Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 22:25:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265579 alkalommal)
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #735 Dátum: 2012. április 08. - 08:26:07 »

Voltam a gari lejárat előtti átvizsgáláson és panaszoltam, hogy gyengének érzem a klímát. Azt mondták, hogy ha 3 év alatt még 1x sem töltettem, akkor szinte biztos, hogy az a baj. Viszont álítólag a klíma töltése csak 1 évig garis! Igaz lehet ez?
Érdekes, nekem 5 éves lesz 2 hét múlva és sosem volt töltetve a klíma. Pollenszűrőt cserélek 1/2 évente és mindig jól fúj mindenhova.
Elmőlt 4 éve hogy a tulajdonomban van, augusztusban lesz 8 éves, de én nem tudok róla hogy valaha is lett volna töltve. Pollenszűrőt is évente cserélek, igaz volt rá példa hogy végeztem ilyen aeroszolos klíma tisztítást, de még mindig prímán működik. Azt még hozzá teszem hogy szinte mindig autómat módban van használva, csak néha ha a sietség miatt szűkséges, váltok át kézi beállításra, főleg télen.   
Naplózva

guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #736 Dátum: 2012. Május 09. - 18:51:32 »

Ma ahogy állítgatom a középkonzolon a levegő irányát a forgókapcsolóval egyszer csak megfeszült és már pattant is el valami belül. Abba reménykedtem ,hogy hátha csak a bovden akadt le a mechanikáról ,de sajnos nem. A bovdent mozgató ,tartó fogasléces kis  műanyag szerkezet törött el 3 darabra. Nem tudom ,hogy külön lehet e ilyet kapni....  He Majd holnap utána érdeklődöm.
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #737 Dátum: 2012. Május 09. - 19:25:21 »

Ma ahogy állítgatom a középkonzolon a levegő irányát a forgókapcsolóval egyszer csak megfeszült és már pattant is el valami belül. Abba reménykedtem ,hogy hátha csak a bovden akadt le a mechanikáról ,de sajnos nem. A bovdent mozgató ,tartó fogasléces kis  műanyag szerkezet törött el 3 darabra. Nem tudom ,hogy külön lehet e ilyet kapni....  He Majd holnap utána érdeklődöm.

Talán egy arra alkalmas bakelitdarabból vagy műanyaglemezből ki lehet reszelni Vigyorog
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #738 Dátum: 2012. Május 09. - 20:11:24 »

Ma ahogy állítgatom a középkonzolon a levegő irányát a forgókapcsolóval egyszer csak megfeszült és már pattant is el valami belül. Abba reménykedtem ,hogy hátha csak a bovden akadt le a mechanikáról ,de sajnos nem. A bovdent mozgató ,tartó fogasléces kis  műanyag szerkezet törött el 3 darabra. Nem tudom ,hogy külön lehet e ilyet kapni....  He Majd holnap utána érdeklődöm.

Talán egy arra alkalmas bakelitdarabból vagy műanyaglemezből ki lehet reszelni Vigyorog
Hát ezt igen nehéz lenne kifaragni.    Kacsinthttp://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=2525&catid=321&limitstart=4
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #739 Dátum: 2012. Május 09. - 20:28:28 »

Ma ahogy állítgatom a középkonzolon a levegő irányát a forgókapcsolóval egyszer csak megfeszült és már pattant is el valami belül. Abba reménykedtem ,hogy hátha csak a bovden akadt le a mechanikáról ,de sajnos nem. A bovdent mozgató ,tartó fogasléces kis  műanyag szerkezet törött el 3 darabra. Nem tudom ,hogy külön lehet e ilyet kapni....  He Majd holnap utána érdeklődöm.

