Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 17:42:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265210 alkalommal)
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #390 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 22:52:04 »

Az enyém is automata. De, ha automata módban használod, akkor ő dönti el, hogy hová, és mennyit lökjön, nem Te. Ha pedig csak simán használod, akkor tudod állítani a dolgokat. Próbáld így, és kiderül, hogy működik-e, vagy sem. Nekem se volt gondom vele. Neked se legyen!
Amúgy meg üdv a csapatban!

Nem automata módban sem lehet beállítani hogy hova fújja a levegőt.
Naplózva
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #391 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 23:02:24 »

Sziasztok!

Szétszedtem a légáram állító motort, komoly kis elektronika van benne IC-vel, amihez hülye vagyok. 
Azt sikerült megállapítani, hogy a motor maga működik, az automata szabályzó adja rendesen neki a jelet, csak a motor mellé épített elektronika nem tudja a dolgát.

Ecseri bontóban megkérdeztem, sose láttak ilyen cuccot. Lekérdezték az alkatrész bázist, azt mondták Hollandiából be tudnak hozni ilyet 32e HUF-ért. 

Inkább keresek valaki elektromos gurut, megpróbálom megjavíttatni.

Amúgy az autó ezt leszámítva nagyon pöpec, bár az előző tulaj a kormány bőrözését valami lopásvédelmi eszközzel jól szétk_rta, de a bontóból sikerült szerezni egy szép állapotút. Eddig nagyon tecc az autó, remélem így marad.  Vigyorog

Az automata klímás tulajok meg izgulhatnak, hogy mikor adja meg magát az IC a szabályozómotorban. 
Jól beszámolok majd a javításról, hátha hasznos lesz még valakinek!  Mosolyog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #392 Dátum: 2009. Szeptember 11. - 12:59:09 »

Sziasztok!

Szétszedtem a légáram állító motort, komoly kis elektronika van benne IC-vel, amihez hülye vagyok. 
Azt sikerült megállapítani, hogy a motor maga működik, az automata szabályzó adja rendesen neki a jelet, csak a motor mellé épített elektronika nem tudja a dolgát.

Ecseri bontóban megkérdeztem, sose láttak ilyen cuccot. Lekérdezték az alkatrész bázist, azt mondták Hollandiából be tudnak hozni ilyet 32e HUF-ért. 

Inkább keresek valaki elektromos gurut, megpróbálom megjavíttatni.

Amúgy az autó ezt leszámítva nagyon pöpec, bár az előző tulaj a kormány bőrözését valami lopásvédelmi eszközzel jól szétk_rta, de a bontóból sikerült szerezni egy szép állapotút. Eddig nagyon tecc az autó, remélem így marad.  Vigyorog

Az automata klímás tulajok meg izgulhatnak, hogy mikor adja meg magát az IC a szabályozómotorban. 
Jól beszámolok majd a javításról, hátha hasznos lesz még valakinek!  Mosolyog
Akkor azért odáig csak sikerült így eljutni, hogy ne a klíma vezérlőt akarják kicseréltetni veled!
Várjuk a további infókat.
Sok sikert.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #393 Dátum: 2009. Szeptember 11. - 18:33:01 »

Sziasztok!

Szétszedtem a légáram állító motort, komoly kis elektronika van benne IC-vel, amihez hülye vagyok. 
Azt sikerült megállapítani, hogy a motor maga működik, az automata szabályzó adja rendesen neki a jelet, csak a motor mellé épített elektronika nem tudja a dolgát.

Ecseri bontóban megkérdeztem, sose láttak ilyen cuccot. Lekérdezték az alkatrész bázist, azt mondták Hollandiából be tudnak hozni ilyet 32e HUF-ért. 

Inkább keresek valaki elektromos gurut, megpróbálom megjavíttatni.

Amúgy az autó ezt leszámítva nagyon pöpec, bár az előző tulaj a kormány bőrözését valami lopásvédelmi eszközzel jól szétk_rta, de a bontóból sikerült szerezni egy szép állapotút. Eddig nagyon tecc az autó, remélem így marad.  Vigyorog

Az automata klímás tulajok meg izgulhatnak, hogy mikor adja meg magát az IC a szabályozómotorban. 
Jól beszámolok majd a javításról, hátha hasznos lesz még valakinek!  Mosolyog

Küldtem neked PÜ.-t!
Naplózva


LPG
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #394 Dátum: 2009. Szeptember 12. - 20:26:02 »

Sziasztok!

A szervizkönyv hibakereső leírását követve az jött ki, hogy az automata klímavezérlő a hibás, és cseréljem ki. 

Zsombi
Naplózva
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #395 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 17:36:36 »

Sziasztok!

A szervízkönyv hibakereső leírása hülyeségeket beszélt. 

Jobban nekiestem a motornak, kiderült hogy az a fogaskerék, amelyiken az érzékelők vannak, valami miatt 180 fokot elfordult, emiatt a motor nem megfelelően működött. Fordítottam egyet a fogaskeréken, most már tökéletesen működik.  Vigyorog
Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom...

Zsombi, aki örül új és hibátlan autójának!  Vigyorog
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #396 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 18:16:04 »

Sziasztok!

