Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 05:26:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265010 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #210 Dátum: 2008. Március 18. - 19:07:40 »

Na ezt holnap kipróbálom.
Hány éve van meg a Lacetti? Vigyorog
Nem igazán szoktam nyomogatni,jó az úgy autómatán. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #211 Dátum: 2008. Március 18. - 23:21:07 »

Na ezt holnap kipróbálom.
Hány éve van meg a Lacetti? Vigyorog
Nem igazán szoktam nyomogatni,jó az úgy autómatán. Kacsint Vigyorog
Hát volt már jobb és okosabb autómatám.Nekem pl 26 fokra kell állítanom, hogy meleg legyen, és nem értem ha kint 10 fok van miért kell elindítani a légkondit azért, hogy bent 22 fok legyen?Szóval van néhány rigolyája, de együtt lehet vele élni.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #212 Dátum: 2008. Március 19. - 08:12:19 »

Na ezt holnap kipróbálom.
Hány éve van meg a Lacetti? Vigyorog
Nem igazán szoktam nyomogatni,jó az úgy autómatán. Kacsint Vigyorog
Hát volt már jobb és okosabb autómatám.Nekem pl 26 fokra kell állítanom, hogy meleg legyen, és nem értem ha kint 10 fok van miért kell elindítani a légkondit azért, hogy bent 22 fok legyen?Szóval van néhány rigolyája, de együtt lehet vele élni.
Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #213 Dátum: 2008. Március 19. - 17:12:37 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 19. - 20:33:41 írta Jani » Naplózva


LPG
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #214 Dátum: 2008. Március 19. - 20:28:14 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát.
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Tehát feleslegesen meneti a klímát.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #215 Dátum: 2008. Március 19. - 21:24:39 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #216 Dátum: 2008. Március 19. - 22:17:20 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Mosolyog

Biztos igazad van!  Kacsint
Most jöttem haza, 20fokra volt állítva a hőmérséklet és nem kapcsolta be a klímát.
Eddig nem figyeltem, milyen a levegő nedvesség tartalma,de ha még ezt is nézi az szuper! 
Naplózva


LPG
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #217 Dátum: 2008. Március 19. - 22:26:05 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Mosolyog

Biztos igazad van!  Kacsint
Most jöttem haza, 20fokra volt állítva a hőmérséklet és nem kapcsolta be a klímát.
Eddig nem figyeltem, milyen a levegő nedvesség tartalma,de ha még ezt is nézi az szuper! 
Nekem is autómata,ha párásodik autómatikusan rá ál a kezem a kapcsolóra Vigyorog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #218 Dátum: 2008. Március 19. - 23:01:32 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Mosolyog

Biztos igazad van!  Kacsint
Most jöttem haza, 20fokra volt állítva a hőmérséklet és nem kapcsolta be a klímát.
Eddig nem figyeltem, milyen a levegő nedvesség tartalma,de ha még ezt is nézi az szuper! 
Nekem is autómata,ha párásodik autómatikusan rá ál a kezem a kapcsolóra Vigyorog

