Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 25. - 16:21:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 283236 alkalommal)
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1590 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 20:32:27 »

Nekem is volt tegnap egy kis kalandom a menta sedanba belejöttek Kaposváron a Füredi úton a fiamékhoz akartam bekanyarodni  a 67-s út négysávos részén a belő sávban már álltam mert jöttek szemből irány jelző kint és hátulról jött egy Hyundai Accent a tükörből láttam, hogy nem fog tudni megállni így kapcsoltam egy 1-t és előre tudtam menni egy autónyit mire nekem jött, szerencsére a vonóhorog megfogta és csak a rendszámtartó kerete nyomta meg a hátsó lököst és ott repedt meg a festék csak egy kicsit.
Basszus! Nem esett bajod?
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1591 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 20:37:57 »

Nekem is volt tegnap egy kis kalandom a menta sedanba belejöttek Kaposváron a Füredi úton a fiamékhoz akartam bekanyarodni  a 67-s út négysávos részén a belő sávban már álltam mert jöttek szemből irány jelző kint és hátulról jött egy Hyundai Accent a tükörből láttam, hogy nem fog tudni megállni így kapcsoltam egy 1-t és előre tudtam menni egy autónyit mire nekem jött, szerencsére a vonóhorog megfogta és csak a rendszámtartó kerete nyomta meg a hátsó lököst és ott repedt meg a festék csak egy kicsit.
Basszus! Nem esett bajod?

Szerencsére nem, de ha nem megyek előrébb akkor szerintem most lennék a gépné és itt köztetek....l
Naplózva

Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1592 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 20:55:51 »

Akkor most én jövök.

Ma fülledt idő, méllyül az IQ, stb....
1. 3 sáv bal, bal-egyenes,jobb. Én egyenes írányban induló utolsóként a felálló kocsisorban, amikor 1 kocsihosz+10cm távolság keletkezett köztem és az elöttem lévő közt. Ekkor a balra forduló sávban feltűnik egy csicsa seat és index nélkül bevágja az autót elém (jobbra). Biccentős fék, duda részemről. Kinyújtott fukszos kar le-fellibbentés méltatlankodás címén részéről....
2. 400méterrel később egyírányú utca. Bal oldal féljárdás parkolás, jobb oldal sima parkolóállások. Jobb oldal tele. Baloldal 20méter türelmi rész majd megcélzom az ott áll kék seat elötti parkolót. Odaérek és a seat elindul félig járda, félig út pozicióban velem párhuzamosan azonos sebességgel. Fékezek rumcájsz arcú átnéz: jéééé atóóóó! Intek húzz..... Igyekszem az index előzékeny használatával felállni a parkolási pozícióba, amikor hátra pillantva egy kismotor igyekszik megelőzni balról (járda és az én bal oldalam közt)! Mivel nem szándékoztam újfenn megijedni hát ráindultam a parkoló pozicióra, amikor a motor jobbra el ÉS a velem szembe közlekedő biciklis gúvadó szemmel fékezve hagyott beállni!

Az elsőnek a kezébe nyomtam volna a machetét persze nem a nyelét....
A másodiknak versenyt szerveztem volna a pécsi ICvel a Mecsekben, gyakorolva a párhuzamos közlekedést...
A motorosnak egy kevés olajfoltot adtam volna, mint James Bond...
A biciklis helyett annak a vala*gá** nyomnák dupla csövűt, aki kitalálta az egyírányú utcába a fordított biciklis közlekedést...
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 10. - 20:57:52 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1593 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 21:01:25 »

Jaj múltkor Vigyorog : körfogalom Uránvárosi Tecónál. Szűk ív, magas domb és szőkőkút! A szél fúj, víz az aszfalton... Versenybringa lovasával fordul az íven lassan. Nézem a bringást, nézem a tócsát, nyitom a számat, amikor a bringás gyorsít, és elvágódik. Becsuktam a számat. A mögötte lévő kocsi volt szíves nem eltaposni...
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1594 Dátum: 2009. Szeptember 11. - 12:58:39 »

Mit mondjak a soproni közlekedés se kutya. Az emberekből egyszerűen hiányzik az előrelátás, viszont ezt még tetézik a vakmerőséggel, bátorsággal és a mindenhol én legyek az első a többi le van tojva módszerrel. Itt az autó tükrösök biztosan jól élnek, mert azt itt nem ismerik, hogy lehúzódom elengedem a másikat inkább bátran ráhúzom a kormányt és húzodjon ő aztán majd lesz valami.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1595 Dátum: 2009. Szeptember 11. - 13:13:10 »

