ladlac
|
|
« Hozzászólás #30 Dátum: 2009. Január 04. - 19:44:07 » |
|
Hali!
A mi cégünknél ...
Ja és az egyik a fojtószelepház cs. után elkezdte azt játszani, hogy váltáskor a gáz elengedése után még vagy 1-2 mp-ig bőgeti a motort.
Szia. Ezt egy vákumcső átdugással vissza is lehet alakítani.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #31 Dátum: 2009. Január 04. - 20:02:47 » |
|
Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #32 Dátum: 2009. Január 05. - 16:59:01 » |
|
Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele Az injektorhoz megy egy gumi cső hátulról egy tűzfalra szerelt fekete dobozból. Ezt kell lehúzni és a fekete dobozhoz menő másik fekete gumicsövet kell ide feldugni. Így a fekete doboznál egy sima hurok képződik, így nem bőg fel a motor váltáskor. Jobban követi a fordulatszám változás a gázpedál mozgást. Lehet hogy leírva bonyolult, de Meatloaf Cartárs mutatta Nekem is, 2 mozdulat az egész.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #33 Dátum: 2009. Január 06. - 14:25:12 » |
|
Szia! Köszönöm a segítséget, megyek és meg is csinálom Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #34 Dátum: 2009. Január 07. - 21:37:12 » |
|
Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele Az injektorhoz megy egy gumi cső hátulról egy tűzfalra szerelt fekete dobozból. Ezt kell lehúzni és a fekete dobozhoz menő másik fekete gumicsövet kell ide feldugni. Így a fekete doboznál egy sima hurok képződik, így nem bőg fel a motor váltáskor. Jobban követi a fordulatszám változás a gázpedál mozgást. Lehet hogy leírva bonyolult, de Meatloaf Cartárs mutatta Nekem is, 2 mozdulat az egész. Esetleg nem volnának róla képek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #35 Dátum: 2009. Január 08. - 10:16:51 » |
|
Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele Az injektorhoz megy egy gumi cső hátulról egy tűzfalra szerelt fekete dobozból. Ezt kell lehúzni és a fekete dobozhoz menő másik fekete gumicsövet kell ide feldugni. Így a fekete doboznál egy sima hurok képződik, így nem bőg fel a motor váltáskor. Jobban követi a fordulatszám változás a gázpedál mozgást. Lehet hogy leírva bonyolult, de Meatloaf Cartárs mutatta Nekem is, 2 mozdulat az egész. Esetleg nem volnának róla képek? Sajnos Nekem nincs, és át sincs alakítva, de ha lesz időm fotózok, hogy miről is beszéltem.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #36 Dátum: 2009. Január 08. - 18:40:50 » |
|
Ha el tudod mondani mit kell tennem hozzá, azt nagyon megköszönném. A szervizzel már nem hadakozok ilyen jellegű kérésekkel, mert úgyis mindig csak az van, hogy "beáll az autó, 1 óra múlva meg kijön" és "nem tudjuk mi lehet a baj". Viszont az apró részletekből mindig kiderül, hogy igazából nem is foglalkoztak vele Az injektorhoz megy egy gumi cső hátulról egy tűzfalra szerelt fekete dobozból. Ezt kell lehúzni és a fekete dobozhoz menő másik fekete gumicsövet kell ide feldugni. Így a fekete doboznál egy sima hurok képződik, így nem bőg fel a motor váltáskor. Jobban követi a fordulatszám változás a gázpedál mozgást. Lehet hogy leírva bonyolult, de Meatloaf Cartárs mutatta Nekem is, 2 mozdulat az egész. Esetleg nem volnának róla képek? Sajnos Nekem nincs, és át sincs alakítva, de ha lesz időm fotózok, hogy miről is beszéltem. Csinálok róla én is majd képeket.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #37 Dátum: 2009. Január 11. - 16:21:09 » |
|
Ez a kis szerkezet a felelős azért,hogy váltáskor felpörög a motor. Ez a tűzfalon van a motor mögött. Az 1-es vákumcsövet dugjuk át a 2-es helyére. a 2-es a levegőben fog lógni majd. Így fog kinézni majd. Ezekután váltáskor nem fog majd felpörögni a motor,hanem egyből visszaejti alapjáratra.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #38 Dátum: 2009. Január 11. - 20:23:25 » |
|
Ez a kis szerkezet a felelős azért,hogy váltáskor felpörög a motor. Ez a tűzfalon van a motor mögött.
Az 1-es vákumcsövet dugjuk át a 2-es helyére. a 2-es a levegőben fog lógni majd.
Így fog kinézni majd. Ezekután váltáskor nem fog majd felpörögni a motor,hanem egyből visszaejti alapjáratra.
Köszi a segítséget, ez 100%-osan kimerítő válasz volt!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #39 Dátum: 2009. Január 12. - 11:33:34 » |
|
Ez a kis szerkezet a felelős azért,hogy váltáskor felpörög a motor. Ez a tűzfalon van a motor mögött.
Az 1-es vákumcsövet dugjuk át a 2-es helyére. a 2-es a levegőben fog lógni majd.
Így fog kinézni majd. Ezekután váltáskor nem fog majd felpörögni a motor,hanem egyből visszaejti alapjáratra.
