Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 05:38:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5   Le
 
Szerző Téma: Zajos szelepek  (Megtekintve 82376 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #45 Dátum: 2008. Február 04. - 20:28:18 »

Még1 kérdésem lenne. Jól sejtem, hogy a Lacetti 1.4-es motorja és a(z) Kalos/Aveo 1.4-ese ugyanaz? Ezek szerint az utóbbiaknál is előfordulnak a szelepes gondok? Mert én ilyenről még nem hallottam.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #46 Dátum: 2008. Február 05. - 14:07:48 »

Még1 kérdésem lenne. Jól sejtem, hogy a Lacetti 1.4-es motorja és a(z) Kalos/Aveo 1.4-ese ugyanaz? Ezek szerint az utóbbiaknál is előfordulnak a szelepes gondok? Mert én ilyenről még nem hallottam.
Igen jól gondolod és a Kalosoknál is előfordul a probléma, én láttam is 1-et szétszedve.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #47 Dátum: 2008. Február 05. - 20:46:56 »

Még1 kérdésem lenne. Jól sejtem, hogy a Lacetti 1.4-es motorja és a(z) Kalos/Aveo 1.4-ese ugyanaz? Ezek szerint az utóbbiaknál is előfordulnak a szelepes gondok? Mert én ilyenről még nem hallottam.
Igen jól gondolod és a Kalosoknál is előfordul a probléma, én láttam is 1-et szétszedve.
bezzeg az én jó 1.4-es 8 szelepesemmel ilyen gond nincs illetve nem volt.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #48 Dátum: 2008. Február 05. - 20:51:40 »

Még1 kérdésem lenne. Jól sejtem, hogy a Lacetti 1.4-es motorja és a(z) Kalos/Aveo 1.4-ese ugyanaz? Ezek szerint az utóbbiaknál is előfordulnak a szelepes gondok? Mert én ilyenről még nem hallottam.
Igen jól gondolod és a Kalosoknál is előfordul a probléma, én láttam is 1-et szétszedve.
bezzeg az én jó 1.4-es 8 szelepesemmel ilyen gond nincs illetve nem volt.
Ezek szerint az még a jó, békebeli időkből volt.  Kacsint Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Forti
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


Lacetti Star 1.4 16v


« Hozzászólás #49 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 11:36:35 »

Ma reggel az én Lacsim is produkálta azt a bizonyos Dieseles hangot induláskor  He nem tudom mire vélni,igaz ma reggel 6 fokot mutatott a hőmérő  , 2 hónapos az autó, hidegen soha nem járatom magas fordulatszámon,  a topicot végig olvastam....nem lettem nyugodtabb.
Naplózva

Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #50 Dátum: 2009. Január 04. - 19:30:22 »

Nálunk a kb. 10 céges Lacettiből eddig egy csinálta ezt a csattogást, kéthetes állás után kb 5 percig, de addig nagyon. Független szerelő ismerősöm alátámasztotta azt az álláspontot, hogy ha hideg motor csinálja nem gond, akkor lesz időszerű a hidrotőke csere, ha meleg motornál is megmarad.

Viszont azt is mondta, hogy ha csattog érdemes leállítani, és újraindítani 1-2x, hátha elmúlik, mert nem tesz nagyon jót neki.

Az olajcsere elmaradását ő is említette lehetséges okként, illetve a **** olajat is meg a hidegen gyilkolást. Az előbbi kettő azonban nem lehetséges, mert mindkettőre odafigyeltem (mármint csereperiódus, ill. olaj minőség).
Naplózva

Pittike
Tahy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #51 Dátum: 2010. December 13. - 15:53:29 »

Sziasztok!

