Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 12:42:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265447 alkalommal)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #585 Dátum: 2010. Augusztus 03. - 11:29:56 »

Szia Tamás.
Mindenképpen vidd el egy szervízbe, ahol rádugják a kis gépet és az automatán elvégzi a dolgokat. Valószínűleg már nem sok gáz van a klímádban.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #586 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 11:57:25 »

Hajnalban jöttem haza.

A klímám rettenetesen hangos, morog. Ráadásul maximumon kézmelegnél alig hűvösebbet fúj. Tisztítás, tüöltés, pollenszűrő csere 4 hónapja volt.

Sajnos, ahol voltam vele, oda most nem vihetem, mert a klímás szabin van, csak töltést és tisztítást tudnak vállalni.

Tud valaki értelmes és nem drága szervízt?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #587 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 13:26:20 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Röviden: a klímám 2 személyre lett szabva. Azaz csupán az első két személy élvezi, hátsók meg szaunáznak, de szó szerint.
És elől is csak akkor megy jól, ha 18 fokra állítom, automata üzemmód és akkor meg túlzúgja a rádiót, és így ad elégséges hőfokot.
...
Ha lábra is állítod a klímát, akkor megy a hátul ülőkhöz is (csak ez van elvezetve hozzájuk).

A beltérben nem csöpöghet a víz a rendszerből, ennek utána kell járni.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #588 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 14:09:20 »

Hajnalban jöttem haza.

A klímám rettenetesen hangos, morog. Ráadásul maximumon kézmelegnél alig hűvösebbet fúj. Tisztítás, tüöltés, pollenszűrő csere 4 hónapja volt.

Sajnos, ahol voltam vele, oda most nem vihetem, mert a klímás szabin van, csak töltést és tisztítást tudnak vállalni.

Tud valaki értelmes és nem drága szervízt?
Az M5-nél lévőt nem ajánlom, nekem nem vált be. Hívd fel Rudit, majd ö ajánl neked klímást.
Naplózva


LPG
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #589 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 16:32:57 »

Szia Tamás.
Mindenképpen vidd el egy szervízbe, ahol rádugják a kis gépet és az automatán elvégzi a dolgokat. Valószínűleg már nem sok gáz van a klímádban.

Klímagáz mennyisége okés, azt bemérettem. Amúgy ha lábra állítom, akkor sem fújja az ülés alatt, pedig tudom, hogy ott van a kivezetés. És automatán jobban hűt, az meg belső levegőkeringetéssel indít és ha megfelelő a hőmérséklet (soha), akkor átkapcsol fejre.
Ha megvolt a szerviz, akkor megírom mi is volt a gond (ha rájönnek). CSak épp egy szervizt kell találni, mert eddigi már olajcserekor átvágott, így oda nem viszem, márkaszervizben meg múltkor is én jobban tudtam mit hogy kell csinálni, így...
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #590 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 17:13:10 »

Szia Tamás.
Mindenképpen vidd el egy szervízbe, ahol rádugják a kis gépet és az automatán elvégzi a dolgokat. Valószínűleg már nem sok gáz van a klímádban.

Klímagáz mennyisége okés, azt bemérettem. Amúgy ha lábra állítom, akkor sem fújja az ülés alatt, pedig tudom, hogy ott van a kivezetés. És automatán jobban hűt, az meg belső levegőkeringetéssel indít és ha megfelelő a hőmérséklet (soha), akkor átkapcsol fejre.
Ha megvolt a szerviz, akkor megírom mi is volt a gond (ha rájönnek). CSak épp egy szervizt kell találni, mert eddigi már olajcserekor átvágott, így oda nem viszem, márkaszervizben meg múltkor is én jobban tudtam mit hogy kell csinálni, így...
Automatán egyből fejre irányítja a levegőt belsőkeringtetéssel. Mikor eléri a megfelelő hőmérsékletet, akkor kikapcsolja a belső keringtetést. De szerintem nem állítja át lábra a befújást (este megnézem).
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #591 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 19:36:35 »

Szia Tamás.
Mindenképpen vidd el egy szervízbe, ahol rádugják a kis gépet és az automatán elvégzi a dolgokat. Valószínűleg már nem sok gáz van a klímádban.

