Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 10:35:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265416 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #600 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 14:05:45 »

Neke is lenne kérdésem. Klíma látszólag rendesen hűt. Viszont sokszor a bekapcsolása után ha elindulok az autóval, kattog...mintha ki-be kapcsolna a kupplung. Valaki mondta régebben, hogy 4000 fordulat felett automatikusan lekapcsol...hát nekem nem úgy tűnik, mert autópálya-tempónál végig horvátból felette jártam fordulatban és hűtött. Viszont a fenti esetben meg nem lenne oka ki-bekapcsolni, hiszen ilyenkor 2500-3000-ig megy fel max a fordulat. Ja...ha már pár perce megy a klíma, akkor már nem hallom, hogy kapcsolgatna.
Talán kevés lehet a gáz?
Okosság?
Szerintem lehet.
Nekem mikor sok volt a gáz, akkor csinálta 1-2 percig, hogy ki be kapcsolgatott. De csak ha tűző napon állt az autó.

Teljesen nyitott fojtószelepnél(padlógáz) kapcsol le a kompresszor, és magas fordulatszámnál. De, hogy ez mennyi azt nem tudom. Én még nem vettem észre, hogy kikapcsolt volna.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 06. - 16:36:29 írta Jani » Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #601 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 19:55:57 »

Neke is lenne kérdésem. Klíma látszólag rendesen hűt. Viszont sokszor a bekapcsolása után ha elindulok az autóval, kattog...mintha ki-be kapcsolna a kupplung. Valaki mondta régebben, hogy 4000 fordulat felett automatikusan lekapcsol...hát nekem nem úgy tűnik, mert autópálya-tempónál végig horvátból felette jártam fordulatban és hűtött. Viszont a fenti esetben meg nem lenne oka ki-bekapcsolni, hiszen ilyenkor 2500-3000-ig megy fel max a fordulat. Ja...ha már pár perce megy a klíma, akkor már nem hallom, hogy kapcsolgatna.
Talán kevés lehet a gáz?
Okosság?
Szerintem lehet.
Nekem mikor sok volt a gáz, akkor csinálta 1-2 percig, hogy ki be kapcsolgatott. De csak ha tűző napon állt az autó.

Teljesen nyitott fojtószelepnél(padlógáz) kapcsol le a kompresszor, és magas fordulatszámnál. De, hogy ez mennyi azt nem tudom. Én még nem vettem észre, hogy kikapcsolt volna.
Nem szoktam padlógázt nyomni, főleg hideg motorral. Még azt nem figyeltem meg, hogy csak akkor csinálja-e amikor napon állt a kocsi (bár általában akkor kell a klíma Vigyorog), de azt igen, hogy csak a klíma bekapcsolása után. Aztán ha megy egy ideje, akkor már nem kattog. Ja...és még valami...ha csak állok az autóval (mondjuk amíg becsukom a kaput vagy ilyesmi) akkor nem kattog, csak ha elindulok vele, mozog a kocsi. Párszor megcsiunálja ezt, aztán utána rendesen műxik. Különösebben nem zavar amíg hűt rendesen, csak azt hallottam, hogy mind a kevés, mind a sok gáz káros lehet a kompresszorra és ha ez egyértelműen erre utal, akkor inkább elmennék méretni, töltetni, mintsem nagyobb baj legyen belőle.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #602 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 14:00:07 »

Na, ma délelőtt visszavittem a szervízbe a vasat. Nagy mákom volt, ott volt a légkondis és szó nélkül nekiállt az autónak, semmi "én most szabin vagyok".

Először kipróbálta, meghallgatta, rögtön mondta, hogy nagyon nem jó, ármány van.
És valóüban, a 670g gáz helyett volt benne 14.
Elkezdte keresni a szivárgást, mert ugye még márciusban meg lett festve UV- vel és... Semmi. Kiszedték légszürőházat, kesztyűtartót, az összes csövet végignézték, semmi. A sima sűrített levegőt megtartja a rendszer. Az összes csövet végigfújták szivárgáskeresővel, semmi. Közben felfedeztük, hogy az ékszíj az igen elhasznált állapotban van, 46000 km- nél, négy évesen, hát cseréltük. (Ennek folyamányaként az idei olajcserénél én bizony nem ****ozok, vezérléscsere, ahogy a könyvben meg van írva).
De a szivárgás helyét nem lelték. Pedig ketten UV lámpázták a motorteret, utasteret, kész CSI volt.Rendszert feltöltötték, megfestették, lelkemre kötötték, hogy járassam és zöld szivárgásnyomokat keressek. Egy hónap múlva pedig menjek vissza, megnézik, hátha megtalálják.
5000 pénz volt + a szíj 3500.
Gáz nélkül elindult a klíma kompresszor???
Ez nagyon nem jó hír!
Gáz nélkül le kellene tiltania a kompresszor működését, hogy ne károsodhasson (erről már volt szó korábban).
Vagy a Te autódnál lett kiiktatva ez a tiltás, vagy az összes Lacsiból kihagyták??

