Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 25. - 08:19:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 282948 alkalommal)
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1470 Dátum: 2009. Július 16. - 20:18:00 »

De Norbi! Azért azt nehezen lehet megoldani, hogy rendszeresen kijárjunk Tunéziába, vagy Kínába, hogy utána "élvezzük" a pesti, és honi autózást.

Nem is azért írtam természetesen, hogy itthon milyen jó, épp azért kezdtem a másik, mai példámmal.  Csak érdekes volt látni azt is. Itthon én a vezetők kb. 60 %-nak egyszerűen nem adnék jogsit és a jogosítvány megszerzését komolyabb vizsgához kötném (pszichologiai is), természetesen megvesztegethetetlenül. (ilyen sajnos úgysincs.

Továbbá a jogsi megújításhoz szerintem kellene minden alkalommal az orvosi vélemény mellé, legalább egy "emlékeztető" KRESZ vizsga, de még jobb lenne az emlékeztető gyakorlati vizsga is (akár csak rutin, mert sokan vezetni sem tudnak, nem csak nem veszik figyelembe a szabályokat).

Tudom, ilyen soha nem lesz, de álomnak szép.
Legjobb tudomásom szerint tervezik hogy 5évente kresz vizsgát tegyenek a soförök mivel a vizsga után senki nem törödik a változásokal Mosolyog
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1471 Dátum: 2009. Július 16. - 21:17:48 »

De Norbi! Azért azt nehezen lehet megoldani, hogy rendszeresen kijárjunk Tunéziába, vagy Kínába, hogy utána "élvezzük" a pesti, és honi autózást.

Nem is azért írtam természetesen, hogy itthon milyen jó, épp azért kezdtem a másik, mai példámmal.  Csak érdekes volt látni azt is. Itthon én a vezetők kb. 60 %-nak egyszerűen nem adnék jogsit és a jogosítvány megszerzését komolyabb vizsgához kötném (pszichologiai is), természetesen megvesztegethetetlenül. (ilyen sajnos úgysincs.

Továbbá a jogsi megújításhoz szerintem kellene minden alkalommal az orvosi vélemény mellé, legalább egy "emlékeztető" KRESZ vizsga, de még jobb lenne az emlékeztető gyakorlati vizsga is (akár csak rutin, mert sokan vezetni sem tudnak, nem csak nem veszik figyelembe a szabályokat).

Tudom, ilyen soha nem lesz, de álomnak szép.
Legjobb tudomásom szerint tervezik hogy 5évente kresz vizsgát tegyenek a soförök mivel a vizsga után senki nem törödik a változásokal Mosolyog
Ezen a téren pesszimista vagyok, ha be is vezetik akkor annak szerintem csak újabb pénzlehúzás szaga lesz.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1472 Dátum: 2009. Július 17. - 06:51:02 »

Ja meg tegnap volt pár motoros az autópályán. Abból az egyik mindig szórakoztatta magát a külsőben a krúzerrel, hogy ide oda himbálózott. Meg volt még egy kawás, akit elengedtem (bár 150-nél többel nem ment), aztán mikor záporba kerültünk szépen lelassult, csak nem vette észre, hogy percek óta visszaelőzném a belsőben, habár megértem, hogy nem mert sávot váltani a kopasz gumijaival 110-nél, így inkább elhaladtam mellette jobbról jó nagy ívben kikerülve. Nem mertem dudálgatni neki, meg villogni, mert nem akartam megölni. Ugye nem voltam nagyon szabálytalan eme manőverrel? De aztán kiment utánam a külsőbe, tehát meg tudta volna oldani, ha figyel.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1473 Dátum: 2009. Július 17. - 08:14:31 »