Klímagáz mennyisége okés, azt bemérettem. Amúgy ha lábra állítom, akkor sem fújja az ülés alatt, pedig tudom, hogy ott van a kivezetés. És automatán jobban hűt, az meg belső levegőkeringetéssel indít és ha megfelelő a hőmérséklet (soha), akkor átkapcsol fejre.
Ha megvolt a szerviz, akkor megírom mi is volt a gond (ha rájönnek). CSak épp egy szervizt kell találni, mert eddigi már olajcserekor átvágott, így oda nem viszem, márkaszervizben meg múltkor is én jobban tudtam mit hogy kell csinálni, így...
Automatán egyből fejre irányítja a levegőt belsőkeringtetéssel. Mikor eléri a megfelelő hőmérsékletet, akkor kikapcsolja a belső keringtetést. De szerintem nem állítja át lábra a befújást (este megnézem).
Mindig fejre nyomja a hideget,a meleget meg legtöbbször lábra.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #592 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 19:45:51 »

Szia Tamás.
Mindenképpen vidd el egy szervízbe, ahol rádugják a kis gépet és az automatán elvégzi a dolgokat. Valószínűleg már nem sok gáz van a klímádban.

Klímagáz mennyisége okés, azt bemérettem. Amúgy ha lábra állítom, akkor sem fújja az ülés alatt, pedig tudom, hogy ott van a kivezetés. És automatán jobban hűt, az meg belső levegőkeringetéssel indít és ha megfelelő a hőmérséklet (soha), akkor átkapcsol fejre.
Ha megvolt a szerviz, akkor megírom mi is volt a gond (ha rájönnek). CSak épp egy szervizt kell találni, mert eddigi már olajcserekor átvágott, így oda nem viszem, márkaszervizben meg múltkor is én jobban tudtam mit hogy kell csinálni, így...
Automatán egyből fejre irányítja a levegőt belsőkeringtetéssel. Mikor eléri a megfelelő hőmérsékletet, akkor kikapcsolja a belső keringtetést. De szerintem nem állítja át lábra a befújást (este megnézem).
Mindig fejre nyomja a hideget,a meleget meg legtöbbször lábra.
Tulajdonképpen ez így logikus. A hideg úgy is lefelé száll a meleg pedig felfelé.
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #593 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 20:10:35 »

Szia Tamás.
Mindenképpen vidd el egy szervízbe, ahol rádugják a kis gépet és az automatán elvégzi a dolgokat. Valószínűleg már nem sok gáz van a klímádban.

Klímagáz mennyisége okés, azt bemérettem. Amúgy ha lábra állítom, akkor sem fújja az ülés alatt, pedig tudom, hogy ott van a kivezetés. És automatán jobban hűt, az meg belső levegőkeringetéssel indít és ha megfelelő a hőmérséklet (soha), akkor átkapcsol fejre.
Ha megvolt a szerviz, akkor megírom mi is volt a gond (ha rájönnek). CSak épp egy szervizt kell találni, mert eddigi már olajcserekor átvágott, így oda nem viszem, márkaszervizben meg múltkor is én jobban tudtam mit hogy kell csinálni, így...
Automatán egyből fejre irányítja a levegőt belsőkeringtetéssel. Mikor eléri a megfelelő hőmérsékletet, akkor kikapcsolja a belső keringtetést. De szerintem nem állítja át lábra a befújást (este megnézem).
Mindig fejre nyomja a hideget,a meleget meg legtöbbször lábra.
Tulajdonképpen ez így logikus. A hideg úgy is lefelé száll a meleg pedig felfelé.
Meg biztonsági szempontból is így logikus, hideg fej, meleg láb. Ha a fejednél van meleg, álmos leszel. Kacsint
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #594 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 22:33:08 »

Ez mind szép és jó, de ettől még melyik szervízbe vigyem? Ráadásul a zaj egyre rosszabb.
 

Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #595 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 23:09:33 »

Ez mind szép és jó, de ettől még melyik szervízbe vigyem? Ráadásul a zaj egyre rosszabb.
 


Szerintem ne használd, amíg nem látta szervizes.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #596 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 16:33:28 »

Na, ma délelőtt visszavittem a szervízbe a vasat. Nagy mákom volt, ott volt a légkondis és szó nélkül nekiállt az autónak, semmi "én most szabin vagyok".

Először kipróbálta, meghallgatta, rögtön mondta, hogy nagyon nem jó, ármány van.
És valóüban, a 670g gáz helyett volt benne 14.
Elkezdte keresni a szivárgást, mert ugye még márciusban meg lett festve UV- vel és... Semmi. Kiszedték légszürőházat, kesztyűtartót, az összes csövet végignézték, semmi. A sima sűrített levegőt megtartja a rendszer. Az összes csövet végigfújták szivárgáskeresővel, semmi. Közben felfedeztük, hogy az ékszíj az igen elhasznált állapotban van, 46000 km- nél, négy évesen, hát cseréltük. (Ennek folyamányaként az idei olajcserénél én bizony nem ****ozok, vezérléscsere, ahogy a könyvben meg van írva).
De a szivárgás helyét nem lelték. Pedig ketten UV lámpázták a motorteret, utasteret, kész CSI volt.Rendszert feltöltötték, megfestették, lelkemre kötötték, hogy járassam és zöld szivárgásnyomokat keressek. Egy hónap múlva pedig menjek vissza, megnézik, hátha megtalálják.
5000 pénz volt + a szíj 3500.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #597 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 18:00:04 »

Na, ma délelőtt visszavittem a szervízbe a vasat. Nagy mákom volt, ott volt a légkondis és szó nélkül nekiállt az autónak, semmi "én most szabin vagyok".

