan kimerítő válasz volt!  Puszi
Csak azt nem tudjuk, hogy igazából mi a szerepe annak a "doboznak".
Így azt sem tudjuk, hogy mit iktatunk ki így.
Komputer vagy folytószelep ház csere után kell egy idő, amíg az "agy" megtanulja az új alapjáratot. Nekem is ezt csinálta egy ideig (igaz nem túl sokáig) az ilyen beavatkozások után, aztán belejött a dologba.
Szó volt már az "Üresjárási tanulási eljárás" dologról (weblap tippek-trükkök részen fent van). Az pont erről szól. Ha nem csinálja meg a szerviz (márpedig nem  Kacsint), akkor s.k. Hátha megoldja a dolgot.
 
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #40 Dátum: 2009. Február 02. - 19:13:56 »

Köszönöm a segítséget mindenkinek, de sajnos ez a cső átdugás nem segített, konkrétan semmi nem változott tőle. Kipróbáltam az alapjárat újratanítást is, eredmény 0.

Valaki írta korábban, hogy ezt esetleg egy új szoftver okozza. Vagy a rángatást akarják így kiszűrni, vagy tényleg az a baj, hogy az Euro4-es motorhoz lett készítve a szoftver, ez a moci meg még Euro3-as, így lehet, hogy kisebb a fojtás kipuff oldalról, mint amihez a computer adagolja az alapjárati üzemanyagot, és gázelvétel + kuplungkor kell neki 1-2 mp mire rájön, hogy kevesebb benya is elég lenne.

Gondolom a szervizben azért nem tudnak mit tenni, mert régebbi szoftverre nem lehet visszafrissíteni. Meg azt mondjuk nem is akarnám, mert az újjal 2 literrel kevesebbet eszik a kocsi, és megy, mint iszonyat  Vigyorog
Naplózva

Pittike
eszpero
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #41 Dátum: 2009. Február 10. - 09:18:21 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero

Sziasztok
A fenti irásra válaszoltatok sokan köszike, de sajnos nem használt egyik verzió sem.
Állitólag a motor elején van valami érzékelő azt kell kicserélni. (nem tudom milyen érzékelő vagy egyáltalán segithet a cseréje.)
Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy a megoldást tudja megköszönném.
 Köszike
Sziasztok
Eszpero
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #42 Dátum: 2009. Február 10. - 09:31:28 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero

Sziasztok
A fenti irásra válaszoltatok sokan köszike, de sajnos nem használt egyik verzió sem.
Állitólag a motor elején van valami érzékelő azt kell kicserélni. (nem tudom milyen érzékelő vagy egyáltalán segithet a cseréje.)
Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy a megoldást tudja megköszönném.
 Köszike
Sziasztok
Eszpero

Nekem erre a hibajelenségre fojtószelepházat cseréletek. 2X egymás után.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #43 Dátum: 2009. Február 10. - 10:45:36 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero

Sziasztok
A fenti irásra válaszoltatok sokan köszike, de sajnos nem használt egyik verzió sem.
Állitólag a motor elején van valami érzékelő azt kell kicserélni. (nem tudom milyen érzékelő vagy egyáltalán segithet a cseréje.)
Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy a megoldást tudja megköszönném.
 Köszike
Sziasztok
Eszpero

Nekem erre a hibajelenségre fojtószelepházat cseréletek. 2X egymás után.
Volt, akinél elég volt a a komputerben a "fojtószelep tengelyét lenullázni". A szervizben biztosan tudják, hogy ez mit jelent. Valamilyen memória résznek a törlését.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #44 Dátum: 2009. Február 10. - 13:53:12 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero

Sziasztok
A fenti irásra válaszoltatok sokan köszike, de sajnos nem használt egyik verzió sem.
Állitólag a motor elején van valami érzékelő azt kell kicserélni. (nem tudom milyen érzékelő vagy egyáltalán segithet a cseréje.)
Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy a megoldást tudja megköszönném.
 Köszike
Sziasztok
Eszpero

Hát nekünk két 1.6-os is ezt produkálta úgy 90.000 km környékén, az egyik az ominózus Euro 3-as, a másik már Euro 4-es, de még egy régebbi. Az alapjárat megszűnésével egyidőben a gázpedál is megszorult, minden gázadásnál át kellett "rúgni" egy akadási ponton, így jutottunk el a szervizig, ahol mind2 esetben fojtószelepház cs gariban. Az Euro 3-asnál ezután maradt vissza a motorbőgés váltáskor... Az újabb Lacettijeinken MÉG nem volt ilyen, perdig már azok is elérték a 90.000 km-t.
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!