Krisz
|
|
« Hozzászólás #555 Dátum: 2010. Július 21. - 10:27:25 » |
|
Valami van a klímámmal. Indulásnál beállítom 21 fokra, hűt rendesen, de kb. 30-40 perc után már rég vacogni szoktam, most meg kezd melegem lenni. Ha leveszem Lo-ra, akkor sem fúj olyan hideget, mint indulásnál. Van egy cső a motortérben, a légszűrőház és a fényszóró között. Az nálam deres, de van hogy tiszta jég. Ez normális? Nekem is hasonló a gondom.Valamelyest javult a helyzet amikor le gőz borotváltam a klíma hűtőt.De még nem tökéletes.Még azon gondolkodom,hogy magasnyomású levegővel kellene kifújni.Gondolom erre megfelelne a benzinkúton található gumifújó. Az a cső nekem is deres,sőt ami megy be a kasztniba az is,és ami jön ki az meg meleg. Most vettem egy fémtisztító spray-t is,azzal is lefújom a klíma hűtőt. Magába a borotválással nem tudod kinyomni a koszt a hűtőbordák közül és a pénzbedobós kutas borotvák elég gyengék is,a vizhozamukról nem is beszélve.Komoly vegyszerrel(ipari) be kell fujni magd 80-90°-os forróvizzel kilőni.Ja és nem csak a klima miatt ajánlatos mindez hanem a motorhűtő is eltömődik,telerakódik.Én 3 havonta nagytakaritok.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
frissr
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #556 Dátum: 2010. Július 21. - 12:15:17 » |
|
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy ilyenkor dög melegben kb. 1-2 órát (nem folyamatosan) használva 1-es, 2-es fokozatban a légkondit lehet-e olyan következmény, hogy leállítva a kocsit alul csepeg és kis tócsát képezve 5-10 perc után a jelenség megszűnik, tehát normális jelenség-e ez vagy szerelőért kiált az eset. Köszi előre is a választ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #557 Dátum: 2010. Július 21. - 12:23:17 » |
|
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy ilyenkor dög melegben kb. 1-2 órát (nem folyamatosan) használva 1-es, 2-es fokozatban a légkondit lehet-e olyan következmény, hogy leállítva a kocsit alul csepeg és kis tócsát képezve 5-10 perc után a jelenség megszűnik, tehát normális jelenség-e ez vagy szerelőért kiált az eset. Köszi előre is a választ.
Távozik a kondenzvíz. Normális, lakásban lévő légkondinál is van ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
frissr
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #558 Dátum: 2010. Július 21. - 12:32:28 » |
|
Köszönöm a gyors választ, megnyugodtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #559 Dátum: 2010. Július 21. - 12:41:15 » |
|
Magába a borotválással nem tudod kinyomni a koszt a hűtőbordák közül és a pénzbedobós kutas borotvák elég gyengék is,a vizhozamukról nem is beszélve.Komoly vegyszerrel(ipari) be kell fujni magd 80-90°-os forróvizzel kilőni.Ja és nem csak a klima miatt ajánlatos mindez hanem a motorhűtő is eltömődik,telerakódik.Én 3 havonta nagytakaritok.
