Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 24. - 14:19:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 282383 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1200 Dátum: 2008. December 22. - 13:23:31 »

Ma mit sem sejtve megyek Buda felé, mire megszólal a központ, hogy szállítsam le az utasokat, és a Baross tértől legyek 30-as. Ehhez tudni kell, hogy csak az útvonal első harmadát ismerem. Lealkudni nem tudtam, de valóban segítőkész utasaim voltak, mondanám inkább mitfárereknek, szóval sikerült, sőt vissza is! Hát mit mondjak, nem is tudtam, hogy ilyen nagy Budapest. Már féltem, hogy kérik az útlevelem, pedig nem hordom magamnál, és kiderült, hogy a végállomásnál is bírják a nyelvünket, sőt kiderült, hogy még itthon vagyok. Káposztásmegyer II.- nél volt a vége, elég klassz városrész épült oda.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1201 Dátum: 2008. December 22. - 18:15:06 »

Ma mit sem sejtve megyek Buda felé, mire megszólal a központ, hogy szállítsam le az utasokat, és a Baross tértől legyek 30-as. Ehhez tudni kell, hogy csak az útvonal első harmadát ismerem. Lealkudni nem tudtam, de valóban segítőkész utasaim voltak, mondanám inkább mitfárereknek, szóval sikerült, sőt vissza is! Hát mit mondjak, nem is tudtam, hogy ilyen nagy Budapest. Már féltem, hogy kérik az útlevelem, pedig nem hordom magamnál, és kiderült, hogy a végállomásnál is bírják a nyelvünket, sőt kiderült, hogy még itthon vagyok. Káposztásmegyer II.- nél volt a vége, elég klassz városrész épült oda.
Nem fogalmazok túl durván, ha azt állítom, hogy valami nagyon nincsen rendben annál a cégnél? Nincs egy kis káosz a BKV-nál Apu? Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1202 Dátum: 2008. December 22. - 20:54:26 »

http://www.vezess.hu/magazin/miert_ott_mernek_ahol_nincs/16888/

Ez a Rácz tamás is szimpatikus.... Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1203 Dátum: 2008. December 23. - 14:38:19 »

És majd egy blabla szöveggel, előrángatva a jogszabályok adta mérlegelési lehetőséget, meg mittudoénmégmit, jól lerázzák.
Eddig se voltam túl jó véleménnyel a trafihelyek kijelölőiről, de amióta objektív a felelősség, azóta még a látszatra sem ügyelve csak a pénzbehajtás a cél...
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1204 Dátum: 2008. December 23. - 18:16:17 »

És majd egy blabla szöveggel, előrángatva a jogszabályok adta mérlegelési lehetőséget, meg mittudoénmégmit, jól lerázzák.
Eddig se voltam túl jó véleménnyel a trafihelyek kijelölőiről, de amióta objektív a felelősség, azóta még a látszatra sem ügyelve csak a pénzbehajtás a cél...
Itt említem meg, hogy a pénzbehajtást is idióta módon csinálják. Óriási, és főleg jogos pénzeket hajthatnának be a Baross téren, ahová csak a kékfényesek, taxik, az építők, és a BKV járművei hajthatnának be. Ezzel szemben mindenki rajtam kívül, ha a sajátommal megyek, hajt be. Egy kamera, de legyen kettő, és naponta milliókat hajthatnának be, még akkor is, ha nem a felső határra büntetnék a pofátlanokat. De ez persze már nem érdekli őket. Mindent csak kampányszerűen csinálnak, és nem a fő szempont szerint, vagyis a biztonságos, kiszámítható közlekedés érdekében, de ez úgy látszik nem érdekük. A nyilvánvaló részrehajlásról nem is beszélve. Kis autósokat büntetnek, terepesekenek, BMW-seknek, Audisoknak, Mercedeseknek meg lemossák a szélvédőjét, megnézik a guminyomást, inkább, mint, hogy feljelentsék őket. Disznóság! Az objektívről meg annyit, hogy esetleg be- befizetik, de ráfogják a jogsival rendelkező, de nem autózó családtagra, és a potenciális gyilkosok továbbra is pontvesztesség nélkül rettegésben tarthatják a normálisan közlekedőket.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1205 Dátum: 2008. December 24. - 05:33:19 »

