Komis
|
|
« Hozzászólás #870 Dátum: 2008. Október 05. - 18:16:25 » |
|
Valamit nem értek...ha egy peugeot és egy aveo versenyzett, akkor hogy csapódhatott egy lacetti? Hmmm...Mire becsapódott, az aveoból lacsi lett? A cikkben volt? Mert ilyet már nem olvastam benne... Esetleg hozzászólás volt?
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #871 Dátum: 2008. Október 05. - 18:33:26 » |
|
Valamit nem értek...ha egy peugeot és egy aveo versenyzett, akkor hogy csapódhatott egy lacetti? Hmmm...Mire becsapódott, az aveoból lacsi lett? A cikkben volt? Mert ilyet már nem olvastam benne... Esetleg hozzászólás volt? A cikkben volt, csak mostanra kijavították. És most már képek is vannak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Október 05. - 21:11:00 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #872 Dátum: 2008. Október 06. - 10:06:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #873 Dátum: 2008. Október 06. - 12:10:06 » |
|
Ez jó! Csak próbálj meg városban ilyen távolságot tartani. Lehetetlen, mert ha 1 autónyi helyet hagysz máris bevág eléd valaki. Sajnos!
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #874 Dátum: 2008. Október 09. - 11:11:02 » |
|
Ma is megjártam miskolci körutamat. 6-kor indultam, mint szoktam, de ma nem is baj, mert NATO-helyzet van a fővárosban. Fél 7-kor mindenki normális még az autópályán, így nem volt halálközeli élményem. hahota Csak az M30-ason a tejködben volt egy női vezető lámpa nélkül és telefonálva. LOL Nem tudom hova figyelt, de hogy nem látott és őt sem látták az tuti! Aztán visszafelé az M3-ason szemből megpillantottam 2 quadot az autópályán Debrecen felé. Második LOL. Ezután a 82-es kmkőnél, egy ÖMV kútnál az összes sáv lezárva rendőrautókkal keresztben. Mindenkit beküldenek matrica, vagyis rendszám ellenőrzésre. Harmadik LOL. Aki rendben volt az kapott egy megkülönböztető mellényt, aki nem az meg választhatott a 15 rendőr közül egyet. hahota Ja! Aztán jött egy lapostetű a belső sávban, de nem gyengén, mert a semmiből bukkant elő. Ő személy szerint egy Porsche GT3-as volt fehérben. Negyedik LOL. Aztán két trafi várta a 150 felett közlekedőket 10 km-enként. Ekkorra már sokat közülük, akik hamarabb elhagytak, utolértem, mert 120-szal mentek. Én meg 135-tel és nem értettem, hogy sokkot kaptak a sok trafitól, vagy azt számolgatják, hogy mennyi lesz a csekk! hahota. A két trafi egyben az ötödik LOL. Aztán kipróbáltam az új M0-t és nem tudtam eldönteni, hogy mennyivel lehet haladni. Egy rövid távon volt 100, aztán megszűnt. Há mondom ilyen autópályán szokott lenni. Szép lassan itt is elértem a 130-at, bár zavart, hogy mindenki 100-110-zel ment. Szerintem nem hibáztam a sebességet illetően.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #875 Dátum: 2008. Október 10. - 19:26:48 » |
|
