Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 29. - 00:25:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 285069 alkalommal)
tacumás
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Hozzászólás #2865 Dátum: 2014. Október 19. - 09:33:49 »

Szakember nem volt. Látom már a katasztrófavédők sem tűzoltók. Anno ezt a tűzoltók nem hagyták volna. Ön és közveszélyes, szerintem...
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2866 Dátum: 2014. Október 28. - 09:45:45 »

Egy kis élménybeszámoló a magyar autóstársadalom különleges fajtáiról Mosolyog
Nyilván találkozni szoktunk velük, de 1-1 hosszabb út alkalmával aztán lehet csemegézni közülük. Erdélybe indult az utunk, majd hazafelé pár nappal később. Az ottani vezetési kultúrával nincs gond, mert aki ott nyomja neki, az nyomja rendesen, nem csak azért, hogy megmutassa... az ő "****ja" is tud menni olyan "gyorsan" , vagy nehogymá ez lenyomjon azzal a kis valamivel, hisz nekem prémium edisönöm van hee. Mondjuk vannak érdekes állapotú autók Románia területén...féklámpa nélküliek, 8as van az egyik kerekükbe, vagy a fényszórójuk kiégve és félszeműek.
Amik megmaradtak az emlékezetemben csak azokat említem, ezekre nagyrészt ráéreztem és utána mosolyogtam is rajtuk, ha tudtam...kvázi lehet mondani bekvantumozásnak is, de maradjunk az érzésnél. Mosolyog
Előszóban megemlíteném, hogy lakott területen belül max 65-70-el szoktam gurulni, míg országúton, ha jó fiú vagyok, akkor 105-110, ha haladni szeretnék, akkor 130-140. Mindezt persze óra szerint, ami felfelé csal (szerencsére).
Kezdjük akkor jaguáros apánkkal, aki mindaddig nyugisan 50-el haladt a többiek sűrűjében egy településen amíg meg nem látta, hogy én a külső sávban haladok 65 körül és előzöm azokat, akiknek cukrot osztogattak a belső sávban. Persze egy piros lámpánál egymás mellé kerített minket a sors, ahol bizonyíthatott. Vigyorog Remek dinamikával gyorsított fel kb 65ig, szorosan követte egy fordos is, így már 2en tanítottak móresre, lol. Szépen besoroltam mögéjük, aztán amint vége lett a településnek és előzési lehetőség volt, hát pápá volt nekik. Felvettem az utazó tempót, csak nem értem miért voltak meglepve, aki haladni szeretne az nem feltétlenül huszárkodik.
Ezután már elég kihalt volt az út a határhoz közeledve. Utolértem egy seat egyterűt. Furcsa volt, mintha gyorsított volna, amint meglátta, hogy közeledek a mögötte lévőt megelőzve. Itt olyan 130 körül haladtam, aztán még a kanyar előtt kicsit rápakoltam, hogy lendületből megelőzzem, mert valóban felgyorsított. Majd a kanyar után gyönyörű hosszú egyenes jött. Én tartottam a tempómat és láttam a tükörből szépen közelít a sumahher. Na mondom ez most mit gyökérkedik....Aztán miután lőtávolba került visszalassított és jól eltűnt a tükörben. Biztos jó móka volt, meg persze a króm tükörrel meg kellett mutatni ki a jani hajdúbiharban :X
Pár nap szünet után hazafelé...
A határtól szépen libasorban mindenki tündérke volt. Én meguntam a 60-70-et országúton és 10-15 perc után benyomtam a "nitrot" Vigyorog Érdekes, utána jöttek a mihelisznorbik. Onnantól kb nem tudtam elég gyorsan menni némelyeknek, nekik előzni kellett, igaz nem akartak gyorsabban menni, na de hát étted, meg kell mutatni...
Oktáviás barátommal egész sokáig tartottunk együtt. Igaz ő csak 130-al akart haladni, de ha már mögöttem volt, akkor megtiporta a ménest, csak hogy előttem lehessen. Ezt eljátszotta kétszer. Viszont, amikor közvetlen előttem ment és előzött, akkor elég lekvárul gyorsult a gép. Nem is értettem, hogy ha nagypapiban ötösben előzget, akkor siet vagy spórol :? Egyik sem...
Volt egy focusos családapa is, akit felbosszantott egy hondás bácsi előzés közben, konkrétan bement elé és majdnem kiütötte...na szóval ő kezdett el kergetni. Szépen tartotta is a tapadást a dízel családi ménes, aztán egy előzésnél, amikor besoroltam egy felüljárós kanyar előtt egy tehergép mögé, ő úgy gondolta, hogy akkor megy tovább és 70től ötösben gyorsít...az nem számított, hogy a kamion jön szembe a kanyarból felbukkanva és tele van a családdal a kocsi...áááááááá. Na, a szuper előzése után, gondolom anya átszólt neki, hogy 2 hétig nem lesz kukipuszi, mert innentől példásan 100 volt a tempója. Gratuláltam neki, rendkívül okos volt.
Majd jött a legokosabb versenyző. Utolértem egy sort, majd elkezdtem előzni szépen...már csak 2 aató volt hátra, amikor is úgy gondolta asztrás fiúka, hogy ő akkor megelőzi a papát bejőve elém, a tükörbe meg én nézek. Még jó, hogy már messziről éreztem a vibrálását, mert ahogy kell bejött elém, holott volt tempókülönbség rendesen. Szuper, túléltük. Majd megelőztem és felvettem a 130-at kb és látom, hogy jön előzni. Jajj mondom ez tuti megelőz és majd beáll elém 90el. Hát, mint utólag kiderült rosszabb volt. Amint megelőzött kezdett lassulni, majd jobbra indexelni és lekanyarodni egy földes útra :O ezért gyorsult fel 140-150ig, hogy pár 100 méterrel később lekanyarodjon! Az igen, nagy gratula neki! Főleg, hogy engem is fékezésre kényszerített, szuper volt, remélem boldogan mesélte el a tanyán, hogy az eff asztra megrágott egy chevyt, juhéj!!!
Ezután szerencsére nem volt több veszélyes "játszótársam", bár egy jettás még érdekes előzésekbe ment bele előttem, biztos irritáltam aznap (is) a népet, lol :O
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2867 Dátum: 2014. November 02. - 12:26:58 »

