Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 17:52:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 290352 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2805 Dátum: 2014. Február 15. - 18:59:03 »

Volt egy kis időm, így feltöltöttem pár snittet. Hát ilyen képe van éjjel, és nappal a kamerának. Van benne G-Sensor, GPS. Van szoftver hozzá, amivel google mapson visszakövethető a felvétel sebesség és gyorsulási adatokkal. 22000-ért talán jó vétel volt Mosolyog

http://www.youtube.com/watch?v=7D5DpodBOSY
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2806 Dátum: 2014. Február 18. - 19:28:32 »

Na, most este lőttem a kőszegfalvi kereszteződésben. 60-as tábla, vasúti átjáró, és egy kereszteződés.

http://www.youtube.com/watch?v=N4gS1jCKlE4&feature=youtu.be

A rendszám senkit ne tévesszen meg, 99% hogy magyar a sofőr Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2807 Dátum: 2014. Február 20. - 15:52:58 »

Giovanni. Nehogy így járjál.  Kacsint

http://www.hir24.hu/sotet-oldal/2014/02/20/a-sajat-balesete-lett-az-elso-kisfilmje/?utm_source=adbox&utm_medium=affiliate&utm_campaign=hir24_onc&a_bid=295be447&a_aid=onc
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2808 Dátum: 2014. Február 20. - 20:53:24 »

Nem szeretnék Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2809 Dátum: 2014. Február 27. - 15:01:58 »

Először is vétkeztem bevallom...siettem ma kicsit egy rövid szakaszon :S   Zavart de igyekeztem ésszel tenni...no meg nem tettem ilyet évek óta

Másodszor kérdésem lenne: a taxisok közlekedhetnek a buszsávban vagy sem? mert random és felváltva teszik ezt, amit nem értek.

Harmadrészt, amikor nem a buszsávban siet a taxis, akkor a 2x2 sávos úton  a belsőben tököl és feltartja a forgalmat, ami miatt az idióta gyökér mögöttem türelmetlenkedik és nem tart köv.távolságot....persze nem csak a taxisok tesznek ilyet, hanem bármely figyelmetlen koki halandó is....csak gyerekkel a hátsó ülésen igen rossz érzés az ilyen szitu....

Negyedrészt, miért nehéz indexelni a taxisnak, ha megáll előttem, hogy tudjam, hogy fuvart vesz fel és esetleg ne kelljen hirtelen fékeznem vagy ki tudjam kerülni időben :?

Ötödrészt meg továbbra sem értem miért kell 40nel lehetetlen tempóban akadályozni a forgalmat és úgy parkolni, hogy bent ülök a kocsiban, de kicentizi a papa és a kisujjamat nem raktam volna a 2 kocsi közé, amikor kanyarodott mellém majdnem végighúzva a kocsi oldalát....persze ezek költői kérdések, mint  mindig Mosolyog mint az index használata és a lámpa sötétben Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 27. - 15:05:00 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #2810 Dátum: 2014. Február 27. - 15:37:54 »

Amennyiben a 2. kérdésed nem költői: igen, ők ott közlekedhetnek.
Ma az M0-áson a belső, 3. sávban ment előttem egy kamion!
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2811 Dátum: 2014. Február 27. - 17:50:54 »

köszi  Kacsint
akkor nem értem minek nem mennek ott mindig.....lehet mert ott nem lenne kit feltartani  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2812 Dátum: 2014. Február 27. - 19:09:05 »

Múlt heti szösszenet: https://www.youtube.com/watch?v=cWrF4tPxCSU
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2813 Dátum: 2014. Február 28. - 00:33:31 »

köszi  Kacsint
akkor nem értem minek nem mennek ott mindig.....lehet mert ott nem lenne kit feltartani  Vigyorog
Mert csak utassal használhatják a busz sávot.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2814 Dátum: 2014. Február 28. - 07:14:42 »

szerintem meg pont fordítva használták, akiket én láttam  Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2815 Dátum: 2014. Március 03. - 22:44:09 »

Csak mert dévú

http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/zebran_utotte_el_az_auto_a_szalado_fiut
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #2816 Dátum: 2014. Március 04. - 08:18:35 »

Ebből nekem inkább az következik, hogy a gyerek próbálta meg elütni a az autót és nem fordítva.
Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #2817 Dátum: 2014. Március 05. - 17:39:16 »