Ez nagyon tetszik.  Vigyorog
Ja igen, én is így vezetek (nem igazán izgat, ha mögöttem a gyorshajtó tépi a haját. Nem támogatom az ilyen közlekedést.A "mágnes autókat" meg kimondottam utálom.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1596 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 16:55:38 »

Hát, ma majdnem szívinfarktust kaptam! Haza felé jőve látom, hogy a lámpás kereszteződésben pirosra váltott a lámpa, és 3-4 kocsi már áll is ott, köztük egy mentő. Így itt ha zöldet is kapok, nem érem el a következő lámpánál a szsbad jelzést. Ezért lekanyarodtam egy menekülő útra, ahol szintén lámpás kereszteződés visz rá ugyanerre az utcára, csak hamarabb kapok zöldet.
Állok, várok, zöldre vált a lámpa, de jobbról még elsuhan egy kocsi...(ez már megszokott) én ezután szépen kanyarodok ki, és ekkor látom, hogy jobbról érkezik a mentő villogó, és sziréna nélkül, és robog át a neki piros lámpán! Hát én betojtam, de rendesen, és annyit tudtam, hogy bekanyarodtam a szembe sávba, és úgy elé.
Én segítem a mentősöket, meg a megkülönböztető jelzést használókat, de ennek a sofőrnek nem tudok hol járt az esze, vagy csak megszokásból vezetett e, de tuti nem figyelt. Még az is lehet, hogy azt képzelte, én megyek a piroson...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1597 Dátum: 2009. Szeptember 15. - 07:54:42 »

Tegnap korán elindultam a régióm legnyugatibb részére, ezért némi szürkeség volt az úton. Egészen addig míg barnaság nem lett, az úton és a gatyámban is. kicsit gyorsabban mentem , amikor a sors úgy gondolta, hogy épp itt az ideje a ****vastesztnek. Sima és nem rén****vas!
Ez úgy történik a sors szerint, hogy az erdősáv mellett haladó emberke elé kb. 10-15méterről bezavarunk egy ****vast. Ennek folyamán a cikk-cakk mozgásúvá tett autót vezető ember szíve, gyomra és heréje 2 számmal kisebbre szorul. Rosszabb reflexel az autó és a ****vas is szorul, mégpedig javításra!
Ez esetben határozottan állítom, hogy a ****vas popsiján a szőrszálakat is meg tudtam figyelni a kocsi bal tükre mellett....

Nevezhetjük őt az isten barmának (mármint a ****vast), de későbbiekben is láttam barmot, de az nem isteni, hanem emberi volt. Vasúti fővonalon áthaladó úton messziről látható a PIROS villódzás. A kocsisor lazán megy át rajta! Döbbenet és 100méter haladás után FEHÉR villogásra vált - eközben vonat nem volt, nem van, és nem lesz...He Amikor odaérek látom a vasúti észkombájnt, hogy laza csukómozdulattal ( nem tárcsával, nem lámpával) bírálja felül a lámpát. Miközben a társa lazán turkál a biztosíték szekrényben...
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 15. - 07:57:17 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1598 Dátum: 2009. Szeptember 15. - 11:11:25 »

Tegnap korán elindultam a régióm legnyugatibb részére, ezért némi szürkeség volt az úton. Egészen addig míg barnaság nem lett, az úton és a gatyámban is. kicsit gyorsabban mentem , amikor a sors úgy gondolta, hogy épp itt az ideje a ****vastesztnek. Sima és nem rén****vas!
Ez úgy történik a sors szerint, hogy az erdősáv mellett haladó emberke elé kb. 10-15méterről bezavarunk egy ****vast. Ennek folyamán a cikk-cakk mozgásúvá tett autót vezető ember szíve, gyomra és heréje 2 számmal kisebbre szorul. Rosszabb reflexel az autó és a ****vas is szorul, mégpedig javításra!
Ez esetben határozottan állítom, hogy a ****vas popsiján a szőrszálakat is meg tudtam figyelni a kocsi bal tükre mellett....