Ma is megjártam miskolci körutamat. 6-kor indultam, mint szoktam, de ma nem is baj, mert NATO-helyzet van a fővárosban. Fél 7-kor mindenki normális még az autópályán, így nem volt halálközeli élményem. hahota Csak az M30-ason a tejködben volt egy női vezető lámpa nélkül és telefonálva. LOL Nem tudom hova figyelt, de hogy nem látott és őt sem látták az tuti! Aztán visszafelé az M3-ason szemből megpillantottam 2 quadot az autópályán Debrecen felé. Második LOL. Ezután a 82-es kmkőnél, egy ÖMV kútnál az összes sáv lezárva rendőrautókkal keresztben. Mindenkit beküldenek matrica, vagyis rendszám ellenőrzésre. Harmadik LOL. Aki rendben volt az kapott egy megkülönböztető mellényt, aki nem az meg választhatott a 15 rendőr közül egyet. hahota Ja! Aztán jött egy lapostetű a belső sávban, de nem gyengén, mert a semmiből bukkant elő. Ő személy szerint egy Porsche GT3-as volt fehérben. Negyedik LOL. Aztán két trafi várta a 150 felett közlekedőket 10 km-enként. Ekkorra már sokat közülük, akik hamarabb elhagytak, utolértem, mert 120-szal mentek. Én meg 135-tel és nem értettem, hogy sokkot kaptak a sok trafitól, vagy azt számolgatják, hogy mennyi lesz a csekk! hahota. A két trafi egyben az ötödik LOL. Aztán kipróbáltam az új M0-t és nem tudtam eldönteni, hogy mennyivel lehet haladni. Egy rövid távon volt 100, aztán megszűnt. Há mondom ilyen autópályán szokott lenni. Szép lassan itt is elértem a 130-at, bár zavart, hogy mindenki 100-110-zel ment. Szerintem nem hibáztam a sebességet illetően. Ez jó volt! Mind tartalom, mind stílus *****-t adok rá!! Ez már az új Weres?? vagy csak nyugibogyóztál...
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #876 Dátum: 2008. Október 10. - 19:44:42 » |
|
Ma időre mentem Kaposvárra, ezért a szektoridőket igyekeztem tartani. Sajna 2hete nem sokszor mentem vele, ezért a városban kicsit rángatot az alapjárat. Már kezdtem aggódni EGR, szelepvész, stb. ezért gyorsan ráléptem a gázpedálra, hogy a kocsi deffibrilátor mutatója 6000-t cirógassa. Jelentem túléltük... Hazafelé volt aztán cifraság! (Jól felcseszték az agyamat). Követtem egy Octaviát, közben azon morfondíroztam, hogy az újságok kb egy kategórának vették a lacsival. Gyorsulás, fékezés kb azonos tempóban egész szépen vonatoztunk, amikor egy 60-s kanyarnál 80nal mentünk. Ő kicsit átlépve a zárót vette a kanyart én meg a bal padka előtt fékezéssel hoztam vissza a lacsit! A kocsi lehet azonos kategória, de a műszaki paraméterek azért mások!! Azután a kocsisorból jobbra kis ívben fordulnék, amikor kedvenc 'cselovékom' körülnézés nélkül lelép a járdáról. Az ABS ütem messze 4/4 ütem felett járt és nem bíztam abban, hogy a hapi nem fog szaltózni. De fél kiló zabszemmel a hátsómban, azért még a lába elött sikerült megállni. A mecseki ralit már igen magas vérnyomással teljesítettem hazáig egy suzukival vonatozva......
