Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 14:45:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 290494 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #150 Dátum: 2007. December 30. - 19:53:56 »

Uaz, majd T-34-es lenne a jó megoldás? Fogadjunk ez utóbbival való közlekedésnél mindenkinek eszébe jutna a jobbkézszabály, a mackósajt, a záróvonal, a piros autó a fekete mellett, stb. Dániában jártam néhány éve, és hiszitek, ha nem, ott minden autóra, és mindenkire ugyanazok a szabályok vonatkoztak, és úgy is vezettek. VW Poéo. V-12-es Mercedes, Scania kamion, MAN busz egykutya. Igaz nem is volt dudálás, anyázás, helyszínelés! Így is lehet! Csak, hogy ott hagyomány van arra, hogy a szabályok értük vannak, és nem ellenük, azért, hogy sportot üzzenek a kijátszásukban, megszegésükben, nem úgy, mint itt.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #151 Dátum: 2007. December 30. - 20:21:10 »

Hello! Majdnem teljesen igazatok van, de! Ez a probléma egyik oldala, ami persze nem elhanyagolható. Most jön a "de", mert van egy másik összetevője is, ami talán még veszélyesebb: ez pedig az, hogy technikailag kitűmően tud vezetni, a kreszt is ismeri, DE NEM TARTJA BE! Gátlástalanul agresszív, önző, törvények felettinek érzi, és tudja magát, és mivel általában jobb, erősebb, biztonságosabb, drágább autója van, mégis könnyebben jutott hozzá, mint más nehéz munkával évekig spórolva, kihasználja, hogy a többi egyszerű pórnép nagyon is fog vigyázni élete munkájával megszerzett autójára, így majd az ellenfél fékez, húzódik le, keres másik parkolót, és így folytathatnám asort, de gondolom tökéletesen értitek mire gondoltam. A rendőrség pedig nem végzi a munkáját, nem tesz rende az utakon. Ha meglátok egy BMW-t, vagy terepjárót, már az agyam vészhelyzetre kapcsol, mert ez a túlélés lehetősége. A többi amiről szóltatok, azzal meg az a baj, hogy csak formasággá válna, és újabb sarcot jelentene csak az autósoknak, pedig a biztosítók ponzorálhatnák nyugodtan a továbbképzéseket, mert bőven megtérűlne a kiadásuk. Kresz továbbképzés, csúszóspálya, orvosi vizsgálat, jogsi meghosszabbítás cserével, zöldkártya, teljesítményadó, biztosítások, szervizek, tankolások, matricák, parkolások, stb., szóval horror! Mire költik azok a pénzüket, akiknek nincs kocsijuk? Egyre nagyobb luxus ma Magyarországon az autózás, kész röhej a 21.-ik században! Szóval nehéz ezeket optimistán végiggondolni. Már csak abban reménykedhetünk, hogy sokkal rosszabb már nem lehet, de már hittünk ilyet, és csalódtunk- sajnos. Minden jót az új évre, legalább ezt kívánjuk egymásnek őszintén!
Tudod Gidy! Most elgondolkodtattál. Azt kell, hogy mondjam, szinte minden egyes szavaddal egyetértek! Nos az ilyen bömösök meg terepjárók miatt nem megyek szívesen be Pestre. Mindig olyan érzésem van, hogy szívbaj nélkül felöklelnek ha nem vigyázok. Nekem egy autóban egy évtized kuporgatása, munkája van benne, akik meg fellöknek, két heti szajrés pénzből vesznek másikat. A kocsik megszerzésével is osztom véleményed...sajnos így van.
A másik téma: tudod néha 5 centivel a realítások talaja fölé kerülök. Valszeg igazad van, hogy ezt a vizsgát is előbb-utóbb lehúzásnak vennék, csak a lóvét tennék zsebre. Persze az elképzelhetetlen lenne nálunk, hogy mondjuk a teljesítményadóért cserébe valami kézzelfoghatót kapjunk is? Mondjuk minden tél előtt két óra gyakorlási lehetőséget egy erre kialakított pályán. Lenne megyénként egy ilyen intézmény, ahol elméleti, gyakorlati oktatás is folyna. Nálunk annyira elképzelhetetlen, hogy ha valamit szeretne az ember, akkor azt ne további suskáért kapja csak meg? Minden így működik, hogy újabbnál újabb lehúzások, illetékek, adók születnek, közben meg semmit nem adnak érte? Hmmmm....Moroghatok itt magamban, ettől nem változik semmi! Szomorú!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #152 Dátum: 2007. December 30. - 20:52:09 »

