Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 17:24:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265195 alkalommal)
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #375 Dátum: 2009. Február 09. - 21:06:42 »

Sziasztok!

Visszatérve a pollenszűrő témához kicsit:
Én 25.000km-nél ugy döntöttem, hogy magam cserélem ki inkább.
(Szervizben 15e HUF + munkadíjért akarták már 11ezer km-nél..  Vigyorog  )

Szóval neten ezt találtam:
http://webshop.armafilt.hu/

Itt mindenféle szűrők vannak. 3.600-ért volt pollenszűrő.
A légszűrő betétet pedig akcióban 600!! HUF-ért rendeltem. Azt is kicseréltem magam...  Vigyorog
(Azt szintén 15ezer + munkadíj lett volna...)   Vigyorog
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #376 Dátum: 2009. Február 09. - 21:08:56 »

Sziasztok!

Visszatérve a pollenszűrő témához kicsit:
Én 25.000km-nél ugy döntöttem, hogy magam cserélem ki inkább.
(Szervizben 15e HUF + munkadíjért akarták már 11ezer km-nél..  Vigyorog  )

Szóval neten ezt találtam:
http://webshop.armafilt.hu/

Itt mindenféle szűrők vannak. 3.600-ért volt pollenszűrő.
A légszűrő betétet pedig akcióban 600!! HUF-ért rendeltem. Azt is kicseréltem magam...  Vigyorog
(Azt szintén 15ezer + munkadíj lett volna...)   Vigyorog
A Várna utcai boltban most vettem 2400 FT-ért pollenszűrőt (gyári, klubbos kedvezménnyel.).
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #377 Dátum: 2009. Május 24. - 21:21:01 »

Vettem klímatisztító sprayt, azt a fajtát amelyiknél a szellőzőbe kell fújni a habot.
Mielőtt befújtam volna kivettem a pollenszűrőt. Kicsit ledöbbentem, hogy 4 hónap alatt így elkoszolódott. Újkorában fehér színe volt, nem szürke.
 

« Utoljára szerkesztve: 2009. Május 24. - 21:23:53 írta Jani » Naplózva


LPG
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #378 Dátum: 2009. Május 25. - 21:00:38 »

Vettem klímatisztító sprayt, azt a fajtát amelyiknél a szellőzőbe kell fújni a habot.
Mielőtt befújtam volna kivettem a pollenszűrőt. Kicsit ledöbbentem, hogy 4 hónap alatt így elkoszolódott. Újkorában fehér színe volt, nem szürke.
 



Bár a képeket nem látom, de szerintem ez normális. Elmegy előtted egy teherautó teleszór porral, azt a ventilátor (meg a huzat egyből a pollenszűrőbe nyomja). A baj inkább a nagyon finom porral van, ami hosszútávon úgy eltömi a szűrőt, hogy a levegő sem megy át rajta....
Naplózva

Pittike
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #379 Dátum: 2009. Május 26. - 04:24:38 »

Vettem klímatisztító sprayt, azt a fajtát amelyiknél a szellőzőbe kell fújni a habot.
Mielőtt befújtam volna kivettem a pollenszűrőt. Kicsit ledöbbentem, hogy 4 hónap alatt így elkoszolódott. Újkorában fehér színe volt, nem szürke.
 



Bár a képeket nem látom, de szerintem ez normális. Elmegy előtted egy teherautó teleszór porral, azt a ventilátor (meg a huzat egyből a pollenszűrőbe nyomja). A baj inkább a nagyon finom porral van, ami hosszútávon úgy eltömi a szűrőt, hogy a levegő sem megy át rajta....
Tudom hogy normális, csak azon lepődtem meg, hogy 4 hónap kb. 4000km alatt így elkoszolódott.
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #380 Dátum: 2009. Május 26. - 08:17:19 »

Vettem klímatisztító sprayt, azt a fajtát amelyiknél a szellőzőbe kell fújni a habot.
Mielőtt befújtam volna kivettem a pollenszűrőt. Kicsit ledöbbentem, hogy 4 hónap alatt így elkoszolódott. Újkorában fehér színe volt, nem szürke.
 