Néhány napja főúton autóztunk asszonnyal úgy 70-80 km/h körüli sebességgel, és épp egy jobbról becsatlakozó bekötőúthoz közeledtünk. Azon az úton STOP tábla van. Éppen jött is egy autó, indexelt balra, megállt a táblánál, majd elindult, épp elénk... Beletapostam a fékbe, beletenyereltem a dudába (vagyis inkább "megujjaztam" a dudát...), és nagyon bíztam benne, hogy nem lesz nagy a kár, se az autóban, se bennünk... Szemből éppen jöttek, nem volt hova kerülni. (Az autó a besorolósávja miatt azért tudott volna hova kifordulni, ha mi történetesen nem vagyunk ott) A dudaszóra az autót vezető hölgy megállt, a talpam alatt az ABS ugrált, a mellkasomban meg a szívem... Biztos voltam benne, hogy nem tudunk megállni, a kárt igyekeztem minimalizálni, de aztán elképesztő módon végül centikre (vagy milliméterekre), de megállt egymástól a két autó. Annyira közel voltunk, hogy parkolásnál sem mernék ennyire közel menni egy másik kocsihoz, sőt még az utolsó pillanatban is vártam az ütközést... Megúsztuk, se bennünk, se a kocsiban nem esett kár, de azóta is gyakran eszembe jut, milyen kevésen múlott sok minden... Szegény nő felénk se mert nézni, csak csendben visszatolatott...

Az autón első szezonos Continental WinterContact TS850 van. Azt hiszem, már bejött az ára a jobb márkának. Ha csak kicsivel rosszabb a gumi, ha csak kicsivel rosszabb a reakcióidőm, ha csak egy kicsivel gyorsabban megyünk... Belegondolni is rossz.

A hölgyre nem haragszok, mindenkinek lehet rossz napja, de azért remélem, tanul az esetből! A példából is látszik, mennyire fontos, hogy vigyázzunk egymásra, hogy megfontoltan vezessünk! Puhatestűek vagyunk, vagyis inkább törékenyek. És nemcsak mi, mások is.
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #2818 Dátum: 2014. Március 05. - 17:57:39 »

Velem a múltkor akart a Váci útról balról jobbra kb két autónyi hely volt két parkoló autó között (kifelé Pestről a drága autó kereskedésnél) a parkolóba behajtó """hölgy""", aki már igencsak túlélte a 60. évét (minek ilyennek jogosítvány), úgy gondolta, hogy a Mercédesze, amit még a 90-es évek elején vettek meg kb 70-el be tud jönni gond nélkül abba a sávba ahol épp haladok, ha nem veszem észre a világos szürke színét az autójának, és nem EGR kímélő módban 2. sebesség 2500fordulat felett jövök, úgy elrongyolja az autó bal oldalát, kb a végéig mint annak a rendje, adtam egy full gázt közben dudáltam, és reménykedtem. Bevált sikerült a manőverrel karc nélkül kijönni a helyzetből, bár nagyon közel volt. Pár nappal később egy Dunakeszire tartó legény akinek az autóján négy karika van és nem telik fémtetőre, mert a tapizós telefon elvitte a pénzét, gusztustalanul kacsázva jóval 100km/h sebességgel közelít hátulról lakott területen kívül lekapcsolt lámpákkal, nagyon borongós időben. Megláttam a tükörben, hogy jön mint a golyó és eléggé lefelé lóg a feje, közben a keze kézcsók tartással a kormány közepén, jobb oldalra igen csúnya gerincferdüléssel, és gyanítom a könyökén csúnya bőrkeményedés hiába a puha könyöklő, inkább gyorsan lehúztam a csíkot előle szerencsére épp balra kezdett kacsázni a szalagkorlát felé (bár az sem jobb ha épp előz), előrébb láttam, hogy majdnem belemegy egy kocsiba mert a pofakönyv fontosabb mint a forgalom ugye, hirtelen vis****ántja a szalagkorlát felé utána letér Dunakeszi és Fót elég felé...
2 napra rá, bent a 13.kerben szintén egy hölgy, egy már nem cseh márkájú autóban jön jobbról, neki egy bazinagy háromszög táblával a kocsija előtt gond nélkül neki akar menni a kocsi jobb oldalának. Húztam balra, közben dudáltam, mert minek nézni balra úgy is jobbra megyek alapon jött kifelé, nem sok kellett, hogy kiszálljak és jól elmagyarázzam a minimum 30éve jogosítvánnyal rendelkező asszonyságnak, hogy mire való a háromszög tábla és miért jó ha forgatja a fejét nem csak azt nézi hová fog kikanyarodni, de inkább nem tettem gondoltam rossz napja van.
Ezek az emberek hová figyelnek, és milyen erősen velük van az őrangyaluk.. He
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2819 Dátum: 2014. Március 12. - 22:41:15 »

http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/balesetet_okozott_a_beteg_kutyaval_sieto_osztrak
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!