Talán egy arra alkalmas bakelitdarabból vagy műanyaglemezből ki lehet reszelni Vigyorog
Hát ezt igen nehéz lenne kifaragni.    Kacsinthttp://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=2525&catid=321&limitstart=4


Ajaj, ezt nehéz lenne, azt hittem csak maga a fogasléc tört dirib-darabra :S
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #740 Dátum: 2012. Május 11. - 07:35:46 »

Nem az igazi a hűtése a klímámnak.
A kompresszor működik - bekapcsolás után határozottan érezni hogy a ménes másképpen dolgozik.
A töltöttsége ok - elvittem, hogy töltsék fel, de a szaki azt mondta, hogy rendben van, igaz épület-klímatizálással foglalkozik első sorban.
Hidegnek viszont nem lehet mondani a bejövő levegőt...
Cseréltem pollenszűrőt, aeroszolos fertőtlenítést csináltam- de ezeknek nem hiszem, hogy sok köze lenne a hűtés hőfokához.
Tavaly mondtátok, hogy mossam le a hűtőjét. Már most azon is túl vagyok, bár nem tudtam rendesen hozzáférni az automata mosóban...
Mi lehet a probléma?
 Zavart
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 11. - 07:37:51 írta Yanee » Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #741 Dátum: 2012. Május 11. - 19:16:41 »

Szintén ugyanezt érzem én is, igaz én októberben vettem használtan az autót, így én nem tudom régen hogyan hűtött. Viszonyítási alapom azért van, más autókban pikk-pakk lehűti az utasteret a klíma, nálam meg 2-esen megy vagy 15 percet és akkor érzem csak, hogy na hidegebb van már. Fekete az autóm, tehát lehet az is sokat számít, de a multkor 30fokban folyamatosan 2-esen ment belső keringetéssel és hát melegem volt az autóban...
Én még csak odáig jutottam, hogy klimapanel le, megnéztem a fogaslécet, jó helyen van, meg kimosattam nagynyomásúval a hőcserélőjét a hűtő előtt, nyomásmérés még ezek után jön, de ha ott is stimmel minden, akkor lehet vakaróznom.

Összehasonlítás képpen kérnék tőletek olyat, hogy HB kaszniban napon levő autóban bekapcsolod a klímát, akkor hanyason és kb mennyi idő alatt jelentkezik nálatok eredmény a belső hűtésben?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #742 Dátum: 2012. Május 11. - 21:28:09 »

én ma 2esen nyomattam a klímát lábra és utastérbe, de így is majd meg döglöttem, azaz leizzadtam kicsit Vigyorog jó a fekete gép 30 fokban. pedig hideget fúj a klíma
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #743 Dátum: 2012. Május 11. - 21:56:51 »

én ma 2esen nyomattam a klímát lábra és utastérbe, de így is majd meg döglöttem, azaz leizzadtam kicsit Vigyorog jó a fekete gép 30 fokban. pedig hideget fúj a klíma
A felhevült fekete kocsiba nem sokat ér a 2-es fokozat én már csak tudom.. Kacsint Mosolyog
Én úgy szoktam mikor beülök ablak le kicsit fújatom a hidegre állított levegőt majd be a klíma és lehúzott ablakkal 3-ba nyomatom pár percig míg a nagy fülledtség kimegy utánna ablak fel (persze ezeket már menet közbe) majd mikor beáll a nekem jó hömérséklet vissza 2-be, de van mikor időnként vissza kell tenni 3-ba mert így is kevés a 2-es.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 11. - 21:58:40 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #744 Dátum: 2012. Május 11. - 22:02:41 »

Akkor lehet nincs gond nálam, talán annyi, hogy kicsit talán alulméretezettre sikerült a Lacsi klímája:(
Sötétkék Seat Toledoba például 6-7 perc és rendbe teszi a hőmérsékletet, igaz az automata klíma meg valószínűleg nagyobb a teljesítménye vagy az elpárologtató része vagy mitooomén Mosolyog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #745 Dátum: 2012. Május 12. - 06:49:05 »