Nevezhetjük őt az isten barmának (mármint a ****vast), de későbbiekben is láttam barmot, de az nem isteni, hanem emberi volt. Vasúti fővonalon áthaladó úton messziről látható a PIROS villódzás. A kocsisor lazán megy át rajta! Döbbenet és 100méter haladás után FEHÉR villogásra vált - eközben vonat nem volt, nem van, és nem lesz...He Amikor odaérek látom a vasúti észkombájnt, hogy laza csukómozdulattal ( nem tárcsával, nem lámpával) bírálja felül a lámpát. Miközben a társa lazán turkál a biztosíték szekrényben...

Nem biztosíték szekrény, hanem a vasúti átjáró (sorompó) vezérlő "elektronikáját" (jelfogók tömegeit) rejtő szekrény.
Az észkombájn nyilván egy(2) bizt.ber-es (vasúti biztosító berendezés szerelő  Kacsint) emberke volt. Ellenőrzött, javított valamit, ezért irányított a társa, és ezért váltott a lámpa vonat nélkül. A menetrendet nyilván ismeri, tudja, hogy mikor piszkálhat bele (remélhetőleg  )
Az, hogy nincs tárcsája (jó fizetése, stb.) az nem az Ő hibája.

Egyébként nekem is ez volna az eredeti szakmám. Mosolyog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1599 Dátum: 2009. Szeptember 16. - 19:10:21 »

Tegnap korán elindultam a régióm legnyugatibb részére, ezért némi szürkeség volt az úton. Egészen addig míg barnaság nem lett, az úton és a gatyámban is. kicsit gyorsabban mentem , amikor a sors úgy gondolta, hogy épp itt az ideje a ****vastesztnek. Sima és nem rén****vas!
Ez úgy történik a sors szerint, hogy az erdősáv mellett haladó emberke elé kb. 10-15méterről bezavarunk egy ****vast. Ennek folyamán a cikk-cakk mozgásúvá tett autót vezető ember szíve, gyomra és heréje 2 számmal kisebbre szorul. Rosszabb reflexel az autó és a ****vas is szorul, mégpedig javításra!
Ez esetben határozottan állítom, hogy a ****vas popsiján a szőrszálakat is meg tudtam figyelni a kocsi bal tükre mellett....

Nevezhetjük őt az isten barmának (mármint a ****vast), de későbbiekben is láttam barmot, de az nem isteni, hanem emberi volt. Vasúti fővonalon áthaladó úton messziről látható a PIROS villódzás. A kocsisor lazán megy át rajta! Döbbenet és 100méter haladás után FEHÉR villogásra vált - eközben vonat nem volt, nem van, és nem lesz...He Amikor odaérek látom a vasúti észkombájnt, hogy laza csukómozdulattal ( nem tárcsával, nem lámpával) bírálja felül a lámpát. Miközben a társa lazán turkál a biztosíték szekrényben...

Nem biztosíték szekrény, hanem a vasúti átjáró (sorompó) vezérlő "elektronikáját" (jelfogók tömegeit) rejtő szekrény.
Az észkombájn nyilván egy(2) bizt.ber-es (vasúti biztosító berendezés szerelő  Kacsint) emberke volt. Ellenőrzött, javított valamit, ezért irányított a társa, és ezért váltott a lámpa vonat nélkül. A menetrendet nyilván ismeri, tudja, hogy mikor piszkálhat bele (remélhetőleg  )
Az, hogy nincs tárcsája (jó fizetése, stb.) az nem az Ő hibája.

Egyébként nekem is ez volna az eredeti szakmám. Mosolyog
Vasúti jelzőőr? :-D
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1600 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 08:01:47 »

Tegnap korán elindultam a régióm legnyugatibb részére, ezért némi szürkeség volt az úton. Egészen addig míg barnaság nem lett, az úton és a gatyámban is. kicsit gyorsabban mentem , amikor a sors úgy gondolta, hogy épp itt az ideje a ****vastesztnek. Sima és nem rén****vas!
Ez úgy történik a sors szerint, hogy az erdősáv mellett haladó emberke elé kb. 10-15méterről bezavarunk egy ****vast. Ennek folyamán a cikk-cakk mozgásúvá tett autót vezető ember szíve, gyomra és heréje 2 számmal kisebbre szorul. Rosszabb reflexel az autó és a ****vas is szorul, mégpedig javításra!
Ez esetben határozottan állítom, hogy a ****vas popsiján a szőrszálakat is meg tudtam figyelni a kocsi bal tükre mellett....

