Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1965 Dátum: 2010. április 05. - 19:25:29 » |
|
Én is találkoztam múlt kedden egy ilyen KKE-s piros lacsival, Ózd mellett. Épp' befejzett egy ellenőrzést(?), mikor elmentem mellette. Én olyan 95 körüli sebességgel mentem, nagyon hamar utolért, majd követett kb. 3 méterre. A következő településen előzött meg, olyan 70-el záróvonal + hídon. Mintapélda. Akkor én mér' közlekedjek szabályosan???
Mert nincs pénzed büntetésre.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1966 Dátum: 2010. április 05. - 19:27:15 » |
|
Én is találkoztam múlt kedden egy ilyen KKE-s piros lacsival, Ózd mellett. Épp' befejzett egy ellenőrzést(?), mikor elmentem mellette. Én olyan 95 körüli sebességgel mentem, nagyon hamar utolért, majd követett kb. 3 méterre. A következő településen előzött meg, olyan 70-el záróvonal + hídon. Mintapélda. Akkor én mér' közlekedjek szabályosan???
Mert nincs pénzed büntetésre. Ha egy ilyennel buknék le, szóba sem esne a pénzbüntetés, asszem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1967 Dátum: 2010. április 08. - 14:10:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1968 Dátum: 2010. április 09. - 21:54:00 » |
|
Megyek a Tétényi úton az Etele tér felé, egyszerre csak kigyullad a busz "check" lámpája, vagyis a piros "stop", és szépen kezd fogyni a levegő, de még működik minden. Elmegyek a végállomásig, gondolom leesett az ékszíj a kompresszornál, de nem. Látom épp ott egy szerelő szólok neki, hogy nézze meg mi lehet, erre óriási füst jön a kocsiból, úgy nézet ki, hogy kigyulladt. De nem, de képzeljétek mi történt: a levegőcső a tervszerű karbantartásnak meg nem felelve, eldugult, és a kompresszor nyomta, de nem ment tovább, és így a flexi fémszálas cső felizzott, és az füstölt, de nagyon. Ki is gyulladt volna, ha időben nem vesszük észre a baj okát. Hát ilyen gépekkel dolgozunk nap, mint nap, mert a pénzt más jóval fontosabb dolgokra kell költeni, mint például: végkielégítésre, tanácsadói szerződésre, kommunikációra, 4-es metró feneketlen kútjára, és persze a korrupcióra. Ja, egy ideje mindig más kocsival dolgozom, mert az enyém vizsgás volt. Állítólag hétfőn újra megkapom, már nagyon várom. Ma egyébként a Belvárosban megmérkőzött egy busz, és egy villamos. Mindkettőt vesztesnek nyilvánították.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1969 Dátum: 2010. április 10. - 07:09:37 » |
|
Moldova után szabadon: Akit a busz füstje megcsapott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1971 Dátum: 2010. április 13. - 21:17:32 » |
|
Olcsón meguszta ahhoz képest amit tett.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1972 Dátum: 2010. április 14. - 11:43:49 » |
|
Ez biztosan az az az ügy? Itt vontatott traktorról van szó, azzal meg nem nagyon lehet Lacsit borogatni. A borogatós egyedül volt, és nem kötélen közlekedett. Ha jól emlékszem kocsmából jött. Itt meg 2 traktorról írnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1973 Dátum: 2010. április 15. - 11:31:19 » |
|
Ma is megjártam Miskolci utamat, mégpedig szerencsésen (mint mindig). De ... Volt egy érdekes flash. Haladok a külső sávban, mögöttem pár száz méterre autók, köztük a többség, akiket lehagytam. Épp közeledek pár autóhoz, mikor .... azt látom, hogy a sávomban sétálgat egy pulyka nagyságú szürke hosszú nyakú valami. Eleve alig vettem észre a sötét felhős szürkületben, plusz a színe is olyan volt, mint az aszfalt, meg ugye autópálya-tempó. Pár tizedmásodperc alatt kellett döntenem, miközben észleltem, hogy szerencsére lassan közelít a