Ha mész vissza hozzá próbálj rákérdezni erre a dologra!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #603 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 15:33:35 »

Na, ma délelőtt visszavittem a szervízbe a vasat. Nagy mákom volt, ott volt a légkondis és szó nélkül nekiállt az autónak, semmi "én most szabin vagyok".

Először kipróbálta, meghallgatta, rögtön mondta, hogy nagyon nem jó, ármány van.
És valóüban, a 670g gáz helyett volt benne 14.
Elkezdte keresni a szivárgást, mert ugye még márciusban meg lett festve UV- vel és... Semmi. Kiszedték légszürőházat, kesztyűtartót, az összes csövet végignézték, semmi. A sima sűrített levegőt megtartja a rendszer. Az összes csövet végigfújták szivárgáskeresővel, semmi. Közben felfedeztük, hogy az ékszíj az igen elhasznált állapotban van, 46000 km- nél, négy évesen, hát cseréltük. (Ennek folyamányaként az idei olajcserénél én bizony nem ****ozok, vezérléscsere, ahogy a könyvben meg van írva).
De a szivárgás helyét nem lelték. Pedig ketten UV lámpázták a motorteret, utasteret, kész CSI volt.Rendszert feltöltötték, megfestették, lelkemre kötötték, hogy járassam és zöld szivárgásnyomokat keressek. Egy hónap múlva pedig menjek vissza, megnézik, hátha megtalálják.
5000 pénz volt + a szíj 3500.
Gáz nélkül elindult a klíma kompresszor???
Ez nagyon nem jó hír!
Gáz nélkül le kellene tiltania a kompresszor működését, hogy ne károsodhasson (erről már volt szó korábban).
Vagy a Te autódnál lett kiiktatva ez a tiltás, vagy az összes Lacsiból kihagyták??

Ha mész vissza hozzá próbálj rákérdezni erre a dologra!


Bizonyos gáznyomás alatt nem indul el a klima ez a Lacettinél sincsen másként 14g gázzal kizárt ,hogy müködjön!
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #604 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 10:10:27 »

Na, ma délelőtt visszavittem a szervízbe a vasat. Nagy mákom volt, ott volt a légkondis és szó nélkül nekiállt az autónak, semmi "én most szabin vagyok".

Először kipróbálta, meghallgatta, rögtön mondta, hogy nagyon nem jó, ármány van.
És valóüban, a 670g gáz helyett volt benne 14.
Elkezdte keresni a szivárgást, mert ugye még márciusban meg lett festve UV- vel és... Semmi. Kiszedték légszürőházat, kesztyűtartót, az összes csövet végignézték, semmi. A sima sűrített levegőt megtartja a rendszer. Az összes csövet végigfújták szivárgáskeresővel, semmi. Közben felfedeztük, hogy az ékszíj az igen elhasznált állapotban van, 46000 km- nél, négy évesen, hát cseréltük. (Ennek folyamányaként az idei olajcserénél én bizony nem ****ozok, vezérléscsere, ahogy a könyvben meg van írva).
De a szivárgás helyét nem lelték. Pedig ketten UV lámpázták a motorteret, utasteret, kész CSI volt.Rendszert feltöltötték, megfestették, lelkemre kötötték, hogy járassam és zöld szivárgásnyomokat keressek. Egy hónap múlva pedig menjek vissza, megnézik, hátha megtalálják.
5000 pénz volt + a szíj 3500.
Gáz nélkül elindult a klíma kompresszor???
Ez nagyon nem jó hír!
Gáz nélkül le kellene tiltania a kompresszor működését, hogy ne károsodhasson (erről már volt szó korábban).
Vagy a Te autódnál lett kiiktatva ez a tiltás, vagy az összes Lacsiból kihagyták??

Ha mész vissza hozzá próbálj rákérdezni erre a dologra!
Basszus. Nem 14. 41. Éppen még határon volt a nyomás.
Nem, nincs kiiktatva a tiltás, mivel üresen nem indul a kompresszor.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #605 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 14:36:48 »

Az a 41g is kevéske, de még a 41dkg is.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #606 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 15:39:17 »

Tudom. A klímás is nézett, hogy ennyivel már nem is münködhetne. De hideg, az jött még valamennyi, csak nagyon haloványan.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #607 Dátum: 2010. Augusztus 14. - 08:50:27 »

Ja és egy másik probléma, hogy idén nyár óta hosszabb úton tocsog az anyósülés előtti gumiszőnyeg, mivel a benti kis tartály aljáról csöpög le a víz. Kondenzvíz elég intenzíven jön ki az aszfaltra, tehát eltömődés nem lehet, a kis tartály jég hideg, és olyan mintha lecsapódnak oda a pára és az csöpögne le, de pl egy Debrecen-Budapest út alatt vagy 1,5 deci víz lecsöpög és áll a gumiszőnyegen.
Befele nem mehet víz semmiképp, vagy a cső van eltörve vagy eldugulva valahol. Az a benti kis tartály micsoda? Hol van?

