Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 25. - 10:22:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 283046 alkalommal)
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #870 Dátum: 2008. Október 05. - 18:16:25 »

Valamit nem értek...ha egy peugeot és egy aveo versenyzett, akkor hogy csapódhatott egy lacetti? Hmmm...Mire becsapódott, az aveoból lacsi lett?  Kacsint
A cikkben volt? Mert ilyet már nem olvastam benne... Esetleg hozzászólás volt?
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #871 Dátum: 2008. Október 05. - 18:33:26 »

Valamit nem értek...ha egy peugeot és egy aveo versenyzett, akkor hogy csapódhatott egy lacetti? Hmmm...Mire becsapódott, az aveoból lacsi lett?  Kacsint
A cikkben volt? Mert ilyet már nem olvastam benne... Esetleg hozzászólás volt?
A cikkben volt, csak mostanra kijavították. Kacsint
És most már képek is vannak.
« Utoljára szerkesztve: 2008. Október 05. - 21:11:00 írta Jani » Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #872 Dátum: 2008. Október 06. - 10:06:33 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/kovetesitav/?main&rnd=240
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #873 Dátum: 2008. Október 06. - 12:10:06 »

Ez jó! Csak próbálj meg városban ilyen távolságot tartani.
Lehetetlen, mert ha 1 autónyi helyet hagysz máris bevág eléd valaki. Sajnos!
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #874 Dátum: 2008. Október 09. - 11:11:02 »

Ma is megjártam miskolci körutamat. 6-kor indultam, mint szoktam, de ma nem is baj, mert NATO-helyzet van a fővárosban. Fél 7-kor mindenki normális még az autópályán, így nem volt halálközeli élményem.  hahota  Csak az M30-ason a tejködben volt egy női vezető lámpa nélkül és telefonálva. LOL Nem tudom hova figyelt, de hogy nem látott és őt sem látták az tuti! Aztán visszafelé az M3-ason szemből megpillantottam 2 quadot az autópályán Debrecen felé. Második LOL.
Ezután a 82-es kmkőnél, egy ÖMV kútnál az összes sáv lezárva rendőrautókkal keresztben. Mindenkit beküldenek matrica, vagyis rendszám ellenőrzésre. Harmadik LOL. Aki rendben volt az kapott egy megkülönböztető mellényt, aki nem az meg választhatott a 15 rendőr közül egyet.  hahota
Ja! Aztán jött egy lapostetű a belső sávban, de nem gyengén, mert a semmiből bukkant elő. Ő személy szerint egy Porsche GT3-as volt fehérben. Negyedik LOL.
Aztán két trafi várta a 150 felett közlekedőket 10 km-enként. Ekkorra már sokat közülük, akik hamarabb elhagytak, utolértem, mert 120-szal mentek. Én meg 135-tel és nem értettem, hogy sokkot kaptak a sok trafitól, vagy azt számolgatják, hogy mennyi lesz a csekk! hahota. A két trafi egyben az ötödik LOL.
Aztán kipróbáltam az új M0-t és nem tudtam eldönteni, hogy mennyivel lehet haladni. Egy rövid távon volt 100, aztán megszűnt. Há mondom ilyen autópályán szokott lenni. Szép lassan itt is elértem a 130-at, bár zavart, hogy mindenki 100-110-zel ment. Szerintem nem hibáztam a sebességet illetően.   He
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #875 Dátum: 2008. Október 10. - 19:26:48 »

