Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 25. - 20:20:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 283322 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1665 Dátum: 2009. Október 16. - 10:10:40 »

Asszem így fogunk egyszer vétlenül, balesetben meghlani...
Ilyet még viccből sem, ha lehet, kérlek. Tudod a gondolatnak teremtő ereje van, főleg, ha le is írjuk.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1666 Dátum: 2009. Október 17. - 12:04:06 »

Ladla cartárs! Gidy apu lebuktatott! buszsávba?! Szemből?!!!!!!!  Vigyorog
A Hungáriánál a keleti felé eső buszsáv az út közepén található. Mellette halad a szemből érkező forgalom a Bosnyák felé. Nem akartam megállni a sávomban, ezért húzodtam be kedves Gida barátom elé, óvó szárnyai alá. Nem olyan komoly dolog, mint ahogyan hangzik ám...  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1667 Dátum: 2009. Október 18. - 15:54:18 »

Egy nagymenő terepjárós 2 éves gyerek halálát okozta!
http://www.baon.hu/bacs-kiskun/kek-hirek-bulvar/halalos-baleset-az-52-esen-frissitve-264211
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1668 Dátum: 2009. Október 20. - 08:25:37 »

Őszintén szólva nekem nagyon bejött a tolatóradar. Utoljára egy nap kétszer is megállított olyan szituban, amikor nem láttam az akadályt, és neki is mentem volna, ezzel nem dicsekszem, de már bőven bejött az ára, tudom ajánlani mindenkinek. Persze azt is tudom, hogy itt rajtam kívül mindenki profi, és szuperül tud tolatni, de az ördög nem alszik, pláne, ha tolat az ember. Közeledik a karácsony, lehet kérni a Jézuskát, hogy ez (is?) legyen az ajándék, ilyenkor még akciók is bejöhetnek. 10 ezer Ft körüli áron már lehet kijelzős, LED-est kapni. Egy kis, vagy nagyobb ügyességgel be is lehet házilag szerelni.
Tudom, lehetett volna ezt a radar topicba is írni, de a tolatással kezdtem, figyelmeztetésként, ezért írtam ide. Modik! Át is tehetitek, ha úgy jobb lenne. Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1669 Dátum: 2009. Október 22. - 07:52:08 »

Nos tegnap Bp-re voltam hivatalos munkaügyileg. (Bocs Gidy, de előző du kaptuk az utasítást és későig volt értekezlet ).
Nos mit jelent a készülő M6autópálya? Pécsváradttól-Száz_halom_vattáig (Vigyorog) egy Volvo kombival haladtunk. Ő nagyobb tempót diktált, de a Dújvárosi pályáig mindig beragadt valahol így újra és újra utoléri az egyenéletesebben haladó. Ezt már jópárszor tapasztaltam. Eltünt a látóhatárról a pálya elött. Elkezdtem a pályára felmenni, amikor mit látok? A Volvo áll a felhajtó sáv szélén! Na mókus rossz irányba mentél - gondoltam. 10perc múlva lehagyott és nem akart lemenni. Ezek szerint OTT vette meg a matricát mobilon  Vigyorog amúgy 2ó30p érkezésig.
Ilyen szituval még életemben nem találkoztam: kis furgon kb70-80nal jön szembe, amikor a mögötte lévő nagy kamion hosszú póttal kihúzódik kicsit és kinéz. Ez kb fél méter a felelőn túl. Ekkor, eközben(!) egy személykocsi a nagy kamion mögül szintén kinéz kb 1métert még lezárva a sávomból. Se nyelni se... majd a teljes két sáv elzárva elöttem és tele szembe világító kocsikkal! Kis hülye autós mit gondolt?  Nem értem...

Jó múltkor kértem segítséget, hogy hogyan lehet megtalálni a legrövidebb utat az M6 legelejére, mert táblát követve csak Érd körül lehet feltalálni. Nos amit akkor javasoltatok tegnap kipróbáltuk. Láss csodát tényleg az elejétől kezdve tudtunk a pályán menni kb 10-15p előnyre téve szert. Mégegyszer köszi! Puszi
Vissza tükörképe a felmenetelnek, mármint közlekedési ütem hasonlósága miatt. Egy kocsi suhant el mellettem egészen Ercsiig. Hát persze, hogy egy....................................... denim blue Lacetti HB volt  Vigyorog egy igen attraktív hölgy vezetése mellett. Most megnézhettem kivülről is milyen az amikor én elmegyek mások mellett Vigyorog. Ezután kicsi Smart(ies Vigyorog) M6-n Adony körül megelőz, miközben én 120-130as tempóval mentem óra szerint. Szekszárdig láttam, ahogy sokszor igen bátran előzget kaminokat vagy kocasisor részeket. Persze ő befért mindig.. Azon filóztam, hogy mennyi a fogyija ilyen tempónál, hogy az a kb20 literes tankot nem fogy ki? Bonyhádnál már nem bírtam, ezért próbáltam utol érni.  Kacsint Nos Pécsvárad után láttam meg újra! és Pécs elött egy kapaszkodón előztem meg! Lenyomtam mint egy bélyeget!  Vigyorog A kollégám halálra röhögte magát: milyen jól sztori lesz, hogy lenyomtál a Smartot 200km alatt.  Vigyorog Vigyorog
Így utolag is grat a kis kocsinak és a soförnek. Nagyon megleptek ezzel a teljesítménnyel.  Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 22. - 07:58:22 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1670 Dátum: 2009. Október 22. - 13:46:55 »

