Shark
|
|
« Hozzászólás #375 Dátum: 2009. Február 09. - 21:06:42 » |
|
Sziasztok! Visszatérve a pollenszűrő témához kicsit: Én 25.000km-nél ugy döntöttem, hogy magam cserélem ki inkább. (Szervizben 15e HUF + munkadíjért akarták már 11ezer km-nél.. ) Szóval neten ezt találtam: http://webshop.armafilt.hu/Itt mindenféle szűrők vannak. 3.600-ért volt pollenszűrő. A légszűrő betétet pedig akcióban 600!! HUF-ért rendeltem. Azt is kicseréltem magam... (Azt szintén 15ezer + munkadíj lett volna...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #376 Dátum: 2009. Február 09. - 21:08:56 » |
|
Sziasztok! Visszatérve a pollenszűrő témához kicsit: Én 25.000km-nél ugy döntöttem, hogy magam cserélem ki inkább. (Szervizben 15e HUF + munkadíjért akarták már 11ezer km-nél.. ) Szóval neten ezt találtam: http://webshop.armafilt.hu/Itt mindenféle szűrők vannak. 3.600-ért volt pollenszűrő. A légszűrő betétet pedig akcióban 600!! HUF-ért rendeltem. Azt is kicseréltem magam... (Azt szintén 15ezer + munkadíj lett volna...) A Várna utcai boltban most vettem 2400 FT-ért pollenszűrőt (gyári, klubbos kedvezménnyel.).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #377 Dátum: 2009. Május 24. - 21:21:01 » |
|
Vettem klímatisztító sprayt, azt a fajtát amelyiknél a szellőzőbe kell fújni a habot. Mielőtt befújtam volna kivettem a pollenszűrőt. Kicsit ledöbbentem, hogy 4 hónap alatt így elkoszolódott. Újkorában fehér színe volt, nem szürke.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Május 24. - 21:23:53 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #378 Dátum: 2009. Május 25. - 21:00:38 » |
|
Vettem klímatisztító sprayt, azt a fajtát amelyiknél a szellőzőbe kell fújni a habot. Mielőtt befújtam volna kivettem a pollenszűrőt. Kicsit ledöbbentem, hogy 4 hónap alatt így elkoszolódott. Újkorában fehér színe volt, nem szürke. Bár a képeket nem látom, de szerintem ez normális. Elmegy előtted egy teherautó teleszór porral, azt a ventilátor (meg a huzat egyből a pollenszűrőbe nyomja). A baj inkább a nagyon finom porral van, ami hosszútávon úgy eltömi a szűrőt, hogy a levegő sem megy át rajta....
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #379 Dátum: 2009. Május 26. - 04:24:38 » |
|
Vettem klímatisztító sprayt, azt a fajtát amelyiknél a szellőzőbe kell fújni a habot. Mielőtt befújtam volna kivettem a pollenszűrőt. Kicsit ledöbbentem, hogy 4 hónap alatt így elkoszolódott. Újkorában fehér színe volt, nem szürke. Bár a képeket nem látom, de szerintem ez normális. Elmegy előtted egy teherautó teleszór porral, azt a ventilátor (meg a huzat egyből a pollenszűrőbe nyomja). A baj inkább a nagyon finom porral van, ami hosszútávon úgy eltömi a szűrőt, hogy a levegő sem megy át rajta.... Tudom hogy normális, csak azon lepődtem meg, hogy 4 hónap kb. 4000km alatt így elkoszolódott.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #380 Dátum: 2009. Május 26. - 08:17:19 » |
|