Ma is megjártam miskolci körutamat. 6-kor indultam, mint szoktam, de ma nem is baj, mert NATO-helyzet van a fővárosban. Fél 7-kor mindenki normális még az autópályán, így nem volt halálközeli élményem.  hahota  Csak az M30-ason a tejködben volt egy női vezető lámpa nélkül és telefonálva. LOL Nem tudom hova figyelt, de hogy nem látott és őt sem látták az tuti! Aztán visszafelé az M3-ason szemből megpillantottam 2 quadot az autópályán Debrecen felé. Második LOL.
Ezután a 82-es kmkőnél, egy ÖMV kútnál az összes sáv lezárva rendőrautókkal keresztben. Mindenkit beküldenek matrica, vagyis rendszám ellenőrzésre. Harmadik LOL. Aki rendben volt az kapott egy megkülönböztető mellényt, aki nem az meg választhatott a 15 rendőr közül egyet.  hahota
Ja! Aztán jött egy lapostetű a belső sávban, de nem gyengén, mert a semmiből bukkant elő. Ő személy szerint egy Porsche GT3-as volt fehérben. Negyedik LOL.
Aztán két trafi várta a 150 felett közlekedőket 10 km-enként. Ekkorra már sokat közülük, akik hamarabb elhagytak, utolértem, mert 120-szal mentek. Én meg 135-tel és nem értettem, hogy sokkot kaptak a sok trafitól, vagy azt számolgatják, hogy mennyi lesz a csekk! hahota. A két trafi egyben az ötödik LOL.
Aztán kipróbáltam az új M0-t és nem tudtam eldönteni, hogy mennyivel lehet haladni. Egy rövid távon volt 100, aztán megszűnt. Há mondom ilyen autópályán szokott lenni. Szép lassan itt is elértem a 130-at, bár zavart, hogy mindenki 100-110-zel ment. Szerintem nem hibáztam a sebességet illetően.   He
Ez jó volt! Mind tartalom, mind stílus *****-t adok rá!! Vigyorog Vigyorog
Ez már az új Weres?? vagy csak nyugibogyóztál... Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #876 Dátum: 2008. Október 10. - 19:44:42 »

Ma időre mentem Kaposvárra, ezért a szektoridőket igyekeztem tartani. Sajna 2hete nem sokszor mentem vele, ezért a városban kicsit rángatot az alapjárat. Már kezdtem aggódni EGR, szelepvész, stb. ezért gyorsan ráléptem a gázpedálra, hogy a kocsi deffibrilátor mutatója 6000-t cirógassa. Vigyorog Jelentem túléltük...
Hazafelé volt aztán cifraság! (Jól felcseszték az agyamat). Követtem egy Octaviát, közben azon morfondíroztam, hogy az újságok kb egy kategórának vették a lacsival. Gyorsulás, fékezés kb azonos tempóban egész szépen vonatoztunk, amikor egy 60-s kanyarnál 80nal mentünk. Ő kicsit átlépve a zárót vette a kanyart én meg a bal padka előtt fékezéssel hoztam vissza a lacsit! A kocsi lehet azonos kategória, de a műszaki paraméterek azért mások!! 
Azután a kocsisorból jobbra kis ívben fordulnék, amikor kedvenc 'cselovékom' körülnézés nélkül lelép a járdáról. Az ABS ütem messze 4/4 ütem felett járt és nem bíztam abban, hogy a hapi nem fog szaltózni. De fél kiló zabszemmel a hátsómban, azért még a lába elött sikerült megállni. A mecseki ralit már igen magas vérnyomással teljesítettem hazáig egy suzukival vonatozva......
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #877 Dátum: 2008. Október 11. - 09:06:34 »