Krisz te ilyet tudol csinálni a melóhelyeden?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #560 Dátum: 2010. Július 21. - 13:37:02 » |
|
Valami van a klímámmal. Indulásnál beállítom 21 fokra, hűt rendesen, de kb. 30-40 perc után már rég vacogni szoktam, most meg kezd melegem lenni. Ha leveszem Lo-ra, akkor sem fúj olyan hideget, mint indulásnál. Van egy cső a motortérben, a légszűrőház és a fényszóró között. Az nálam deres, de van hogy tiszta jég. Ez normális? Nekem is hasonló a gondom.Valamelyest javult a helyzet amikor le gőz borotváltam a klíma hűtőt.De még nem tökéletes.Még azon gondolkodom,hogy magasnyomású levegővel kellene kifújni.Gondolom erre megfelelne a benzinkúton található gumifújó. Az a cső nekem is deres,sőt ami megy be a kasztniba az is,és ami jön ki az meg meleg. Most vettem egy fémtisztító spray-t is,azzal is lefújom a klíma hűtőt. Magába a borotválással nem tudod kinyomni a koszt a hűtőbordák közül és a pénzbedobós kutas borotvák elég gyengék is,a vizhozamukról nem is beszélve.Komoly vegyszerrel(ipari) be kell fujni magd 80-90°-os forróvizzel kilőni.Ja és nem csak a klima miatt ajánlatos mindez hanem a motorhűtő is eltömődik,telerakódik.Én 3 havonta nagytakaritok. Ha minden autómosásnál kap a hűtő is, akkor jó kutas borotva is. Túl nagy nyomás bánthatja a hűtő lamelláit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #561 Dátum: 2010. Július 21. - 16:27:47 » |
|
Szereztem egy maghőmérőt és méregettem a befújt levegőt. Hogy az automata ne zavarjon be kikapcsoltam. Indulás után hamar beáll 2-2,5C°-ra és 15-20km-ig tarja is. Utána szép lassan elkezd emelkedni, mikor eléri a 10C°-t kikapcsolom a klímát kb. 3km-re és utána megint 2-2,5C°-os levegőt fúj, megint 15-20km-ig. Látott már valaki ilyet? A múlt héten megint voltam a klímásnál,nekem is ugyan ez a baj.Állított valamit rajta,mert a kijövő oldalon túl nagy volt a nyomás.Közben azzal riogatott,hogy lehet hogy kompresszor csere lesz belőle.Azóta jól müxik.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #562 Dátum: 2010. Július 21. - 17:49:58 » |
|
Valami van a klímámmal. Indulásnál beállítom 21 fokra, hűt rendesen, de kb. 30-40 perc után már rég vacogni szoktam, most meg kezd melegem lenni. Ha leveszem Lo-ra, akkor sem fúj olyan hideget, mint indulásnál. Van egy cső a motortérben, a légszűrőház és a fényszóró között. Az nálam deres, de van hogy tiszta jég. Ez normális? Nekem is hasonló a gondom.Valamelyest javult a helyzet amikor le gőz borotváltam a klíma hűtőt.De még nem tökéletes.Még azon gondolkodom,hogy magasnyomású levegővel kellene kifújni.Gondolom erre megfelelne a benzinkúton található gumifújó. Az a cső nekem is deres,sőt ami megy be a kasztniba az is,és ami jön ki az meg meleg. Most vettem egy fémtisztító spray-t is,azzal is lefújom a klíma hűtőt. Magába a borotválással nem tudod kinyomni a koszt a hűtőbordák közül és a pénzbedobós kutas borotvák elég gyengék is,a vizhozamukról nem is beszélve.Komoly vegyszerrel(ipari) be kell fujni magd 80-90°-os forróvizzel kilőni.Ja és nem csak a klima miatt ajánlatos mindez hanem a motorhűtő is eltömődik,telerakódik.Én 3 havonta nagytakaritok. Ha minden autómosásnál kap a hűtő is, akkor jó kutas borotva is. Túl nagy nyomás bánthatja a hűtő lamelláit. Nem hiszem hogy itt valaki is mosásnál átöblitette a hűtöt is.A bogármaradványok pedig sima vizzel nem jönnek ki.Tehát bogároldós áztatás majd a behatási idő után átnyomva borotvával tuti lessz az évek óta elhanyagolt hűtőrendszer.A tul nagy nyomás pedig nem csak bánthatja a hűtőt hanem galyra is vágja.De nekünk állitható fejes a bori(ritka) igy a vizhozamot nem de a kitörő nyomást(240bar) akár csapvizfolyásra is áttudom állitani rajta.Telimatricás taxisok ezért szeretnek hozzánk járni.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #563 Dátum: 2010. Július 21. - 19:57:45 » |
