ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #135 Dátum: 2007. December 29. - 17:48:56 » |
|
Ja, ja! Pláne nem sértődöst játszani. Elmondtuk véleményünket, fent is tartjuk, a többi a ti dolgotok. Tudjátok, szabad akarattal mindenki dönthet mit csinál, és hogyan, és mit nem. Amúgy szerintem túltárgyaltuk a dolgot, úgy hogy valóban be is fejezhetjük, átformálni egymást nem tudjuk, és nem is kell, ezért vagyunk szuverén emberek.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #136 Dátum: 2007. December 29. - 21:30:34 » |
|
A Vén Rókák, és Vén Cápa nem mumusok! Nem kell úgy beállítani minket, hogy bármibe bármikor bele akarunk kötni. Nem ellenségek vagyunk, hanem barátok!
Nem ezért írtam! Csak tetszik: vén róka, vén cápa, vén lajhár és a csúcs evolució végén vén ember
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #137 Dátum: 2007. December 29. - 21:34:31 » |
|
Hello! Voltam a Hungaroringi vezetéstechnikai pályán busszal gyakorolni. (nem most, aktuális a téma). Lejtős, ill. fordítva emelkedős a pálya. Több csíkra osztva van a pálya úgy, hogy 1. sima száraz, 2. vizes, 3. havas, 4. jeges. Nos ezek pedig úgy vannak, hogy egyik kerék az egyiken, a másik a másikon is mehet, nemcsak mindkettő ugyanazon. Le, és fel. Lefelé menve a kanyar elött 3 sáv van, mindegyikben beépített alúlról felcsapó vizfüggöny lehetőséggel. A főnök a házból irányít minket is rádión, és kezeli a vizfüggönyt. 2 függönynél a maradékon kell kimenekülni, 3-nál elötte megállni, úgy hogy egy adott sebességet el kell érni elötte. Elképzelhetitek, hogy ez busszal milyen jó vicc. Vagy az sem rossz, hogy felfelé felemás csúszosságon felmenni, vagy lefelé sávban maradni. és ha kell megállni. Nagyon tanulságos gyakorlatok voltak! Az utolsó pedig a csúcs: Lefelé meglódulni 40 km/h-val, majd a kormányt erősen egyenesben tartani, és teljes blokkoló fékezéssel, megnézni ahogy az a nagy böhöm gép teljesen megpördül, és az orra a végén, amikor megáll felfelé áll! Szörnyű érzés volt először, utána már élveztük is, de azt hittük, hogy fel fog borulni, de szerencsére mégsem. egyébként civilek is mehetnek oda, csak sajnos nem túl olcsó. Ez a pálya: Berger F1-es versenyző nevét viseli. Nos ez szuper, de szegényebb embernek jó az elhagyatott parkoló is, ha nincs más. A Totalcar műsorában egyszer leadták a buszos bulit, talán meg lehet nézni az internet segítségével. Ajánlom nagyon! Üdv: Gidy, akinek nagyon teszett
Volt szerencsém egyik volános teszten részt venni és videózni. A nagymenők igencsak megizzadtak, itt már a duma nem volt elég. Bizony ezt kellene kötelezővé tenni hamár annyi minden kötelező az autósnak
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #138 Dátum: 2007. December 29. - 21:38:03 » |
|
Hello! Voltam a Hungaroringi vezetéstechnikai pályán busszal gyakorolni. (nem most, aktuális a téma). Lejtős, ill. fordítva emelkedős a pálya. Több csíkra osztva van a pálya úgy, hogy 1. sima száraz, 2. vizes, 3. havas, 4. jeges. Nos ezek pedig úgy vannak, hogy egyik kerék az egyiken, a másik a másikon is mehet, nemcsak mindkettő ugyanazon. Le, és fel. Lefelé menve a kanyar elött 3 sáv van, mindegyikben beépített alúlról felcsapó vizfüggöny lehetőséggel. A főnök a házból irányít minket is rádión, és kezeli a vizfüggönyt. 