Bár a képeket nem látom, de szerintem ez normális. Elmegy előtted egy teherautó teleszór porral, azt a ventilátor (meg a huzat egyből a pollenszűrőbe nyomja). A baj inkább a nagyon finom porral van, ami hosszútávon úgy eltömi a szűrőt, hogy a levegő sem megy át rajta....
Tudom hogy normális, csak azon lepődtem meg, hogy 4 hónap kb. 4000km alatt így elkoszolódott.
Sajnos ilyen a levegőnk, és mi is ezt szívjuk be, és meg! Talán ezért se kell a  éves szülinapunkra sok vendéget hívni, sőt...
Nem a km a legfőbb gond, hanem, hogy hol használjuk, és milyen tiszta utakon. Gondolom Svájcban tovább tart a pollenszűrő tisztasága, pedig ott jobban telik a cserére is. Igazságtalan a világ!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #381 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 11:16:12 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, hétfőn kaptam meg az autómat.  Vigyorog

A kocsi 4 éves (gari nincs), automata klímás. A problémám az, hogy hiába állítom be a MODE gombbal a légbefúvás irányát, a lég változatlanul alul-felül-középen jön befelé (pedig az egérmozi jelzi hogy hol kellene jönnie). 
Bemásztam a műszerfal alá, megtaláltam a szellőztető kormány felőli oldalán a szerkezetet, és az tűnt fel, hogy a léptetőmotor nem igazán teszi a dolgát, 1-2 cm-t megy arrébb, így viszont pont kevés, hogy bármit is állítson. A szerkezet könnyen mozog a motorról leakasztva.
Egy autószerelő azzal "nyugtatott", hogy a szoftver hülyéskedik, mert ha a villanymotor lenne rossz, akkor meg se mozdulna. 

Volt valakinek ezzel bármiféle tapasztalata?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Zsombi
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #382 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 11:44:14 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, hétfőn kaptam meg az autómat.  Vigyorog

A kocsi 4 éves (gari nincs), automata klímás. A problémám az, hogy hiába állítom be a MODE gombbal a légbefúvás irányát, a lég változatlanul alul-felül-középen jön befelé (pedig az egérmozi jelzi hogy hol kellene jönnie). 
Bemásztam a műszerfal alá, megtaláltam a szellőztető kormány felőli oldalán a szerkezetet, és az tűnt fel, hogy a léptetőmotor nem igazán teszi a dolgát, 1-2 cm-t megy arrébb, így viszont pont kevés, hogy bármit is állítson. A szerkezet könnyen mozog a motorról leakasztva.
Egy autószerelő azzal "nyugtatott", hogy a szoftver hülyéskedik, mert ha a villanymotor lenne rossz, akkor meg se mozdulna. 

Volt valakinek ezzel bármiféle tapasztalata?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Zsombi
Itt a klubban elég kevés az aut. klímás kocsi.
A motort meg le lehet ellenőrizni (már ha valaki ért hozzá  Kacsint - szerelő féle). Le kell mérni, hogy a vezérlő milyen impulzusokkal mozgatja (gondolom 12 V, de esetleg lehet kevesebb, bár nem valószínű).
Aztán meg kell nézni, hogy ha nem az automatika adja a feszt, akkor teszi-e a dolgát (persze terhelés alatt, van-e ereje).

Szakszervizben meg egyszerűen tesznek bele egy másik motort, és kiderül (te meg fizetsz).

 
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #383 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 12:04:30 »

 Nekem automata van, Zavart nem tapasztaltam ilyet.
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #384 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 15:19:16 »

Nekem sem volt még probléma vele.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #385 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 15:21:27 »

Nekem sem volt még probléma vele.
Ilyen nekem sem volt.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #386 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 16:56:26 »

Nekem sem volt még probléma vele.
Ilyen nekem sem volt.
Dettó autómata, probléma nulla...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #387 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 18:16:34 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, hétfőn kaptam meg az autómat.  Vigyorog