Cápa! Nem az csak a szomorúságod alapja, hogy magadban moroghatsz- hiába. A legszőrnyűbb a dologban, és persze egyéb dolgokban is, hogy ha nemcsak magunkban morgunk, hanem különböző fórumokon (nem itt!) sok ember, szervezet hangosan morog, tiltakozik, stb., annak sincs eredménye, mert egyszerűen a döntéshozókat abszolute nem érdeklik a hétköznapi emberek gondja, baja. Rémisztő a helyzet, mind anyagi, mind erkölcsi helyzeten manapság itt. Amíg csak a csalók, tolvajok, ügyeskedők, szélhámosok élhetnek jól, és nem a dolgozó emberek, addig a baj csak erősödik. A tisztességes munkának nincs megbecsülése, bezzeg a terheket meg nekik kell viselni, ami pedig irreálisan nagy. Marad a magunkfajtának a barátság gazdagsága, ami nagy dolog!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #153 Dátum: 2007. December 31. - 10:24:07 »

Sztem nem új dolgokat kell kitalálni/bevezetni, hanem a meglévőeket kellene betartani/betartatni.
Az állam (rendőrség) tett erre ígéretet (hanyadikat?), Jan.01-től szigorodnak a bírságok, szankciók.

Egyetértek azzal, hogy a rend őreinek kellene betartatni a szabályokat, és rendet tenni az utakon.

De:
Egy sok év alatt kialakult helyzetet nem lehet egyik napról a másikra gyökerestől megváltoztatni.
Ehez az állampolgárnak és a rendőrnek/rendőrségnek is rengeteget kell változni.

Ahoz, hogy a szabályok betartását meg lehessen követelni, legelőszőr olyan szabályokat kell hozni (és úgy használni őket), hogy annak látszon az értelme.
Mire gondolok?
Bp. nagykörút, 30-as sebességkorlátozás a villamosmegállók mellett. nem átmeneti, végleges. Miért? Mert valaki eltervezte a megállókat, amikor a combinóknak át lett alakítva. Keskeny lett a belső sáv, kicsit húzós a csuklós busz mellett elmenni, még szem.autóval is.
Beismerjük, hogy bénák voltunk, "elszabtuk"? (Ez a Hofi mennyivel stílusosabb volt, mint a ...)
Persze, hogy nem. Inkább kidobjuk a 30-as táblát.
Rendünk derék őrei természetesen kiállnak oda fényképezni ("Nekünk nem az a dolgunk, hogy értelmezzük a szabályokat, hanem, hogy betartasuk őket". Ami persze igaz is - egy normális országban.).

Mi az eredmény? Tanár néni/cipész/figyelmetlen taxis/stb. halad a körúton igen normális, 50 Km/h-ás sebességgel, és egyszer csak ugrik a jogsi.

Vagy. A pesti alsó rakparton, a parlamentnél miért kellett 40-es táblát kiteni? Mert az építkezés elfoglalt 2 cm-t az egyik sávból? Vagy azért, hogy legyen időnk jól megnézni hogyan halad a felújítás?

Vagy. Miért kell (lehet!?) az útfelújítás után még napokig/hetekig kint hagyni a 20-as, 30-as táblát amikor már fent van az új aszfalt?

Vagy. Miért kell az egész csepeli gyorsforgalmira 20-as táblát kitenni a felújítás alatt? Próbáltál annyival végigmenni rajta?
Egy 4 osztályos iskolát ki lehet járni annyi idő alatt.

És a rendőr persze kiáll oda, és fotóz.

Folytassam?

Innen indult az egész "mi az a KRESZ" hozzáállás, sok-sok évvel ezelőtt. És innen is kellene elindulni a rendrakás irányába.

Félre értés ne essék: nem az oktalanul száguldozókat, piros lámpán áthajtókat, stb. védem, kedvelem.