Ja meg tegnap volt pár motoros az autópályán. Abból az egyik mindig szórakoztatta magát a külsőben a krúzerrel, hogy ide oda himbálózott. Meg volt még egy kawás, akit elengedtem (bár 150-nél többel nem ment), aztán mikor záporba kerültünk szépen lelassult, csak nem vette észre, hogy percek óta visszaelőzném a belsőben, habár megértem, hogy nem mert sávot váltani a kopasz gumijaival 110-nél, így inkább elhaladtam mellette jobbról jó nagy ívben kikerülve. Nem mertem dudálgatni neki, meg villogni, mert nem akartam megölni. Ugye nem voltam nagyon szabálytalan eme manőverrel? De aztán kiment utánam a külsőbe, tehát meg tudta volna oldani, ha figyel.
Weres! De!!! Jobbról előzni szigorúan tilos, és nagyon veszélyes! De ezt már többször közöltük Veled, de hiába, mert újra, és újra ezt teszed, ha előtted bentfelejti magát a belső sávban valaki. Félek, hogy egyszer rá fogsz fázni, kérlek ne tedd! Inkább dudáld le, villogj, de ne előzz jobbról! Ja, és a max a 130 Km/h!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1474 Dátum: 2009. Július 17. - 12:12:55 »

Ja meg tegnap volt pár motoros az autópályán. Abból az egyik mindig szórakoztatta magát a külsőben a krúzerrel, hogy ide oda himbálózott. Meg volt még egy kawás, akit elengedtem (bár 150-nél többel nem ment), aztán mikor záporba kerültünk szépen lelassult, csak nem vette észre, hogy percek óta visszaelőzném a belsőben, habár megértem, hogy nem mert sávot váltani a kopasz gumijaival 110-nél, így inkább elhaladtam mellette jobbról jó nagy ívben kikerülve. Nem mertem dudálgatni neki, meg villogni, mert nem akartam megölni. Ugye nem voltam nagyon szabálytalan eme manőverrel? De aztán kiment utánam a külsőbe, tehát meg tudta volna oldani, ha figyel.
Weres! De!!! Jobbról előzni szigorúan tilos, és nagyon veszélyes! De ezt már többször közöltük Veled, de hiába, mert újra, és újra ezt teszed, ha előtted bentfelejti magát a belső sávban valaki. Félek, hogy egyszer rá fogsz fázni, kérlek ne tedd! Inkább dudáld le, villogj, de ne előzz jobbról! Ja, és a max a 130 Km/h!
Bocsi, de jobbról előzés nincs, az elhaladás.  Vigyorog
Nem kell a negatív energiád APU, inkább nem írok ide többet.  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1475 Dátum: 2009. Július 17. - 13:31:43 »

Ja meg tegnap volt pár motoros az autópályán. Abból az egyik mindig szórakoztatta magát a külsőben a krúzerrel, hogy ide oda himbálózott. Meg volt még egy kawás, akit elengedtem (bár 150-nél többel nem ment), aztán mikor záporba kerültünk szépen lelassult, csak nem vette észre, hogy percek óta visszaelőzném a belsőben, habár megértem, hogy nem mert sávot váltani a kopasz gumijaival 110-nél, így inkább elhaladtam mellette jobbról jó nagy ívben kikerülve. Nem mertem dudálgatni neki, meg villogni, mert nem akartam megölni. Ugye nem voltam nagyon szabálytalan eme manőverrel? De aztán kiment utánam a külsőbe, tehát meg tudta volna oldani, ha figyel.
Weres! De!!! Jobbról előzni szigorúan tilos, és nagyon veszélyes! De ezt már többször közöltük Veled, de hiába, mert újra, és újra ezt teszed, ha előtted bentfelejti magát a belső sávban valaki. Félek, hogy egyszer rá fogsz fázni, kérlek ne tedd! Inkább dudáld le, villogj, de ne előzz jobbról! Ja, és a max a 130 Km/h!
Bocsi, de jobbról előzés nincs, az elhaladás.  Vigyorog
Nem kell a negatív energiád APU, inkább nem írok ide többet.  Vigyorog
Írhatsz kedves Ákos, csak el ne feledd, hogy a jobbról való elhaladás az a párhuzamos közlekedésre vonatkozik abban az esetben, ha fel vannak festve a sávok. De ez csak akkor igaz, ha a sávok telítődtek, mert különben országúton a jobbra tartás kötelező! Amúgy meg ne légy túl érzékeny, nem bántani akarlak, csak megvédeni a bajtól, a büntetéstől, és főleg a balesettől. Nincs bajom Veled, ezt jó, ha tudod! Tudod? Vigyázz nagyon Magadra!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1476 Dátum: 2009. Július 17. - 15:44:16 »