Köszi a segítséget, ez 100%-osan kimerítő válasz volt! Csak azt nem tudjuk, hogy igazából mi a szerepe annak a "doboznak". Így azt sem tudjuk, hogy mit iktatunk ki így. Komputer vagy folytószelep ház csere után kell egy idő, amíg az "agy" megtanulja az új alapjáratot. Nekem is ezt csinálta egy ideig (igaz nem túl sokáig) az ilyen beavatkozások után, aztán belejött a dologba. Szó volt már az "Üresjárási tanulási eljárás" dologról (weblap tippek-trükkök részen fent van). Az pont erről szól. Ha nem csinálja meg a szerviz (márpedig nem ), akkor s.k. Hátha megoldja a dolgot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #40 Dátum: 2009. Február 02. - 19:13:56 » |
|
Köszönöm a segítséget mindenkinek, de sajnos ez a cső átdugás nem segített, konkrétan semmi nem változott tőle. Kipróbáltam az alapjárat újratanítást is, eredmény 0. Valaki írta korábban, hogy ezt esetleg egy új szoftver okozza. Vagy a rángatást akarják így kiszűrni, vagy tényleg az a baj, hogy az Euro4-es motorhoz lett készítve a szoftver, ez a moci meg még Euro3-as, így lehet, hogy kisebb a fojtás kipuff oldalról, mint amihez a computer adagolja az alapjárati üzemanyagot, és gázelvétel + kuplungkor kell neki 1-2 mp mire rájön, hogy kevesebb benya is elég lenne. Gondolom a szervizben azért nem tudnak mit tenni, mert régebbi szoftverre nem lehet visszafrissíteni. Meg azt mondjuk nem is akarnám, mert az újjal 2 literrel kevesebbet eszik a kocsi, és megy, mint iszonyat
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
eszpero
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Hozzászólás #41 Dátum: 2009. Február 10. - 09:18:21 » |
|
Sziasztok
Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is) de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül). Az alpjárati motor egység cserélve van. Mi lehet a baj aki tud valamit segíteni meg köszönném. Sziasztok Eszpero
Sziasztok A fenti irásra válaszoltatok sokan köszike, de sajnos nem használt egyik verzió sem. Állitólag a motor elején van valami érzékelő azt kell kicserélni. (nem tudom milyen érzékelő vagy egyáltalán segithet a cseréje.) Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy a megoldást tudja megköszönném. Köszike Sziasztok Eszpero
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #42 Dátum: 2009. Február 10. - 09:31:28 » |
|
Sziasztok
Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is) de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül). Az alpjárati motor egység cserélve van. Mi lehet a baj aki tud valamit segíteni meg köszönném. Sziasztok Eszpero
Sziasztok A fenti irásra válaszoltatok sokan köszike, de sajnos nem használt egyik verzió sem. Állitólag a motor elején van valami érzékelő azt kell kicserélni. (nem tudom milyen érzékelő vagy egyáltalán segithet a cseréje.) Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy a megoldást tudja megköszönném. Köszike Sziasztok Eszpero
Nekem erre a hibajelenségre fojtószelepházat cseréletek. 2X egymás után.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #43 Dátum: 2009. Február 10. - 10:45:36 » |
|
Sziasztok
Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is) de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül). Az alpjárati motor egység cserélve van. Mi lehet a baj aki tud valamit segíteni meg köszönném. Sziasztok Eszpero
Sziasztok A fenti irásra válaszoltatok sokan köszike, de sajnos nem használt egyik verzió sem. Állitólag a motor elején van valami érzékelő azt kell kicserélni. (nem tudom milyen érzékelő vagy egyáltalán segithet a cseréje.) Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy a megoldást tudja megköszönném. Köszike Sziasztok Eszpero
Nekem erre a hibajelenségre fojtószelepházat cseréletek. 2X egymás után. Volt, akinél elég volt a a komputerben a "fojtószelep tengelyét lenullázni". A szervizben biztosan tudják, hogy ez mit jelent. Valamilyen memória résznek a törlését.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #44 Dátum: 2009. Február 10. - 13:53:12 » |
|
Sziasztok
Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is) de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül). Az alpjárati motor egység cserélve van. Mi lehet a baj aki tud valamit segíteni meg köszönném. Sziasztok Eszpero
Sziasztok A fenti irásra válaszoltatok sokan köszike, de sajnos nem használt egyik verzió sem. Állitólag a motor elején van valami érzékelő azt kell kicserélni. (nem tudom milyen érzékelő vagy egyáltalán segithet a cseréje.) Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy a megoldást tudja megköszönném. Köszike Sziasztok Eszpero
Hát nekünk két 1.6-os is ezt produkálta úgy 90.000 km környékén, az egyik az ominózus Euro 3-as, a másik már Euro 4-es, de még egy régebbi. Az alapjárat megszűnésével egyidőben a gázpedál is megszorult, minden gázadásnál át kellett "rúgni" egy akadási ponton, így jutottunk el a szervizig, ahol mind2 esetben fojtószelepház cs gariban. Az Euro 3-asnál ezután maradt vissza a motorbőgés váltáskor... Az újabb Lacettijeinken MÉG nem volt ilyen, perdig már azok is elérték a 90.000 km-t.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
|