A szervízkönyv hibakereső leírása hülyeségeket beszélt. 

Jobban nekiestem a motornak, kiderült hogy az a fogaskerék, amelyiken az érzékelők vannak, valami miatt 180 fokot elfordult, emiatt a motor nem megfelelően működött. Fordítottam egyet a fogaskeréken, most már tökéletesen működik.  Vigyorog
Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom...

Zsombi, aki örül új és hibátlan autójának!  Vigyorog
Gratula! Most egy vagyont spóroltál magadnak.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #397 Dátum: 2009. Szeptember 15. - 07:20:55 »


Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom...

Szerintem esetleg tudom a megoldást:  He
Amikor átváltunk külső levegőről belső keringtetésre, kell a szabályzó motornak egy kis idő az átálláshoz.Ha közben visszakapcsoljuk, hogy mégse, akkor nekem muútkor kicsit meghülyült. Nem tudta, folytassa-e, vagy induljon vissza.
Talán ilyesmitől pukkanhatott le ez a cucc is...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #398 Dátum: 2009. Szeptember 15. - 17:48:51 »

Sziasztok!

A szervízkönyv hibakereső leírása hülyeségeket beszélt. 

Jobban nekiestem a motornak, kiderült hogy az a fogaskerék, amelyiken az érzékelők vannak, valami miatt 180 fokot elfordult, emiatt a motor nem megfelelően működött. Fordítottam egyet a fogaskeréken, most már tökéletesen működik.  Vigyorog
Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom...

Zsombi, aki örül új és hibátlan autójának!  Vigyorog
Gratula! Most egy vagyont spóroltál magadnak.

Az biztos. Csak a motorra mondtak 32e HUF-t, a vezérlő árába bele se merek gondolni...  Mosolyog
Naplózva
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #399 Dátum: 2009. Szeptember 15. - 17:54:41 »


Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom...

Szerintem esetleg tudom a megoldást:  He
Amikor átváltunk külső levegőről belső keringtetésre, kell a szabályzó motornak egy kis idő az átálláshoz.Ha közben visszakapcsoljuk, hogy mégse, akkor nekem muútkor kicsit meghülyült. Nem tudta, folytassa-e, vagy induljon vissza.
Talán ilyesmitől pukkanhatott le ez a cucc is...

A külső/belső levegő váltó motor egy másik, a jobb oldalon. Ez a szellőző cucc bal oldalán, egészen a gázpedál tengelyénél van. Én 2 lehetőségre gondolok:

1: valaki ügyesen belerúgott, így átszaladt. Ezt csak azért tartom kevésbé valószínűnek, mert akkora áttétel van rajta, hogy szerintem műanyag fogaskerék törése nélkül nem lehetne kivitelezni.

2: Annyi zsírral volt megtömve, hogy az egyik érintkező a zsírtól nem érintkezett, így a motor továbbforgatta a fogaskereket.

Az biztos, hogy valaha működött üzemszerűen, és még soha senki nem szedte szét.

Zsombi
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #400 Dátum: 2009. December 09. - 10:41:39 »

Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?
Naplózva
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #401 Dátum: 2009. December 09. - 12:26:03 »

Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?

A jelenség dettó, a párátlanításhoz auto állásban jó lenne ha menne, de a hőfokszabályzó teljes feltekerésével lehet csak elindítani a klímát.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #402 Dátum: 2009. December 09. - 16:20:46 »

Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?

A jelenség dettó, a párátlanításhoz auto állásban jó lenne ha menne, de a hőfokszabályzó teljes feltekerésével lehet csak elindítani a klímát.

Sztem akkor kapcsol,amikor párásságot érzékel az első szélvédőn a jeladó.De a klíma gomb,vagy a párátlanítóval bármikor elindítható.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #403 Dátum: 2009. December 09. - 17:05:30 »

Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?

A jelenség dettó, a párátlanításhoz auto állásban jó lenne ha menne, de a hőfokszabályzó teljes feltekerésével lehet csak elindítani a klímát.

Sztem akkor kapcsol,amikor párásságot érzékel az első szélvédőn a jeladó.De a klíma gomb,vagy a párátlanítóval bármikor elindítható.

Auto módban, nem nyomja a levegőt a szélvédőre, csak ha megy a klíma is. Lehet hogy ez csak nálam van így?
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #404 Dátum: 2009. December 09. - 21:07:44 »

Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?

A jelenség dettó, a párátlanításhoz auto állásban jó lenne ha menne, de a hőfokszabályzó teljes feltekerésével lehet csak elindítani a klímát.

Sztem akkor kapcsol,amikor párásságot érzékel az első szélvédőn a jeladó.De a klíma gomb,vagy a párátlanítóval bármikor elindítható.

Auto módban, nem nyomja a levegőt a szélvédőre, csak ha megy a klíma is. Lehet hogy ez csak nálam van így?
Én még nem találtam logikát benne. Reggel mikor kiállok a garázsból, lábra fejre fújja. Vagy lábra, szélvédőre. Este ha jövök munkából, csak lábra fújja. Klíma kapcsol, ha megy az autómata törlés, meg amikor kedve tartja Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!