ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1710 Dátum: 2009. November 14. - 19:57:48 » |
|
Kell a aM1/M7 és az M1 Biatorbágyi leágazásáig pályadíjat fizetnem ha B.pestről Biatorbágyba megyek? A 2/A ról Biatorbágyra melyik a legegyszerűbb útvonal? Hétfő délelőtt 9.ó-kor leszek a 2/A csomópontban, tehát a menetidő is kellene.
Én úgy tudom, hogy a törökbálinti leágazásig nem kell matrica. De ez nem biztos. Keresd meg a neten a jó megoldást, vagy menj a régi 1-esen! Az összes autópályán az M0-ig nem kell matrica.Ezenkívül 3,5t-ignem kell Érd és az M0 valamint Biatorbágy és az M0 között sem.De te pest felöl menve az M0 csomópontjánál hagyd el a pályát,mert Biánál nincs lehajtás,csak pest felé felhajtás. A menetidő lutri,ha a Hungária krt felé mész azért,ha a 0áson mész,akkor meg azért,de számolj 1 órát legalább(inkább többet). Ha a pályán megyek, nincs előjelzőtábla Biatorbágy felirattal? Mi van kiírva az M0 csomópontban? GPS? Térkép? Budaőrsön keresztül a régi 1-esen eléred, vagy az M1-esről lehajtasz a törökbálinti leágazásnál, és utána balra fordulsz Bia (Tatabánya) felé, és odavezet.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1711 Dátum: 2009. November 14. - 19:58:31 » |
|
Kell a aM1/M7 és az M1 Biatorbágyi leágazásáig pályadíjat fizetnem ha B.pestről Biatorbágyba megyek? A 2/A ról Biatorbágyra melyik a legegyszerűbb útvonal? Hétfő délelőtt 9.ó-kor leszek a 2/A csomópontban, tehát a menetidő is kellene.
Én úgy tudom, hogy a törökbálinti leágazásig nem kell matrica. De ez nem biztos. Keresd meg a neten a jó megoldást, vagy menj a régi 1-esen! Az összes autópályán az M0-ig nem kell matrica.Ezenkívül 3,5t-ignem kell Érd és az M0 valamint Biatorbágy és az M0 között sem.De te pest felöl menve az M0 csomópontjánál hagyd el a pályát,mert Biánál nincs lehajtás,csak pest felé felhajtás. A menetidő lutri,ha a Hungária krt felé mész azért,ha a 0áson mész,akkor meg azért,de számolj 1 órát legalább(inkább többet). Ha a pályán megyek, nincs előjelzőtábla Biatorbágy felirattal? Mi van kiírva az M0 csomópontban? Amikor kettéágazik az M1-M7,te az M1-en mész tovább és a 2. kihajtónál mész ki rá az 1-es főútra.Ha a 0-son mész,akkor meg teljesen a végéig kell menni.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
CDX
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
|
« Hozzászólás #1712 Dátum: 2009. November 15. - 09:10:35 » |
|
Kell a aM1/M7 és az M1 Biatorbágyi leágazásáig pályadíjat fizetnem ha B.pestről Biatorbágyba megyek? A 2/A ról Biatorbágyra melyik a legegyszerűbb útvonal? Hétfő délelőtt 9.ó-kor leszek a 2/A csomópontban, tehát a menetidő is kellene.