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #877 Dátum: 2008. Október 11. - 09:06:34 » |
|
Ma is megjártam miskolci körutamat. 6-kor indultam, mint szoktam, de ma nem is baj, mert NATO-helyzet van a fővárosban. Fél 7-kor mindenki normális még az autópályán, így nem volt halálközeli élményem. hahota Csak az M30-ason a tejködben volt egy női vezető lámpa nélkül és telefonálva. LOL Nem tudom hova figyelt, de hogy nem látott és őt sem látták az tuti! Aztán visszafelé az M3-ason szemből megpillantottam 2 quadot az autópályán Debrecen felé. Második LOL. Ezután a 82-es kmkőnél, egy ÖMV kútnál az összes sáv lezárva rendőrautókkal keresztben. Mindenkit beküldenek matrica, vagyis rendszám ellenőrzésre. Harmadik LOL. Aki rendben volt az kapott egy megkülönböztető mellényt, aki nem az meg választhatott a 15 rendőr közül egyet. hahota Ja! Aztán jött egy lapostetű a belső sávban, de nem gyengén, mert a semmiből bukkant elő. Ő személy szerint egy Porsche GT3-as volt fehérben. Negyedik LOL. Aztán két trafi várta a 150 felett közlekedőket 10 km-enként. Ekkorra már sokat közülük, akik hamarabb elhagytak, utolértem, mert 120-szal mentek. Én meg 135-tel és nem értettem, hogy sokkot kaptak a sok trafitól, vagy azt számolgatják, hogy mennyi lesz a csekk! hahota. A két trafi egyben az ötödik LOL. Aztán kipróbáltam az új M0-t és nem tudtam eldönteni, hogy mennyivel lehet haladni. Egy rövid távon volt 100, aztán megszűnt. Há mondom ilyen autópályán szokott lenni. Szép lassan itt is elértem a 130-at, bár zavart, hogy mindenki 100-110-zel ment. Szerintem nem hibáztam a sebességet illetően. Ez jó volt! Mind tartalom, mind stílus *****-t adok rá!! Ez már az új Weres?? vagy csak nyugibogyóztál... Régi Weres benyugtatózva!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #878 Dátum: 2008. Október 11. - 11:47:47 » |
|
Ma időre mentem Kaposvárra, ezért a szektoridőket igyekeztem tartani. Sajna 2hete nem sokszor mentem vele, ezért a városban kicsit rángatot az alapjárat. Már kezdtem aggódni EGR, szelepvész, stb. ezért gyorsan ráléptem a gázpedálra, hogy a kocsi deffibrilátor mutatója 6000-t cirógassa. Jelentem túléltük... Hazafelé volt aztán cifraság! (Jól felcseszték az agyamat). Követtem egy Octaviát, közben azon morfondíroztam, hogy az újságok kb egy kategórának vették a lacsival. Gyorsulás, fékezés kb azonos tempóban egész szépen vonatoztunk, amikor egy 60-s kanyarnál 80nal mentünk. Ő kicsit átlépve a zárót vette a kanyart én meg a bal padka előtt fékezéssel hoztam vissza a lacsit! A kocsi lehet azonos kategória, de a műszaki paraméterek azért mások!! Azután a kocsisorból jobbra kis ívben fordulnék, amikor kedvenc 'cselovékom' körülnézés nélkül lelép a járdáról. Az ABS ütem messze 4/4 ütem felett járt és nem bíztam abban, hogy a hapi nem fog szaltózni. De fél kiló zabszemmel a hátsómban, azért még a lába elött sikerült megállni. A mecseki ralit már igen magas vérnyomással teljesítettem hazáig egy suzukival vonatozva...... Nem értek veled egyet! A Lacettinek semmivel sem rosszabb a futóműve mint az Octaviáé. Szerintem inkább a gumik minőségében van a különbség, nagyon sokat számít. Próbál ki legközelebb, ha megindul az eleje, ne a fékre lépj hanem a gázra.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #879 Dátum: 2008. Október 11. - 16:35:57 » |