Nevezhetjük őt az isten barmának (mármint a ****vast), de későbbiekben is láttam barmot, de az nem isteni, hanem emberi volt. Vasúti fővonalon áthaladó úton messziről látható a PIROS villódzás. A kocsisor lazán megy át rajta! Döbbenet és 100méter haladás után FEHÉR villogásra vált - eközben vonat nem volt, nem van, és nem lesz...He Amikor odaérek látom a vasúti észkombájnt, hogy laza csukómozdulattal ( nem tárcsával, nem lámpával) bírálja felül a lámpát. Miközben a társa lazán turkál a biztosíték szekrényben...

Nem biztosíték szekrény, hanem a vasúti átjáró (sorompó) vezérlő "elektronikáját" (jelfogók tömegeit) rejtő szekrény.
Az észkombájn nyilván egy(2) bizt.ber-es (vasúti biztosító berendezés szerelő  Kacsint) emberke volt. Ellenőrzött, javított valamit, ezért irányított a társa, és ezért váltott a lámpa vonat nélkül. A menetrendet nyilván ismeri, tudja, hogy mikor piszkálhat bele (remélhetőleg  )
Az, hogy nincs tárcsája (jó fizetése, stb.) az nem az Ő hibája.

Egyébként nekem is ez volna az eredeti szakmám. Mosolyog
Valamennyire én is képben vagyok közlekedés terén. Csak a többieket nem akartam untatni a precizitással, ezért a sztori lényegére koncentráltam.
DE hamár kiderült, hogy Te is (Gidy+én) tömegközlekedési vérrel vagy megáldva, akkor hadd kérdezzek: van még valaki tagságban??
Ha összejövünk 7-8an, akkor kérek a modiktól egy "közösségi közlekedés" topikot
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1601 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 10:22:10 »

Tegnap korán elindultam a régióm legnyugatibb részére, ezért némi szürkeség volt az úton. Egészen addig míg barnaság nem lett, az úton és a gatyámban is. kicsit gyorsabban mentem , amikor a sors úgy gondolta, hogy épp itt az ideje a ****vastesztnek. Sima és nem rén****vas!
Ez úgy történik a sors szerint, hogy az erdősáv mellett haladó emberke elé kb. 10-15méterről bezavarunk egy ****vast. Ennek folyamán a cikk-cakk mozgásúvá tett autót vezető ember szíve, gyomra és heréje 2 számmal kisebbre szorul. Rosszabb reflexel az autó és a ****vas is szorul, mégpedig javításra!
Ez esetben határozottan állítom, hogy a ****vas popsiján a szőrszálakat is meg tudtam figyelni a kocsi bal tükre mellett....

Nevezhetjük őt az isten barmának (mármint a ****vast), de későbbiekben is láttam barmot, de az nem isteni, hanem emberi volt. Vasúti fővonalon áthaladó úton messziről látható a PIROS villódzás. A kocsisor lazán megy át rajta! Döbbenet és 100méter haladás után FEHÉR villogásra vált - eközben vonat nem volt, nem van, és nem lesz...He Amikor odaérek látom a vasúti észkombájnt, hogy laza csukómozdulattal ( nem tárcsával, nem lámpával) bírálja felül a lámpát. Miközben a társa lazán turkál a biztosíték szekrényben...

Nem biztosíték szekrény, hanem a vasúti átjáró (sorompó) vezérlő "elektronikáját" (jelfogók tömegeit) rejtő szekrény.
Az észkombájn nyilván egy(2) bizt.ber-es (vasúti biztosító berendezés szerelő  Kacsint) emberke volt. Ellenőrzött, javított valamit, ezért irányított a társa, és ezért váltott a lámpa vonat nélkül. A menetrendet nyilván ismeri, tudja, hogy mikor piszkálhat bele (remélhetőleg  )
Az, hogy nincs tárcsája (jó fizetése, stb.) az nem az Ő hibája.