Én úgy tudom, hogy a törökbálinti leágazásig nem kell matrica. De ez nem biztos. Keresd meg a neten a jó megoldást, vagy menj a régi 1-esen! Az összes autópályán az M0-ig nem kell matrica.Ezenkívül 3,5t-ignem kell Érd és az M0 valamint Biatorbágy és az M0 között sem.De te pest felöl menve az M0 csomópontjánál hagyd el a pályát,mert Biánál nincs lehajtás,csak pest felé felhajtás. A menetidő lutri,ha a Hungária krt felé mész azért,ha a 0áson mész,akkor meg azért,de számolj 1 órát legalább(inkább többet). Ha a pályán megyek, nincs előjelzőtábla Biatorbágy felirattal? Mi van kiírva az M0 csomópontban? Amikor kettéágazik az M1-M7,te az M1-en mész tovább és a 2. kihajtónál mész ki rá az 1-es főútra.Ha a 0-son mész,akkor meg teljesen a végéig kell menni. Köszi szépen!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1713 Dátum: 2009. November 15. - 09:33:53 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1714 Dátum: 2009. November 15. - 16:05:50 » |
|
Azt hiszem, ha Giovannival talizni szeretnék, azt nem Szombathelyen fogom megtenni. Tiszta horror, amikről beszámol, még nekem Pesten közlekedőnek is. Nagyon vigyázz Magadra Giovanni!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
CDX
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
|
« Hozzászólás #1715 Dátum: 2009. November 16. - 19:13:05 » |
|
Kell a aM1/M7 és az M1 Biatorbágyi leágazásáig pályadíjat fizetnem ha B.pestről Biatorbágyba megyek? A 2/A ról Biatorbágyra melyik a legegyszerűbb útvonal? Hétfő délelőtt 9.ó-kor leszek a 2/A csomópontban, tehát a menetidő is kellene.
Én úgy tudom, hogy a törökbálinti leágazásig nem kell matrica. De ez nem biztos. Keresd meg a neten a jó megoldást, vagy menj a régi 1-esen! Az összes autópályán az M0-ig nem kell matrica.Ezenkívül 3,5t-ignem kell Érd és az M0 valamint Biatorbágy és az M0 között sem.De te pest felöl menve az M0 csomópontjánál hagyd el a pályát,mert Biánál nincs lehajtás,csak pest felé felhajtás. A menetidő lutri,ha a Hungária krt felé mész azért,ha a 0áson mész,akkor meg azért,de számolj 1 órát legalább(inkább többet). Ha a pályán megyek, nincs előjelzőtábla Biatorbágy felirattal? Mi van kiírva az M0 csomópontban? Amikor kettéágazik az M1-M7,te az M1-en mész tovább és a 2. kihajtónál mész ki rá az 1-es főútra.Ha a 0-son mész,akkor meg teljesen a végéig kell menni. Az általad leírtakat követve,(M1-M7, és azM1) egyszerűen és gyorsan megjártam a lakhelyem és a Biatorbágy közti utat.Köszönöm az infót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1716 Dátum: 2009. November 17. - 15:27:01 » |
|
Kell a aM1/M7 és az M1 Biatorbágyi leágazásáig pályadíjat fizetnem ha B.pestről Biatorbágyba megyek? A 2/A ról Biatorbágyra melyik a legegyszerűbb útvonal? Hétfő délelőtt 9.ó-kor leszek a 2/A csomópontban, tehát a menetidő is kellene.