Hi!

Víz becsöpögés nálam is jelentkezik. :-(
A pollenszűrő fedele alól folyik, 4 csavar helyett csak 2 volt benne. Beletekertem még 2-t, de a víz megtalálja útját...
A motortérben a kiömlő gumicső nincs eldugulva, ezt levéve a tűzfalon lévő lukat megnyomattuk levegővel, és bugyogott a víz! :-O
Mit lehetne még tenni ellene?

Zsombi
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #608 Dátum: 2010. Augusztus 15. - 18:46:27 »

Jani,megoldódott a klíma gondod? He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #609 Dátum: 2010. Augusztus 15. - 20:01:55 »

Jani,megoldódott a klíma gondod? He
Úgy néz ki, hogy igen.
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #610 Dátum: 2010. Augusztus 16. - 18:55:00 »

Jani,megoldódott a klíma gondod? He
Úgy néz ki, hogy igen.
Akkor elárulhatnád,hogy hol voltál és mit csináltak,főleg mennyiért.Nekem csak nem gyógyult meg.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #611 Dátum: 2010. Augusztus 16. - 19:16:27 »

Jani,megoldódott a klíma gondod? He
Úgy néz ki, hogy igen.
Akkor elárulhatnád,hogy hol voltál és mit csináltak,főleg mennyiért.Nekem csak nem gyógyult meg.
Dunaharasztin voltam Rudi klímás ismerősénél.
Lefejtette a gázt és feltöltötte a megfelelő mennyiséggel. Utána slaggal még kimosta a hűtőt.
Naplózva


LPG
sevi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #612 Dátum: 2010. Augusztus 17. - 21:56:27 »

Helló!
Lehet hogy rossz helyen vagyok de akkor irányitsatok a megfelelő oldalra  köszi.A gondom a termosztát tud-e valaki csere idő periodust vagy csak magátol szétmegy ugyanis igy jártam hogy a forrasztásnál egyszerüen szétvált a ház. Az autó 1.6 és 5-éves és az ismerősök között még 2-autó járt igy.Maga a termosztát jó tehát müködik de a ház elhasadt.Véleményeket tippeket szivesen veszek már csak azért is mert szerencsére egy vidéki túráról hazaérve a kapu előtt adta meg magát/volt benne tisztesség/
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #613 Dátum: 2010. Augusztus 17. - 23:21:21 »

Helló!
Lehet hogy rossz helyen vagyok de akkor irányitsatok a megfelelő oldalra  köszi.A gondom a termosztát tud-e valaki csere idő periodust vagy csak magátol szétmegy ugyanis igy jártam hogy a forrasztásnál egyszerüen szétvált a ház. Az autó 1.6 és 5-éves és az ismerősök között még 2-autó járt igy.Maga a termosztát jó tehát müködik de a ház elhasadt.Véleményeket tippeket szivesen veszek már csak azért is mert szerencsére egy vidéki túráról hazaérve a kapu előtt adta meg magát/volt benne tisztesség/

Ezt a típushibát írtam én is korábban itt a fórumon, hogy több autón előjött. Akkor más még nem hallott róla, így nem is hittetek nekem :S

Ki kell cserélni, ennyi...
Naplózva

Pittike
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #614 Dátum: 2010. Augusztus 19. - 17:45:57 »

Helló!
Lehet hogy rossz helyen vagyok de akkor irányitsatok a megfelelő oldalra  köszi.A gondom a termosztát tud-e valaki csere idő periodust vagy csak magátol szétmegy ugyanis igy jártam hogy a forrasztásnál egyszerüen szétvált a ház. Az autó 1.6 és 5-éves és az ismerősök között még 2-autó járt igy.Maga a termosztát jó tehát müködik de a ház elhasadt.Véleményeket tippeket szivesen veszek már csak azért is mert szerencsére egy vidéki túráról hazaérve a kapu előtt adta meg magát/volt benne tisztesség/

Ezt a típushibát írtam én is korábban itt a fórumon, hogy több autón előjött. Akkor más még nem hallott róla, így nem is hittetek nekem :S

Ki kell cserélni, ennyi...
Én még most sem hiszem el, de azért beszerzek egyet tartalékba. Vigyorog Csomagtartóban elfér.
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!