Hooti
|
|
« Hozzászólás #2910 Dátum: 2015. Március 01. - 16:20:14 » |
|
Giovanni! Ha ezek az esetek problémát okoztak neked, akkor baj van. Több, mint egy millió km után, és nem láttam kirívó dolgot a videódban, de egyet mégis megjegyeznék, remélem nem sértődsz meg nagyon. Országúton mentél, tiszta időben, jó minőségű úton. A felvételed alapján 70-75 km/h-s sebességgel, ahol a megengedett 90 km/h, így tulajdonképpen előzésre kényszerítetted a normális sebességgel haladókat, ezzel olyan helyzetbe hoztad magad, és a nálad gyorsabbakat, amit akár feltartásnak is nevezhetnénk, vagyis felesleges kockázatot teremtettél mindenki számára. Természetesen nem kötelező kihasználni a megengedett sebességet, de te jóval alatta mentél látszólag indokolatlanul. Szerintem a legkevésbé balesetveszélyes sebesség az, amikor az ember a forgalom ritmusával halad. Nem előz feleslegesen, és nem előzteti magát lassúságával. Nem véletlen, hogy igen sok kocsi megelőzött ebben a néhány percben, amit felvettél. Hangsúlyozom, ez az én véleményem, nem kell elfogadni, lehet másnak más a véleménye, lehet vitatkozni, és abból tanulni. De le kellet írnom ezt.
És nekem is ez tűnt fel elsőre... Gidynél a pont. Hja és mikor utolérsz egy lassabb autót, ne 50m-el maradj le, hanem foglald el előzési poziciódat és gyííí, mert egy forgalom ritmusából kiesett autónál nincs balesetveszélyesebb, ja de, ha kettő esik ki
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #2911 Dátum: 2015. Március 01. - 17:07:03 » |
|
Giovanni! Ha ezek az esetek problémát okoztak neked, akkor baj van. Több, mint egy millió km után, és nem láttam kirívó dolgot a videódban, de egyet mégis megjegyeznék, remélem nem sértődsz meg nagyon. Országúton mentél, tiszta időben, jó minőségű úton. A felvételed alapján 70-75 km/h-s sebességgel, ahol a megengedett 90 km/h, így tulajdonképpen előzésre kényszerítetted a normális sebességgel haladókat, ezzel olyan helyzetbe hoztad magad, és a nálad gyorsabbakat, amit akár feltartásnak is nevezhetnénk, vagyis felesleges kockázatot teremtettél mindenki számára. Természetesen nem kötelező kihasználni a megengedett sebességet, de te jóval alatta mentél látszólag indokolatlanul. Szerintem a legkevésbé balesetveszélyes sebesség az, amikor az ember a forgalom ritmusával halad. Nem előz feleslegesen, és nem előzteti magát lassúságával. Nem véletlen, hogy igen sok kocsi megelőzött ebben a néhány percben, amit felvettél. Hangsúlyozom, ez az én véleményem, nem kell elfogadni, lehet másnak más a véleménye, lehet vitatkozni, és abból tanulni. De le kellet írnom ezt.
Lájk ;-) No meg még egy lájk.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2912 Dátum: 2015. Március 01. - 18:53:19 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2913 Dátum: 2015. Március 01. - 21:15:54 » |
|
Gidy! Pár 100000Km-t már én is levezettem... igaz milliót még nem. Külföldön is, itthon is. Ha jobban megnézed, ahol tiszta az út, ill jó minőségű, ott GPS! szerint 95-100Km/h körül volt a sebességem, ami óra szerint 105-110km/h mivel minden óra csal. Ahol a sok előzés volt, ott 80-85km/h -val közlekedtünk az előttem haladókkal együtt (óra szerint). Viszont ami a felvételen nem látszik, hogy 70-es korlátozás van a bekötőutak, ill a rossz útminőség miatt... Előtte viszont az előttem haladó 3 nem fapados márkával együtt mentünk kb 120-130 körül. Úgy gondolom az bőven sok is De talán nem véletlenül mentek ők sem 80-85-el a kérdéses szakaszokon...