.... , mire én a nyakára térdeltem , csakhogy tudja, hogy hány kiló is vagyok.Egyre több agresszív emberrel találkozunk ...
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1477 Dátum: 2009. Július 17. - 17:25:43 »

.... , mire én a nyakára térdeltem , csakhogy tudja, hogy hány kiló is vagyok.Egyre több agresszív emberrel találkozunk ...
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Khmmm. Én regisztráltam volna nála néhán középsúlyos végtagtörést. de én nem vagyok olyan türelmes, mint MNT.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1478 Dátum: 2009. Július 17. - 17:33:43 »

Az ilyennek mit adnátok

Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1479 Dátum: 2009. Július 17. - 18:41:06 »

Szerintem nincs elég súlyos büntetés erre. Egy ideje elkezdtem jegyezgetni, hogy melyek az ország kerülendően veszélyes útjai. Lassan odajutok, hogy már a kertből sem állok ki.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1480 Dátum: 2009. Július 19. - 16:43:09 »

Szerintem nincs elég súlyos büntetés erre. Egy ideje elkezdtem jegyezgetni, hogy melyek az ország kerülendően veszélyes útjai. Lassan odajutok, hogy már a kertből sem állok ki.
Még véletlenül sem mentegetni akarom a cserbenhagyót, de az ilyen eseteknél mindig felmerül bennem, hogy a többi résztvevő vajon mindent megtett (ahogy az egyébként a KRESZ-ben is meg van írva. Meg a normál emberi agyban) a baleset elkerülésére?
A kamionos vajon fékezett, amikor látta, hogy ez az előzés húzós lesz? Ugye nem (vagy inkább gyorsított, ezzel lehetetlen helyzetbe hozva az előzőt? He Láttunk már ilyet. És itt természetesen nem az autó (kamion) a lényeg, hanem a sofőr). Pedig, ha Ő fékez, akkor vagy nincs baleset, de ha van is kisebb a kár. Miért? Mert a mögötte jövőnek is fékeznie kell, és nem akkora tempóval ütközik. Talán túlélték volna.
És a szemből érkező? Ő vajon fékezett egy nagyot? Ha nem, miért nem? Ha igen, akkor mekkora lehetett a tempója előtte? A sérülésekből úgy gondolom, hogy nem kicsi.
Van olyan köztünk aki még nem látott ilyen veszélyes helyzetet? a legtöbb esetben mi a szemben jövő reakciója? Villog. Na, az tényleg sokat segít.
Persze nem lehet minden veszélyhelyzetet kivédeni. Sajnos. De nem mindegy, hogy az ember mennyi "tartalékot" hagy a vezetésében.
Ahogy nézem, a legtöbben semennyit.
És bizony nem okulnak a hírekből.

És az is lehet, hogy ebben a balesetben a fentiek mind nem igazak, és mindenki a józan ész szerint cselekedett.
Csak úgy elgondolkodtam vétkes és vétlen fogalmáról.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1481 Dátum: 2009. Július 20. - 11:44:11 »

Szerintem nem (csak) az a lényeg, hogy ki idézte elő a balesetet.
Hanem az, hogy aki miatt nagy valószínűséggel bekövetkezett, az elhajtott a helyszínről. Segítségnyújtás nélkül. És tudta, látta, mi történt, mert megállt. Gondolom azt is tudta, hogy azért történt, mert Ő minden áron be akarta fejezni azt az előzést.
Hakét román autó volt, az ilyen szitu náluk mindennapos.
Lehet az is, hogy elhajtanak a helyszínről?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1482 Dátum: 2009. Augusztus 01. - 20:02:19 »

Szokásos helyi érdekeltségű trafi eredmények Mosolyog /Szombathely belterületén 146-al!  /

Vas megyei gyorsasági verseny kánikulában
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1483 Dátum: 2009. Augusztus 03. - 16:37:52 »