Szerencsére nálam még check lámpa nem világitott és egr szelep sem rosszalkodott!Legalábbis nem tudok róla de azért lenne egy olajos kérdésem:mikor a garázsból hidegen indulok a beindulás után a szelepek dizelesen "csörögnek",persze ahogy melegszik a motor vagyis az olaj akkor ez csendesedik de teljesen üzem melegen sem csendes.Olaj az mobil1 5w50-es van benne nem pedig 10w40.A kérdésem az lenne,hogy ha lecserélném az olajat 10w40-re akkor a hideg inditáskor sem hallanám ezt a hangot vagy itt már a szelepekkel lehet a gond?!Azért azt hozzáteszem,hogy a motor teszi a dolgát rendesen és megy mint ami tőle elvárható.A benya az Shell-nél tankolt és spurit használok hozzá eddig jó párosnak találtam.
Várom a válaszokat

Az én autóm is ugyanilyen hangokat ad ki hidegen, pedig csak 80.000km van benne, de már csinálta 50e körül is. 10-40es olajat kap általában egyszer kapott 5-40est is, de akkor se volt jobb. ja és első tulaja vagyok, hidegen sosem hajtottam.
A haver 1.2-es G astrája úgyanígy muzsikál, de az már melegen is alapjáraton 120.000km-nél jár. a hidrotőkék muzsikálnak...
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #52 Dátum: 2010. December 13. - 18:02:28 »

Sziasztok!

Szerencsére nálam még check lámpa nem világitott és egr szelep sem rosszalkodott!Legalábbis nem tudok róla de azért lenne egy olajos kérdésem:mikor a garázsból hidegen indulok a beindulás után a szelepek dizelesen "csörögnek",persze ahogy melegszik a motor vagyis az olaj akkor ez csendesedik de teljesen üzem melegen sem csendes.Olaj az mobil1 5w50-es van benne nem pedig 10w40.A kérdésem az lenne,hogy ha lecserélném az olajat 10w40-re akkor a hideg inditáskor sem hallanám ezt a hangot vagy itt már a szelepekkel lehet a gond?!Azért azt hozzáteszem,hogy a motor teszi a dolgát rendesen és megy mint ami tőle elvárható.A benya az Shell-nél tankolt és spurit használok hozzá eddig jó párosnak találtam.
Várom a válaszokat

Az én autóm is ugyanilyen hangokat ad ki hidegen, pedig csak 80.000km van benne, de már csinálta 50e körül is. 10-40es olajat kap általában egyszer kapott 5-40est is, de akkor se volt jobb. ja és első tulaja vagyok, hidegen sosem hajtottam.
A haver 1.2-es G astrája úgyanígy muzsikál, de az már melegen is alapjáraton 120.000km-nél jár. a hidrotőkék muzsikálnak...
Valszeg romeonak közel 3,5 év után már nincs ilyen gondja. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #53 Dátum: 2011. November 22. - 17:08:18 »

Ma reggel jó nagy zajjal indult a kocsim és elég nehezen is. Valószínű a hidrotőkék (vagy valamelyik), igencsak hangosan kattogott. Mire bemelegedett már normális hangja volt. Egyszer már volt ilyen tavaly, de akkor délután már rendesen indult. Nos ma háromszor indítottam be a nap folyamán és mindháromszor csúnya hangja volt.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #54 Dátum: 2011. November 22. - 17:53:05 »

Ma reggel jó nagy zajjal indult a kocsim és elég nehezen is. Valószínű a hidrotőkék (vagy valamelyik), igencsak hangosan kattogott. Mire bemelegedett már normális hangja volt. Egyszer már volt ilyen tavaly, de akkor délután már rendesen indult. Nos ma háromszor indítottam be a nap folyamán és mindháromszor csúnya hangja volt.
Olaj milyen van benne, és mikori cserélésű?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #55 Dátum: 2011. November 22. - 18:26:43 »