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2914 Dátum: 2015. Március 14. - 18:06:15 » |
|
"Szokásos" élménybeszámolóm Volt ma egy majd 400 km-es utunk. A végén jó szájízzel szálltam ki a kocsiból, ami engem is meglepett Végül is autópályán csak két hölgy aludt el a belső sávban, 2-3 illető csakis a belső sávba vett matricát (az vajon feláras :?) és imádnak az emberek világítás nélkül közlekedni, főleg az új autós gyári nappali menetfénnyel szerelt "elit autósok"; ezek voltak a halvány foltjai az utaknak ma. Sötétebb folt a lakott területen belüli és kívüli sebesség volt sokaknál. Eleve mintha kötelező lett volna rengeteg hölgynek és 60-80 közötti papának vezetnie ma :X Az továbbra is érthetetlen számomra, hogy miért jó 90 helyett 60al, 70 helyett 50el vagy 50 helyett 40el haladni. :S Na de jöjjön a lényeg! A 3 sávos autópályán ma példásan ismerték és alkalmazták sokan a jobbra tartást és az indexet, mégpedig a legkülső sávban haladva 130-150el is. Óriási mosolyt csalt orcámra, mikor jó tempónál is 7en haladtunk a legkülső sávban egymás mögött, úgy hogy a relatív közeli környezetünkbe senki más nem volt. Ez valami csodálatos dolog volt! Ilyet még Európában is ritkán látni! XD Szóval maximális tiszteletem nekik és büszke vagyok rájuk! Főleg a Passatos kollégának, aki 150 körüli tempónál is képes volt erre
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2915 Dátum: 2015. Március 25. - 17:04:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2916 Dátum: 2015. Március 25. - 17:37:24 » |
|
az gyönyörű...
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #2917 Dátum: 2015. Március 25. - 21:21:14 » |
|
Így fordulnak meg a "profik"-nak hitt barmok. http://index.hu/belfold/2015/03/23/keresztbefordult_busz_margit-hid/Ez azért az év baklövése díjra jelölt. Nem ismeri a Kreszt, nem ismeri a járműve tulajdonságait, nem tudja, hogy mit jelent a lehetőség szerinti megfordulás, ("B" jogsit is bukta volna!), nem tudja felmérni a manőverhez szükséges helyigényt, olyan helyen szállította le az utasokat, ahol az tilos, tehát még a forgalmi utasítás is ismeretlen volt számára. Azt hiszem tökéletesen alkalmatlan a munkaköréhez. Megpróbálom megtudakolni, hogy mi lett a vége a storynak. Giovanni, Weres ezek után mit fogtok írni, sírni? Megtudakoltam a sorsát a sofőrnek. Másnaptól szabad ember lett, nem kellett korán kelnie...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Március 26. - 21:51:22 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #2919 Dátum: 2015. április 23. - 11:16:37 » |
|
Szerintem a taxis nem késztetett hirtelen fékezésre. Én is anyáztam volna, hogy nem veszi fel a tempót, de 200 méterrel később lefordult, nem?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2920 Dátum: 2015. április 30. - 06:42:37 » |
|
Tegnap délután hazafelé menet ismét találkoztam egy "szabályosan" közlekedő rendőrautóval. Mentem Tokodaltáró főutcáján, óra szerint 55 körül, mikor észrevettem a visszapillantóban, hogy egy rendőrautó hirtelen mögém került. Ebben a pillanatban már ki is vágódott mellém és elhúzott elég nagy sebességgel. Persze megkülönböztető jelzés nem volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #2922 Dátum: 2015. Május 08. - 09:43:05 » |
|
Tegnap én is így közlekedtem... Egy araszoló sorban a telefonomon akartam a hívásátirányítást beállítani, és arra "ébredtem", hogy egy nagy csattanással belemegyek az előttem épp megállóba. Első ránézésre nem vészes a dolog, de tudom, hogy mindig megbontás után jön a fekete leves. Lökhárító több helyen elrepedt, hűtőrács darabokban (ebből szerencsére van tartalékom), motorháztető pereme kis szakaszon behajlott. Fényszórók épek, de esti tapasztalat, hogy mintha lejjebb világítanának a szokásosnál. Most drágul a kötelezőm, és majd beszámolok a javítási költségekről is. Ezzel az autóm 11 éves korában elvesztette a szüzességét.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 08. - 11:31:19 írta Döme »
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2923 Dátum: 2015. Május 08. - 10:18:09 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #2924 Dátum: 2015. Május 08. - 14:20:19 » |
|
Tegnap én is így közlekedtem... Egy araszoló sorban a telefonomon akartam a hívásátirányítást beállítani, és arra "ébredtem", hogy egy nagy csattanással belemegyek az előttem épp megállóba. Első ránézésre nem vészes a dolog, de tudom, hogy mindig megbontás után jön a fekete leves. Lökhárító több helyen elrepedt, hűtőrács darabokban (ebből szerencsére van tartalékom), motorháztető pereme kis szakaszon behajlott. Fényszórók épek, de esti tapasztalat, hogy mintha lejjebb világítanának a szokásosnál. Most drágul a kötelezőm, és majd beszámolok a javítási költségekről is. Ezzel az autóm 11 éves korában elvesztette a szüzességét. Kicsit több mint 1 éve én is hasonlóan ökleltem fel egy Nissan Qasqai-t, igaz nekem nem volt a kezemben telefon, viszont én lendületből másztam alá... A kár hasonlatos volt, mint amit leírtál, de nekem cserélni kellett mindkét lámpát is. Egyébként érdekes volt, hogy a lámpák külső átlátszó burkolata karc nélkül megúszta, belül a foncsor - vagy hogy hívják szakszerűen - viszont 1000 darabra tört szét.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|