2 függönynél a maradékon kell kimenekülni, 3-nál elötte megállni, úgy hogy egy adott sebességet el kell érni elötte. Elképzelhetitek, hogy ez busszal milyen jó vicc. Vagy az sem rossz, hogy felfelé felemás csúszosságon felmenni, vagy lefelé sávban maradni. és ha kell megállni. Nagyon tanulságos gyakorlatok voltak! Az utolsó pedig a csúcs: Lefelé meglódulni 40 km/h-val, majd a kormányt erősen egyenesben tartani, és teljes blokkoló fékezéssel, megnézni ahogy az a nagy böhöm gép teljesen megpördül, és az orra a végén, amikor megáll felfelé áll! Szörnyű érzés volt először, utána már élveztük is, de azt hittük, hogy fel fog borulni, de szerencsére mégsem. egyébként civilek is mehetnek oda, csak sajnos nem túl olcsó. Ez a pálya: Berger F1-es versenyző nevét viseli. Nos ez szuper, de szegényebb embernek jó az elhagyatott parkoló is, ha nincs más. A Totalcar műsorában egyszer leadták a buszos bulit, talán meg lehet nézni az internet segítségével. Ajánlom nagyon! Üdv: Gidy, akinek nagyon teszett
Volt szerencsém egyik volános teszten részt venni és videózni. A nagymenők igencsak megizzadtak, itt már a duma nem volt elég. Bizony ezt kellene kötelezővé tenni hamár annyi minden kötelező az autósnak Ez tényleg nem lenne rossz. Csak az a baj, hogy a sok autós közül minden negyediknek elvenném a jogsiját, a maradék 3-ból 2-nek meg kötelezővé tenném azonnal. Meg talán megfizethező árat kellene ilyenekért kérni, hogy ne luxuscikknek számítson...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #139 Dátum: 2007. December 29. - 21:45:30 » |
|
Hello! Voltam a Hungaroringi vezetéstechnikai pályán busszal gyakorolni. (nem most, aktuális a téma). Lejtős, ill. fordítva emelkedős a pálya. Több csíkra osztva van a pálya úgy, hogy 1. sima száraz, 2. vizes, 3. havas, 4. jeges. Nos ezek pedig úgy vannak, hogy egyik kerék az egyiken, a másik a másikon is mehet, nemcsak mindkettő ugyanazon. Le, és fel. Lefelé menve a kanyar elött 3 sáv van, mindegyikben beépített alúlról felcsapó vizfüggöny lehetőséggel. A főnök a házból irányít minket is rádión, és kezeli a vizfüggönyt. 2 függönynél a maradékon kell kimenekülni, 3-nál elötte megállni, úgy hogy egy adott sebességet el kell érni elötte. Elképzelhetitek, hogy ez busszal milyen jó vicc. Vagy az sem rossz, hogy felfelé felemás csúszosságon felmenni, vagy lefelé sávban maradni. és ha kell megállni. Nagyon tanulságos gyakorlatok voltak! Az utolsó pedig a csúcs: Lefelé meglódulni 40 km/h-val, majd a kormányt erősen egyenesben tartani, és teljes blokkoló fékezéssel, megnézni ahogy az a nagy böhöm gép teljesen megpördül, és az orra a végén, amikor megáll felfelé áll! Szörnyű érzés volt először, utána már élveztük is, de azt hittük, hogy fel fog borulni, de szerencsére mégsem. egyébként civilek is mehetnek oda, csak sajnos nem túl olcsó. Ez a pálya: Berger F1-es versenyző nevét viseli. Nos ez szuper, de szegényebb embernek jó az elhagyatott parkoló is, ha nincs más. A Totalcar műsorában egyszer leadták a buszos bulit, talán meg lehet nézni az internet segítségével. Ajánlom nagyon! Üdv: Gidy, akinek nagyon teszett
Volt szerencsém egyik volános teszten részt venni és videózni. A nagymenők igencsak megizzadtak, itt már a duma nem volt elég. Bizony ezt kellene kötelezővé tenni hamár annyi minden kötelező az autósnak Ez tényleg nem lenne rossz. Csak az a baj, hogy a sok autós közül minden negyediknek elvenném a jogsiját, a maradék 3-ból 2-nek meg kötelezővé tenném azonnal. Meg talán megfizethező árat kellene ilyenekért kérni, hogy ne luxuscikknek számítson... Egyetértek! Sőt gyak.vizsga elött odavinném, hogy kiderüljön: ki közlekedési analfabéta..... Ezeket pedig megkimélném több 10000Ft kifizetésétől. A többi autóst meg több 100000Ft kár elviselésétől.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #140 Dátum: 2007. December 30. - 08:35:49 » |