Vettem klímatisztító sprayt, azt a fajtát amelyiknél a szellőzőbe kell fújni a habot. Mielőtt befújtam volna kivettem a pollenszűrőt. Kicsit ledöbbentem, hogy 4 hónap alatt így elkoszolódott. Újkorában fehér színe volt, nem szürke. Bár a képeket nem látom, de szerintem ez normális. Elmegy előtted egy teherautó teleszór porral, azt a ventilátor (meg a huzat egyből a pollenszűrőbe nyomja). A baj inkább a nagyon finom porral van, ami hosszútávon úgy eltömi a szűrőt, hogy a levegő sem megy át rajta.... Tudom hogy normális, csak azon lepődtem meg, hogy 4 hónap kb. 4000km alatt így elkoszolódott. Sajnos ilyen a levegőnk, és mi is ezt szívjuk be, és meg! Talán ezért se kell a éves szülinapunkra sok vendéget hívni, sőt... Nem a km a legfőbb gond, hanem, hogy hol használjuk, és milyen tiszta utakon. Gondolom Svájcban tovább tart a pollenszűrő tisztasága, pedig ott jobban telik a cserére is. Igazságtalan a világ!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #381 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 11:16:12 » |
|
Sziasztok! Még új vagyok itt, hétfőn kaptam meg az autómat. A kocsi 4 éves (gari nincs), automata klímás. A problémám az, hogy hiába állítom be a MODE gombbal a légbefúvás irányát, a lég változatlanul alul-felül-középen jön befelé (pedig az egérmozi jelzi hogy hol kellene jönnie). Bemásztam a műszerfal alá, megtaláltam a szellőztető kormány felőli oldalán a szerkezetet, és az tűnt fel, hogy a léptetőmotor nem igazán teszi a dolgát, 1-2 cm-t megy arrébb, így viszont pont kevés, hogy bármit is állítson. A szerkezet könnyen mozog a motorról leakasztva. Egy autószerelő azzal "nyugtatott", hogy a szoftver hülyéskedik, mert ha a villanymotor lenne rossz, akkor meg se mozdulna. Volt valakinek ezzel bármiféle tapasztalata? Segítségeteket előre is köszönöm! Zsombi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #382 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 11:44:14 » |
|
Sziasztok! Még új vagyok itt, hétfőn kaptam meg az autómat. A kocsi 4 éves (gari nincs), automata klímás. A problémám az, hogy hiába állítom be a MODE gombbal a légbefúvás irányát, a lég változatlanul alul-felül-középen jön befelé (pedig az egérmozi jelzi hogy hol kellene jönnie). Bemásztam a műszerfal alá, megtaláltam a szellőztető kormány felőli oldalán a szerkezetet, és az tűnt fel, hogy a léptetőmotor nem igazán teszi a dolgát, 1-2 cm-t megy arrébb, így viszont pont kevés, hogy bármit is állítson. A szerkezet könnyen mozog a motorról leakasztva. Egy autószerelő azzal "nyugtatott", hogy a szoftver hülyéskedik, mert ha a villanymotor lenne rossz, akkor meg se mozdulna. Volt valakinek ezzel bármiféle tapasztalata? Segítségeteket előre is köszönöm! Zsombi Itt a klubban elég kevés az aut. klímás kocsi. A motort meg le lehet ellenőrizni (már ha valaki ért hozzá - szerelő féle). Le kell mérni, hogy a vezérlő milyen impulzusokkal mozgatja (gondolom 12 V, de esetleg lehet kevesebb, bár nem valószínű). Aztán meg kell nézni, hogy ha nem az automatika adja a feszt, akkor teszi-e a dolgát (persze terhelés alatt, van-e ereje). Szakszervizben meg egyszerűen tesznek bele egy másik motort, és kiderül (te meg fizetsz).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #383 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 12:04:30 » |
|
Nekem automata van, nem tapasztaltam ilyet.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #384 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 15:19:16 » |
|
Nekem sem volt még probléma vele.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #385 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 15:21:27 » |
|
Nekem sem volt még probléma vele.
Ilyen nekem sem volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #386 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 16:56:26 » |
|
Nekem sem volt még probléma vele.
Ilyen nekem sem volt. Dettó autómata, probléma nulla...