na ma sem akarok már autóba ülni
Miskolcról hazafelé egy ukrán kamionos indexel oszt húzza rám, mégjóhogy utólag belenézett a tükörbe és vis****ántotta magát,
most meg hazafelé egy szuzukis nem adta meg az elsőbbséget és elrántva a kormányt épphogy nem értünk össze
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1671 Dátum: 2009. Október 28. - 19:45:24 »

Igaz ma nem túl jó lelki állapotban indultam Miskolcra, de nyugodtságom ellenére egy pumuklifejű szuzukis 30-as kiborított rendesen. Üres a külső sáv, de ő erőlködik. Jelzem neki, hogy mennék, meg mutatom, hogy jobbra tarts, mert előzni jobbról tilos, de ő csak erősködik és rajtam éli ki a lelkisérült-szánalmas-antiszociális életét. Aztán mielőtt megölöm a hátsó lökhárítóját, gondoltam mellette is megmutatom az üres külső sávot, aztán csákómákó (gyökér). Érdekes, hogy a(z) mercis-audis-bmw-volvós már megtanult figyelni, ha nem száguld, de a ....-nak még nem sikerült.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1672 Dátum: 2009. Október 28. - 20:53:43 »

Igaz ma nem túl jó lelki állapotban indultam Miskolcra, de nyugodtságom ellenére egy pumuklifejű szuzukis 30-as kiborított rendesen. Üres a külső sáv, de ő erőlködik. Jelzem neki, hogy mennék, meg mutatom, hogy jobbra tarts, mert előzni jobbról tilos, de ő csak erősködik és rajtam éli ki a lelkisérült-szánalmas-antiszociális életét. Aztán mielőtt megölöm a hátsó lökhárítóját, gondoltam mellette is megmutatom az üres külső sávot, aztán csákómákó (gyökér). Érdekes, hogy a(z) mercis-audis-bmw-volvós már megtanult figyelni, ha nem száguld, de a ....-nak még nem sikerült.
Amikor miskolcfelé járok szintén sok nem okos sofőrrel találkozom.
Naplózva

06 70/22 11 222
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1673 Dátum: 2009. November 02. - 10:04:54 »

Tegnap este gyerekért leugrottam a buszállomásra. Parkolóból tolat egy Suzuki, megállok várok 10mpig. Sajna ez idő alatt mindössze 70-90cm sikerül kitolatni a teljesen üres útra. Na ekkor elmentem mellette. A gyerek beszáll nyugisan. 40 méterrel arrébb a Suzut utolérem. Jobbra a kétsávosra kanyarodás, ahol fékeznem kell, mert 2 fokozat 40 sok a Suzunak. Gondoltam, hogy bemegy középre azzal az írtózatos tempóval  Vigyorog én meg a cammogósban előre keveredem. Hát 2 másodperccel azután, hogy 40-nel belsőbe sorolt elkezdett kihúzódni felém. Még jó, hogy a Lacsi még 2ben volt így egy kövérebb fröccsel elhúztam.
Mentem, van 70m-t valami furcsa...?! Hátranézem Suzu sehol!! Na de egy hídon nem szokás eltünni! Ekkor a lámpák fényében megcsillanva világítás nélkül jön mögöttem a Suzu jócskán lemaradva. A következő piros lámpáig néztem hátra, hogy mit ügyködik. B*SZ*RÁS!  Vigyorog
Hol a jobb oldali index villant, hol a bal. Néztem amint elcsordogál mellettem, a hátsók égtek...
A hülye nöi hátsófertály működő első lámpák nélkül megy este!! RENDŐR hol van ilyenkor..?
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1674 Dátum: 2009. November 04. - 18:46:36 »