Ma is megjártam miskolci körutamat. 6-kor indultam, mint szoktam, de ma nem is baj, mert NATO-helyzet van a fővárosban. Fél 7-kor mindenki normális még az autópályán, így nem volt halálközeli élményem.  hahota  Csak az M30-ason a tejködben volt egy női vezető lámpa nélkül és telefonálva. LOL Nem tudom hova figyelt, de hogy nem látott és őt sem látták az tuti! Aztán visszafelé az M3-ason szemből megpillantottam 2 quadot az autópályán Debrecen felé. Második LOL.
Ezután a 82-es kmkőnél, egy ÖMV kútnál az összes sáv lezárva rendőrautókkal keresztben. Mindenkit beküldenek matrica, vagyis rendszám ellenőrzésre. Harmadik LOL. Aki rendben volt az kapott egy megkülönböztető mellényt, aki nem az meg választhatott a 15 rendőr közül egyet.  hahota
Ja! Aztán jött egy lapostetű a belső sávban, de nem gyengén, mert a semmiből bukkant elő. Ő személy szerint egy Porsche GT3-as volt fehérben. Negyedik LOL.
Aztán két trafi várta a 150 felett közlekedőket 10 km-enként. Ekkorra már sokat közülük, akik hamarabb elhagytak, utolértem, mert 120-szal mentek. Én meg 135-tel és nem értettem, hogy sokkot kaptak a sok trafitól, vagy azt számolgatják, hogy mennyi lesz a csekk! hahota. A két trafi egyben az ötödik LOL.
Aztán kipróbáltam az új M0-t és nem tudtam eldönteni, hogy mennyivel lehet haladni. Egy rövid távon volt 100, aztán megszűnt. Há mondom ilyen autópályán szokott lenni. Szép lassan itt is elértem a 130-at, bár zavart, hogy mindenki 100-110-zel ment. Szerintem nem hibáztam a sebességet illetően.   He
Ez jó volt! Mind tartalom, mind stílus *****-t adok rá!! Vigyorog Vigyorog
Ez már az új Weres?? vagy csak nyugibogyóztál... Vigyorog
Régi Weres benyugtatózva!  Vigyorog Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #878 Dátum: 2008. Október 11. - 11:47:47 »

Ma időre mentem Kaposvárra, ezért a szektoridőket igyekeztem tartani. Sajna 2hete nem sokszor mentem vele, ezért a városban kicsit rángatot az alapjárat. Már kezdtem aggódni EGR, szelepvész, stb. ezért gyorsan ráléptem a gázpedálra, hogy a kocsi deffibrilátor mutatója 6000-t cirógassa. Vigyorog Jelentem túléltük...
Hazafelé volt aztán cifraság! (Jól felcseszték az agyamat). Követtem egy Octaviát, közben azon morfondíroztam, hogy az újságok kb egy kategórának vették a lacsival. Gyorsulás, fékezés kb azonos tempóban egész szépen vonatoztunk, amikor egy 60-s kanyarnál 80nal mentünk. Ő kicsit átlépve a zárót vette a kanyart én meg a bal padka előtt fékezéssel hoztam vissza a lacsit! A kocsi lehet azonos kategória, de a műszaki paraméterek azért mások!! 
Azután a kocsisorból jobbra kis ívben fordulnék, amikor kedvenc 'cselovékom' körülnézés nélkül lelép a járdáról. Az ABS ütem messze 4/4 ütem felett járt és nem bíztam abban, hogy a hapi nem fog szaltózni. De fél kiló zabszemmel a hátsómban, azért még a lába elött sikerült megállni. A mecseki ralit már igen magas vérnyomással teljesítettem hazáig egy suzukival vonatozva......
Nem értek veled egyet! A Lacettinek semmivel sem rosszabb a futóműve mint az Octaviáé.
Szerintem inkább a gumik minőségében van a különbség, nagyon sokat számít.
Próbál ki legközelebb, ha megindul az eleje, ne a fékre lépj hanem a gázra. Kacsint
Naplózva


LPG
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #879 Dátum: 2008. Október 11. - 16:35:57 »

... A mecseki ralit már igen magas vérnyomással teljesítettem hazáig egy suzukival vonatozva......
[/quote]Nem értek veled egyet! A Lacettinek semmivel sem rosszabb a futóműve mint az Octaviáé.
Szerintem inkább a gumik minőségében van a különbség, nagyon sokat számít.
Próbál ki legközelebb, ha megindul az eleje, ne a fékre lépj hanem a gázra. Kacsint
[/quote]
   Nehéz megítélni, abban a pillanatban mi a célravezető, ha a kanyarsebesség sok. Éjszaka fordult elő ~1 éve (száraz úton), amikor sok volt a bemeneti sebességem, ösztönösen erős fékezés, az autó vészesen billen (tempó ekkor 100 körül lehetett), a sodrodás elkerülésére pár pillanatra felengedtem a fékpedált és kifelé kormányoztam, a következő fékezés már biztonságosabb volt és megúsztam padka nélkül. Ha ilyen esetben van forgalom szemből, úgy gondolom beszűkülnek a menekülés lehetőségei. 
Pécsre menet mindig gondolok Komis barátomra, legjobban a kapaszkodó sávokat kedvelem, erős döbbenetet okozva némely "magasabbrendű kocsiban ülő sofőrnek", amikor elfogy a nyomatéka.
Kisérletezésre csakis csúszópálya!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #880 Dátum: 2008. Október 11. - 20:07:54 »