én ma 2esen nyomattam a klímát lábra és utastérbe, de így is majd meg döglöttem, azaz leizzadtam kicsit Vigyorog jó a fekete gép 30 fokban. pedig hideget fúj a klíma
A felhevült fekete kocsiba nem sokat ér a 2-es fokozat én már csak tudom.. Kacsint Mosolyog
Én úgy szoktam mikor beülök ablak le kicsit fújatom a hidegre állított levegőt majd be a klíma és lehúzott ablakkal 3-ba nyomatom pár percig míg a nagy fülledtség kimegy utánna ablak fel (persze ezeket már menet közbe) majd mikor beáll a nekem jó hömérséklet vissza 2-be, de van mikor időnként vissza kell tenni 3-ba mert így is kevés a 2-es.
Ez a jó megoldás.  Mosolyog
Amíg az autóban jóval melegebb van mint kint ablak le, hagy szellőzzön.
Naplózva
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #746 Dátum: 2012. Május 12. - 13:39:41 »

Nem az igazi a hűtése a klímámnak.
A kompresszor működik - bekapcsolás után határozottan érezni hogy a ménes másképpen dolgozik.
A töltöttsége ok - elvittem, hogy töltsék fel, de a szaki azt mondta, hogy rendben van, igaz épület-klímatizálással foglalkozik első sorban.
Hidegnek viszont nem lehet mondani a bejövő levegőt...
Cseréltem pollenszűrőt, aeroszolos fertőtlenítést csináltam- de ezeknek nem hiszem, hogy sok köze lenne a hűtés hőfokához.
Tavaly mondtátok, hogy mossam le a hűtőjét. Már most azon is túl vagyok, bár nem tudtam rendesen hozzáférni az automata mosóban...
Mi lehet a probléma?
 Zavart

A kocsi elején lévő hűtőhöz kéne barkácsolni egy ventilátort , tűzfalnál van  egy szelepkinézetű fehér kupakkal azon nem lehet állítani.   
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #747 Dátum: 2012. Május 12. - 19:24:43 »

Nem az igazi a hűtése a klímámnak.
A kompresszor működik - bekapcsolás után határozottan érezni hogy a ménes másképpen dolgozik.
A töltöttsége ok - elvittem, hogy töltsék fel, de a szaki azt mondta, hogy rendben van, igaz épület-klímatizálással foglalkozik első sorban.
Hidegnek viszont nem lehet mondani a bejövő levegőt...
Cseréltem pollenszűrőt, aeroszolos fertőtlenítést csináltam- de ezeknek nem hiszem, hogy sok köze lenne a hűtés hőfokához.
Tavaly mondtátok, hogy mossam le a hűtőjét. Már most azon is túl vagyok, bár nem tudtam rendesen hozzáférni az automata mosóban...
Mi lehet a probléma?
 Zavart

A kocsi elején lévő hűtőhöz kéne barkácsolni egy ventilátort , tűzfalnál van  egy szelepkinézetű fehér kupakkal azon nem lehet állítani.   

a barkácsolást inkább ne a fehér kupakos pedig az expanziós szelep
Naplózva

70/4334431
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #748 Dátum: 2012. Május 22. - 20:37:04 »

Motortérben ahogy nézem szigeteletlenek a klíma csövei... Pár agysejtem azt állítja, hogy ha szigetelem rendes klímatechnikai szigetelőcsővel az utastér felé menőt, akkor jobb lesz a hatásfoka a klímának (hiszen a cső felülete is felület, ahol leadódik minimális hő a környezetnek-motortérnek), ergó jobban hűt.
Igaz lehet? Van benne ráció-logika-működhetőség szerintetek?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #749 Dátum: 2012. Május 22. - 23:14:03 »

Motortérben ahogy nézem szigeteletlenek a klíma csövei... Pár agysejtem azt állítja, hogy ha szigetelem rendes klímatechnikai szigetelőcsővel az utastér felé menőt, akkor jobb lesz a hatásfoka a klímának (hiszen a cső felülete is felület, ahol leadódik minimális hő a környezetnek-motortérnek), ergó jobban hűt.
Igaz lehet? Van benne ráció-logika-működhetőség szerintetek?
Szerintem csak akkor hül le a közeg, amikor kitágul. Kitágulni pedig az utastér hőcserélőjében szokott.....bár...na ezen elmélkedhetnénk egy kicsit, érdekes téma! Hogy is van ez, hiszen a bemenő csővek is szoktak "izzadni" működés közben nem? Akkor elvileg ott már hül a közeg...ehjj
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!