Üdv!
Nos akkor én is hozzádobom a legfrissebb osztrák élményeimet. Téli szezon gumicserék 2m magas cölöpök az út mellé, stb. ez már tavaly is megvolt semmi extra. Azonban idén új hóbort jelent meg.  Éjszaka tiszta időben is az autók jelentős része(!) fényszóró + ködlámpa kombinációjával közlekedik... Persze az érzés fokozható a szembejövőnek rosszul beállított fénycsóvával vagy erősebb izzóval. A soförök többségének felmenői biztos sokat csuklanak a jóvoltomból! 
Tegnap este viszont találkoztam Herr Tschútschmarhával fényszoró+ ködlámpa + ledes nappalifény egyszerre!! Nem tudom miért nem kapcslota fel a belső utastér lámpát..!? Az még több fényt adott volna, ha máshol nem akkor az agya helyén.
Ezek kivül egyre többen félnek tartani a féktávolságot vagy csak a kocsimban lévő AngryBird tetszik nekik..?! 
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2868 Dátum: 2014. November 03. - 01:20:21 »

Hogy miért szeretnek így közlekedni, azt nem tudom, de itt ez szabályos, megengedett. használhatod a ködlámpát nappal is. Kacsint 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2869 Dátum: 2014. November 26. - 19:10:18 »