És majd egy blabla szöveggel, előrángatva a jogszabályok adta mérlegelési lehetőséget, meg mittudoénmégmit, jól lerázzák.
Eddig se voltam túl jó véleménnyel a trafihelyek kijelölőiről, de amióta objektív a felelősség, azóta még a látszatra sem ügyelve csak a pénzbehajtás a cél...
Itt említem meg, hogy a pénzbehajtást is idióta módon csinálják. Óriási, és főleg jogos pénzeket hajthatnának be a Baross téren, ahová csak a kékfényesek, taxik, az építők, és a BKV járművei hajthatnának be. Ezzel szemben mindenki rajtam kívül, ha a sajátommal megyek, hajt be. Egy kamera, de legyen kettő, és naponta milliókat hajthatnának be, még akkor is, ha nem a felső határra büntetnék a pofátlanokat. De ez persze már nem érdekli őket. Mindent csak kampányszerűen csinálnak, és nem a fő szempont szerint, vagyis a biztonságos, kiszámítható közlekedés érdekében, de ez úgy látszik nem érdekük. A nyilvánvaló részrehajlásról nem is beszélve. Kis autósokat büntetnek, terepesekenek, BMW-seknek, Audisoknak, Mercedeseknek meg lemossák a szélvédőjét, megnézik a guminyomást, inkább, mint, hogy feljelentsék őket. Disznóság! Az objektívről meg annyit, hogy esetleg be- befizetik, de ráfogják a jogsival rendelkező, de nem autózó családtagra, és a potenciális gyilkosok továbbra is pontvesztesség nélkül rettegésben tarthatják a normálisan közlekedőket.
Na erről meg annyit, hogy múltkorjában pont ott és pont a taxikat kezdték el bírságolni.
Mert hiába köztudott mindenki által, hogy a taxi is bemehet arra a területre, a Thököly út felől érkezve nem tették ki a taxira vonatkozó kieg. táblát (a Dózsa György útnál). Állítólag lemaradt az engedélyezésnél. Így a térre hiába hajthatunk be, a Dózsánál kell(ene) csinálni egy utcányi kerülőt. Pont a lényeg veszne el. Az ellenkező irányból semmi gond. Logikus, nem? És az elfoglalt, kapacitásszegény rendőrség munkatársai kiállnak, és bírságolnak. Ügyes.
De mondok ennél jobbat.
Kálvin tér, a helyzet szinte ugyan az. Azzal a különbséggel, hogy itt megvoltak a kiegészítő táblák. Az egyik eltűnt, most abból az irányból nem mehetne be a taxi (?). Rendőr egyből megjelenik, és bírságol(!). A helyett, hogy intézkedne a tábla pótlásáról. És/vagy elkapná a tettest. Végül is ez lenne a dolga.
"A szabál az szabál". Ja. Meg szolgálunk és védünk. Mondjuk az nincs is kiírva a kocsikra, hogy kit.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1206 Dátum: 2008. December 24. - 09:18:39 »

És majd egy blabla szöveggel, előrángatva a jogszabályok adta mérlegelési lehetőséget, meg mittudoénmégmit, jól lerázzák.
Eddig se voltam túl jó véleménnyel a trafihelyek kijelölőiről, de amióta objektív a felelősség, azóta még a látszatra sem ügyelve csak a pénzbehajtás a cél...
Itt említem meg, hogy a pénzbehajtást is idióta módon csinálják. Óriási, és főleg jogos pénzeket hajthatnának be a Baross téren, ahová csak a kékfényesek, taxik, az építők, és a BKV járművei hajthatnának be. Ezzel szemben mindenki rajtam kívül, ha a sajátommal megyek, hajt be. Egy kamera, de legyen kettő, és naponta milliókat hajthatnának be, még akkor is, ha nem a felső határra büntetnék a pofátlanokat. De ez persze már nem érdekli őket. Mindent csak kampányszerűen csinálnak, és nem a fő szempont szerint, vagyis a biztonságos, kiszámítható közlekedés érdekében, de ez úgy látszik nem érdekük. A nyilvánvaló részrehajlásról nem is beszélve. Kis autósokat büntetnek, terepesekenek, BMW-seknek, Audisoknak, Mercedeseknek meg lemossák a szélvédőjét, megnézik a guminyomást, inkább, mint, hogy feljelentsék őket. Disznóság! Az objektívről meg annyit, hogy esetleg be- befizetik, de ráfogják a jogsival rendelkező, de nem autózó családtagra, és a potenciális gyilkosok továbbra is pontvesztesség nélkül rettegésben tarthatják a normálisan közlekedőket.
Na erről meg annyit, hogy múltkorjában pont ott és pont a taxikat kezdték el bírságolni.
Mert hiába köztudott mindenki által, hogy a taxi is bemehet arra a területre, a Thököly út felől érkezve nem tették ki a taxira vonatkozó kieg. táblát (a Dózsa György útnál). Állítólag lemaradt az engedélyezésnél. Így a térre hiába hajthatunk be, a Dózsánál kell(ene) csinálni egy utcányi kerülőt. Pont a lényeg veszne el. Az ellenkező irányból semmi gond. Logikus, nem? És az elfoglalt, kapacitásszegény rendőrség munkatársai kiállnak, és bírságolnak. Ügyes.
De mondok ennél jobbat.
Kálvin tér, a helyzet szinte ugyan az. Azzal a különbséggel, hogy itt megvoltak a kiegészítő táblák. Az egyik eltűnt, most abból az irányból nem mehetne be a taxi (?). Rendőr egyből megjelenik, és bírságol(!). A helyett, hogy intézkedne a tábla pótlásáról. És/vagy elkapná a tettest. Végül is ez lenne a dolga.
"A szabál az szabál". Ja. Meg szolgálunk és védünk. Mondjuk az nincs is kiírva a kocsikra, hogy kit.
Na akkor most jól figyelj! Több héten keresztül a Dózsa felől csak az építési forgalomnak volt kint a kiegészítő táblája, én magam naponta jeleztem, hogy mi sem hajthatunk be, és gyakorlatilag minden busz, minden nap legalább tízszer megszegte a kreszt, ami 30 ezres büntetés tétel. Nem mertem megtenni, de felvetődött bennem, hogy megállok a tábla előtt, és megvárom az engedélyezést, de nekem is csak egy életem van, és arra vigyázok amennyire csak lehet. Ez a történet is azt bizonyítja, hogy nem azokat keresik meg, akik hibáztak, nem a lényegre tőrnek, csak szolgálat, és védelem helyett, szívatják, és bosszantják a népet, ahelyett, hogy rendesen, becsületesen, ésszerűen végeznék a munkájukat. Ami a lényeg lenne, csak azt nem csinálják, de azt következetesen.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1207 Dátum: 2008. December 24. - 09:46:26 »