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #387 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 18:16:34 » |
|
Sziasztok! Még új vagyok itt, hétfőn kaptam meg az autómat. A kocsi 4 éves (gari nincs), automata klímás. A problémám az, hogy hiába állítom be a MODE gombbal a légbefúvás irányát, a lég változatlanul alul-felül-középen jön befelé (pedig az egérmozi jelzi hogy hol kellene jönnie). Bemásztam a műszerfal alá, megtaláltam a szellőztető kormány felőli oldalán a szerkezetet, és az tűnt fel, hogy a léptetőmotor nem igazán teszi a dolgát, 1-2 cm-t megy arrébb, így viszont pont kevés, hogy bármit is állítson. A szerkezet könnyen mozog a motorról leakasztva. Egy autószerelő azzal "nyugtatott", hogy a szoftver hülyéskedik, mert ha a villanymotor lenne rossz, akkor meg se mozdulna. Volt valakinek ezzel bármiféle tapasztalata? Segítségeteket előre is köszönöm! Zsombi Ezt próbáld ki, hátha okosabbak leszünk. A Daewoo teljesen automatikus hőmérséklet-szabályozója (FATC) tartalmaz egy öndiagnosztikai funkciót, amely segít a rendszer problémáinak felderítésében. A diagnosztikai üzemmódba való belépéshez végezzük el az alábbi eljárást: Állítsuk ON állásba a gyújtást. Állítsuk a hőmérsékletszabályozót 26°C (79°F) értékre. 3 másodpercen belül nyomjuk le egyszerre háromnál többször az AUTO és az OFF gombokat. Számoljuk meg, hogy hányszor villan fel a hőmérséklet kijelzője. Ha nincs beállítva hibakód, a képernyő nem villog. Ha a szabályozó hibakódot jelez, folytassuk a hibakód táblázatával. Nyomjuk le az OFF kapcsolót, és a szabályozó visszatér a normál működéshez.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #388 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 18:17:37 » |
|
Az enyém is automata. De, ha automata módban használod, akkor ő dönti el, hogy hová, és mennyit lökjön, nem Te. Ha pedig csak simán használod, akkor tudod állítani a dolgokat. Próbáld így, és kiderül, hogy működik-e, vagy sem. Nekem se volt gondom vele. Neked se legyen! Amúgy meg üdv a csapatban!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #389 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 22:50:34 » |
|
Sziasztok! Még új vagyok itt, hétfőn kaptam meg az autómat. A kocsi 4 éves (gari nincs), automata klímás. A problémám az, hogy hiába állítom be a MODE gombbal a légbefúvás irányát, a lég változatlanul alul-felül-középen jön befelé (pedig az egérmozi jelzi hogy hol kellene jönnie). Bemásztam a műszerfal alá, megtaláltam a szellőztető kormány felőli oldalán a szerkezetet, és az tűnt fel, hogy a léptetőmotor nem igazán teszi a dolgát, 1-2 cm-t megy arrébb, így viszont pont kevés, hogy bármit is állítson. A szerkezet könnyen mozog a motorról leakasztva. Egy autószerelő azzal "nyugtatott", hogy a szoftver hülyéskedik, mert ha a villanymotor lenne rossz, akkor meg se mozdulna. Volt valakinek ezzel bármiféle tapasztalata? Segítségeteket előre is köszönöm! Zsombi Ezt próbáld ki, hátha okosabbak leszünk. A Daewoo teljesen automatikus hőmérséklet-szabályozója (FATC) tartalmaz egy öndiagnosztikai funkciót, amely segít a rendszer problémáinak felderítésében. A diagnosztikai üzemmódba való belépéshez végezzük el az alábbi eljárást: Állítsuk ON állásba a gyújtást. Állítsuk a hőmérsékletszabályozót 26°C (79°F) értékre. 3 másodpercen belül nyomjuk le egyszerre háromnál többször az AUTO és az OFF gombokat. Számoljuk meg, hogy hányszor villan fel a hőmérséklet kijelzője. Ha nincs beállítva hibakód, a képernyő nem villog. Ha a szabályozó hibakódot jelez, folytassuk a hibakód táblázatával. Nyomjuk le az OFF kapcsolót, és a szabályozó visszatér a normál működéshez.Kipróbáltam, semmit nem jelzett. A vicces az, hogy a szabályzómotor csatlakozóját széthúzva sem jelzett hibát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|