Én azt főleg nyáron használom a nyirkos, korai reggeleken. Amúgy abban az évszakban inkább manuálisra állítom a klímát, mivel nem szeretem ha a hideg levegőt a pofámba fújja az "ótómata". A kinti hőmérsékletet figyelve kb 3-4 fokkal állítom alá, és még a fólia is véd. Nekem pont kellemes. Ráadásúl nem is jó, ha nagyon hidegre állítja az ember, mert könnyen beüthet egy arcüreggyuszi.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #219 Dátum: 2008. Március 19. - 23:10:05 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Mosolyog
Azt azért nem hinném,hogy párafigyelés is van benne annyira azért nem profi, de az kétségtelen, hogy a napfényt azt érzékeli!Ha süt a nap előbb bekapcsolja a klímát.A napfényérzékelő a szent kvarcóra fölött a szélvédő tövében leledzik.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #220 Dátum: 2008. Március 20. - 13:51:08 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Mosolyog
Azt azért nem hinném,hogy párafigyelés is van benne annyira azért nem profi, de az kétségtelen, hogy a napfényt azt érzékeli!Ha süt a nap előbb bekapcsolja a klímát.A napfényérzékelő a szent kvarcóra fölött a szélvédő tövében leledzik.
Több mint 3 éve nyúzom Mosolyog És azóta így működik Mosolyog Ha nem is írják, de attól még lehetbenne Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #221 Dátum: 2008. Március 20. - 13:55:40 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Mosolyog
Azt azért nem hinném,hogy párafigyelés is van benne annyira azért nem profi, de az kétségtelen, hogy a napfényt azt érzékeli!Ha süt a nap előbb bekapcsolja a klímát.A napfényérzékelő a szent kvarcóra fölött a szélvédő tövében leledzik.
Több mint 3 éve nyúzom Mosolyog És azóta így működik Mosolyog Ha nem is írják, de attól még lehetbenne Mosolyog
Nem vonom kétségbe, hogy van benne.Csak túl butának tartom ahhoz, hogy ilyen apróságokra is odafigyeljen.De legyen neked igazad!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #222 Dátum: 2008. Március 20. - 19:31:37 »

Ezért jobb a manuális ott én vagyok a góré .

Én tudok az automatából manuálist csinálni! És te fordítva?  Kacsint Vigyorog

Az automata  üzemmódban télen, mikor 0°c körül van a hőmérséklet. Indulásnál az ablakra irányítja a levegőt és bekapcsolja a klímát (ami jó).
A hőfok max.-ra van állítva, de ameddig a víz még hideg és csak hideg levegőt tudna befújni, addig csak 1-es fokozaton megy a ventilátor.
Ahogy melegszik a víz úgy gyorsítja fokozatosan a ventilátort. Az egyetlen hibája az amit  MNT is irt, egy kicsit buta.
Mikor kint hideg van, akkor is a klímával hűti az utas teret és nem a kinti levegővel.
Ez azért nem pont így van. Ilyenkor télen folyamatosan automata módban van a klímám, és csak olyan esetben indítja a kopresszort, ha a kinti levegő nedves, duntsztos, esetleg esik. Így gátolja meg, hogy ne párásodjon a beltér. Uff Mosolyog
Azt azért nem hinném,hogy párafigyelés is van benne annyira azért nem profi, de az kétségtelen, hogy a napfényt azt érzékeli!Ha süt a nap előbb bekapcsolja a klímát.A napfényérzékelő a szent kvarcóra fölött a szélvédő tövében leledzik.
A párafigyelés benne van. Nekem legalábbis írja a kézikönyvem. És nekem is akkor kapcsolja be amikor esik és az esőérzékelő aktív.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #223 Dátum: 2008. Március 20. - 19:53:03 »

A párafigyelés benne van. Nekem legalábbis írja a kézikönyvem. És nekem is akkor kapcsolja be amikor esik és az esőérzékelő aktív.
Ezek szerint nem is az automataklíma a buta. Hanem mi, mert nem tudjuk miért kapcsol be.  Vigyorog
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #224 Dátum: 2008. Március 20. - 19:59:18 »

A párafigyelés benne van. Nekem legalábbis írja a kézikönyvem. És nekem is akkor kapcsolja be amikor esik és az esőérzékelő aktív.
Ezek szerint nem is az automataklíma a buta. Hanem mi, mert nem tudjuk miért kapcsol be.  Vigyorog
Egyébként ilyenkor, mármint esőben csak pár másodpercre legfeljebb 1 percre indítja be a klímát. Én is csak véletlenül vettem észre, amikor ránéztem a kijelzőre. Egyébként soha nem tűnik fel mikor indul vagy áll le a klíma. Az 1.4-es Kalosnál ez észrevehetőbb volt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!