|
Mi meg direkt nem akartuk érteni! Cápa! Giovanninak szántam, jobb lett volna ha meg sem látod, mert hátha még Te sértődsz be! Bocs!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #141 Dátum: 2007. December 30. - 10:47:32 » |
|
Mi meg direkt nem akartuk érteni! Cápa! Giovanninak szántam, jobb lett volna ha meg sem látod, mert hátha még Te sértődsz be! Bocs! Hát...aki ilyenen besértődik!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #142 Dátum: 2007. December 30. - 11:01:23 » |
|
Hello! Voltam a Hungaroringi vezetéstechnikai pályán busszal gyakorolni. (nem most, aktuális a téma). Lejtős, ill. fordítva emelkedős a pálya. Több csíkra osztva van a pálya úgy, hogy 1. sima száraz, 2. vizes, 3. havas, 4. jeges. Nos ezek pedig úgy vannak, hogy egyik kerék az egyiken, a másik a másikon is mehet, nemcsak mindkettő ugyanazon. Le, és fel. Lefelé menve a kanyar elött 3 sáv van, mindegyikben beépített alúlról felcsapó vizfüggöny lehetőséggel. A főnök a házból irányít minket is rádión, és kezeli a vizfüggönyt. 2 függönynél a maradékon kell kimenekülni, 3-nál elötte megállni, úgy hogy egy adott sebességet el kell érni elötte. Elképzelhetitek, hogy ez busszal milyen jó vicc. Vagy az sem rossz, hogy felfelé felemás csúszosságon felmenni, vagy lefelé sávban maradni. és ha kell megállni. Nagyon tanulságos gyakorlatok voltak! Az utolsó pedig a csúcs: Lefelé meglódulni 40 km/h-val, majd a kormányt erősen egyenesben tartani, és teljes blokkoló fékezéssel, megnézni ahogy az a nagy böhöm gép teljesen megpördül, és az orra a végén, amikor megáll felfelé áll! Szörnyű érzés volt először, utána már élveztük is, de azt hittük, hogy fel fog borulni, de szerencsére mégsem. egyébként civilek is mehetnek oda, csak sajnos nem túl olcsó. Ez a pálya: Berger F1-es versenyző nevét viseli. Nos ez szuper, de szegényebb embernek jó az elhagyatott parkoló is, ha nincs más. A Totalcar műsorában egyszer leadták a buszos bulit, talán meg lehet nézni az internet segítségével. Ajánlom nagyon! Üdv: Gidy, akinek nagyon teszett
Volt szerencsém egyik volános teszten részt venni és videózni. A nagymenők igencsak megizzadtak, itt már a duma nem volt elég. Bizony ezt kellene kötelezővé tenni hamár annyi minden kötelező az autósnak Ez tényleg nem lenne rossz. Csak az a baj, hogy a sok autós közül minden negyediknek elvenném a jogsiját, a maradék 3-ból 2-nek meg kötelezővé tenném azonnal. Meg talán megfizethező árat kellene ilyenekért kérni, hogy ne luxuscikknek számítson... Én megreformálnám a jogsihosszabbítás feltételeit. Miért elég manapság, hogy bemegy a bácsika, megmérik a vérnyomását, elolvas egy oszlopot a falon és már mehet is a pecséttel? Azt ki fogja kideríteni, hogy egyáltalán vezet-e, vagy csak 20 éve hosszabítgatja a papírját, vagy hogy mire emlékszik a kreszből? És az ilyenek egyszer csak gondolnak egyet és beülnek a volán mögé, hogy kimenjenek a piacra... Arról nem is beszélek, hogy az új rendelkezésekkel mennyire van tisztában! Én ezt megszigorítanám! Lenne egy elméleti frissítő, valamint egy gyakorlati rész, vérnyomást meg mérnének kint a forgalomban, az lenen a reális érték!! Azt a pénzt, amit egy jogsihosszabításra fizetünk, lenyúlja az állam mega TB, de mit ad érte? Egy pecsétet.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #143 Dátum: 2007. December 30. - 12:51:12 » |
