Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 17:54:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265510 alkalommal)
MedveX
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #675 Dátum: 2011. Május 26. - 19:59:13 »

Köszönöm a segítséget, ez már jó támpont!
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #676 Dátum: 2011. Június 02. - 17:54:32 »

Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #677 Dátum: 2011. Június 02. - 18:56:54 »

Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Azt nem tudom ,hogy lehet e  állítani ,de ha kiveszed a kesztyűtartót megtalálod a kis szerkezetet ami működteti a  belső keringetést.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #678 Dátum: 2011. Június 02. - 19:00:08 »

Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Azt nem tudom ,hogy lehet e  állítani ,de ha kiveszed a kesztyűtartót megtalálod a kis szerkezetet ami működteti a  belső keringetést.
Odáig már eljutottam,meg ki is szedtem de még nem szedtem darabokra.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #679 Dátum: 2011. Június 18. - 20:16:44 »


Utóbbi időben egyre kevésbé használom, ugyanis utolért a klíma panel hibája.
Két napja be sem tudom kapcsolni.
Szomszéd!
Azért figyelj, mert nekem ugyan nem ég a visszajelző, de kapcsol a klíma, az ablakfűtés, a belső keringetés! Lehet, nálad is működik! Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #680 Dátum: 2011. Június 18. - 21:37:26 »

Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Azt nem tudom ,hogy lehet e  állítani ,de ha kiveszed a kesztyűtartót megtalálod a kis szerkezetet ami működteti a  belső keringetést.
Odáig már eljutottam,meg ki is szedtem de még nem szedtem darabokra.
Hogy vetted észre, hogy nem vált át belső keringetésre?
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #681 Dátum: 2011. Június 19. - 10:14:51 »

Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Azt nem tudom ,hogy lehet e  állítani ,de ha kiveszed a kesztyűtartót megtalálod a kis szerkezetet ami működteti a  belső keringetést.
Odáig már eljutottam,meg ki is szedtem de még nem szedtem darabokra.
Hogy vetted észre, hogy nem vált át belső keringetésre?
Hát mikor mész egy füstokádó busz után és átállítod belső keringetésre,akkor továbbra is kapod az arcodba a szmogot.Amúgy darabokra szedtem azt a kis vezérlőt,kipucoltam,mert tocsogott a zsírtól és azóta működik rendesen.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #682 Dátum: 2011. Június 20. - 20:27:16 »

Szerintetek létezik hogy nem tud eléggé hűteni a légkondi ha a kűlső hőmérséglet magas?
Szombat délfelé a pályán csak langyosat fújt hideg helyett, de este 6 felé már rendesen hűtott.
Lehet csak újra kell töltenem? Egy éve töltettem.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #683 Dátum: 2011. Június 20. - 20:55:09 »

Szerintetek létezik hogy nem tud eléggé hűteni a légkondi ha a kűlső hőmérséglet magas?
Szombat délfelé a pályán csak langyosat fújt hideg helyett, de este 6 felé már rendesen hűtott.
Lehet csak újra kell töltenem? Egy éve töltettem.
Évente nem árt megnézetni. Ha nincs elég gáz a rendszerben, akkor ilyen. Meg ha túl sok a gáz, de az meg nem fordulhat elő.

Klímahűtőt sem árt időnként kimosni.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #684 Dátum: 2011. Június 20. - 21:16:59 »

Szerintetek létezik hogy nem tud eléggé hűteni a légkondi ha a kűlső hőmérséglet magas?
Szombat délfelé a pályán csak langyosat fújt hideg helyett, de este 6 felé már rendesen hűtott.
Lehet csak újra kell töltenem? Egy éve töltettem.
Vedd le a hűtőrácsot és mosd át slaggal a klímahűtőt.Nekem is ez volt a baj,azóta már jó(a klímás is ezt csinálja egy tizesért).
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #685 Dátum: 2011. Június 21. - 12:48:13 »


Utóbbi időben egyre kevésbé használom, ugyanis utolért a klíma panel hibája.
Két napja be sem tudom kapcsolni.
Szomszéd!
Azért figyelj, mert nekem ugyan nem ég a visszajelző, de kapcsol a klíma, az ablakfűtés, a belső keringetés! Lehet, nálad is működik! Kacsint
Szétkaptam a panelt, a weboldalon lévő képek alapján kicseréltem a kondit, átforrasztottam pár forrpontot, de semmi változás.
Tüzetesebben átnéztem a panelt, és rájöttem, hogy a weboldalon is megjelölt kondinak semmi köze nincs a klímához. 