Ma reggel jó nagy zajjal indult a kocsim és elég nehezen is. Valószínű a hidrotőkék (vagy valamelyik), igencsak hangosan kattogott. Mire bemelegedett már normális hangja volt. Egyszer már volt ilyen tavaly, de akkor délután már rendesen indult. Nos ma háromszor indítottam be a nap folyamán és mindháromszor csúnya hangja volt.
Olaj milyen van benne, és mikori cserélésű?
Idén februárban lett cserélve, azóta 7000 km-t mentem, Castrol Edge Sport. Mennyiség megfelelő, valószínű a sok rövidtáv miatt sűrűbben kell cserélnem, mint 1 év.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #56 Dátum: 2011. November 23. - 12:06:28 »

Ma reggel jó nagy zajjal indult a kocsim és elég nehezen is. Valószínű a hidrotőkék (vagy valamelyik), igencsak hangosan kattogott. Mire bemelegedett már normális hangja volt. Egyszer már volt ilyen tavaly, de akkor délután már rendesen indult. Nos ma háromszor indítottam be a nap folyamán és mindháromszor csúnya hangja volt.
Olaj milyen van benne, és mikori cserélésű?
Idén februárban lett cserélve, azóta 7000 km-t mentem, Castrol Edge Sport. Mennyiség megfelelő, valószínű a sok rövidtáv miatt sűrűbben kell cserélnem, mint 1 év.
sztem 7-8 ezrenként cserélheted nyugodtan  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #57 Dátum: 2011. November 23. - 20:13:32 »

Ma reggel jó nagy zajjal indult a kocsim és elég nehezen is. Valószínű a hidrotőkék (vagy valamelyik), igencsak hangosan kattogott. Mire bemelegedett már normális hangja volt. Egyszer már volt ilyen tavaly, de akkor délután már rendesen indult. Nos ma háromszor indítottam be a nap folyamán és mindháromszor csúnya hangja volt.
Olaj milyen van benne, és mikori cserélésű?
Idén februárban lett cserélve, azóta 7000 km-t mentem, Castrol Edge Sport. Mennyiség megfelelő, valószínű a sok rövidtáv miatt sűrűbben kell cserélnem, mint 1 év.
sztem 7-8 ezrenként cserélheted nyugodtan  Kacsint
Az lesz, holnap kap Liqui Moly top-szuper olajat Leoneléknél. Mosolyog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #58 Dátum: 2011. November 23. - 20:28:33 »

Ma reggel jó nagy zajjal indult a kocsim és elég nehezen is. Valószínű a hidrotőkék (vagy valamelyik), igencsak hangosan kattogott. Mire bemelegedett már normális hangja volt. Egyszer már volt ilyen tavaly, de akkor délután már rendesen indult. Nos ma háromszor indítottam be a nap folyamán és mindháromszor csúnya hangja volt.
Olaj milyen van benne, és mikori cserélésű?
Idén februárban lett cserélve, azóta 7000 km-t mentem, Castrol Edge Sport. Mennyiség megfelelő, valószínű a sok rövidtáv miatt sűrűbben kell cserélnem, mint 1 év.
sztem 7-8 ezrenként cserélheted nyugodtan  Kacsint
Az lesz, holnap kap Liqui Moly top-szuper olajat Leoneléknél. Mosolyog
Ja, és utána beugrasz hozzám egy csokival, mert pimasz voltál. Otthon leszek!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
david999
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #59 Dátum: 2013. Szeptember 11. - 18:50:20 »

Sziasztok!
Nálam a melegedéssel párhuzamosan egyre hangosabban jön a csattogás. 1,6 benzin F16D3 motorkód. Nagyrészt városban van használva, 8 év alatt összesen 48000 kilométert sikerült belegyűrni. Olajcsere két hete volt, 5W40 mobil1 olajjal. Valahogy lehetne segíteni ezen a problémán, vagy mindenképp hidrotőke csere kell ? Erősen tartok tőle hogy igencsak húzós összeg lenne Esetleg valami adalék vagy valami "olcsóbb" megoldás segíthet a dolgon ?
Kösz a segítséget !
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!