|
Az orvosi alkalmasság és a vezetére való rátermettség valóban két külön téma és az orvosnak nem is kötelessége utóbbit eldönteni. Az viszont már sokkal nagyobb baj, hogy az oktatói szakma is "felhigult" amiben (tisztelet a kivételnek) elsődleges cél a profit a minél több pótóra, arról nem is beszélve, hogy nincs is megálldva oktatói vénával (itt igyekeztem óvatosan fogalmazni) és amikor már még az ő képén is ég a bőr akkor megolajozzák a vizsgabiztost. Ezekből kiindulva az utólagos vizsgák ugyan lehetnek hasznosak,de lehet,hogy ez is csak 1 újjabb pénzlehúzás lenne, főleg annak tükrében, hogy gyakorlatilag pénzzel bárki jogsihoz juthat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #144 Dátum: 2007. December 30. - 13:54:10 » |
|
Talán a kötelező PÁV (pályaalkalmassági vizsgálat ) is sokat segítene . Nem azt mondom, hogy legyen olyan szigorú mint a hivatásos( III.,II.,I.), de azért egy átfogóbb, alkalmasságot jobban megmutató teszt javítana a helyzeten szerintem. Én sem az oktatókra hárítanám elsősorban a felelősséget, hiszen egy rendszer részei. Az oktatók nem vezetni tanítanak, hanem vezetésből vizsgázni. Mert azért lássuk be, hogy vezetni megtanulni pl. 35 óra alatt nem lehet. Legalább is nekem nem sikerült. Ezért gyakorlok még egy kicsit...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #145 Dátum: 2007. December 30. - 17:01:08 » |
|
Talán a kötelező PÁV (pályaalkalmassági vizsgálat ) is sokat segítene . Nem azt mondom, hogy legyen olyan szigorú mint a hivatásos( III.,II.,I.), de azért egy átfogóbb, alkalmasságot jobban megmutató teszt javítana a helyzeten szerintem. Én sem az oktatókra hárítanám elsősorban a felelősséget, hiszen egy rendszer részei. Az oktatók nem vezetni tanítanak, hanem vezetésből vizsgázni. Mert azért lássuk be, hogy vezetni megtanulni pl. 35 óra alatt nem lehet. Legalább is nekem nem sikerült. Ezért gyakorlok még egy kicsit... Aham...értem! Ha már nagy autóval menni fog, akkor a lacsival sem lesz gond mi?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #146 Dátum: 2007. December 30. - 17:03:51 » |
|
Sajnos erre a pénz dologra én sem tudok jó megoldást, de valami tényleg kellene, mert olyan emberek vesznek részt a forgalomban, akik már a tv-t sem látják rendesen és ha leesik egy villa az étkezőasztalról, akkor nemhogy utánakapnának, hanem megkérdik a többi asztalnál ülőt, hogy nem hallottak valami furcsa zörejt?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #147 Dátum: 2007. December 30. - 17:31:48 » |
|
Aham...értem! Ha már nagy autóval menni fog, akkor a lacsival sem lesz gond mi? Ja, erre számítok ! Úgyhogy megkezdem a másik 18 évet, meg a másik millát...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #148 Dátum: 2007. December 30. - 18:08:40 » |
|