Csak nem mindegy, hogy mi a "betegség" oka. Az meghatározza a gyógymódot is. Legalább is egy hozzáértő orvos esetében.

Az átlaghoz képest jóval veszélytelenebb sofőrnek tartom magamat (ki nem?), de napjában tucatjával szegem meg a szabályokat. Nem tudom úgy végezni a munkám, hogy ezt elkerüljem.
És aki megszokja, hogy sokszor (kényszerűségből) áthágja a szabályt abban kialakul egy reflex. Néha már azt a szabályt sem tartja be, amit be lehetne.

Ennek az eredményét látjuk az utakon. És nem jó irányban haladunk.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #154 Dátum: 2007. December 31. - 11:39:27 »

Két hivatásos sofőr vitatkozik, hogy éppen autó buszos csak véletlen és nem lényeges.
Úttorkolat kihajtás- kötelező haladási irány tábla jobbra (kiegészítő tábla nincs), záróvonal megszakítás meg balra átlépést enged meg.
Nem szóltam közbe, de egyiknek sem volt igaza a kanyarodási szabályokat illetően - a forgalmi helyzet ebben az esetben tisztázatlan.
Oktató ismerősömet meg akarták bírságolni, mert ráült a maga alatt becsatolt biztonsági övére. A jogszabály akkor még csak a becsatolást írta elő, a hogyannal nem foglalkozott.
Az út kezelői és még a jogalkotók is hibáznak, pedig ők is hivatásosok.
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #155 Dátum: 2007. December 31. - 15:57:19 »

Amiért vigyázzunk ma este:
http://autozz.blog.hu/2007/12/31/jonnek_a_reszeg_faradt_soforok

Balesetmentes közlekedést Mindenkinek!



Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #156 Dátum: 2007. December 31. - 18:08:34 »

Stocz barátom füstölgéséhez még hozzátennem a szabotázsra beszabályozott jelzőlámpákat. Vagy idióta volt aki a programot csinálta, vagy a MOL beépített szabotőre. Csak egy pl.: Keletitől - Bosnyákig minden lámpánál meg kell állni, mert mire megközelítem a következőt, vált sárgára, pirosra. csoda, hogy emiatt is gyorsabban mennek, és a rózsaszínbe is sokan berepülnek? Hajnalban a gyorsjáraton, közlekedés nulla, utasforgalom minimális, és nem tudom tartani a nappali menetidőt a lámpák miatt! Arról nem is beszélve, hogy a sokkal nagyobb üzemanyag fogyasztás, mekkora környezetszennyező! Igaz, hogy ez a dolog nem érdekes, amikor kb. 150 HUF az adó 1 liter naftán. Gazemberség! Hülye ország, még hülyébb fővárosa, ez jutott nekünk! Pedig őseink milyen büszkék lehettek még mindkettőre! A Titanic a mi viszinyunkhoz képest Zeppelin volt! Túlélést mindenkinek jövőre!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #157 Dátum: 2007. December 31. - 18:13:45 »

Stocz barátom füstölgéséhez még hozzátennem a szabotázsra beszabályozott jelzőlámpákat. Vagy idióta volt aki a programot csinálta, vagy a MOL beépített szabotőre. Csak egy pl.: Keletitől - Bosnyákig minden lámpánál meg kell állni, mert mire megközelítem a következőt, vált sárgára, pirosra. csoda, hogy emiatt is gyorsabban mennek, és a rózsaszínbe is sokan berepülnek? Hajnalban a gyorsjáraton, közlekedés nulla, utasforgalom minimális, és nem tudom tartani a nappali menetidőt a lámpák miatt! Arról nem is beszélve, hogy a sokkal nagyobb üzemanyag fogyasztás, mekkora környezetszennyező! Igaz, hogy ez a dolog nem érdekes, amikor kb. 150 HUF az adó 1 liter naftán. Gazemberség! Hülye ország, még hülyébb fővárosa, ez jutott nekünk! Pedig őseink milyen büszkék lehettek még mindkettőre! A Titanic a mi viszinyunkhoz képest Zeppelin volt! Túlélést mindenkinek jövőre!
Valóban.
Akik ezeket a lámpákat programozzák, oda-vissza kocsikáztatnám őket egész nap, hogy gondolkozzanak el a munkahely váltáson.
Vagy ha nem maguktól, segítenék nekik. Sokszor ezek miatt van dugó, mert elmebeteg módón váltanak a lámpák.
Zöld hullám csak a balatonban nyáron van!
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #158 Dátum: 2007. December 31. - 18:24:56 »