A kocsi 4 éves (gari nincs), automata klímás. A problémám az, hogy hiába állítom be a MODE gombbal a légbefúvás irányát, a lég változatlanul alul-felül-középen jön befelé (pedig az egérmozi jelzi hogy hol kellene jönnie). 
Bemásztam a műszerfal alá, megtaláltam a szellőztető kormány felőli oldalán a szerkezetet, és az tűnt fel, hogy a léptetőmotor nem igazán teszi a dolgát, 1-2 cm-t megy arrébb, így viszont pont kevés, hogy bármit is állítson. A szerkezet könnyen mozog a motorról leakasztva.
Egy autószerelő azzal "nyugtatott", hogy a szoftver hülyéskedik, mert ha a villanymotor lenne rossz, akkor meg se mozdulna. 

Volt valakinek ezzel bármiféle tapasztalata?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Zsombi
Ezt próbáld ki, hátha okosabbak leszünk.

A Daewoo teljesen automatikus hőmérséklet-szabályozója (FATC) tartalmaz egy öndiagnosztikai funkciót, amely segít a rendszer problémáinak felderítésében. A diagnosztikai üzemmódba való belépéshez végezzük el az alábbi eljárást:
Állítsuk ON állásba a gyújtást.
Állítsuk a hőmérsékletszabályozót 26°C (79°F) értékre.
3 másodpercen belül nyomjuk le egyszerre háromnál többször az AUTO és az OFF gombokat.
Számoljuk meg, hogy hányszor villan fel a hőmérséklet kijelzője.
Ha nincs beállítva hibakód, a képernyő nem villog. Ha a szabályozó hibakódot jelez, folytassuk a hibakód táblázatával.
Nyomjuk le az OFF kapcsolót, és a szabályozó visszatér a normál működéshez.
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #388 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 18:17:37 »

Az enyém is automata. De, ha automata módban használod, akkor ő dönti el, hogy hová, és mennyit lökjön, nem Te. Ha pedig csak simán használod, akkor tudod állítani a dolgokat. Próbáld így, és kiderül, hogy működik-e, vagy sem. Nekem se volt gondom vele. Neked se legyen!
Amúgy meg üdv a csapatban!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #389 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 22:50:34 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, hétfőn kaptam meg az autómat.  Vigyorog

A kocsi 4 éves (gari nincs), automata klímás. A problémám az, hogy hiába állítom be a MODE gombbal a légbefúvás irányát, a lég változatlanul alul-felül-középen jön befelé (pedig az egérmozi jelzi hogy hol kellene jönnie). 
Bemásztam a műszerfal alá, megtaláltam a szellőztető kormány felőli oldalán a szerkezetet, és az tűnt fel, hogy a léptetőmotor nem igazán teszi a dolgát, 1-2 cm-t megy arrébb, így viszont pont kevés, hogy bármit is állítson. A szerkezet könnyen mozog a motorról leakasztva.
Egy autószerelő azzal "nyugtatott", hogy a szoftver hülyéskedik, mert ha a villanymotor lenne rossz, akkor meg se mozdulna. 

Volt valakinek ezzel bármiféle tapasztalata?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Zsombi
Ezt próbáld ki, hátha okosabbak leszünk.

A Daewoo teljesen automatikus hőmérséklet-szabályozója (FATC) tartalmaz egy öndiagnosztikai funkciót, amely segít a rendszer problémáinak felderítésében. A diagnosztikai üzemmódba való belépéshez végezzük el az alábbi eljárást:
Állítsuk ON állásba a gyújtást.
Állítsuk a hőmérsékletszabályozót 26°C (79°F) értékre.
3 másodpercen belül nyomjuk le egyszerre háromnál többször az AUTO és az OFF gombokat.
Számoljuk meg, hogy hányszor villan fel a hőmérséklet kijelzője.
Ha nincs beállítva hibakód, a képernyő nem villog. Ha a szabályozó hibakódot jelez, folytassuk a hibakód táblázatával.
Nyomjuk le az OFF kapcsolót, és a szabályozó visszatér a normál működéshez.


Kipróbáltam, semmit nem jelzett. A vicces az, hogy a szabályzómotor csatlakozóját széthúzva sem jelzett hibát.  Mosolyog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!