Lacetti klub fórum
2024. November 08. - 15:28:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 267900 alkalommal)
Cromagnon
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



« Hozzászólás #60 Dátum: 2007. December 07. - 11:09:53 »

Valamikor még szeptemberben tönkre ment a klímám legalábbis én azt hittem.Az enyémben digit klíma van az volt a hibája hogy a fűtőmotor semmilyen fordulatszám tartományban nem működött csak max fordulaton tehát se fűtés se hűtés csak maximumon.Elvittem egy klíma szervízbe elmondtam a problémát erre a szerelő rávágta hogy biztos a fordulatszám szabályzó relé mert a Merciknél és a BMW-nél is az szokott tönkre menni.Max fordulaton másik relé vezérli.Szétkapta az autót mindenféle méricskélés nélkül kivette a relét és mondta ezt vegyem meg!Ez után mikor már kint volta relé rádugta a laptopot az autóra ment a paraszt vakítás lépkedett mindenféle menüben és közölte hogy nem ír semmi hibát a computer KISZERELT relével.Én mint egy dinka hittem benne mert nem értek a klímához gondoltam ők azért vannak!Elmentem bontóba hogy veszek  ilyen relét persze a digit klímáshoz nem volt bontott mert a többség az olcsóbb egyszerübb klímával veszi az autót.Ahoz meg egyszerűbb relét csinálnak tehát kedvezményesen 20.000.- tudtam venni eggyet és azt rögtön én beszereltem mert néztem amikor csinálja és nem egy bonyolult művelet.Gondoltam nem megyek vissza a város túlsó végére megoldom én.Na a lényrgbeszereltem az új relét és ugyan azt csinálja a kocsi mint előtte tehát NEM működik 20.000.-ért.Ezek után kezdtem csak gondolkodni mert jóhiszeműen vittem a szervízbe ott majd értenek hozzá.Miért nem kezdett mérni áramot a szerelő hogy eggyáltalán a reléig elmegy-e a nafta?Gondoltam nem megyek vissz mert megint hülyének néznek és megvetetik velem a digit klíma panelt 100.000 ezrekért.Ezért nekiálltam én és megállapítottam hogy egy egyszerű kontakt hiba volt a panelnál és ezért nem továbbította az áramot a reléhez.Ezt megjavítva működik azóta is tehát buktam 20.000.-.Nem vagyok egy nagy vitatkozós de ezek után soha nem fogok oda menni,milyen egy kontár munka hogy biztos ez a hiba mert a Mercinél ez szokott lenni mindenféle ellnőrzés nélkül csak úgy nekiállnak szerelni.Tehát ez jellemző a magyar szervíz viszonyokra szerintem nem értenek sok mindenhez de nem valják be mert az ciki lenne.Mondhatták volna hogy bocs de nem vállaljuk mert nincs tipus ismeretünk  akkor is meg lett volna a véleményem de nem bukok legalább ennyi pénzt!
Bocs a Háború és békéért de le kellett írnom
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #61 Dátum: 2007. December 07. - 12:19:34 »

Üdv!

Szoktatok olyat észlelni, hogy amikor a váltón van a kezetek néha hideg légáramlat csapja meg?
Nem folyamatosan, csak néha.

Nekem folyamatosan ontja a hideget, majd' lefagy a kezem. A sebváltó szoknyája alatt csak az út van!

Figyelj! Itt valami nálad tutira nem stimmel. A szoknya alatt nem lehet az út. Ez egy zárt alagút! Fogalmam sincs hol jön nálad a hideg. Talán látogass el a szervízbe.

Ez így egyre inkább nyugtalanít! Márpedig a szoknyán keresztül jön a hideg!
Nem szabadna?

De nem ám! Nekem tökéletes a kocsi szigetelése a legnagyobb sebességnél sem jön sehonnan még enyhe fuvalat sem.
Naplózva

georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #62 Dátum: 2007. December 07. - 14:59:26 »

Hát pedig be tud jönni a hideg levegő a váltóháznál, ugyanis a váltórudazat kimegy a motortérbe és biztos hogy nincs tökéletesen leszigetelve. Én a műszerfal középső részénél is érzek hideg levegőt.
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #63 Dátum: 2007. December 07. - 15:18:55 »

Hát pedig be tud jönni a hideg levegő a váltóháznál, ugyanis a váltórudazat kimegy a motortérbe és biztos hogy nincs tökéletesen leszigetelve. Én a műszerfal középső részénél is érzek hideg levegőt.