Meg, ha Marslakó leszek, és meghalok! Bocsika a hülye viccért, de kicsúszott!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #159 Dátum: 2007. December 31. - 19:59:28 »

Látod Gidy, ezért vagyok én jó barátja az utakon a buszosoknak, taxisoknak, meg mindenkinek akinek a megélhetése a közlekedés !De én nem is mondanék túl mélyenszántó gondolatokat ehhez, talán csak annyit, hogy őrültek mindenhol vannak . Hivatásos vagy úrvezető egyaránt lehet gyakorlatlan, nem normális eszement de lehet udvarias, kultúráltan viselkedő, másokra is tekintettel lévő közlekedő! Itt sem a gép a felelős, csak az emberen múlik a színvonal !A lényeg nekem is az aláirásomban van .

Mar mondtam korabban is:

1. engem a szakmam mar eleve a masokkal szembeni turelemre tanitott meg a kozlekedes teren. Nalunk SOHA nincs 100%-os felelosseg utkozes eseten!
2. Tomegkozlekedonek MINDIG biztositom az elsobseget, hogy kiindulhasson a megallobol, mar tortek is ossze hatulrol emiatt.

De en kulonos allatfaj vagyok... Sajnos. 
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #160 Dátum: 2007. December 31. - 20:00:57 »

Ez esetben állatbarát vagyok, Cap! Irtam privit Neked!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #161 Dátum: 2008. Január 01. - 13:33:35 »

Hello! Szóval elkezdtem az új évet. Botrányosan ronda útakon, de szerencsére kis forgalomban, és hihetetlenűl kevés utassal. Ezért csak négy esemény eredményét láttam, mert csúszott az út, és megint jelentkezett a Mr. Alkohol. Dandártábornokunkat követve egy olasz az Astóriánál ütközött két kocsival, jól megnyúzta őket, még jobban a sajátját, de még az Erzsébet híd közepéig valahogy elment, és ott megadta magát a kocsi, mert hiába van tél, ha a hűtő is bánta a randit, hát csak megáll a motor. Olasz kocsiból ki, majd gyalog el...A tettes nyílván az alteregója volt, mert azok ilyenek mind! Nem tudom észrevettétek ti fővárosiak, hogy Budán a buszmegállókat még az aszfaltos útakon is macskakövekkel rakták ki. Gondolom azért, mert a megállókban a legjobb, ha csúszik az úttest. Hiába, nagy az Isten állatkertje! Egész műszak alatt nem csúsztam meg sehol, de a megállóban bezzeg igen, szerencsére a kettős megállóban mindig elsőnek érkeztem. Mit érdemelne az a reciprokzseni, aki a Bartrók Béla útat tervezte? Milliárdokba került, balesetveszélyes, nembeszélve arról, hogy szinte lehetelenné tette a parkolást, ezért a külső sáv gyakorlatilag használhatatlan. Szóval elég jól sikeredett az első nap a szabim után, és még a kocsimmal sem volt sok gond, ahhoz képest, hogy tiz napja mások bitorolták szegényt.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #162 Dátum: 2008. Január 01. - 14:17:30 »