belső sáv felé vezető szaggatott vonalhoz. De csak az utolsó pillanatban vállaltam be a rén****vastesztet, mert nem gondoltam, hogy nem ijed meg és fordul vissza. Ő elég bátor volt és szerencsére mindketten megúsztuk a sávváltást 140-nél, no meg a visító gumik. Szerencsére elosztottam hátul a súlyt (belekalkulálva jómagam ), ezért nem indult meg a hátulja. Biztos érdekes mutatvány volt kívülről nézve. Ezután figyeltem a tükröt. Külső sávban egymás seggében haladó 3 autó, belsőben száguld egy bálna merci. Külső sáv szépen kikerüli a felezőn sétáló agyonnyugtatózott szárnyast, viszont szerencsétlen pont besétált a merci jobb első lökhárítójához, ahonnan lepattant a másik 3 autó alá. Nem gondoltam, hogy ennyire fölényes lesz a másfél tonna vs. 10 kiló. Én meg tettem, amit lehetett, de Darwin nyert. RIP. Aztán köszönet egy szemben jövő villogtatós piros kisfurgonnak, hogy betartatta velem a 130-at, mert a sünök szépen elbújva traffiztak nem sokkal később.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1974 Dátum: 2010. április 15. - 11:39:04 » |
|
Ma is megjártam Miskolci utamat, mégpedig szerencsésen (mint mindig). De ... Volt egy érdekes flash. Haladok a külső sávban, mögöttem pár száz méterre autók, köztük a többség, akiket lehagytam. Épp közeledek pár autóhoz, mikor .... azt látom, hogy a sávomban sétálgat egy pulyka nagyságú szürke hosszú nyakú valami. Eleve alig vettem észre a sötét felhős szürkületben, plusz a színe is olyan volt, mint az aszfalt, meg ugye autópálya-tempó. Pár tizedmásodperc alatt kellett döntenem, miközben észleltem, hogy szerencsére lassan közelít a belső sáv felé vezető szaggatott vonalhoz. De csak az utolsó pillanatban vállaltam be a rén****vastesztet, mert nem gondoltam, hogy nem ijed meg és fordul vissza. Ő elég bátor volt és szerencsére mindketten megúsztuk a sávváltást 140-nél, no meg a visító gumik. Szerencsére elosztottam hátul a súlyt (belekalkulálva jómagam ), ezért nem indult meg a hátulja. Biztos érdekes mutatvány volt kívülről nézve. Ezután figyeltem a tükröt. Külső sávban egymás seggében haladó 3 autó, belsőben száguld egy bálna merci. Külső sáv szépen kikerüli a felezőn sétáló agyonnyugtatózott szárnyast, viszont szerencsétlen pont besétált a merci jobb első lökhárítójához, ahonnan lepattant a másik 3 autó alá. Nem gondoltam, hogy ennyire fölényes lesz a másfél tonna vs. 10 kiló. Én meg tettem, amit lehetett, de Darwin nyert. RIP. Aztán köszönet egy szemben jövő villogtatós piros kisfurgonnak, hogy betartatta velem a 130-at, mert a sünök szépen elbújva traffiztak nem sokkal később. Örülök, hogy megúsztad...bár most már tudom, hogy nem a Lacsival jársz. Nekem másfél hete egy kóbor eb adta fel a leckét, szintén az M3-ason: látom, hogy fékeznek előttem az autók a belső sávban, pedig tiszta volt a terep látszólag. Aztán meglátom a kétségbeesetten jobbra-balra cikázó kóbor (?) kutyust a felező vonal környékén. Nem mertem nagyon belefékezni a mögöttes forgalom miatt, ha elütöm, biztos nem köszöni meg az autó (70-80-as volt lassítás után a tempó). Szerencsére átszaladt a külső sávba, ahol éppen nem ment senki és túléltük a dolgot. Belenéztem a tükörbe, hogy hogyan reagálnak a többiek, de a kutyus gyorsan eltűnt a látószögemből, valószínűleg elhagyta a pályát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1975 Dátum: 2010. április 15. - 12:18:54 » |
|
