Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 00:34:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265644 alkalommal)
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #765 Dátum: 2012. Június 05. - 10:06:53 »

Jelentem, hogy újra tökéletes a légkondim. A Marso cégnél voltam, Forensis kedvezménnyel, teljes diagnosztika, nyomáspróba, feltöltés (kellett kb a 60%-a volt meg), kontakthiba javítása, ez került 8606 Ft-ba. Kedvesek voltak, ott lehettem a kocsinál, elmagyarázták a berendezés működését. Ajánlom őket mindenkinek.

Melyik műhelyükben voltál?
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #766 Dátum: 2012. Június 05. - 15:04:58 »

Jelentem, hogy újra tökéletes a légkondim. A Marso cégnél voltam, Forensis kedvezménnyel, teljes diagnosztika, nyomáspróba, feltöltés (kellett kb a 60%-a volt meg), kontakthiba javítása, ez került 8606 Ft-ba. Kedvesek voltak, ott lehettem a kocsinál, elmagyarázták a berendezés működését. Ajánlom őket mindenkinek.

Melyik műhelyükben voltál?
Marso, Újpest, Külső Váci út 39. Arany János utca felől lehet bemenni kocsival. Tel: 231-40-50, illetve: 06-40-20-40-80.
Azóta  kiválóan hűt, újra olyan, mint ahogy kell is működnie. Megcsinálták!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #767 Dátum: 2012. Június 05. - 18:44:12 »

És nem eresztett sehol a rendszer?
Ez a 60% elég durva...

Hol volt a kontakthiba? Mondjuk ha edig nem ment a kompreszor, most meg igen akkor érthető a hőmérséklet különbség. Vigyorog

Az ár az elég korrekt.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #768 Dátum: 2012. Június 05. - 18:59:17 »

És nem eresztett sehol a rendszer?
Ez a 60% elég durva...

Hol volt a kontakthiba? Mondjuk ha edig nem ment a kompreszor, most meg igen akkor érthető a hőmérséklet különbség. Vigyorog

Az ár az elég korrekt.
Nos,  veszteség mindig van, soha nincs 100%-os tömítettség. Az évek alatt azt mondták, hogy reális ez a veszteség. A kompresszor nem mindig ment, ilyenkor hülyült meg, de volt, hogy kapcsolt, akkor meg hűtött, dacára a kevesebb gáznak. A kontakthiba lent a kompresszor csatijánál volt, nem nagyon lehet hozzáférni, ezért emelőre tették, felemelték, a műanyag lemezt leszedték, majd a csatit kitisztították, megigazították az érintkezőket, és besprayzték, majd mindent vissza is szereltek, tettek. Tetszett a gép, amivel dolgoztak, mindent kijelzett, utasításokat adott, mért, töltött, miután megcsinálta a nyomáspróbát. Tetszett az emberek hozzáállása, és értése. Szóval max meg voltam elégedve velük. Pedig nehezebb dolguk volt, mert közben festés is volt a műhelyben. A talin megmutatom a rizikós helyet a csatinál, akit érdekelne.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #769 Dátum: 2012. Június 13. - 00:27:43 »

Mivel hamarost viszem hozzájuk az autót kerekezésre, a légkondit is ellenőriztetem velük. Köszi a tesztelést, Apu.  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #770 Dátum: 2012. Június 14. - 12:08:11 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/14/kedvenc_extrad_halott_de_van_remeny/
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
merik
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #771 Dátum: 2012. Június 14. - 15:55:31 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #772 Dátum: 2012. Június 14. - 16:15:13 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok.
Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
merik
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #773 Dátum: 2012. Június 14. - 16:22:36 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok.
Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.

Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség)  de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #774 Dátum: 2012. Június 14. - 19:01:27 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok.
Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.

Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség)  de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig
Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.
Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség.
Naplózva


LPG
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #775 Dátum: 2012. Június 15. - 18:53:12 »

Sima hagyományos lakásklímák csinálnak olyat, hogy ha gázhiányosak, akkor bederesedik az elpárologtató, sőt muteréknál láttam tökre bederesedettet is, egész eleje (ablakklíma) a felnyitásakor, merő adta dér-jég volt, így eltömítve az átáramló lamellák közét. Viszont ha kb 10 sec-re lekapcsoltam a hűtést, akkor simán hamar leolvadt a lamellák köze és megint átjárta a levegő, amíg ugye az elpár megint annyira le nem hűlt, hogy kicsapódott rajta a pára  ---> ujból deres-jeges lett.
Nem lehet, hogy ez van? Nálam is csinált ilyen fujom de nem jön akciót a klíma lacsiban, igaz ez manuális.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #776 Dátum: 2012. Június 16. - 05:51:58 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok.
Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.

Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség)  de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig
Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.
Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség.
Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #777 Dátum: 2012. Június 16. - 06:52:55 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok.
Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.

Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség)  de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig
Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.
Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség.
Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.
Szerintem meg egyszerűen kicsit butácska a Lacetti automata klímája. Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #778 Dátum: 2012. Június 16. - 08:40:07 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok.
Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.

Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség)  de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig
Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.
Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség.
Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.
Szerintem meg egyszerűen kicsit butácska a Lacetti automata klímája. Kacsint
Nekem nincsen gondom vele. Igaz nem okosabb, mint egy ötödikes, de a munkáját jól végzi Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #779 Dátum: 2012. Június 16. - 11:31:33 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok.
Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.

Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség)  de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig
Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.
Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség.
Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.
Szerintem meg egyszerűen kicsit butácska a Lacetti automata klímája. Kacsint
Nekem nincsen gondom vele. Igaz nem okosabb, mint egy ötödikes, de a munkáját jól végzi Mosolyog
Na ezért nem kell nekem automata. Azt szeretem, ha azt csinálja, amit mondok neki, mind levegőirányban, mint hőmérsékletben. Ha párásodik bekapcsolom, ha nem akarom, akkor nem. Ne bíráljon felül egy autó ilyen szinten....a biztonsági berendezésekben (ABS, stb) már elfogadom az okosságot, de kényelmiben nem!  Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!