Kőbánya eléggé fel volt/van túrva és az Ecseri út egy saroknyi részen egyirányú lett. Nekem sikerült az egyik foci után megszokásból ráhajtani, ráadásul nem volt senki az úton. Egyszer csak bekanyarodott velem szembe egy BKK busz és villogva felém húzódott már messziről. Én lassítottam és lehúzódtam, csoda, hogy nem padkáztam le, arról nem is beszélve, hogy annyira behúzódott középre, hogy majdnem levitte a tükröm és még dudált is. Nagyon kedves volt, örültem, hogy túléltem és nem öklelt fel. Azért ennél több emberséget várnék el, én sem ölnék meg valakit, mert az átvariált forgalmi rendben véletlenül szembe jön az addigi kétirányú forgalmú úton. Elismerem, hogy hibáztam! Azóta inkább nagy ívben kerülöm azt a környéket, bár már azóta közlekedhetőbb lett.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2870 Dátum: 2014. November 26. - 19:29:13 »

ui: ráadásul, mivel annyira fontos volt rám húznia a buszt, így be sem tudott állni rendesen a megállójába és vagy 1 méterre állt meg a padkától...biztos könnyű volt 1 méter magasat lépniük felfelé vagy lefelé az utasoknak.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2871 Dátum: 2014. November 27. - 11:31:57 »

Ez nem itthoni felmérés, mégis nagyon hasonló az eredmény, talán nem véletlenül...
Én azért még hozzá is tenném a márkafüggetlenül a terepjárósokat, taxisokat is, az "üzletasszonyokat", meg a bringásokat is. De a dobogó legfelső fokán jogosan áll a BMW!

http://www.vezess.hu/vezetunk/bmw_sek_legagresszivabbak/27044/

Nem vitaindítónak szántam, csak érdekességnek. Kacsint

Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2872 Dátum: 2014. December 08. - 21:04:49 »

http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/jogsi_nelkul_jobbkormanyos_autoval_okozott_balesetet

Látott már valaki "svéd" vendégmunkást tanulóautóban He Bár a sofőr megmondta: A vezetési rutin benne van az ember vérében... Nem kell ahhoz jogsi.
« Utoljára szerkesztve: 2014. December 08. - 21:09:44 írta Giovanni » Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2873 Dátum: 2014. December 08. - 21:36:00 »

gratulálok minden svédnek...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2874 Dátum: 2015. Január 17. - 21:05:57 »

Tegnap délutánom pár vakfoltja:
-rendőrbácsi nem szeret jobbra tartani a 3 sávos úton, majd utolsó pillanatban 3 sávot váltva lehajt a pályáról...szép példát mutatva a sok prémiumjóskának,
-átszaladt előttem egy vadnyúl Budaörs és Budakeszi között,
-anyánk vallató szemkifolyasztó bal oldali fényszóróval jött mögöttem km-eken keresztül...szuper volt, a retinám tapsolt örömében,
-az ABS megmentett egy váratlan ráfutástól...hegyről le, az előttem tökölő hirtelen megállt, én meg nagyot fékezve éreztem, hogy ropog folyamatosan a fékpedál és már láttam a szemem előtt a lebontott kombi hátsót, amikor is pár mp múlva megálltam mögötte pár centire; azt nem tudom mi lehetett ennyire csúszós, mert plusz fok volt, de ekkorát még nem dolgozott alattam az ABS soha az életben...még egyszer köszönöm Jézuska!

Plusz kiemelném, hogy továbbra sem tudok azonosulni az indexkart nem használókkal, főleg kanyarodáskor, de sávváltáskor is jó lenne előre felkészülni 1-2 másodperccel a mások cselekvéseire.
Valamint a két sávos utakon egymás mellett haladókkal sem tudok azonosulni, illetve a belső sávban alvókkal, akik jellemzően akkor lassulnak le, amikor a másik mellé érnek, majd utána 5-el gyorsabban mennek, de a jobbra tartást nem ismerik, meg amúgy sem kötelező, csak lakott területen kívül, szóval oldd meg az előzést/elhaladást, ahogy tudod.
A belső sávba matricát vevőkről most nem szólok, mert ők az előbbi csoport tagjai....