Na ide süssetek emberek! Aug. 1.-től 19.-ig a 4-6-os villamosokat pótoljuk a Moszkva tér, és a Blaha Lujza tér között. Ma voltam, óriási dugók, néha szemben állunk be a megállókba, néha rendesen, néha a járda mellett, hogy mindenki könnyen eligazodhasson. Tervezéskor Volvokat akartak, mert, hogy légkondisok, de kiderült, hogy nem férnek el egy más mellett. Erre mégis jók lettek az Ikarusok magas padlóval hőkatlanban. Menetidő 20 perc. Egy kanyar alatt késtem agresszív vezetéssel 20 percet. Egy kanyar után hazaküldtek átöltözni, mert minő dicstelenség, a kánikulára tekintettel a hivatalos BKV egyenruha rövid nadrágjában mentem dolgozni. Pedig csak hosszúban lehet, mert különben oda a BKV emige, ez volt már csak az utolsó meg nem oldott probléma a cégnél. 4-es metro , 100 milliós végkielégítések, csalásos Volvo tenderek, napi 300 lerobbant busz, bagatell, de Gidy barátotok, az aljas szabotőr ezt megfejelte, mert rövid nadrágban ment dolgozni, hát hová lett a világ? Gyerekek, szórom a hamut a fejemre, ha lenne éles késem harakirit csinálnék, ha kötél volna idehaza, és volna kulcsom a padláshoz, hát felkötném magam, de egyik sem jött össze, így mostantól kezdve szemem lesütöm, és nem csodálkozom, ha ezentúl nem köszöntök nekem, nem hívtok talira, és kiszúrásból vesztek nekem egy másik kocsit, hogy ne hozzak további szégyent a Lacettisekre. Búcsúzom, Isten veletek! Uff, én voltam!
Csak azért merészeltem még írni, mert éppen senki sem volt a fórumon, így nem kompromittáltam senkit egy közös itt léttel.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 03. - 16:39:34 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1484 Dátum: 2009. Augusztus 03. - 17:59:01 »

Na ide süssetek emberek! Aug. 1.-től 19.-ig a 4-6-os villamosokat pótoljuk a Moszkva tér, és a Blaha Lujza tér között. Ma voltam, óriási dugók, néha szemben állunk be a megállókba, néha rendesen, néha a járda mellett, hogy mindenki könnyen eligazodhasson. Tervezéskor Volvokat akartak, mert, hogy légkondisok, de kiderült, hogy nem férnek el egy más mellett. Erre mégis jók lettek az Ikarusok magas padlóval hőkatlanban. Menetidő 20 perc. Egy kanyar alatt késtem agresszív vezetéssel 20 percet. Egy kanyar után hazaküldtek átöltözni, mert minő dicstelenség, a kánikulára tekintettel a hivatalos BKV egyenruha rövid nadrágjában mentem dolgozni. Pedig csak hosszúban lehet, mert különben oda a BKV emige, ez volt már csak az utolsó meg nem oldott probléma a cégnél. 4-es metro , 100 milliós végkielégítések, csalásos Volvo tenderek, napi 300 lerobbant busz, bagatell, de Gidy barátotok, az aljas szabotőr ezt megfejelte, mert rövid nadrágban ment dolgozni, hát hová lett a világ? Gyerekek, szórom a hamut a fejemre, ha lenne éles késem harakirit csinálnék, ha kötél volna idehaza, és volna kulcsom a padláshoz, hát felkötném magam, de egyik sem jött össze, így mostantól kezdve szemem lesütöm, és nem csodálkozom, ha ezentúl nem köszöntök nekem, nem hívtok talira, és kiszúrásból vesztek nekem egy másik kocsit, hogy ne hozzak további szégyent a Lacettisekre. Búcsúzom, Isten veletek! Uff, én voltam!
Csak azért merészeltem még írni, mert éppen senki sem volt a fórumon, így nem kompromittáltam senkit egy közös itt léttel.

Gidy,ne tedd!Mi szeretünk így izzadtan és rövidgatyában is.Szeret a lacsid is mert mindig teli tankolod és gondosan bánsz vele.A talik meg nélküled és a capuccinód nélkül nem is volna tali.Meg különben is nemsokára nyugdíjaznak és te is kapod azt a sok pénzt,amit ott a cégnél boldog-boldogtalan is kap,aztán meg abból még az unokáid is életük végéig járhatnak welnesezni!Vagy nem? He Zavart Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!