Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 15:42:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265176 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #360 Dátum: 2008. Szeptember 04. - 13:41:32 »

Sys! Üdv végre a csapatban! Remélem Weres féle boszorkánysággal megjavítottad a kondit! Ha nem, akkor olvasd el, amit én is írtam erről, no meg a privát levelemet, hátha előrébb jutsz a megoldás felé! Persze először hallgass Weres- Boszorkányra, mert az a legkönnyebb megoldás! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sys
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



« Hozzászólás #361 Dátum: 2008. Szeptember 04. - 13:45:30 »

Sys! Üdv végre a csapatban! Remélem Weres féle boszorkánysággal megjavítottad a kondit! Ha nem, akkor olvasd el, amit én is írtam erről, no meg a privát levelemet, hátha előrébb jutsz a megoldás felé! Persze először hallgass Weres- Boszorkányra, mert az a legkönnyebb megoldás! Kacsint Vigyorog

Köszönöm a segítséget és az üdvözlést is:), megpróbálom megszerelni, aztán jelentem hogy mire jutottam!
Naplózva
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #362 Dátum: 2008. Szeptember 30. - 08:34:39 »

Nos hali Mosolyog
Megjavították a folyást.
És nem ott ahova eddig vittem a Perfektnél, hanem a Schillernél. Mennyi volt az idő ami alatt rájöttek mi a baj? 2 perc....
És mi volt a baj? A Perfektben egy szerelő hanyagsága.

A Lacsetti egy kész tudományos csoda. A kondezvíz elfolyatása például elfolyik a pollenszűrő dobozának szerviz fedelén keresztül. Na mármost ez gyárilag egy speckó tetővel van rögzítve, tömítve 4 csavarral ellátott fedéllel. Na és mi hiányzott innét? 2 csavar igen. 2 volt becsavarva keresztbe azt csók. A víz befolyt a pollenszűrőbe onnét meg bekerült az utastérbe. A pollenszűrőm jelenleg ****t sem ér, mert vizes, de mivel 1000 km van kb a 60e -es szervizig kivárok addig. A szerelő megnézte és azonnal vágta mi a baj, és elég morcosak is voltak a Perfektre aki átküldött ide, hogy ki kell cserélni a klíma körül valamit gázt leszíni szétszedni, mivel nekik nincs cuccuk hozzá, erre egy banális hanyagság a megoldás. Azt mondta a Schilleres muki csak azért nem fizettet javítási díjat, mert ez nem az én hibám majd ő lezongorázza a Perfektel..., amúgy 1 órás munkadíj lett volna, ami ugye nem kevés ilyen helyen.
Ezek után bármennyire is meg voltam elégedve a Perfektel valószínű a Schillerbe viszem 60000 –es szervízre. (Hozzáteszem nagyon nem várom azt a -120000 forintot a zsebemből…)


Nos ennyi Happy End Vigyorog
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #363 Dátum: 2008. Szeptember 30. - 11:54:59 »

Nos hali Mosolyog
Megjavították a folyást.
És nem ott ahova eddig vittem a Perfektnél, hanem a Schillernél. Mennyi volt az idő ami alatt rájöttek mi a baj? 2 perc....
És mi volt a baj? A Perfektben egy szerelő hanyagsága.

A Lacsetti egy kész tudományos csoda. A kondezvíz elfolyatása például elfolyik a pollenszűrő dobozának szerviz fedelén keresztül. Na mármost ez gyárilag egy speckó tetővel van rögzítve, tömítve 4 csavarral ellátott fedéllel. Na és mi hiányzott innét? 2 csavar igen. 2 volt becsavarva keresztbe azt csók. A víz befolyt a pollenszűrőbe onnét meg bekerült az utastérbe. A pollenszűrőm jelenleg ****t sem ér, mert vizes, de mivel 1000 km van kb a 60e -es szervizig kivárok addig. A szerelő megnézte és azonnal vágta mi a baj, és elég morcosak is voltak a Perfektre aki átküldött ide, hogy ki kell cserélni a klíma körül valamit gázt leszíni szétszedni, mivel nekik nincs cuccuk hozzá, erre egy banális hanyagság a megoldás. Azt mondta a Schilleres muki csak azért nem fizettet javítási díjat, mert ez nem az én hibám majd ő lezongorázza a Perfektel..., amúgy 1 órás munkadíj lett volna, ami ugye nem kevés ilyen helyen.
Ezek után bármennyire is meg voltam elégedve a Perfektel valószínű a Schillerbe viszem 60000 –es szervízre. (Hozzáteszem nagyon nem várom azt a -120000 forintot a zsebemből…)