|
Szereztem egy maghőmérőt és méregettem a befújt levegőt. Hogy az automata ne zavarjon be kikapcsoltam. Indulás után hamar beáll 2-2,5C°-ra és 15-20km-ig tarja is. Utána szép lassan elkezd emelkedni, mikor eléri a 10C°-t kikapcsolom a klímát kb. 3km-re és utána megint 2-2,5C°-os levegőt fúj, megint 15-20km-ig. Látott már valaki ilyet? A múlt héten megint voltam a klímásnál,nekem is ugyan ez a baj.Állított valamit rajta,mert a kijövő oldalon túl nagy volt a nyomás.Közben azzal riogatott,hogy lehet hogy kompresszor csere lesz belőle.Azóta jól müxik. Na most jól megnyugtattál.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #564 Dátum: 2010. Július 22. - 14:59:13 » |
|
Szereztem egy maghőmérőt és méregettem a befújt levegőt. Hogy az automata ne zavarjon be kikapcsoltam. Indulás után hamar beáll 2-2,5C°-ra és 15-20km-ig tarja is. Utána szép lassan elkezd emelkedni, mikor eléri a 10C°-t kikapcsolom a klímát kb. 3km-re és utána megint 2-2,5C°-os levegőt fúj, megint 15-20km-ig. Látott már valaki ilyet? A múlt héten megint voltam a klímásnál,nekem is ugyan ez a baj.Állított valamit rajta,mert a kijövő oldalon túl nagy volt a nyomás.Közben azzal riogatott,hogy lehet hogy kompresszor csere lesz belőle.Azóta jól müxik. Na most jól megnyugtattál. Elvoltam klímásnál. Nem ott ahol a múltkor, hanem Ruditól kértem egy címet. Diagnosztika: Sok volt a gáz. A múltkor sikeresen túltöltötték, nem csoda, mert nem műszerrel csinálták csak szemre. Le lett felejtve és a megfelelő mennyiség lett csak visszatöltve, plusz kimosta a klímahűtőt. 5000Ft-ba került. Most jónak tűnik, de majd hétvégén kiderül. Akkor megyek hosszabb távot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 22. - 15:10:15 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #565 Dátum: 2010. Július 22. - 19:47:10 » |
|
Valami van a klímámmal. Indulásnál beállítom 21 fokra, hűt rendesen, de kb. 30-40 perc után már rég vacogni szoktam, most meg kezd melegem lenni. Ha leveszem Lo-ra, akkor sem fúj olyan hideget, mint indulásnál. Van egy cső a motortérben, a légszűrőház és a fényszóró között. Az nálam deres, de van hogy tiszta jég. Ez normális? Nekem is hasonló a gondom.Valamelyest javult a helyzet amikor le gőz borotváltam a klíma hűtőt.De még nem tökéletes.Még azon gondolkodom,hogy magasnyomású levegővel kellene kifújni.Gondolom erre megfelelne a benzinkúton található gumifújó. Az a cső nekem is deres,sőt ami megy be a kasztniba az is,és ami jön ki az meg meleg. Most vettem egy fémtisztító spray-t is,azzal is lefújom a klíma hűtőt. Magába a borotválással nem tudod kinyomni a koszt a hűtőbordák közül és a pénzbedobós kutas borotvák elég gyengék is,a vizhozamukról nem is beszélve.Komoly vegyszerrel(ipari) be kell fujni magd 80-90°-os forróvizzel kilőni.Ja és nem csak a klima miatt ajánlatos mindez hanem a motorhűtő is eltömődik,telerakódik.Én 3 havonta nagytakaritok. Ha minden autómosásnál kap a hűtő is, akkor jó kutas borotva is. Túl nagy nyomás bánthatja a hűtő lamelláit. Nem hiszem hogy itt valaki is mosásnál átöblitette a hűtöt is.A bogármaradványok pedig sima vizzel nem jönnek ki.Tehát bogároldós áztatás majd a behatási idő után átnyomva borotvával tuti lessz az évek óta elhanyagolt hűtőrendszer.A tul nagy nyomás pedig nem csak bánthatja a hűtőt hanem galyra is vágja.De nekünk állitható fejes a bori(ritka) igy a vizhozamot nem de a kitörő nyomást(240bar) akár csapvizfolyásra is áttudom állitani rajta.Telimatricás taxisok ezért szeretnek hozzánk járni. Vesztettél. Én át szoktam mosni. A többi részben egyet értek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #566 Dátum: 2010. Július 27. - 19:43:44 » |