Ahogy a mexikói polgárháborúban mondták....megbocsájtok nekik, de azért elmehetnének a oda.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 17. - 21:22:30 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2875 Dátum: 2015. Január 18. - 09:09:09 »

Tegnap délutánom pár vakfoltja:
-rendőrbácsi nem szeret jobbra tartani a 3 sávos úton, majd utolsó pillanatban 3 sávot váltva lehajt a pályáról...szép példát mutatva a sok prémiumjóskának,
-átszaladt előttem egy vadnyúl Budaörs és Budakeszi között,
-anyánk vallató szemkifolyasztó bal oldali fényszóróval jött mögöttem km-eken keresztül...szuper volt, a retinám tapsolt örömében,
-az ABS megmentett egy váratlan ráfutástól...hegyről le, az előttem tökölő hirtelen megállt, én meg nagyot fékezve éreztem, hogy ropog folyamatosan a fékpedál és már láttam a szemem előtt a lebontott kombi hátsót, amikor is pár mp múlva megálltam mögötte pár centire; azt nem tudom mi lehetett ennyire csúszós, mert plusz fok volt, de ekkorát még nem dolgozott alattam az ABS soha az életben...még egyszer köszönöm Jézuska!

Plusz kiemelném, hogy továbbra sem tudok azonosulni az indexkart nem használókkal, főleg kanyarodáskor, de sávváltáskor is jó lenne előre felkészülni 1-2 másodperccel a mások cselekvéseire.
Valamint a két sávos utakon egymás mellett haladókkal sem tudok azonosulni, illetve a belső sávban alvókkal, akik jellemzően akkor lassulnak le, amikor a másik mellé érnek, majd utána 5-el gyorsabban mennek, de a jobbra tartást nem ismerik, meg amúgy sem kötelező, csak lakott területen kívül, szóval oldd meg az előzést/elhaladást, ahogy tudod.
A belső sávba matricát vevőkről most nem szólok, mert ők az előbbi csoport tagjai....

Ahogy a mexikói polgárháborúban mondták....megbocsájtok nekik, de azért elmehetnének a oda.


Az ABS az nem fog rövídebb fékutat eredményezni sőt hosszabb vele ami a haszna ,hogy kormányozható marad vele az autó!
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2876 Dátum: 2015. Január 18. - 10:02:37 »

Oh. Értem, köszi.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #2877 Dátum: 2015. Január 18. - 10:58:06 »

http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/jogsi_nelkul_jobbkormanyos_autoval_okozott_balesetet

Látott már valaki "svéd" vendégmunkást tanulóautóban He Bár a sofőr megmondta: A vezetési rutin benne van az ember vérében... Nem kell ahhoz jogsi.
Erre amit tudnék írni, azt azonnal ki kellene moderálnom, ezért nem is írok semmit.
Etnikum, jogsi nélkül, ütközés után elszaladnak... JELLEMZŐ. 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #2878 Dátum: 2015. Január 18. - 15:23:37 »

Tegnap délutánom pár vakfoltja:
-rendőrbácsi nem szeret jobbra tartani a 3 sávos úton, majd utolsó pillanatban 3 sávot váltva lehajt a pályáról...szép példát mutatva a sok prémiumjóskának,
-átszaladt előttem egy vadnyúl Budaörs és Budakeszi között,
-anyánk vallató szemkifolyasztó bal oldali fényszóróval jött mögöttem km-eken keresztül...szuper volt, a retinám tapsolt örömében,
-az ABS megmentett egy váratlan ráfutástól...hegyről le, az előttem tökölő hirtelen megállt, én meg nagyot fékezve éreztem, hogy ropog folyamatosan a fékpedál és már láttam a szemem előtt a lebontott kombi hátsót, amikor is pár mp múlva megálltam mögötte pár centire; azt nem tudom mi lehetett ennyire csúszós, mert plusz fok volt, de ekkorát még nem dolgozott alattam az ABS soha az életben...még egyszer köszönöm Jézuska!