Először kipróbálta, meghallgatta, rögtön mondta, hogy nagyon nem jó, ármány van.
És valóüban, a 670g gáz helyett volt benne 14.
Elkezdte keresni a szivárgást, mert ugye még márciusban meg lett festve UV- vel és... Semmi. Kiszedték légszürőházat, kesztyűtartót, az összes csövet végignézték, semmi. A sima sűrített levegőt megtartja a rendszer. Az összes csövet végigfújták szivárgáskeresővel, semmi. Közben felfedeztük, hogy az ékszíj az igen elhasznált állapotban van, 46000 km- nél, négy évesen, hát cseréltük. (Ennek folyamányaként az idei olajcserénél én bizony nem ****ozok, vezérléscsere, ahogy a könyvben meg van írva).
De a szivárgás helyét nem lelték. Pedig ketten UV lámpázták a motorteret, utasteret, kész CSI volt.Rendszert feltöltötték, megfestették, lelkemre kötötték, hogy járassam és zöld szivárgásnyomokat keressek. Egy hónap múlva pedig menjek vissza, megnézik, hátha megtalálják.
5000 pénz volt + a szíj 3500.

Ha a szíj 3500,- volt akkor csak a hossz bordás szíjat cserélték, a vezérléshez a motortartó bakot és a burkolatokat és a főtengely szíjtárcsáját is le kellet volna venni, min 65-75000,- Ft-t fizettél volna csak a vezérlésért!
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #598 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 21:28:17 »

Na, ma délelőtt visszavittem a szervízbe a vasat. Nagy mákom volt, ott volt a légkondis és szó nélkül nekiállt az autónak, semmi "én most szabin vagyok".

Először kipróbálta, meghallgatta, rögtön mondta, hogy nagyon nem jó, ármány van.
És valóüban, a 670g gáz helyett volt benne 14.
Elkezdte keresni a szivárgást, mert ugye még márciusban meg lett festve UV- vel és... Semmi. Kiszedték légszürőházat, kesztyűtartót, az összes csövet végignézték, semmi. A sima sűrített levegőt megtartja a rendszer. Az összes csövet végigfújták szivárgáskeresővel, semmi. Közben felfedeztük, hogy az ékszíj az igen elhasznált állapotban van, 46000 km- nél, négy évesen, hát cseréltük. (Ennek folyamányaként az idei olajcserénél én bizony nem ****ozok, vezérléscsere, ahogy a könyvben meg van írva).
De a szivárgás helyét nem lelték. Pedig ketten UV lámpázták a motorteret, utasteret, kész CSI volt.Rendszert feltöltötték, megfestették, lelkemre kötötték, hogy járassam és zöld szivárgásnyomokat keressek. Egy hónap múlva pedig menjek vissza, megnézik, hátha megtalálják.
5000 pénz volt + a szíj 3500.

Ha a szíj 3500,- volt akkor csak a hossz bordás szíjat cserélték, a vezérléshez a motortartó bakot és a burkolatokat és a főtengely szíjtárcsáját is le kellet volna venni, min 65-75000,- Ft-t fizettél volna csak a vezérlésért!
Persze, ezt írtam én is. Csak a"külső" szíjjat cserélték, de az meg is érett már rá, egy helyen már rojtosodni kezdett.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #599 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 21:38:19 »

Neke is lenne kérdésem. Klíma látszólag rendesen hűt. Viszont sokszor a bekapcsolása után ha elindulok az autóval, kattog...mintha ki-be kapcsolna a kupplung. Valaki mondta régebben, hogy 4000 fordulat felett automatikusan lekapcsol...hát nekem nem úgy tűnik, mert autópálya-tempónál végig horvátból felette jártam fordulatban és hűtött. Viszont a fenti esetben meg nem lenne oka ki-bekapcsolni, hiszen ilyenkor 2500-3000-ig megy fel max a fordulat. Ja...ha már pár perce megy a klíma, akkor már nem hallom, hogy kapcsolgatna.
Talán kevés lehet a gáz?
Okosság?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!