Egyébként nekem is ez volna az eredeti szakmám. Mosolyog
Valamennyire én is képben vagyok közlekedés terén. Csak a többieket nem akartam untatni a precizitással, ezért a sztori lényegére koncentráltam.
DE hamár kiderült, hogy Te is (Gidy+én) tömegközlekedési vérrel vagy megáldva, akkor hadd kérdezzek: van még valaki tagságban??
Ha összejövünk 7-8an, akkor kérek a modiktól egy "közösségi közlekedés" topikot
Én meg közlekedés üzemmérnök vagyok. Minek külön topik ennek? :-D
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1602 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 15:30:07 »

Na, tegnap dicsértem a sima napot, ezt látta is a mi Kapitányunk. Tudtam, hogy ez csak a vihar előtti csend lehet, hát be is jött! Távírati stilusban a mai napomról, hogy miért nem ma jött velem LadLac, vagy a Kapitány? He
1: Egyírányú utcából a rossz irányból kisuhanó okostojás, de mindenki megúszta
2: Ezt csak láttam, Merci terepes hiányzó elejével koshadt hazafelé...
3: Kollégám a z Erzsébet hídon ment Pest felé, belsőből jobbra kanyarodó olasz (?) BMW-s neki a busznak. Rendőri helyszínelés, dugó.
4: Móricznál a megállótól 50 méterre lévő pénzváltót kirabolták. Szalaggal lezárt terület hosszú órákra, jó pár rendőr autóval a szélső sávban. Öröm.
5: Másik kollégának, aki a belső sávban ment, és a két sávot záróvonal választja el, a Tétényi - Bartók sarkánál, mackósajtos útról VW Touareg (terepjáró!), melyet női hölgy vezetett, neki a busznak, de ő nem hibás ám. Két sáv foglalt, de a járdára rámenve azért el lehetett menn i mellettük. Órákat ott álltak, mert nem tudtak megegyezni. A nő odahívott egy férfit később (férjét? ügyvédet?), aki próbálta meggyőzni a kollégát, és a helyszínelőnket a frankóról. Nem tudom, sikerült-e? Ha igen, akkor biztosítási csalás! Jó nagy dugó.
6: Szt. Gellért térnél, villamos kontra 3 személyautó, egyik taxi, zárja el a tzeljes jobb oldalt az Erzsébet híd felé. A villamost az ellenkező sínen kerüljük ki, pedig onnan is nagy a forgalom. Ez is dugó, nem kicsi, nagy.
7: Megint Erzsébet híd, megint busz, megint belsőből jobbra kanyarodó kisautó. Két sávot foglalnak. Jaj, de jó, dugó!
8: Ma szinte az egész nap a Hungária - Thökölyn a lámpák csak percekre működtek, főleg sárgán villogtak, ez is okozott egy hangyányi dugocskát.
9: szinte egész nap esett, így a meglévő macskaköves rész, rettenetesen csúszott, mert még trutyis is volt az útjavítás miatt.
10: Az 5-ös pont eseményeit figyelve egy SAAB-os hapsi majdnem belém jött, 2 centivel az bürokrácia előtt, még vissza tudta venni a kocsija elejét, így csak ijesztegetés lett belőle, nem kellett túlóráznom írásbeli anyagokkal- szerencsémre, pláne az övére.
Azt hiszem ma igazán jó napom volt, épségben hazaértem, és most két napot nem dolgozom. De szombaton jó lenne kirándulni!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1603 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 15:51:31 »

Tegnap korán elindultam a régióm legnyugatibb részére, ezért némi szürkeség volt az úton. Egészen addig míg barnaság nem lett, az úton és a gatyámban is. kicsit gyorsabban mentem , amikor a sors úgy gondolta, hogy épp itt az ideje a ****vastesztnek. Sima és nem rén****vas!
Ez úgy történik a sors szerint, hogy az erdősáv mellett haladó emberke elé kb. 10-15méterről bezavarunk egy ****vast. Ennek folyamán a cikk-cakk mozgásúvá tett autót vezető ember szíve, gyomra és heréje 2 számmal kisebbre szorul. Rosszabb reflexel az autó és a ****vas is szorul, mégpedig javításra!
Ez esetben határozottan állítom, hogy a ****vas popsiján a szőrszálakat is meg tudtam figyelni a kocsi bal tükre mellett....