Ha bejön a hideg akkor ott valami szigetelés hiányzik. Szoktak oda tenni egy gumi korongot vagy valami ilyesmit. Valami biztos hiányzik!
Naplózva

kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #64 Dátum: 2007. December 08. - 08:09:47 »

Hát pedig be tud jönni a hideg levegő a váltóháznál, ugyanis a váltórudazat kimegy a motortérbe és biztos hogy nincs tökéletesen leszigetelve. Én a műszerfal középső részénél is érzek hideg levegőt.

Ha bejön a hideg akkor ott valami szigetelés hiányzik. Szoktak oda tenni egy gumi korongot vagy valami ilyesmit. Valami biztos hiányzik!
Szerintem is nézesd meg valami szak-szakival...!
Lehet, hogy be tud(na) jönni a hideg a váltóháznál, de nekem félúton meggondolja magát és kinn marad Vigyorog Vigyorog Vigyorog! És ez így van jól, csak a direkt szellőzési célzattal kialakított likakon jöjjön be az ájer, és akkor, amikor én akarom (lehet, hogy valami rossz az ótón... Vigyorog Vigyorog ?)
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #65 Dátum: 2007. December 08. - 08:39:38 »

Hát pedig be tud jönni a hideg levegő a váltóháznál, ugyanis a váltórudazat kimegy a motortérbe és biztos hogy nincs tökéletesen leszigetelve. Én a műszerfal középső részénél is érzek hideg levegőt.

Ha bejön a hideg akkor ott valami szigetelés hiányzik. Szoktak oda tenni egy gumi korongot vagy valami ilyesmit. Valami biztos hiányzik!
Szerintem is nézesd meg valami szak-szakival...!
Lehet, hogy be tud(na) jönni a hideg a váltóháznál, de nekem félúton meggondolja magát és kinn marad Vigyorog Vigyorog Vigyorog! És ez így van jól, csak a direkt szellőzési célzattal kialakított likakon jöjjön be az ájer, és akkor, amikor én akarom (lehet, hogy valami rossz az ótón... Vigyorog Vigyorog ?)

Köszi mindenkinek, valamikor beugrom vele! De hogy állapítják meg, hogy megvan-e minden? Szétkapják? Vagy vigyem egy kört a szervízest?
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #66 Dátum: 2007. December 08. - 10:01:06 »

 Peti! Majd mi is megnézzük a talin, hogy mi a gond. Ráadásul a váci szerviznél lesz a tali, tehát rögtön szakember is megnézi Neked, addig nem is fontos elvinned, hacsak nincs sok szabadidőd. Ne aggódj, tavaszra fix, hogy jó lesz, nembeszélve a nyárról, és spórolhatsz a kondi járatásával is. /bocsika kicsúszott!/ Várlak! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #67 Dátum: 2007. December 08. - 12:46:30 »

Peti! Majd mi is megnézzük a talin, hogy mi a gond. Ráadásul a váci szerviznél lesz a tali, tehát rögtön szakember is megnézi Neked, addig nem is fontos elvinned, hacsak nincs sok szabadidőd. Ne aggódj, tavaszra fix, hogy jó lesz, nembeszélve a nyárról, és spórolhatsz a kondi járatásával is. /bocsika kicsúszott!/ Várlak! Üdv: LadiGidy

Na!
Most megint egy olyan probléma miatt zaklattam a csapatot, ami az én "jó" megfigyelő képességemnek köszönhető(nem az első eset, lásd világítás lekapcs gyújtáslevételnél)!
Ugyanis az a helyzet, hogy 3 hete csak melóba mentem a géppel(5-6 Km), ez idő alatt nem bírt átmelegedni a rendszer, ezért lehetett mindig intenzíven érezni a hideg beáramlását!
Ma mentem egy százast, 10 Km után már nem lehetett érezni. 2 percenként nyúltam a "szoknya" alá(azt én nagyon szeretem, csak az asszony el ne olvassa), és megnyugtatóan könyveltem magamban, hogy olyan hőmérsékletű, mint az igazi alatt!
Megint bocs!

Ui.: Mindenesetre lesz miért bemennem, de az másik topic, már írtam róla,hamarosan pár komprommitáló képet is közzéteszek róla!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #68 Dátum: 2007. December 08. - 17:40:54 »

Sebaj Peti, csak foglalkoztasd a csapatot! Tesztelheted legalább a segítőkészségünket. remélem érzed, hogy egy igazi csapatban vagy! Azért nehogy visszavedd Magad, hátha lesz még igazi gondod, és akkor, hogy segítsünk Neked?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #69 Dátum: 2007. December 10. - 19:32:15 »

Sebaj Peti, csak foglalkoztasd a csapatot! Tesztelheted legalább a segítőkészségünket. remélem érzed, hogy egy igazi csapatban vagy! Azért nehogy visszavedd Magad, hátha lesz még igazi gondod, és akkor, hogy segítsünk Neked?