Nos ennyi Happy End Vigyorog

Ha jól értem, akkor a Perfekt most jön Neked egy pollenszűrővel, annak ingyenes berakásával, valamint a kocsi kiszárításával, légkondi beüzemelésével.
Vagy csak én vagyok ennyire kukacos, hogy leverném rajtuk? Hmmm
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #364 Dátum: 2008. Szeptember 30. - 12:41:58 »

Nos hali Mosolyog
Megjavították a folyást.
És nem ott ahova eddig vittem a Perfektnél, hanem a Schillernél. Mennyi volt az idő ami alatt rájöttek mi a baj? 2 perc....
És mi volt a baj? A Perfektben egy szerelő hanyagsága.

A Lacsetti egy kész tudományos csoda. A kondezvíz elfolyatása például elfolyik a pollenszűrő dobozának szerviz fedelén keresztül. Na mármost ez gyárilag egy speckó tetővel van rögzítve, tömítve 4 csavarral ellátott fedéllel. Na és mi hiányzott innét? 2 csavar igen. 2 volt becsavarva keresztbe azt csók. A víz befolyt a pollenszűrőbe onnét meg bekerült az utastérbe. A pollenszűrőm jelenleg ****t sem ér, mert vizes, de mivel 1000 km van kb a 60e -es szervizig kivárok addig. A szerelő megnézte és azonnal vágta mi a baj, és elég morcosak is voltak a Perfektre aki átküldött ide, hogy ki kell cserélni a klíma körül valamit gázt leszíni szétszedni, mivel nekik nincs cuccuk hozzá, erre egy banális hanyagság a megoldás. Azt mondta a Schilleres muki csak azért nem fizettet javítási díjat, mert ez nem az én hibám majd ő lezongorázza a Perfektel..., amúgy 1 órás munkadíj lett volna, ami ugye nem kevés ilyen helyen.
Ezek után bármennyire is meg voltam elégedve a Perfektel valószínű a Schillerbe viszem 60000 –es szervízre. (Hozzáteszem nagyon nem várom azt a -120000 forintot a zsebemből…)


Nos ennyi Happy End Vigyorog

Ha jól értem, akkor a Perfekt most jön Neked egy pollenszűrővel, annak ingyenes berakásával, valamint a kocsi kiszárításával, légkondi beüzemelésével.
Vagy csak én vagyok ennyire kukacos, hogy leverném rajtuk? Hmmm

Igazából szűrőt úgy is kell cserélni alapon nem hajtom be nincs értelme, bár lehet felhívom  a DAS -t mit lehetne tenni.
Szárítani nem kell a kocsit mert figyeltem kárpitra nem csöpöügött. És amikor közöltem velük mi volt válasz:
jajj de jó akkor majd szóülók a kollegáknak figyeljenek erre mert volt hogy 2 csavar volt gyárilag benne ....
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #365 Dátum: 2009. Január 21. - 19:23:18 »

Üdv a fórumozóknak!

Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt
fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá-
sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t.
Mi a fene történt, miért párásodott ennyire?
Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést?
Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom
szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #366 Dátum: 2009. Január 21. - 19:21:47 »

Üdv a fórumozóknak!

Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt
fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá-
sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t.
Mi a fene történt, miért párásodott ennyire?
Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést?
Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom
szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Auto állásban mindent ö csinál te csak beállítod a hőfokot. Azért párásodik, mert lassan forog a ventilátor.
Ilyenkor úgy állítom be, hogy lábra és az ablakra fújon levegőt, és ha kell feljebb tekerem a ventilátort.
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #367 Dátum: 2009. Január 21. - 19:34:30 »

Itt a Kézikönyv
Naplózva


LPG
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #368 Dátum: 2009. Január 21. - 19:40:41 »


Köszönöm szépen, örök hála.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #369 Dátum: 2009. Január 21. - 19:43:26 »

Üdv a fórumozóknak!

Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt
fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá-
sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t.
Mi a fene történt, miért párásodott ennyire?
Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést?
Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom
szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Ha jól sejtem akkor a tied is digitklímás.Akkor viszont elég megnyomni a párátlanító gombot és akkor mindent magátol intéz a szerkezet.Auto üzemmódban az érzékelők döntik el hogy hova fújják a levegőt és milyen erőssen.Ezt bármikor felül tudod bírálni de akkor eltűnik az auto felirat és az az üzemmód,amivel felülbírálod(pl ventillátor fokozatállítás)az kikerül az automata üzemmódból,de a többi marad(pl továbbra is magától fogja állítani hogy hová fújja a levegőt).Ez addig lesz így amíg azt is meg nem változtatod,vagy az auto gombbal ki nem kapcsolod az automata üzemmódot.Remélem azért érthető volt Vigyorog.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #370 Dátum: 2009. Január 22. - 13:33:58 »

Üdv a fórumozóknak!

Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt
fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá-
sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t.
Mi a fene történt, miért párásodott ennyire?
Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést?
Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom
szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Ha jól sejtem akkor a tied is digitklímás.Akkor viszont elég megnyomni a párátlanító gombot és akkor mindent magátol intéz a szerkezet.Auto üzemmódban az érzékelők döntik el hogy hova fújják a levegőt és milyen erőssen.Ezt bármikor felül tudod bírálni de akkor eltűnik az auto felirat és az az üzemmód,amivel felülbírálod(pl ventillátor fokozatállítás)az kikerül az automata üzemmódból,de a többi marad(pl továbbra is magától fogja állítani hogy hová fújja a levegőt).Ez addig lesz így amíg azt is meg nem változtatod,vagy az auto gombbal ki nem kapcsolod az automata üzemmódot.Remélem azért érthető volt Vigyorog.


Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot.
De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt?
Ez a digitklimásoknál van csak így? He
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #371 Dátum: 2009. Január 22. - 13:59:30 »

Üdv a fórumozóknak!

Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt
fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá-
sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t.
Mi a fene történt, miért párásodott ennyire?
Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést?
Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom
szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Ha jól sejtem akkor a tied is digitklímás.Akkor viszont elég megnyomni a párátlanító gombot és akkor mindent magátol intéz a szerkezet.Auto üzemmódban az érzékelők döntik el hogy hova fújják a levegőt és milyen erőssen.Ezt bármikor felül tudod bírálni de akkor eltűnik az auto felirat és az az üzemmód,amivel felülbírálod(pl ventillátor fokozatállítás)az kikerül az automata üzemmódból,de a többi marad(pl továbbra is magától fogja állítani hogy hová fújja a levegőt).Ez addig lesz így amíg azt is meg nem változtatod,vagy az auto gombbal ki nem kapcsolod az automata üzemmódot.Remélem azért érthető volt Vigyorog.


Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot.
De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt?
Ez a digitklimásoknál van csak így? He

Hát, a mechanikus klímánál van csak a szélvédőre fújó állás.
A régebbi gépem digit klímás volt (nem Lacsi), azon is be lehetett állítani, hogy csak a szélvédőre fújjon. Furcsa lenne, ha itt nem így lenne.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #372 Dátum: 2009. Január 22. - 14:44:59 »

Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot.
De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt?
Ez a digitklimásoknál van csak így? He

De van ilyen, ott a gomb a hátsó ablak fűtés mellet. Vagy pedig a MODE gombbal kiválasztod.
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #373 Dátum: 2009. Január 22. - 15:47:40 »

Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot.
De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt?
Ez a digitklimásoknál van csak így? He

De van ilyen, ott a gomb a hátsó ablak fűtés mellet. Vagy pedig a MODE gombbal kiválasztod.
A mode gombbal be tudod állítani csak a szélvédőre!
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #374 Dátum: 2009. Január 22. - 17:59:16 »

Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot.
De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt?
Ez a digitklimásoknál van csak így? He

De van ilyen, ott a gomb a hátsó ablak fűtés mellet. Vagy pedig a MODE gombbal kiválasztod.
A mode gombbal be tudod állítani csak a szélvédőre!

A mode  gomb használatával a kijelzőn a szellőztetés(belső tér) iránya(hosszú nyil), alsó lábra fújás(kis nyíl),
és az ablakfűtést jelölő ábra látlató az Én esetemben.Csak a szélvédőre itt nem működik.
Viszont az Autó módban tökéletes, ugyanis a hőfok emelésével a ventillátor fordulatszámát lehet emelni,
és ezáltal gyorsabb a párátlanítás. Tehát nem volt hiábavaló a társalgásunk ez ügyben sem.
Ezért jó ez a csapat!

Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!