Én úgy tudom, hogy a törökbálinti leágazásig nem kell matrica. De ez nem biztos. Keresd meg a neten a jó megoldást, vagy menj a régi 1-esen! Az összes autópályán az M0-ig nem kell matrica.Ezenkívül 3,5t-ignem kell Érd és az M0 valamint Biatorbágy és az M0 között sem.De te pest felöl menve az M0 csomópontjánál hagyd el a pályát,mert Biánál nincs lehajtás,csak pest felé felhajtás. A menetidő lutri,ha a Hungária krt felé mész azért,ha a 0áson mész,akkor meg azért,de számolj 1 órát legalább(inkább többet). Ha a pályán megyek, nincs előjelzőtábla Biatorbágy felirattal? Mi van kiírva az M0 csomópontban? Amikor kettéágazik az M1-M7,te az M1-en mész tovább és a 2. kihajtónál mész ki rá az 1-es főútra.Ha a 0-son mész,akkor meg teljesen a végéig kell menni. Az általad leírtakat követve,(M1-M7, és azM1) egyszerűen és gyorsan megjártam a lakhelyem és a Biatorbágy közti utat.Köszönöm az infót. Az úttörő ahol tud,segít.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1717 Dátum: 2009. November 17. - 17:59:29 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
CDX
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
|
« Hozzászólás #1718 Dátum: 2009. November 18. - 18:56:29 » |
|
Ma délelőtt a 2-es ut emelkedős kapaszkodósávos szakaszán, bemértek 115 km/h-val, 30 pénzbe kerül a figyelmetlenségem. Sötétkék WV Jetta a főút mellől, lehúzódva a fűre mérte a közeledő ill. távolodó kocsikat. Én szembe mentem vele, amire észrevettem és lassítottam már késő volt. Az autóstársak persze nem jelezték hogy fényképész az úton, lehet hogy ezután hanyagolni fogom szintén a figyelmeztetést. Tehát aki erre felé közlekedik, figyelmesen vezessen. Talán le kellene cserélni a verdát, Suzuki Alto-ra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1719 Dátum: 2009. November 18. - 20:36:49 » |
|
Ma délelőtt a 2-es ut emelkedős kapaszkodósávos szakaszán, bemértek 115 km/h-val, 30 pénzbe kerül a figyelmetlenségem. Sötétkék WV Jetta a főút mellől, lehúzódva a fűre mérte a közeledő ill. távolodó kocsikat. Én szembe mentem vele, amire észrevettem és lassítottam már késő volt. Az autóstársak persze nem jelezték hogy fényképész az úton, lehet hogy ezután hanyagolni fogom szintén a figyelmeztetést. Tehát aki erre felé közlekedik, figyelmesen vezessen. Talán le kellene cserélni a verdát, Suzuki Alto-ra Sajnos ez a jó szokás hogy jelzünk a másiknak teljesen kihalt a soförökből!Én azért jelzek mindig hátha ujraéledne ez a segitség.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1720 Dátum: 2009. November 19. - 08:45:43 » |
|
Ma délelőtt a 2-es ut emelkedős kapaszkodósávos szakaszán, bemértek 115 km/h-val, 30 pénzbe kerül a figyelmetlenségem. Sötétkék WV Jetta a főút mellől, lehúzódva a fűre mérte a közeledő ill. távolodó kocsikat. Én szembe mentem vele, amire észrevettem és lassítottam már késő volt. Az autóstársak persze nem jelezték hogy fényképész az úton, lehet hogy ezután hanyagolni fogom szintén a figyelmeztetést. Tehát aki erre felé közlekedik, figyelmesen vezessen. Talán le kellene cserélni a verdát, Suzuki Alto-ra Én mindig jelzek, ha van valami, attól függetlenül, hogy más mit csinál. Ne azért csinálj valamit, mert mások is/sem, hanem mert van értelme.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1721 Dátum: 2009. November 19. - 09:53:03 » |
|
Ma délelőtt a 2-es ut emelkedős kapaszkodósávos szakaszán, bemértek 115 km/h-val, 30 pénzbe kerül a figyelmetlenségem. Sötétkék WV Jetta a főút mellől, lehúzódva a fűre mérte a közeledő ill. távolodó kocsikat. Én szembe mentem vele, amire észrevettem és lassítottam már késő volt. Az autóstársak persze nem jelezték hogy fényképész az úton, lehet hogy ezután hanyagolni fogom szintén a figyelmeztetést. Tehát aki erre felé közlekedik, figyelmesen vezessen. Talán le kellene cserélni a verdát, Suzuki Alto-ra Én mindig jelzek, ha van valami, attól függetlenül, hogy más mit csinál. Ne azért csinálj valamit, mert mások is/sem, hanem mert van értelme. Na, ebből megint balhé lesz (ezt nem a fórumra értem, hanem egyéb, "hétköznapi" életemre. Nem mindig előnyös, ha az ember elmondja a véleményét), de én nem szoktam jelezni. És nem is fogok. És nem gonoszságból vagy kárörvendésből. Csak unom már, hogy én vagyok a hülye gyerek, aki többé-kevésbé betartja a sebesség határokat, és a nagy többség úgy húz el mellettem, mintha gyalog mennék (kvázi gyorshajtásra késztet, mert "égő", hogy én mindig lemaradok). Persze vannak értelmetlen, bosszantó és felháborító sebesség korlátozások. De a 90-110-130 szerintem tökéletesen megfelelő. És ezt (az óvatosabb közlekedést) inkább 30 ezres büntetésekből tanuljuk meg, mint tolókocsik és temetések látványából. Mert van abból is elég. Elég csak az utak jobb szélét figyelni (a saját emlékekről nem is szólva).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1722 Dátum: 2009. November 19. - 12:06:39 » |
|
Egyetertek.