Ma is megjártam Miskolci utamat, mégpedig szerencsésen (mint mindig). De ... Volt egy érdekes flash. Haladok a külső sávban, mögöttem pár száz méterre autók, köztük a többség, akiket lehagytam. Épp közeledek pár autóhoz, mikor .... azt látom, hogy a sávomban sétálgat egy pulyka nagyságú szürke hosszú nyakú valami. Eleve alig vettem észre a sötét felhős szürkületben, plusz a színe is olyan volt, mint az aszfalt, meg ugye autópálya-tempó. Pár tizedmásodperc alatt kellett döntenem, miközben észleltem, hogy szerencsére lassan közelít a belső sáv felé vezető szaggatott vonalhoz. De csak az utolsó pillanatban vállaltam be a rén****vastesztet, mert nem gondoltam, hogy nem ijed meg és fordul vissza. Ő elég bátor volt és szerencsére mindketten megúsztuk a sávváltást 140-nél, no meg a visító gumik. Szerencsére elosztottam hátul a súlyt (belekalkulálva jómagam ), ezért nem indult meg a hátulja. Biztos érdekes mutatvány volt kívülről nézve. Ezután figyeltem a tükröt. Külső sávban egymás seggében haladó 3 autó, belsőben száguld egy bálna merci. Külső sáv szépen kikerüli a felezőn sétáló agyonnyugtatózott szárnyast, viszont szerencsétlen pont besétált a merci jobb első lökhárítójához, ahonnan lepattant a másik 3 autó alá. Nem gondoltam, hogy ennyire fölényes lesz a másfél tonna vs. 10 kiló. Én meg tettem, amit lehetett, de Darwin nyert. RIP. Aztán köszönet egy szemben jövő villogtatós piros kisfurgonnak, hogy betartatta velem a 130-at, mert a sünök szépen elbújva traffiztak nem sokkal később. Örülök, hogy megúsztad...bár most már tudom, hogy nem a Lacsival jársz. Nekem másfél hete egy kóbor eb adta fel a leckét, szintén az M3-ason: látom, hogy fékeznek előttem az autók a belső sávban, pedig tiszta volt a terep látszólag. Aztán meglátom a kétségbeesetten jobbra-balra cikázó kóbor (?) kutyust a felező vonal környékén. Nem mertem nagyon belefékezni a mögöttes forgalom miatt, ha elütöm, biztos nem köszöni meg az autó (70-80-as volt lassítás után a tempó). Szerencsére átszaladt a külső sávba, ahol éppen nem ment senki és túléltük a dolgot. Belenéztem a tükörbe, hogy hogyan reagálnak a többiek, de a kutyus gyorsan eltűnt a látószögemből, valószínűleg elhagyta a pályát. az az érdekes, hogy már sokszor gondolkodtam, hogy 130 körül szabad-e ilyen hirtelen mozdulatot tenni. nem szívesen tenném meg többször, de úgy tűnt megoldható a dolog. viszont, ha fékezés közben próbálom kikerülni, akkor tuti felborulok, ezt már megtanultam a túraautózásból
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1976 Dátum: 2010. április 15. - 12:37:59 » |
|
Ez biztosan az az az ügy? Itt vontatott traktorról van szó, azzal meg nem nagyon lehet Lacsit borogatni. A borogatós egyedül volt, és nem kötélen közlekedett. Ha jól emlékszem kocsmából jött. Itt meg 2 traktorról írnak. Bocs nem az, apám engem is beugratott, én meg nem olvastam végig
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1977 Dátum: 2010. április 15. - 15:51:30 » |
|
Ma azt hiszem az átlagnál is hülyébbek voltak az emberek. Csak nálunk a 173E-n, két buszunk amortizált le egy Volvot, és egy Renault-t. Még a buszok is jól összetörtek, a az ellenfelek meg totálba mentek. Ja, és nem én voltam a törő! A Volvo szemből jött, bekanyarodott balra, azt hitte, hogy a busz majd megáll a megállóban, de pechére gyorsjárat volt. A másik eset is frontális volt, de azt hiszem nem kellett mentőzni. Amikor hazaértem, akkor meg itt a házunk sarkánál helyszíneltek a sünök, gyalogost gázoltak. Ma esett, így mindenki beült a négykerekű esernyőjébe. Lett is sok, szép, nagy dugó a városban, mint mindig ilyenkor. Én bezzeg csak nyulaztam...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1978 Dátum: 2010. április 15. - 17:37:21 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
|
|