|
... A mecseki ralit már igen magas vérnyomással teljesítettem hazáig egy suzukival vonatozva...... [/quote]Nem értek veled egyet! A Lacettinek semmivel sem rosszabb a futóműve mint az Octaviáé. Szerintem inkább a gumik minőségében van a különbség, nagyon sokat számít. Próbál ki legközelebb, ha megindul az eleje, ne a fékre lépj hanem a gázra. [/quote] Nehéz megítélni, abban a pillanatban mi a célravezető, ha a kanyarsebesség sok. Éjszaka fordult elő ~1 éve (száraz úton), amikor sok volt a bemeneti sebességem, ösztönösen erős fékezés, az autó vészesen billen (tempó ekkor 100 körül lehetett), a sodrodás elkerülésére pár pillanatra felengedtem a fékpedált és kifelé kormányoztam, a következő fékezés már biztonságosabb volt és megúsztam padka nélkül. Ha ilyen esetben van forgalom szemből, úgy gondolom beszűkülnek a menekülés lehetőségei. Pécsre menet mindig gondolok Komis barátomra, legjobban a kapaszkodó sávokat kedvelem, erős döbbenetet okozva némely "magasabbrendű kocsiban ülő sofőrnek", amikor elfogy a nyomatéka. Kisérletezésre csakis csúszópálya!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #880 Dátum: 2008. Október 11. - 20:07:54 » |
|
A futóműről hasonlóan vélekedem. Kevés hasonló kategóriájú gép van, aminek ilyen jó lenne a kanyarsebessége a feszes futómű végett. Gyári gumijaim vannak, nincs széria futómű és nem nagyon tudnak szériás autók velem jönni csúszáshatárig! Ezek alól kivétel persze a sportfutóműves, ültetett gépek. Ma is egy ilyen xsara jött előttem hazafelé. Szerintem 1,6-os volt, sportkipuff, feszes futómű. Hát azért nagyon nem maradtam le, inkább csak 100 után ment el. Amúgy hazafelé Pécsről Orfű-Abaliget, Kaposvár útvonalon jöttünk és ha nem volt éppen forgalom, szépen lehetett szedni a kanyarokat! Ráadásul fantasztikus idő volt, nagyot kirándultunk. Figyelem!!! Már járnak a kétszeri (húsvét hétfő és mindenszentek) kalapos autósok nunukikkal, fabiákkal!!! Győz az ember lavírozni!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #881 Dátum: 2008. Október 12. - 15:58:14 » |
|
Nemrég értem haza Koppánymonostorról. Klassz, nyugis hely a Duna partján. Az oda-vissza utam már nem volt ennyire nyugis. Pénteken Szombathely-Győr-Koppánymonostor. Győrig halál és életveszély a közlekedés az állam által nem támogatott 60-as táblákkal és egymásbalógó kamionsorokkal tűzdelt útszakaszon. Komárom előtt teherautó a 3 méter mély árokba beborúlva... Gondoltam ma vasárnap sokkal nyugisabb lesz. Aha, persze. Komárom és Győr között a régi egyesen bukkanónál látom jön szemből egy busz...felér a bukkanórá, látom mellette erősen kűzd valami. Satu, félrehúzódás, villogtatás, anyád! Győrbe beérve likócsi kereszteződésben 2 kocsi és egy motoros ment össze. 2 éve itt halt meg egy anya a gyerekével... Györben kcsit ideges voltam, és véletlen átmentem 2 piroson. Mea Culpa. Győr-Szombathely szakaszon maradt az imádkozás. Teherautó faluban S kanyarban 30-as táblánál hármunkat előz, szemből kocsisor, matekozás ki hogyan merre húzódjon, szemből erős mutogatás anyázás. Örülök, hogy végre itthon vagyok!