Nevezhetjük őt az isten barmának (mármint a ****vast), de későbbiekben is láttam barmot, de az nem isteni, hanem emberi volt. Vasúti fővonalon áthaladó úton messziről látható a PIROS villódzás. A kocsisor lazán megy át rajta! Döbbenet és 100méter haladás után FEHÉR villogásra vált - eközben vonat nem volt, nem van, és nem lesz...He Amikor odaérek látom a vasúti észkombájnt, hogy laza csukómozdulattal ( nem tárcsával, nem lámpával) bírálja felül a lámpát. Miközben a társa lazán turkál a biztosíték szekrényben...

Nem biztosíték szekrény, hanem a vasúti átjáró (sorompó) vezérlő "elektronikáját" (jelfogók tömegeit) rejtő szekrény.
Az észkombájn nyilván egy(2) bizt.ber-es (vasúti biztosító berendezés szerelő  Kacsint) emberke volt. Ellenőrzött, javított valamit, ezért irányított a társa, és ezért váltott a lámpa vonat nélkül. A menetrendet nyilván ismeri, tudja, hogy mikor piszkálhat bele (remélhetőleg  )
Az, hogy nincs tárcsája (jó fizetése, stb.) az nem az Ő hibája.

Egyébként nekem is ez volna az eredeti szakmám. Mosolyog
Valamennyire én is képben vagyok közlekedés terén. Csak a többieket nem akartam untatni a precizitással, ezért a sztori lényegére koncentráltam.
DE hamár kiderült, hogy Te is (Gidy+én) tömegközlekedési vérrel vagy megáldva, akkor hadd kérdezzek: van még valaki tagságban??
Ha összejövünk 7-8an, akkor kérek a modiktól egy "közösségi közlekedés" topikot
Én meg a tömegben közlekedek.Beférek a csapatba?  He Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1604 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 16:32:16 »

Tegnap korán elindultam a régióm legnyugatibb részére, ezért némi szürkeség volt az úton. Egészen addig míg barnaság nem lett, az úton és a gatyámban is. kicsit gyorsabban mentem , amikor a sors úgy gondolta, hogy épp itt az ideje a ****vastesztnek. Sima és nem rén****vas!
Ez úgy történik a sors szerint, hogy az erdősáv mellett haladó emberke elé kb. 10-15méterről bezavarunk egy ****vast. Ennek folyamán a cikk-cakk mozgásúvá tett autót vezető ember szíve, gyomra és heréje 2 számmal kisebbre szorul. Rosszabb reflexel az autó és a ****vas is szorul, mégpedig javításra!
Ez esetben határozottan állítom, hogy a ****vas popsiján a szőrszálakat is meg tudtam figyelni a kocsi bal tükre mellett....

Nevezhetjük őt az isten barmának (mármint a ****vast), de későbbiekben is láttam barmot, de az nem isteni, hanem emberi volt. Vasúti fővonalon áthaladó úton messziről látható a PIROS villódzás. A kocsisor lazán megy át rajta! Döbbenet és 100méter haladás után FEHÉR villogásra vált - eközben vonat nem volt, nem van, és nem lesz...He Amikor odaérek látom a vasúti észkombájnt, hogy laza csukómozdulattal ( nem tárcsával, nem lámpával) bírálja felül a lámpát. Miközben a társa lazán turkál a biztosíték szekrényben...

Nem biztosíték szekrény, hanem a vasúti átjáró (sorompó) vezérlő "elektronikáját" (jelfogók tömegeit) rejtő szekrény.
Az észkombájn nyilván egy(2) bizt.ber-es (vasúti biztosító berendezés szerelő  Kacsint) emberke volt. Ellenőrzött, javított valamit, ezért irányított a társa, és ezért váltott a lámpa vonat nélkül. A menetrendet nyilván ismeri, tudja, hogy mikor piszkálhat bele (remélhetőleg  )
Az, hogy nincs tárcsája (jó fizetése, stb.) az nem az Ő hibája.

Egyébként nekem is ez volna az eredeti szakmám. Mosolyog
Valamennyire én is képben vagyok közlekedés terén. Csak a többieket nem akartam untatni a precizitással, ezért a sztori lényegére koncentráltam.
DE hamár kiderült, hogy Te is (Gidy+én) tömegközlekedési vérrel vagy megáldva, akkor hadd kérdezzek: van még valaki tagságban??
Ha összejövünk 7-8an, akkor kérek a modiktól egy "közösségi közlekedés" topikot
Én meg a tömegben közlekedek.Beférek a csapatba?  He Vigyorog
Kérdezd meg a birkákat! De gondolom beeee! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!