A futóműről hasonlóan vélekedem. Kevés hasonló kategóriájú gép van, aminek ilyen jó lenne a kanyarsebessége a feszes futómű végett. Gyári gumijaim vannak, nincs széria futómű és nem nagyon tudnak szériás autók velem jönni csúszáshatárig! Ezek alól kivétel persze a sportfutóműves, ültetett gépek. Ma is egy ilyen xsara jött előttem hazafelé. Szerintem 1,6-os volt, sportkipuff, feszes futómű. Hát azért nagyon nem maradtam le, inkább csak 100 után ment el.
Amúgy hazafelé Pécsről Orfű-Abaliget, Kaposvár útvonalon jöttünk és ha nem volt éppen forgalom, szépen lehetett szedni a kanyarokat! Ráadásul fantasztikus idő volt, nagyot kirándultunk.
Figyelem!!! Már járnak a kétszeri (húsvét hétfő és mindenszentek) kalapos autósok nunukikkal, fabiákkal!!! Győz az ember lavírozni!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #881 Dátum: 2008. Október 12. - 15:58:14 »

Nemrég értem haza Koppánymonostorról. Klassz, nyugis hely a Duna partján. Az oda-vissza utam már nem volt ennyire nyugis. Pénteken Szombathely-Győr-Koppánymonostor. Győrig halál és életveszély a közlekedés az állam által nem támogatott 60-as táblákkal és egymásbalógó kamionsorokkal tűzdelt útszakaszon. Komárom előtt teherautó a 3 méter mély árokba beborúlva... Gondoltam ma vasárnap sokkal nyugisabb lesz. Aha, persze. Komárom és Győr között a régi egyesen bukkanónál látom jön szemből egy busz...felér a bukkanórá, látom mellette erősen kűzd valami. Satu, félrehúzódás, villogtatás, anyád! Győrbe beérve likócsi kereszteződésben 2 kocsi és egy motoros ment össze. 2 éve itt halt meg egy anya a gyerekével... Györben kcsit ideges voltam, és véletlen átmentem 2 piroson. Mea Culpa. Győr-Szombathely szakaszon maradt az imádkozás. Teherautó faluban S kanyarban 30-as táblánál hármunkat előz, szemből kocsisor, matekozás ki hogyan merre húzódjon, szemből erős mutogatás anyázás.
Örülök, hogy végre itthon vagyok!
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #882 Dátum: 2008. Október 12. - 19:24:59 »