Nem jelzek, mert nem szoktam latni a meros autokat. Ugyanis nem figyelem oket. Betartom a sebesseghatarokat. Ha meg tullepem, mert sietek, akkor szitkozodom majd, de fizetek, mert elindulhattam volna idoben. Egyebkent Salgotarjanban is lemaradtam a konvojtol, mert az elottem menok kicsit- picit gyorshajtottak. De nem is hianyoztam senkinek. Mogottem meg Meatloaf es a Foni bekesen elporoszkalt.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1723 Dátum: 2009. November 19. - 14:06:03 » |
|
Ma délelőtt a 2-es ut emelkedős kapaszkodósávos szakaszán, bemértek 115 km/h-val, 30 pénzbe kerül a figyelmetlenségem. Sötétkék WV Jetta a főút mellől, lehúzódva a fűre mérte a közeledő ill. távolodó kocsikat. Én szembe mentem vele, amire észrevettem és lassítottam már késő volt. Az autóstársak persze nem jelezték hogy fényképész az úton, lehet hogy ezután hanyagolni fogom szintén a figyelmeztetést. Tehát aki erre felé közlekedik, figyelmesen vezessen. Talán le kellene cserélni a verdát, Suzuki Alto-ra Én mindig jelzek, ha van valami, attól függetlenül, hogy más mit csinál. Ne azért csinálj valamit, mert mások is/sem, hanem mert van értelme. Na, ebből megint balhé lesz (ezt nem a fórumra értem, hanem egyéb, "hétköznapi" életemre. Nem mindig előnyös, ha az ember elmondja a véleményét), de én nem szoktam jelezni. És nem is fogok. És nem gonoszságból vagy kárörvendésből. Csak unom már, hogy én vagyok a hülye gyerek, aki többé-kevésbé betartja a sebesség határokat, és a nagy többség úgy húz el mellettem, mintha gyalog mennék (kvázi gyorshajtásra késztet, mert "égő", hogy én mindig lemaradok). Persze vannak értelmetlen, bosszantó és felháborító sebesség korlátozások. De a 90-110-130 szerintem tökéletesen megfelelő. És ezt (az óvatosabb közlekedést) inkább 30 ezres büntetésekből tanuljuk meg, mint tolókocsik és temetések látványából. Mert van abból is elég. Elég csak az utak jobb szélét figyelni (a saját emlékekről nem is szólva). Sajnos 30-200 ezrekből nem fog senki tanulni. Viszont, szerintem, ha jelzek, akkor legalább egy darabon lassabban fog hajtani, a mérő autóig. Ha nem akkor meg úgy is megkapja a csekket. Hangsúlyozottan nem a rendőrség munkáját szeretném akadályozni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1724 Dátum: 2009. November 19. - 15:23:43 » |
|
Ma nekem is volt traffis élményem. Az M30 végén Miskolcnál a 110-es táblát felváltja a 80-as, megjegyezném, hogy eddig mindig időben lelassítottam. Én mentem 110-zel, gondoltam majd szépen bemotorfékezek a kanyarig, mert mondom itt sosem mértek még. Aha, amint odaértem megpillantottam az elbújt oktáviát szembe magammal. Hát gyanítom későn fékeztem, ráadásul se előttem, se mögöttem nem volt senki a közelben.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|