Hello! Szóval elkezdtem az új évet. Botrányosan ronda útakon, de szerencsére kis forgalomban, és hihetetlenűl kevés utassal. Ezért csak négy esemény eredményét láttam, mert csúszott az út, és megint jelentkezett a Mr. Alkohol. Dandártábornokunkat követve egy olasz az Astóriánál ütközött két kocsival, jól megnyúzta őket, még jobban a sajátját, de még az Erzsébet híd közepéig valahogy elment, és ott megadta magát a kocsi, mert hiába van tél, ha a hűtő is bánta a randit, hát csak megáll a motor. Olasz kocsiból ki, majd gyalog el...A tettes nyílván az alteregója volt, mert azok ilyenek mind! Nem tudom észrevettétek ti fővárosiak, hogy Budán a buszmegállókat még az aszfaltos útakon is macskakövekkel rakták ki. Gondolom azért, mert a megállókban a legjobb, ha csúszik az úttest. Hiába, nagy az Isten állatkertje! Egész műszak alatt nem csúsztam meg sehol, de a megállóban bezzeg igen, szerencsére a kettős megállóban mindig elsőnek érkeztem. Mit érdemelne az a reciprokzseni, aki a Bartrók Béla útat tervezte? Milliárdokba került, balesetveszélyes, nembeszélve arról, hogy szinte lehetelenné tette a parkolást, ezért a külső sáv gyakorlatilag használhatatlan. Szóval elég jól sikeredett az első nap a szabim után, és még a kocsimmal sem volt sok gond, ahhoz képest, hogy tiz napja mások bitorolták szegényt.

Ez a macskaköves dolog igen érdekes Mosolyog Nálunk, mikor végre egy 100 éves terv!! alapján pár éve megépítették az új utcát. Úgy gondolták, hogy legyen szép, és jó. Természetesen a csatornafedelek vagy magasabbak lettek, vagy mélyebben vannak. Mindegy, megszokja a magyar, nem újdonság... Na de nem értettem, hogy a biciklisták miért nem a járdán, külön az ő számukra kiépített (nem utólagosan festett) részen tekernek. Míg nem egy szép nyári napon arra nem sétáltam. A járda szép egyenletes, egy göb nincs rajta, na de a biciliutat jó kis térkőből rakták ki, ami itt ott megsüllyedt, és kirázta az ember fogtömését is. Innentől kezdve görisek, deszkások, bringások mind a járdán a gyalogosok között, vagy az úttesten nyomultak. Nem azért, de Olaszországban azt láttam, hogy mind a járda, mind a bicikliút betonos vagy aszfaltos, ráadásúl a 2kerekűeknek még szinttel eltolják a sávjukat. Mondjuk itt szombathelyen elég volt pár éve végigmenni babakocsival a főtéren, mire a gyerek elaludt, jött a macskaköves díszcsík, majd megint beton, megint macskakő...és így tovább Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #163 Dátum: 2008. Január 01. - 15:37:21 »

BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK !
A buszmegállókat abbol a megfontolásból rakhatták ki macskakővel,hogy nyáron a forró aszfaltot a megállóba megálló buszok ne nyomják szét.Csak persze ahhoz megfelelően alá kellett volna betonozni.Így persze macskakővel együtt van széttiporva az út.Bár ha mindent elsőre tökéletesre megcsinálnának akkor utána miből élnének?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #164 Dátum: 2008. Január 01. - 17:44:58 »

Az alábetonozásra reagálva, Zeg-en óriási nagy pénzekből elkezdtek térkövesíteni, és részben elzárni a forgalom elől egy olyan utcát, amely a város majd' teljes forgalmának felével kénytelen megbirkózni.
Tavasszal átadták az első kb. 300 m-es szakaszt, őszre nem maradt 1 m2-nyi felület, melyet időközben nem szedtek fel, és gányoltak össze, folyamatos torlaszokat, útlezárást okozva!
Mostanra a következő szakasz is kész van, állítólag az előző hibák nélkül! Nemsokára kiderül! De mi az, hogy hibázni lehet ott, ahol ezért a munkáért zsebre tesznek sok 100 milliót? Felelős az nincs ám!

Másik dolog, sok faluban még csak most!!! jutottak el a csatornázásig! 2008-ban!
Azt ugye megszoktuk, hogy az aszfaltot nem marják, ráhúznak 8 réteget, aztán legyen az az ügyes autós, aki kikerüli az 5-10 centivel az uttest szintje alatt rejtőzködő aknafedeleket tengelytörés nélkül!
De! Ahol új közművet építenek, ott miért süllyesztik még annyival az út színtje alá? Azért, hogy tutira ne élje túl szegény autó a következő útfelújításnak nevezett maszatolást?
 
« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 01. - 17:46:51 írta peti74 » Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!