Ma időre mentem Kaposvárra, ezért a szektoridőket igyekeztem tartani. Sajna 2hete nem sokszor mentem vele, ezért a városban kicsit rángatot az alapjárat. Már kezdtem aggódni EGR, szelepvész, stb. ezért gyorsan ráléptem a gázpedálra, hogy a kocsi deffibrilátor mutatója 6000-t cirógassa. Vigyorog Jelentem túléltük...
Hazafelé volt aztán cifraság! (Jól felcseszték az agyamat). Követtem egy Octaviát, közben azon morfondíroztam, hogy az újságok kb egy kategórának vették a lacsival. Gyorsulás, fékezés kb azonos tempóban egész szépen vonatoztunk, amikor egy 60-s kanyarnál 80nal mentünk. Ő kicsit átlépve a zárót vette a kanyart én meg a bal padka előtt fékezéssel hoztam vissza a lacsit! A kocsi lehet azonos kategória, de a műszaki paraméterek azért mások!! 
Azután a kocsisorból jobbra kis ívben fordulnék, amikor kedvenc 'cselovékom' körülnézés nélkül lelép a járdáról. Az ABS ütem messze 4/4 ütem felett járt és nem bíztam abban, hogy a hapi nem fog szaltózni. De fél kiló zabszemmel a hátsómban, azért még a lába elött sikerült megállni. A mecseki ralit már igen magas vérnyomással teljesítettem hazáig egy suzukival vonatozva......
Nem értek veled egyet! A Lacettinek semmivel sem rosszabb a futóműve mint az Octaviáé.
Szerintem inkább a gumik minőségében van a különbség, nagyon sokat számít.
Próbál ki legközelebb, ha megindul az eleje, ne a fékre lépj hanem a gázra. Kacsint
A gumi az tuti más volt, ezért máris nem egzakt a hasonlításom. De nem is ezért vetettem fel, hanem a sok hasonlítgatás egy 10m*10m aszfalcsíkon az újságírónak passzol a valóság viszont... Egyébként a futóművet korrektnek érzem és ítélem. A gumim (hankook) oldaltartása ramaty, de ezt sem hibának tartom hanem az (ár)kategória velejárójának.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #883 Dátum: 2008. Október 12. - 19:30:20 »


   Nehéz megítélni, abban a pillanatban mi a célravezető, ha a kanyarsebesség sok. Éjszaka fordult elő ~1 éve (száraz úton), amikor sok volt a bemeneti sebességem, ösztönösen erős fékezés, az autó vészesen billen (tempó ekkor 100 körül lehetett), a sodrodás elkerülésére pár pillanatra felengedtem a fékpedált és kifelé kormányoztam, a következő fékezés már biztonságosabb volt és megúsztam padka nélkül. Ha ilyen esetben van forgalom szemből, úgy gondolom beszűkülnek a menekülés lehetőségei. 
Pécsre menet mindig gondolok Komis barátomra, legjobban a kapaszkodó sávokat kedvelem, erős döbbenetet okozva némely "magasabbrendű kocsiban ülő sofőrnek", amikor elfogy a nyomatéka.
Kisérletezésre csakis csúszópálya!
[/quote]
Igen a sertepertin Vigyorog szuper érzést okoz még egy 'natur' 1,4-s lacsinak is. Valahogy a 3,4 fokozatot mintha ide tervezték volna  Vigyorog
Ne csak gondolj rám! Gyere is el !!! Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #884 Dátum: 2008. Október 13. - 14:20:39 »

Nemrég értem haza Koppánymonostorról. Klassz, nyugis hely a Duna partján. Az oda-vissza utam már nem volt ennyire nyugis. Pénteken Szombathely-Győr-Koppánymonostor. Győrig halál és életveszély a közlekedés az állam által nem támogatott 60-as táblákkal és egymásbalógó kamionsorokkal tűzdelt útszakaszon. Komárom előtt teherautó a 3 méter mély árokba beborúlva... Gondoltam ma vasárnap sokkal nyugisabb lesz. Aha, persze. Komárom és Győr között a régi egyesen bukkanónál látom jön szemből egy busz...felér a bukkanórá, látom mellette erősen kűzd valami. Satu, félrehúzódás, villogtatás, anyád! Győrbe beérve likócsi kereszteződésben 2 kocsi és egy motoros ment össze. 2 éve itt halt meg egy anya a gyerekével... Györben kcsit ideges voltam, és véletlen átmentem 2 piroson. Mea Culpa. Győr-Szombathely szakaszon maradt az imádkozás. Teherautó faluban S kanyarban 30-as táblánál hármunkat előz, szemből kocsisor, matekozás ki hogyan merre húzódjon, szemből erős mutogatás anyázás.
Örülök, hogy végre itthon vagyok!
Azért egy talicska beleférhetett volna...,( hamá' egyszer felém jársz) Kacsint
Naplózva
Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!