Majd csinálok egy részletes rajzot a panelról, de a lényeg, hogy a ventilátor kapcsoló, a kapcsoló, és a csatlakozónál kell kontakt hibát keresni.
A diódák mindegyike IN 4007 típusú, ha valakinek kellene.
Naplózva

Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #686 Dátum: 2011. Június 21. - 13:16:15 »

Úgy néz ki, hogy megvan a hiba forrása, ugyanis a csatlakozón két pint zárna össze a ventillátor fordulatszabályzója, és az AC kapcsolója, de nem teszi.  Párszor össze-vissza összeraktam, de valamikor csak 4-es fokozaton van átmenet.
Most kitalálok valamit.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 21. - 14:07:05 írta Yeti » Naplózva

Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #687 Dátum: 2011. Június 21. - 18:05:45 »

Úgy néz ki, hogy megvan a hiba forrása, ugyanis a csatlakozón két pint zárna össze a ventillátor fordulatszabályzója, és az AC kapcsolója, de nem teszi.  Párszor össze-vissza összeraktam, de valamikor csak 4-es fokozaton van átmenet.
Most kitalálok valamit.
Nah megvan a javítás, jobb mint újkorában.
A hiba a ventilátor fordulatszám szabályzónál volt, ugyanis eloxidálódott, bár ezt nem igazán lehetett annyira észrevenni.
Műszeres méréssel minden jó volt, de összerakva már nem.
Lezsírtalanítottam mindkét felületet, felpolíroztam, adtam neki finoman réz pasztát, összeraktam, és lőn világosság, müxik!  Vigyorog

A javítás és hibakeresés viszonylag egyszerű, lesz egy kis időm leírom, rajzolom a menetét, hogy másoknak már sokkal egyszerűbb legyen.  Vigyorog
Naplózva

guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #688 Dátum: 2011. Június 21. - 20:32:35 »

Úgy néz ki, hogy megvan a hiba forrása, ugyanis a csatlakozón két pint zárna össze a ventillátor fordulatszabályzója, és az AC kapcsolója, de nem teszi.  Párszor össze-vissza összeraktam, de valamikor csak 4-es fokozaton van átmenet.
Most kitalálok valamit.
Nah megvan a javítás, jobb mint újkorában.
A hiba a ventilátor fordulatszám szabályzónál volt, ugyanis eloxidálódott, bár ezt nem igazán lehetett annyira észrevenni.
Műszeres méréssel minden jó volt, de összerakva már nem.
Lezsírtalanítottam mindkét felületet, felpolíroztam, adtam neki finoman réz pasztát, összeraktam, és lőn világosság, müxik!  Vigyorog

A javítás és hibakeresés viszonylag egyszerű, lesz egy kis időm leírom, rajzolom a menetét, hogy másoknak már sokkal egyszerűbb legyen.  Vigyorog
Mi is ezt csináltuk először a panellel de ez nálam nem volt eredményes csak az átforrasztás után működött és szerencsére működik a mai napig. kopp-kopp  Mosolyog
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #689 Dátum: 2011. Június 22. - 06:53:12 »

Úgy néz ki, hogy megvan a hiba forrása, ugyanis a csatlakozón két pint zárna össze a ventillátor fordulatszabályzója, és az AC kapcsolója, de nem teszi.  Párszor össze-vissza összeraktam, de valamikor csak 4-es fokozaton van átmenet.
Most kitalálok valamit.
Nah megvan a javítás, jobb mint újkorában.
A hiba a ventilátor fordulatszám szabályzónál volt, ugyanis eloxidálódott, bár ezt nem igazán lehetett annyira észrevenni.
Műszeres méréssel minden jó volt, de összerakva már nem.
Lezsírtalanítottam mindkét felületet, felpolíroztam, adtam neki finoman réz pasztát, összeraktam, és lőn világosság, müxik!  Vigyorog

A javítás és hibakeresés viszonylag egyszerű, lesz egy kis időm leírom, rajzolom a menetét, hogy másoknak már sokkal egyszerűbb legyen.  Vigyorog
Mi is ezt csináltuk először a panellel de ez nálam nem volt eredményes csak az átforrasztás után működött és szerencsére működik a mai napig. kopp-kopp  Mosolyog
Én is átforrasztotta, minden forrpotot, biztos ami tuti.  Vigyorog
Naplózva

Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!