meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #210 Dátum: 2008. Március 18. - 19:07:40 » |
|
Na ezt holnap kipróbálom.
Hány éve van meg a Lacetti? Nem igazán szoktam nyomogatni,jó az úgy autómatán.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #211 Dátum: 2008. Március 18. - 23:21:07 » |
|
Na ezt holnap kipróbálom.
Hány éve van meg a Lacetti? Nem igazán szoktam nyomogatni,jó az úgy autómatán. Hát volt már jobb és okosabb autómatám.Nekem pl 26 fokra kell állítanom, hogy meleg legyen, és nem értem ha kint 10 fok van miért kell elindítani a légkondit azért, hogy bent 22 fok legyen?Szóval van néhány rigolyája, de együtt lehet vele élni.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #212 Dátum: 2008. Március 19. - 08:12:19 » |
|
Na ezt holnap kipróbálom.
Hány éve van meg a Lacetti? Nem igazán szoktam nyomogatni,jó az úgy autómatán. Hát volt már jobb és okosabb autómatám.Nekem pl 26 fokra kell állítanom, hogy meleg legyen, és nem értem ha kint 10 fok van miért kell elindítani a légkondit azért, hogy bent 22 fok legyen?Szóval van néhány rigolyája, de együtt lehet vele élni. Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #213 Dátum: 2008. Március 19. - 17:12:37 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 19. - 20:33:41 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #214 Dátum: 2008. Március 19. - 20:28:14 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát. A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Tehát feleslegesen meneti a klímát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #215 Dátum: 2008. Március 19. - 21:24:39 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #216 Dátum: 2008. Március 19. - 22:17:20 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Biztos igazad van! Most jöttem haza, 20fokra volt állítva a hőmérséklet és nem kapcsolta be a klímát. Eddig nem figyeltem, milyen a levegő nedvesség tartalma,de ha még ezt is nézi az szuper!
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #217 Dátum: 2008. Március 19. - 22:26:05 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Biztos igazad van! Most jöttem haza, 20fokra volt állítva a hőmérséklet és nem kapcsolta be a klímát. Eddig nem figyeltem, milyen a levegő nedvesség tartalma,de ha még ezt is nézi az szuper! Nekem is autómata,ha párásodik autómatikusan rá ál a kezem a kapcsolóra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #218 Dátum: 2008. Március 19. - 23:01:32 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Biztos igazad van! Most jöttem haza, 20fokra volt állítva a hőmérséklet és nem kapcsolta be a klímát. Eddig nem figyeltem, milyen a levegő nedvesség tartalma,de ha még ezt is nézi az szuper! Nekem is autómata,ha párásodik autómatikusan rá ál a kezem a kapcsolóra Én azt főleg nyáron használom a nyirkos, korai reggeleken. Amúgy abban az évszakban inkább manuálisra állítom a klímát, mivel nem szeretem ha a hideg levegőt a pofámba fújja az "ótómata". A kinti hőmérsékletet figyelve kb 3-4 fokkal állítom alá, és még a fólia is véd. Nekem pont kellemes. Ráadásúl nem is jó, ha nagyon hidegre állítja az ember, mert könnyen beüthet egy arcüreggyuszi.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #219 Dátum: 2008. Március 19. - 23:10:05 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Azt azért nem hinném,hogy párafigyelés is van benne annyira azért nem profi, de az kétségtelen, hogy a napfényt azt érzékeli!Ha süt a nap előbb bekapcsolja a klímát.A napfényérzékelő a szent kvarcóra fölött a szélvédő tövében leledzik.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #220 Dátum: 2008. Március 20. - 13:51:08 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Azt azért nem hinném,hogy párafigyelés is van benne annyira azért nem profi, de az kétségtelen, hogy a napfényt azt érzékeli!Ha süt a nap előbb bekapcsolja a klímát.A napfényérzékelő a szent kvarcóra fölött a szélvédő tövében leledzik. Több mint 3 éve nyúzom És azóta így működik Ha nem is írják, de attól még lehetbenne
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #221 Dátum: 2008. Március 20. - 13:55:40 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Azt azért nem hinném,hogy párafigyelés is van benne annyira azért nem profi, de az kétségtelen, hogy a napfényt azt érzékeli!Ha süt a nap előbb bekapcsolja a klímát.A napfényérzékelő a szent kvarcóra fölött a szélvédő tövében leledzik. Több mint 3 éve nyúzom És azóta így működik Ha nem is írják, de attól még lehetbenne Nem vonom kétségbe, hogy van benne.Csak túl butának tartom ahhoz, hogy ilyen apróságokra is odafigyeljen.De legyen neked igazad!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #222 Dátum: 2008. Március 20. - 19:31:37 » |
|
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva? Az automata üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó). A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor. Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit MNT is irt, egy kicsit buta. Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel. Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Azt azért nem hinném,hogy párafigyelés is van benne annyira azért nem profi, de az kétségtelen, hogy a napfényt azt érzékeli!Ha süt a nap előbb bekapcsolja a klímát.A napfényérzékelő a szent kvarcóra fölött a szélvédő tövében leledzik. A párafigyelés benne van. Nekem legalábbis írja a kézikönyvem. És nekem is akkor kapcsolja be amikor esik és az esőérzékelő aktív.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #223 Dátum: 2008. Március 20. - 19:53:03 » |
|
A párafigyelés benne van. Nekem legalábbis írja a kézikönyvem. És nekem is akkor kapcsolja be amikor esik és az esőérzékelő aktív.
Ezek szerint nem is az automataklíma a buta. Hanem mi, mert nem tudjuk miért kapcsol be.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #224 Dátum: 2008. Március 20. - 19:59:18 » |
|
A párafigyelés benne van. Nekem legalábbis írja a kézikönyvem. És nekem is akkor kapcsolja be amikor esik és az esőérzékelő aktív.
Ezek szerint nem is az automataklíma a buta. Hanem mi, mert nem tudjuk miért kapcsol be. Egyébként ilyenkor, mármint esőben csak pár másodpercre legfeljebb 1 percre indítja be a klímát. Én is csak véletlenül vettem észre, amikor ránéztem a kijelzőre. Egyébként soha nem tűnik fel mikor indul vagy áll le a klíma. Az 1.4-es Kalosnál ez észrevehetőbb volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|