Az milyen már,hogy Dunaharaszti egész területére 7.5T megengedett legnagyobb össztömegű tgk-val behajtani tilos,kivéve célforgalom.Na ezt a kivéve célforgalom táblácskát egy helyen nem rakták oda,az iparterületen!!!Így a cégekhez csak szabálytalanul tudunk bemenni már kb 5 éve!!
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1208 Dátum: 2008. December 26. - 20:15:41 »

En most mar sehogy, mert 500 meter eletveszely utan feladtam. Kerem, minden kinai sogfor veleszuletett audis-beemwes-terepjaros-mercedeszes bunko gennel rendelkezik. A teherautosoforok is. aki ehhez nincs hozzaszokva, meg se probaljon vezetni itt! Meg gyalogolni is eletveszely!!!!
Magasrol faxolnak a tablakra, lampara, savra, meg jo, hogy a jardara nem hajtanak fel- persze csak azert, mert magas a szegely. Vilagitasa jo, ha minden harmadik autonak munkodik, indexet nem haszanalnak. Ugyhogy 500 meter utan inkabb visszafordultam es visszaadtam az autot. Maradok a taxinal, vagy kuldjenek ertem kocsit reggelente!
Arrol nem is beszelve, hogy fogalmam sincs, hogy hol tankolnak a csikszemek. Mert benzinkutat meg nem lattam!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #1209 Dátum: 2008. December 27. - 11:19:29 »

En most mar sehogy, mert 500 meter eletveszely utan feladtam. Kerem, minden kinai sogfor veleszuletett audis-beemwes-terepjaros-mercedeszes bunko gennel rendelkezik. A teherautosoforok is. aki ehhez nincs hozzaszokva, meg se probaljon vezetni itt! Meg gyalogolni is eletveszely!!!!
Magasrol faxolnak a tablakra, lampara, savra, meg jo, hogy a jardara nem hajtanak fel- persze csak azert, mert magas a szegely. Vilagitasa jo, ha minden harmadik autonak munkodik, indexet nem haszanalnak. Ugyhogy 500 meter utan inkabb visszafordultam es visszaadtam az autot. Maradok a taxinal, vagy kuldjenek ertem kocsit reggelente!
Arrol nem is beszelve, hogy fogalmam sincs, hogy hol tankolnak a csikszemek. Mert benzinkutat meg nem lattam!
Jól tetted szerintem, hogy visszafordultál...dolgozik benned a túlélési reflex! Kacsint
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1210 Dátum: 2008. December 27. - 11:30:50 »

En most mar sehogy, mert 500 meter eletveszely utan feladtam. Kerem, minden kinai sogfor veleszuletett audis-beemwes-terepjaros-mercedeszes bunko gennel rendelkezik. A teherautosoforok is. aki ehhez nincs hozzaszokva, meg se probaljon vezetni itt! Meg gyalogolni is eletveszely!!!!
Magasrol faxolnak a tablakra, lampara, savra, meg jo, hogy a jardara nem hajtanak fel- persze csak azert, mert magas a szegely. Vilagitasa jo, ha minden harmadik autonak munkodik, indexet nem haszanalnak. Ugyhogy 500 meter utan inkabb visszafordultam es visszaadtam az autot. Maradok a taxinal, vagy kuldjenek ertem kocsit reggelente!
Arrol nem is beszelve, hogy fogalmam sincs, hogy hol tankolnak a csikszemek. Mert benzinkutat meg nem lattam!
Hasonlót képzeljünk el?