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #882 Dátum: 2008. Október 12. - 19:24:59 » |
|
Ma időre mentem Kaposvárra, ezért a szektoridőket igyekeztem tartani. Sajna 2hete nem sokszor mentem vele, ezért a városban kicsit rángatot az alapjárat. Már kezdtem aggódni EGR, szelepvész, stb. ezért gyorsan ráléptem a gázpedálra, hogy a kocsi deffibrilátor mutatója 6000-t cirógassa. Jelentem túléltük... Hazafelé volt aztán cifraság! (Jól felcseszték az agyamat). Követtem egy Octaviát, közben azon morfondíroztam, hogy az újságok kb egy kategórának vették a lacsival. Gyorsulás, fékezés kb azonos tempóban egész szépen vonatoztunk, amikor egy 60-s kanyarnál 80nal mentünk. Ő kicsit átlépve a zárót vette a kanyart én meg a bal padka előtt fékezéssel hoztam vissza a lacsit! A kocsi lehet azonos kategória, de a műszaki paraméterek azért mások!! Azután a kocsisorból jobbra kis ívben fordulnék, amikor kedvenc 'cselovékom' körülnézés nélkül lelép a járdáról. Az ABS ütem messze 4/4 ütem felett járt és nem bíztam abban, hogy a hapi nem fog szaltózni. De fél kiló zabszemmel a hátsómban, azért még a lába elött sikerült megállni. A mecseki ralit már igen magas vérnyomással teljesítettem hazáig egy suzukival vonatozva...... Nem értek veled egyet! A Lacettinek semmivel sem rosszabb a futóműve mint az Octaviáé. Szerintem inkább a gumik minőségében van a különbség, nagyon sokat számít. Próbál ki legközelebb, ha megindul az eleje, ne a fékre lépj hanem a gázra. A gumi az tuti más volt, ezért máris nem egzakt a hasonlításom. De nem is ezért vetettem fel, hanem a sok hasonlítgatás egy 10m*10m aszfalcsíkon az újságírónak passzol a valóság viszont... Egyébként a futóművet korrektnek érzem és ítélem. A gumim (hankook) oldaltartása ramaty, de ezt sem hibának tartom hanem az (ár)kategória velejárójának.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #883 Dátum: 2008. Október 12. - 19:30:20 » |
|
Nehéz megítélni, abban a pillanatban mi a célravezető, ha a kanyarsebesség sok. Éjszaka fordult elő ~1 éve (száraz úton), amikor sok volt a bemeneti sebességem, ösztönösen erős fékezés, az autó vészesen billen (tempó ekkor 100 körül lehetett), a sodrodás elkerülésére pár pillanatra felengedtem a fékpedált és kifelé kormányoztam, a következő fékezés már biztonságosabb volt és megúsztam padka nélkül. Ha ilyen esetben van forgalom szemből, úgy gondolom beszűkülnek a menekülés lehetőségei. Pécsre menet mindig gondolok Komis barátomra, legjobban a kapaszkodó sávokat kedvelem, erős döbbenetet okozva némely "magasabbrendű kocsiban ülő sofőrnek", amikor elfogy a nyomatéka. Kisérletezésre csakis csúszópálya! [/quote] Igen a sertepertin szuper érzést okoz még egy 'natur' 1,4-s lacsinak is. Valahogy a 3,4 fokozatot mintha ide tervezték volna Ne csak gondolj rám! Gyere is el !!!
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #884 Dátum: 2008. Október 13. - 14:20:39 » |
|
Nemrég értem haza Koppánymonostorról. Klassz, nyugis hely a Duna partján. Az oda-vissza utam már nem volt ennyire nyugis. Pénteken Szombathely-Győr-Koppánymonostor. Győrig halál és életveszély a közlekedés az állam által nem támogatott 60-as táblákkal és egymásbalógó kamionsorokkal tűzdelt útszakaszon. Komárom előtt teherautó a 3 méter mély árokba beborúlva... Gondoltam ma vasárnap sokkal nyugisabb lesz. Aha, persze. Komárom és Győr között a régi egyesen bukkanónál látom jön szemből egy busz...felér a bukkanórá, látom mellette erősen kűzd valami. Satu, félrehúzódás, villogtatás, anyád! Győrbe beérve likócsi kereszteződésben 2 kocsi és egy motoros ment össze. 2 éve itt halt meg egy anya a gyerekével... Györben kcsit ideges voltam, és véletlen átmentem 2 piroson. Mea Culpa. Győr-Szombathely szakaszon maradt az imádkozás. Teherautó faluban S kanyarban 30-as táblánál hármunkat előz, szemből kocsisor, matekozás ki hogyan merre húzódjon, szemből erős mutogatás anyázás. Örülök, hogy végre itthon vagyok!
Azért egy talicska beleférhetett volna...,( hamá' egyszer felém jársz)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|