|
Ma megvolt a klímatisztítás, akciósan a szervízben. Minden oké lett, kivéve hogy "rákényszerültem" egy pollenszűrőcserére is. Történt ugyanis, hogy tisztításkor kivették a szűrőt és hát nagyon meglepődtem Ahhot képest, hogy február 22-én a szervízkor cserélték (tényleg megvolt a csere, mert ott álltam mellette, mikor megcsinálta) nagyon piszkos volt. Tele volt levéllel, ami mondjuk annyira nem izgatott volna, hiszen azt azért könnyen el lehet távolítani, de olyan fekete volt az eredetileg fehér szűrő, hogy nem akartam hinni a szememnek. http://kepfeltoltes.hu/view/100727/pollenszuro_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Na mindegy, végül kedvezménnyel odaadták a gyári szűrőt 5e forintért, így nem bánkódtam nagyon. Megnyugodtam újabb 2 évig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #567 Dátum: 2010. Július 28. - 07:33:40 » |
|
Ma megvolt a klímatisztítás, akciósan a szervízben. Minden oké lett, kivéve hogy "rákényszerültem" egy pollenszűrőcserére is. Történt ugyanis, hogy tisztításkor kivették a szűrőt és hát nagyon meglepődtem Ahhot képest, hogy február 22-én a szervízkor cserélték (tényleg megvolt a csere, mert ott álltam mellette, mikor megcsinálta) nagyon piszkos volt. Tele volt levéllel, ami mondjuk annyira nem izgatott volna, hiszen azt azért könnyen el lehet távolítani, de olyan fekete volt az eredetileg fehér szűrő, hogy nem akartam hinni a szememnek. http://kepfeltoltes.hu/view/100727/pollenszuro_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Na mindegy, végül kedvezménnyel odaadták a gyári szűrőt 5e forintért, így nem bánkódtam nagyon. Megnyugodtam újabb 2 évig. Februártól durván fél év telt el - akkor csak újabb fél évre nyugodhatsz meg!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #568 Dátum: 2010. Július 28. - 12:28:14 » |
|
Ma megvolt a klímatisztítás, akciósan a szervízben. Minden oké lett, kivéve hogy "rákényszerültem" egy pollenszűrőcserére is. Történt ugyanis, hogy tisztításkor kivették a szűrőt és hát nagyon meglepődtem Ahhot képest, hogy február 22-én a szervízkor cserélték (tényleg megvolt a csere, mert ott álltam mellette, mikor megcsinálta) nagyon piszkos volt. Tele volt levéllel, ami mondjuk annyira nem izgatott volna, hiszen azt azért könnyen el lehet távolítani, de olyan fekete volt az eredetileg fehér szűrő, hogy nem akartam hinni a szememnek. http://kepfeltoltes.hu/view/100727/pollenszuro_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Na mindegy, végül kedvezménnyel odaadták a gyári szűrőt 5e forintért, így nem bánkódtam nagyon. Megnyugodtam újabb 2 évig. Februártól durván fél év telt el - akkor csak újabb fél évre nyugodhatsz meg! A szűrőcserével igen, de a klímatisztítással gondoltam. Egyébként nem járok földutakon, szóval ezek szerint ennyi por van a normál utakon is. Lehet légszűrőt is cseréltetek, azt legalább nem kell venni a szervízben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #569 Dátum: 2010. Július 28. - 12:28:58 » |
|
A klímatisztítás miből állt?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|