http://www.youtube.com/watch?v=FtIPD-tNOWY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=e-i-jmve6Zc
« Utoljára szerkesztve: 2008. December 27. - 11:45:20 írta Giovanni » Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1211 Dátum: 2008. December 30. - 17:26:37 »

En most mar sehogy, mert 500 meter eletveszely utan feladtam. Kerem, minden kinai sogfor veleszuletett audis-beemwes-terepjaros-mercedeszes bunko gennel rendelkezik. A teherautosoforok is. aki ehhez nincs hozzaszokva, meg se probaljon vezetni itt! Meg gyalogolni is eletveszely!!!!
Magasrol faxolnak a tablakra, lampara, savra, meg jo, hogy a jardara nem hajtanak fel- persze csak azert, mert magas a szegely. Vilagitasa jo, ha minden harmadik autonak munkodik, indexet nem haszanalnak. Ugyhogy 500 meter utan inkabb visszafordultam es visszaadtam az autot. Maradok a taxinal, vagy kuldjenek ertem kocsit reggelente!
Arrol nem is beszelve, hogy fogalmam sincs, hogy hol tankolnak a csikszemek. Mert benzinkutat meg nem lattam!
Hasonlót képzeljünk el?

http://www.youtube.com/watch?v=FtIPD-tNOWY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=e-i-jmve6Zc
sajnos nem tudtam letolteni, de ez elkepzelhetetlen!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1212 Dátum: 2009. Január 01. - 23:34:29 »

Valamelyik nap az ünnepek közt. Köd reggel. Délután már nyomokban sem. Kék skoda fábia hátsó ködlámpa izzik. Megelőzőm, hogy én is rápiritsak a magam ködlámpájával. Párom átnézett és röhög...
a nő KAPUCNIVAL A FEJÉN vezet!!!!!!!!!! Azt már mondani sem kell, hogy az első ködlámpák is égnek. Ekkora sötétséget még ezek sem tudnak eloszlatni... Vigyorog

Ez egy fokozattal súlyosabb a fejkendős és kalapos vezetőktől.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1213 Dátum: 2009. Január 07. - 18:59:36 »

Ma haladok nyugiban haza felé. Menetirányban 2 sáv, szemből 1. Látom nekem piros lámpa és szemből előttem balra szeretnének kanyarodni a gyógyszertárhoz. Másfél kocsinyi távolságban megállok a lámpánál várakozó sor mögött, villantok, beengedem a srácot, hogy tudjon haladni a szembe forgalom. Gurulok előre, erre egy népautó Passat agyagedény sofőrrel bevág elém úgy, hogy ha nem nyomok satut, leviszi a kocsim jobb elejét. Rávillantottam, hogy mégis ezt ő hogy gondolta? Legalább lereagálta az elakadásjelzővel...
Aztán 400 méter múlva kiállt a benzinkútra... Gondolom azért sietett, mert félt, hogy nem marad neki nafta.
Jah... Házunk előtt 100 méterre egy másik népautó Passat próbált az életemre törtni. Eddig sem szerettem ezt a típust, most meg kimondottan utálom.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1214 Dátum: 2009. Január 08. - 12:27:38 »

Ma haladok nyugiban haza felé. Menetirányban 2 sáv, szemből 1. Látom nekem piros lámpa és szemből előttem balra szeretnének kanyarodni a gyógyszertárhoz. Másfél kocsinyi távolságban megállok a lámpánál várakozó sor mögött, villantok, beengedem a srácot, hogy tudjon haladni a szembe forgalom. Gurulok előre, erre egy népautó Passat agyagedény sofőrrel bevág elém úgy, hogy ha nem nyomok satut, leviszi a kocsim jobb elejét. Rávillantottam, hogy mégis ezt ő hogy gondolta? Legalább lereagálta az elakadásjelzővel...
Aztán 400 méter múlva kiállt a benzinkútra... Gondolom azért sietett, mert félt, hogy nem marad neki nafta.
Jah... Házunk előtt 100 méterre egy másik népautó Passat próbált az életemre törtni. Eddig sem szerettem ezt a típust, most meg kimondottan utálom.
Én ma egy mazda6-ossal jártam így, de már láttam a tükörből, hogy mit tervez. Az utolsó pillanatban pont a kamion és közém akart sávot váltani. Szép nagy kopasz gyerek volt, semmi köszi, hogy fékeztél. Aztán szépen beleszaladt a trafiba és észre sem vette őket, holott kiszúrtam őket vagy másfél km-re (jó hosszú egyenes és 80-ra kell lassítani). Aztán elmentem mellette 148-cal. Kösziheó!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!