Hello! Majdnem teljesen igazatok van, de! Ez a probléma egyik oldala, ami persze nem elhanyagolható. Most jön a "de", mert van egy másik összetevője is, ami talán még veszélyesebb: ez pedig az, hogy technikailag kitűmően tud vezetni, a kreszt is ismeri, DE NEM TARTJA BE! Gátlástalanul agresszív, önző, törvények felettinek érzi, és tudja magát, és mivel általában jobb, erősebb, biztonságosabb, drágább autója van, mégis könnyebben jutott hozzá, mint más nehéz munkával évekig spórolva, kihasználja, hogy a többi egyszerű pórnép nagyon is fog vigyázni élete munkájával megszerzett autójára, így majd az ellenfél fékez, húzódik le, keres másik parkolót, és így folytathatnám asort, de gondolom tökéletesen értitek mire gondoltam. A rendőrség pedig nem végzi a munkáját, nem tesz rende az utakon. Ha meglátok egy BMW-t, vagy terepjárót, már az agyam vészhelyzetre kapcsol, mert ez a túlélés lehetősége. A többi amiről szóltatok, azzal meg az a baj, hogy csak formasággá válna, és újabb sarcot jelentene csak az autósoknak, pedig a biztosítók ponzorálhatnák nyugodtan a továbbképzéseket, mert bőven megtérűlne a kiadásuk. Kresz továbbképzés, csúszóspálya, orvosi vizsgálat, jogsi meghosszabbítás cserével, zöldkártya, teljesítményadó, biztosítások, szervizek, tankolások, matricák, parkolások, stb., szóval horror! Mire költik azok a pénzüket, akiknek nincs kocsijuk? Egyre nagyobb luxus ma Magyarországon az autózás, kész röhej a 21.-ik században! Szóval nehéz ezeket optimistán végiggondolni. Már csak abban reménykedhetünk, hogy sokkal rosszabb már nem lehet, de már hittünk ilyet, és csalódtunk- sajnos. Minden jót az új évre, legalább ezt kívánjuk egymásnek őszintén!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #149 Dátum: 2007. December 30. - 19:06:07 » |
|
Hello! Majdnem teljesen igazatok van, de! Ez a probléma egyik oldala, ami persze nem elhanyagolható. Most jön a "de", mert van egy másik összetevője is, ami talán még veszélyesebb: ez pedig az, hogy technikailag kitűmően tud vezetni, a kreszt is ismeri, DE NEM TARTJA BE! Gátlástalanul agresszív, önző, törvények felettinek érzi, és tudja magát, és mivel általában jobb, erősebb, biztonságosabb, drágább autója van, mégis könnyebben jutott hozzá, mint más nehéz munkával évekig spórolva, kihasználja, hogy a többi egyszerű pórnép nagyon is fog vigyázni élete munkájával megszerzett autójára, így majd az ellenfél fékez, húzódik le, keres másik parkolót, és így folytathatnám asort, de gondolom tökéletesen értitek mire gondoltam. A rendőrség pedig nem végzi a munkáját, nem tesz rende az utakon. Ha meglátok egy BMW-t, vagy terepjárót, már az agyam vészhelyzetre kapcsol, mert ez a túlélés lehetősége. A többi amiről szóltatok, azzal meg az a baj, hogy csak formasággá válna, és újabb sarcot jelentene csak az autósoknak, pedig a biztosítók ponzorálhatnák nyugodtan a továbbképzéseket, mert bőven megtérűlne a kiadásuk. Kresz továbbképzés, csúszóspálya, orvosi vizsgálat, jogsi meghosszabbítás cserével, zöldkártya, teljesítményadó, biztosítások, szervizek, tankolások, matricák, parkolások, stb., szóval horror! Mire költik azok a pénzüket, akiknek nincs kocsijuk? Egyre nagyobb luxus ma Magyarországon az autózás, kész röhej a 21.-ik században! Szóval nehéz ezeket optimistán végiggondolni. Már csak abban reménykedhetünk, hogy sokkal rosszabb már nem lehet, de már hittünk ilyet, és csalódtunk- sajnos. Minden jót az új évre, legalább ezt kívánjuk egymásnek őszintén!
Kollégám erre mondja mindíg (és szvsz tök igaza van), hogy kell venni egy UAZ-t, és városban azzal közlekedni. Elállják a kapubejárót? Nem gond, eltoljuk. Erőszakos sávváltás? Nem gond. Úgy sem merne belénk jönni. Ha már magamból indulok ki, az ilyen UAZ típusú veteránokat én is rutinból messze kerülöm
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
|