Bár arra gondoltam, hogy nem írok ide, mert a Háború, és béke novella lehetne a sok hülyeség, és agresszió ecseteléséhez képest. De mégis, mert megállt a lángeszem ma is, pedig azt hittem már mindent megéltem a közlekedésben. Szóval: Rákóczi út Astória felől a Blaha irányában menet. Kikerülvén a "sima" 7-eseket, süvítek a Blaha felé, már visszatérve a buszsávba. Előttem középen turista busz ment. Mint később kiderült a belső sávban mellette egy igen okos, és főleg bátor női hölgy ment kis Micrájával, a busz takarásában, én nem láthattam. Odaérve az Urániához, úgy döntött ez a lény, hogy a belső sávból befordul jobbra, és a döntését bátor tett követte. Már a turista busz is majdnem kivégezte, de ettől felbátorodva kersztebe befordult elém, majd ijedtében, se nem gyorsítva vissza a sávba, se nem gyorsítva be jobbra, a biztonságosnak éppen nem mondható változatra voksolt, keresztbe megállt a buszom előtt, és ezt mintegy busznyi távolságra, mondom takarásból. Nos itt jön a hencegés, mert klubtársatok ugyan süket, vak, és komoly szenilitásban is szenved, de a reflexei még szuperül működnek, és mivel a saját kocsijával volt, a BKV legjobb fékjeivel, hát így 10 centire megállt a Micra előtt. Persze az utasok mind előre jöttek, nemcsak kíváncsiságból. Erre a kis partnerem szépen újra gázt adott, majd minden hálálkodás nélkül, fel nem fogva újjászületését elhajtott. Mi összenéztünk a kollégával, azt hiszem egyre gondolhattunk. Majd mi is mentünk tova. Szerintem fogalma sem volt, hogy mindkét busznak, és pilótájának köszönheti szánalmas életét. Az ennyire bátornak nem kéne talán lenni.
Ha LadLac főszerelő velem lett volna, kiengedtem volna az első ajtón, majd elfordultam volna, hogy ne lássam mi történik ott köztük... Kacsint Csók nem! Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1675 Dátum: 2009. November 04. - 19:04:48 »

Leesett 3 csepp eső és fél Buda megbénult. Ja és röpke 1 óra alatt 9 világítás nélkül autózó vadbarmot láttam.

Gidy! Legközelebb éppen csak annyit késsél a fékezéssel, hogy betold az ajtaját! Az alhangon 400000 kár nekije + agyvérzés (bár az ilyennek az nem nagyon van), te meg csak letörlöd a lökhárítót. És a helyszínelés miatt dolgoznod sem kell. Tanúd lett volna bőven.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1676 Dátum: 2009. November 05. - 08:48:39 »

Ma reggel a győri kórháznál a 2*2 sávos úton 500m ca. 6 különböző helyen ment át gyalogos, temészetesen mindenhoz a zebrát kikerülve. Többek között anyuka, két iskolás gyerekkel, had tanulják a jó közlekedés alapjait. Látható okok nem indokolták, hogy azokat a helyeket válasszák.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1677 Dátum: 2009. November 05. - 09:12:47 »

Unokatesóm barátnőjével motorral haladt normál tempóban a  kocsisor végén. Út szélén trabi +utánfutó. A kocsisort megvárta míg elmegy, majd lendülettel balra fordulás a tesómék elött. Trabant ajtón bekopogás után a tesóm tank, motorkormány mandiner után repült egyet, kulcscsontörést és lágyrész sérüléseket szerezve. A barátnője az ő hátán katapultálva át az utánfutón és az árokba landolt. Térdén szétment a bőr és zúzódások.
Hogy élnek és gyógyulhatnak, az a protektoros motorosruha eredménye...meg a Jóistené.



Ha már ingyé van a közlekedés, miért nem lehet 70évesen visszavonni a jogosítványokat?!
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1678 Dátum: 2009. November 05. - 10:53:20 »

Unokatesóm barátnőjével motorral haladt normál tempóban a  kocsisor végén. Út szélén trabi +utánfutó. A kocsisort megvárta míg elmegy, majd lendülettel balra fordulás a tesómék elött. Trabant ajtón bekopogás után a tesóm tank, motorkormány mandiner után repült egyet, kulcscsontörést és lágyrész sérüléseket szerezve. A barátnője az ő hátán katapultálva át az utánfutón és az árokba landolt. Térdén szétment a bőr és zúzódások.
Hogy élnek és gyógyulhatnak, az a protektoros motorosruha eredménye...meg a Jóistené.



Ha már ingyé van a közlekedés, miért nem lehet 70évesen visszavonni a jogosítványokat?!
Sajnos ezt így nem lehet kategorizálni, mert akkor jónéhány csodálatosan vezető egykori rally-pilótának sem lenne jogsija, de az orvosnak ebben elég nagy felelőssége van, az tény. Nem csak pisi meg látás vizsgálatot kéne végezni egy bizonyos kor felett, hanem mérni a reflexeket is pölö. Ja és nem kiadni az igazolást, csak azért mert valaki már 30 éve nem ütött el senkit.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1679 Dátum: 2009. November 05. - 13:21:29 »

Ma reggel a győri kórháznál a 2*2 sávos úton 500m ca. 6 különböző helyen ment át gyalogos, temészetesen mindenhoz a zebrát kikerülve. Többek között anyuka, két iskolás gyerekkel, had tanulják a jó közlekedés alapjait. Látható okok nem indokolták, hogy azokat a helyeket válasszák.
A megyeinél?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!