Igen! Meg a tűrőképességüket, és az idegrendszerüket! Köszi Gidy, benned bíztam!
Érzem az igazi csapatszellemet, köszi mindenkinek!
Csak nehogy úgy járjak, mint a juhász a farkassal! Mosolyog
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #70 Dátum: 2007. December 10. - 20:36:33 »

Akinek nem hatékony eléggé, kísérletképpen próbálja meg résre lehúzni az ablakot és úgy nyomatni, mert a ventilátor nem képes nagy túlnyomást csinálni a kabinban, lehet nem tudja betolni a levegőt!!  Vigyorog 

Az SW-nél hátul ki van alakítva két nyílás, ahol a "fölösleges" levegő el tud távozni. A csomagtér oldalablakai alatt lévő rácsok egy olyan rostélyhoz vezetnek, mint amit a szellőző ventillátorokon lehet látni (épületgépészet témakör). Magyarán kifelé engedi a levegőt, ha nagyobb a benti nyomás mint a külső, de visszafelé nem.
A másik két kivitel esetében nem vagyok tájékozott, de valószínűleg ott is meg van oldva. Ez sztem nem lehet a gond okozója.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #71 Dátum: 2007. December 10. - 21:39:54 »

Ez nem lehet gond.
Nekem a ventilátor 2-esen megy, mikor bemelegszik leroh.d a gatyám, orromba beszárad a f...! Vigyorog /bocs, kipontoztam, de ez igy van tényleg/
Raktam be belső hőmérőt, ez mutatott már 35 C-t is, pedig kint -4 volt.
1-esen meg langyit fúj csak.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #72 Dátum: 2007. December 11. - 12:02:11 »

Akinek nem hatékony eléggé, kísérletképpen próbálja meg résre lehúzni az ablakot és úgy nyomatni, mert a ventilátor nem képes nagy túlnyomást csinálni a kabinban, lehet nem tudja betolni a levegőt!!  Vigyorog 

Az SW-nél hátul ki van alakítva két nyílás, ahol a "fölösleges" levegő el tud távozni. A csomagtér oldalablakai alatt lévő rácsok egy olyan rostélyhoz vezetnek, mint amit a szellőző ventillátorokon lehet látni (épületgépészet témakör). Magyarán kifelé engedi a levegőt, ha nagyobb a benti nyomás mint a külső, de visszafelé nem.
A másik két kivitel esetében nem vagyok tájékozott, de valószínűleg ott is meg van oldva. Ez sztem nem lehet a gond okozója.

A sedanban is van ilyen nyílás!
Naplózva

ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #73 Dátum: 2007. December 11. - 14:00:31 »

Akinek nem hatékony eléggé, kísérletképpen próbálja meg résre lehúzni az ablakot és úgy nyomatni, mert a ventilátor nem képes nagy túlnyomást csinálni a kabinban, lehet nem tudja betolni a levegőt!!  Vigyorog 

Az SW-nél hátul ki van alakítva két nyílás, ahol a "fölösleges" levegő el tud távozni. A csomagtér oldalablakai alatt lévő rácsok egy olyan rostélyhoz vezetnek, mint amit a szellőző ventillátorokon lehet látni (épületgépészet témakör). Magyarán kifelé engedi a levegőt, ha nagyobb a benti nyomás mint a külső, de visszafelé nem.
A másik két kivitel esetében nem vagyok tájékozott, de valószínűleg ott is meg van oldva. Ez sztem nem lehet a gond okozója.

A sedanban is van ilyen nyílás!
Szombaton a talin ellenőrizzük minden tipusban. Legyen sedan, HB, SW!
UGYE??
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #74 Dátum: 2007. December 11. - 18:45:41 »

Akinek nem hatékony eléggé, kísérletképpen próbálja meg résre lehúzni az ablakot és úgy nyomatni, mert a ventilátor nem képes nagy túlnyomást csinálni a kabinban, lehet nem tudja betolni a levegőt!!  Vigyorog 

Az SW-nél hátul ki van alakítva két nyílás, ahol a "fölösleges" levegő el tud távozni. A csomagtér oldalablakai alatt lévő rácsok egy olyan rostélyhoz vezetnek, mint amit a szellőző ventillátorokon lehet látni (épületgépészet témakör). Magyarán kifelé engedi a levegőt, ha nagyobb a benti nyomás mint a külső, de visszafelé nem.
A másik két kivitel esetében nem vagyok tájékozott, de valószínűleg ott is meg van oldva. Ez sztem nem lehet a gond okozója.

A sedanban is van ilyen nyílás!
Szombaton a talin ellenőrizzük minden tipusban. Legyen sedan, HB, SW!
UGYE??

AHA, JA!
« Utoljára szerkesztve: 2007. December 11. - 18:48:36 írta peti74 » Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!