Plusz kiemelném, hogy továbbra sem tudok azonosulni az indexkart nem használókkal, főleg kanyarodáskor, de sávváltáskor is jó lenne előre felkészülni 1-2 másodperccel a mások cselekvéseire.
Valamint a két sávos utakon egymás mellett haladókkal sem tudok azonosulni, illetve a belső sávban alvókkal, akik jellemzően akkor lassulnak le, amikor a másik mellé érnek, majd utána 5-el gyorsabban mennek, de a jobbra tartást nem ismerik, meg amúgy sem kötelező, csak lakott területen kívül, szóval oldd meg az előzést/elhaladást, ahogy tudod.
A belső sávba matricát vevőkről most nem szólok, mert ők az előbbi csoport tagjai....

Ahogy a mexikói polgárháborúban mondták....megbocsájtok nekik, de azért elmehetnének a oda.


Az ABS az nem fog rövídebb fékutat eredményezni sőt hosszabb vele ami a haszna ,hogy kormányozható marad vele az autó!

Dede, rövidebb  fékútat is eredményez az ABS technológia erre még én is emlékszem  Kacsint

http://hu.wikipedia.org/wiki/ABS
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2879 Dátum: 2015. Január 18. - 15:40:06 »

Tegnap délutánom pár vakfoltja:
-rendőrbácsi nem szeret jobbra tartani a 3 sávos úton, majd utolsó pillanatban 3 sávot váltva lehajt a pályáról...szép példát mutatva a sok prémiumjóskának,
-átszaladt előttem egy vadnyúl Budaörs és Budakeszi között,
-anyánk vallató szemkifolyasztó bal oldali fényszóróval jött mögöttem km-eken keresztül...szuper volt, a retinám tapsolt örömében,
-az ABS megmentett egy váratlan ráfutástól...hegyről le, az előttem tökölő hirtelen megállt, én meg nagyot fékezve éreztem, hogy ropog folyamatosan a fékpedál és már láttam a szemem előtt a lebontott kombi hátsót, amikor is pár mp múlva megálltam mögötte pár centire; azt nem tudom mi lehetett ennyire csúszós, mert plusz fok volt, de ekkorát még nem dolgozott alattam az ABS soha az életben...még egyszer köszönöm Jézuska!

Plusz kiemelném, hogy továbbra sem tudok azonosulni az indexkart nem használókkal, főleg kanyarodáskor, de sávváltáskor is jó lenne előre felkészülni 1-2 másodperccel a mások cselekvéseire.
Valamint a két sávos utakon egymás mellett haladókkal sem tudok azonosulni, illetve a belső sávban alvókkal, akik jellemzően akkor lassulnak le, amikor a másik mellé érnek, majd utána 5-el gyorsabban mennek, de a jobbra tartást nem ismerik, meg amúgy sem kötelező, csak lakott területen kívül, szóval oldd meg az előzést/elhaladást, ahogy tudod.
A belső sávba matricát vevőkről most nem szólok, mert ők az előbbi csoport tagjai....

Ahogy a mexikói polgárháborúban mondták....megbocsájtok nekik, de azért elmehetnének a oda.


Az ABS az nem fog rövídebb fékutat eredményezni sőt hosszabb vele ami a haszna ,hogy kormányozható marad vele az autó!

Dede, rövidebb  fékútat is eredményez az ABS technológia erre még én is emlékszem  Kacsint

http://hu.wikipedia.org/wiki/ABS

nem fog rövídebbet eredményezni próbáld ki vedd ki a biztosítékot és meglepődsz
Az ABS lényege,hogy irányítható marad az autó magyarul van esélyed korrigálni ellenben a csúszó kerékkel ahol arra megy az autó amerre a kormány állt fékezés megkezdésekor
« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 18. - 15:43:11 írta sebike » Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!