Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 27. - 08:28:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 201   Le
 
Szerző Téma: Így közlekedünk...  (Megtekintve 283758 alkalommal)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #555 Dátum: 2008. április 15. - 08:20:37 »

Hát ha a száguldozásról van tapasztalata valakinek az talán én vagyok.Sok végeredményét láttam az esztelen rohanásnak.Mikor én száguldozok(kékkel legálisan) azt tapasztalom nem nagyon vannak felkészülve a sofőrök a gyors járművekre.Sokszor bepánikolnak és kiszámíthatatlanul reagálnak.Végeredmény:Baj.Csak óvatosan cartársak óvatosan.Mindig úgy kell hajtani, hogy a többi közlekedő ökörségeit is ki tudd védeni.Lehetsz te profi sofőr, ha a másik esélyt sem ad a túlélésre.Önmagadon kívül senki sem fog vigyázni rád.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #556 Dátum: 2008. április 15. - 09:41:22 »

Defenzív vezetést mindenkinek!
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #557 Dátum: 2008. április 15. - 11:15:25 »

Gondolom Zotya cartárs többszörös rallibajnok ezért zavarja a hétköznapi emberek óvatossága. Én túl vagyok egymillón, ebből busszal a fele, tehát némi rutinom már van mintegy 35 év után, mégsem szaguldozom, azt meghagyom a fiatal öngyilkosoknak, és idegbetegeknek! Én mindig haza akarok érni, nem kórházba, és nem trélerrel a kocsimmal, ha tőlem függ! Persze ezt megkaphatom más felelőtlen ámokfutótól is, de legalább ne keressem magamnak a bajt! Hát ez van!
Nem ralizom de mivel nekem van 1 napi limit amit el kell érnem mind ez nem áll meg napi 2-300km alatt 2 éve folyamatosan elötte is vezettem 4 évig szállítmányozási cégnél dolgoztam országon belül,nem mondtam hogy profi vagyok de kicsit uncsi mikor a hölgyemény bele van simúlva a kormányba és abba sem biztos hogy a féket vagy a gázt nyomja.Ja és előjöttek a szezon söfőrök akik a hideg idő beálta után előszedik féltve örzött kocsijukat és próbálnak közlekedni
Viszont a rutintalanabb sofőröket segíteni kell, nem lenyomni. Senki sem rutinnal, jogsival született. Én is autóztam már kb. 450.000 Km-t, s nem a legyek hordták össze. Volt hogy napi 700-900-at vezettem, de idegeskedni más rutintalanságán nem érdemes. Inkább hazaérni egyben, mint tepsiben. Ugye Gidy, MNT ?? He
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #558 Dátum: 2008. április 15. - 11:39:10 »

Azért örömmel látom, hogy tagságunk jó része inkább a megfontolt túlélő tipusba sorolható. Vigyorog Remélhetőleg az ifjoncok is hamar belátják, hogy az autózás nagyonis veszélyes üzem, és felnőnek végre a feladathoz! Kacsint Az esztelen száguldozásnak, egymásnak mutogatásnak, anyázásnak az ég világon semmi haszna nincs, viszont elérhető vele, hogy egymást jól felidegesítsük, amiből csak baj lehet! Sajnos sokszor pont a vétlen fél esik áldozatául az agresszív, idegbetek, ki, ha nem én tipusú szuper embereknek. Ne tegyük, lehet élvezni az autózást szabályosan, mosolyogva, akár mások hülyeségén is, és főleg biztonságosan! A mai autók sokkal többet tudnak, mint a gazdáik, tisztelet, a nem számottevő kivételeknek, de azok, meg pont ezért tudják, hogy mi az ami belefér a biztonságba. A normális vezetés inteligencia kérdése is! Kacsint Akinek kevés a megengedett, normális közlekedés, bérelje ki a Hungaróringet, és száguldjon ott a saját felelősségére, nem veszélyeztetve másokat! Nem szabad elfelejteni, hogy kockázatos manővereknél nem tudhatjuk sokszor, hogy a partner felkészült-e erre! Még a szuper versenyzők is hibáznak egymással, pedig mind- mind szuperprofik, akkor mit várhatunk el, egy ismeretlentől, akinek lehet, hogy minimális a rutinja? He Senki sem született jó vezető, azt meg kell tanulni, bele kell jönni, rutint kell szerezni, és ezt csak az utcán lehet megszerezni! Amit lát a kezdő, hamar utánozni fogja a rosszat, és ezzel bajbahozza saját magát, és atöbbieket is! Adjunk jó példát, és segítsük a kezdőket, rutintalanokat, nőket, kalaposakat mindenkit, hogy nekünk is jobb legyen, és főleg biztonságosabb! Ha majd fiatal türelmetlen cartársainknak is benő a fejük lágya, és nemcsak technikailag vezetnek majd jól, hanem ésszel is, majd gyerekeik lesznek, akiket haza is kell juttatni, és jó példával előljárni, akkor megnyugodhatunk. Vigyorog Remélem így lesz! Vigyorog Várom a jelentkezőket a buszozásra, tanulságos! Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #559 Dátum: 2008. április 15. - 21:09:11 »

Ehhez csak annyit fűznék hozzá:

A biztonsági őv kevésbé kényelmetlen, mint a tolószék.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #560 Dátum: 2008. április 16. - 07:32:24 »

Az elmúlt 9 évben én is megéltem egyet-mást és sokat finomultam, de nem eleget. Már nem vezetek éjszaka lámpa nélkül, 50-es táblánál nem megyek 120-al, jobban odafigyelek az autóra. Szerintem 700 ezer km-t levezettem és szerencsére csak egy koccanás volt az én hibámból (az esküvői ajándék miatt nem mertem elég nagyot fékezni, szerintem), igaz már többet is átéltem főleg gyerekkoromban a hátsó ülésen öv nélkül, de volt melegebb helyzet is, mikor balról belém az ajtóba, még jó hogy a kormányon volt a kezem, különben.....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #561 Dátum: 2008. április 16. - 07:51:50 »

Az elmúlt 9 évben én is megéltem egyet-mást és sokat finomultam, de nem eleget. Már nem vezetek éjszaka lámpa nélkül, 50-es táblánál nem megyek 120-al, jobban odafigyelek az autóra. Szerintem 700 ezer km-t levezettem és szerencsére csak egy koccanás volt az én hibámból (az esküvői ajándék miatt nem mertem elég nagyot fékezni, szerintem), igaz már többet is átéltem főleg gyerekkoromban a hátsó ülésen öv nélkül, de volt melegebb helyzet is, mikor balról belém az ajtóba, még jó hogy a kormányon volt a kezem, különben.....
  Örömmel láthatjuk, hogy Weres cartárs a megtérés útját választotta! Kacsint Csak, így tovább! Vigyorog Lehet a példáját követni! Kacsint Ákos! Megkaptad a cimet, és telefonszámot priviben, amit kértél. Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #562 Dátum: 2008. április 16. - 09:15:00 »

Ma reggeli "élmény": Győr, Tecsotól visszafele, Régi Pápai út kereszteződés előtt, fehér Pözsó 307SW, index nélkül sávváltás, beelém féktávon belül, még jó hogy szépen halad a sor, mert nem sok esélyem lett volna. Jobbról is sor balról is sor. Épp akkor jutott eszébe, hogy ő a Bómaxhoz akar tulajdonképpen menni. Otthon nem jutott még eszébe, csak beült a kocsiba, hogy neki mennie kell...
Persze se bocs, se köszi...
Miért nem lehet előre tudni, hogy melyik sávba is akar tulajdonképpen állnia, 5km-rel korábban, ha X-hez akar eljutni?!?!?!
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #563 Dátum: 2008. április 16. - 09:52:51 »

Ma reggeli "élmény": Győr, Tecsotól visszafele, Régi Pápai út kereszteződés előtt, fehér Pözsó 307SW, index nélkül sávváltás, beelém féktávon belül, még jó hogy szépen halad a sor, mert nem sok esélyem lett volna. Jobbról is sor balról is sor. Épp akkor jutott eszébe, hogy ő a Bómaxhoz akar tulajdonképpen menni. Otthon nem jutott még eszébe, csak beült a kocsiba, hogy neki mennie kell...
Persze se bocs, se köszi...
Miért nem lehet előre tudni, hogy melyik sávba is akar tulajdonképpen állnia, 5km-rel korábban, ha X-hez akar eljutni?!?!?!
Mert a GPS nem mondta neki, hogy gondolkodni is szabad vezetés közben...vagy manuális GPS-en(térkép) ott volt a Bómax jele Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #564 Dátum: 2008. április 16. - 20:44:50 »

Tulajdonképpen az a ti bajotok, hogy elvárjátok: jogosítvány és jó autó mellé észt is adnak. Pedig nem. Nem ám.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #565 Dátum: 2008. április 17. - 06:53:54 »

Ehhez csak annyit fűznék hozzá:

A biztonsági őv kevésbé kényelmetlen, mint a tolószék.
Vagy mint a hulla zsák.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #566 Dátum: 2008. április 17. - 08:58:05 »

Tulajdonképpen az a ti bajotok, hogy elvárjátok: jogosítvány és jó autó mellé észt is adnak. Pedig nem. Nem ám.

Igazából az a baj, hogy vannak még elvárásaink! Mosolyog
Pfujj, rossz szokás. Mosolyog
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #567 Dátum: 2008. április 17. - 18:33:07 »

Holnap megint szívás lesz Pesten a BKV sztrájk miatt 0-24 óraig.Kiváncsi vagyok hogy az illetékesek mennyire rutinosan kezelik a helyzetet,és átengedik a buszsávokat az autósoknak,enyhítendő a káoszt.De mit is gondolok,Magyarországon vagyunk,inkább büntetnek érte. He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #568 Dátum: 2008. április 17. - 18:48:11 »

Ehhez csak annyit fűznék hozzá:

A biztonsági őv kevésbé kényelmetlen, mint a tolószék.
Vagy mint a hulla zsák.
Jó, akkor nem gátol úgy a mozgásban...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #569 Dátum: 2008. április 18. - 06:56:19 »

Én ma kerülöm a várost. Inkább bújkálok a peremkerületekben, nehogy felmenjen bladpresör. Minden jót a lacsiknak mára!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 201   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!