szediati
|
 |
« Hozzászólás #975 Dátum: 2013. Július 05. - 11:41:14 » |
|
manuális. de csak klimánál van ez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #976 Dátum: 2013. Július 14. - 14:53:02 » |
|
Érdekes dolgot vettem észre a nyaralás során. Klíma bekapcsolva, kb. 50 km út után elkezdi emelni a hőmérsékletet. Addig fúj 6-7 C-s levegőt, utána már csak 15 c-st. Klíma kikapcs. 2 percre, utána visszakapcs., és láss csodát újra 6-7 c-s levegőt fúj persze kánikulában. 6 éves múlt a Lacsi, töltve még nem volt. Lehet ez a probléma? Valakinek hasonló tapasztalata?
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #977 Dátum: 2013. Július 14. - 15:35:12 » |
|
Érdekes dolgot vettem észre a nyaralás során. Klíma bekapcsolva, kb. 50 km út után elkezdi emelni a hőmérsékletet. Addig fúj 6-7 C-s levegőt, utána már csak 15 c-st. Klíma kikapcs. 2 percre, utána visszakapcs., és láss csodát újra 6-7 c-s levegőt fúj persze kánikulában. 6 éves múlt a Lacsi, töltve még nem volt. Lehet ez a probléma? Valakinek hasonló tapasztalata?
Igen, lehetséges.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #978 Dátum: 2013. Július 14. - 15:51:32 » |
|
Nekem is így kezdődött. Kompresszor nyomásszabályzó csere lett a vége.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #979 Dátum: 2013. Július 14. - 15:59:57 » |
|
Nekem is így kezdődött. Kompresszor nyomásszabályzó csere lett a vége.
Lehetséges hiba ez is. Nálam szerencsére a feltöltés segített (egyenlőre). Teljes leürítés, vákuumozás, újra feltöltés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hooti
|
 |
« Hozzászólás #980 Dátum: 2013. Július 14. - 16:21:46 » |
|
Érdekes dolgot vettem észre a nyaralás során. Klíma bekapcsolva, kb. 50 km út után elkezdi emelni a hőmérsékletet. Addig fúj 6-7 C-s levegőt, utána már csak 15 c-st. Klíma kikapcs. 2 percre, utána visszakapcs., és láss csodát újra 6-7 c-s levegőt fúj persze kánikulában. 6 éves múlt a Lacsi, töltve még nem volt. Lehet ez a probléma? Valakinek hasonló tapasztalata?
Nekem is csinálja mikor rájön, tavalyi szezon előtt még el is vittem a helyi klimás emberkéhez, mért nyomást és jó volt, viszont ha olyat "gondol" akkor lejegesedik az elpárologtató rész annyira, hogy át sem megy rajta a levegő. Azóta ha érzem, hogy melegszik az autóban a levegő, kézzel megnézem fujja-e a levegőt (ilyenkor általában csak légyfingnyi levegő jön ki a szellőzőből) aztán belső keringető és klima kikapcs 5 percig, aztán vissza. Ez meg szokta oldani a problémát (lehet egyenlőre, de megoldja, 2 szezont már kibirt igy)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #981 Dátum: 2013. Július 14. - 16:27:10 » |
|
Érdekes dolgot vettem észre a nyaralás során. Klíma bekapcsolva, kb. 50 km út után elkezdi emelni a hőmérsékletet. Addig fúj 6-7 C-s levegőt, utána már csak 15 c-st. Klíma kikapcs. 2 percre, utána visszakapcs., és láss csodát újra 6-7 c-s levegőt fúj persze kánikulában. 6 éves múlt a Lacsi, töltve még nem volt. Lehet ez a probléma? Valakinek hasonló tapasztalata?
Nekem is csinálja mikor rájön, tavalyi szezon előtt még el is vittem a helyi klimás emberkéhez, mért nyomást és jó volt, viszont ha olyat "gondol" akkor lejegesedik az elpárologtató rész annyira, hogy át sem megy rajta a levegő. Azóta ha érzem, hogy melegszik az autóban a levegő, kézzel megnézem fujja-e a levegőt (ilyenkor általában csak légyfingnyi levegő jön ki a szellőzőből) aztán belső keringető és klima kikapcs 5 percig, aztán vissza. Ez meg szokta oldani a problémát (lehet egyenlőre, de megoldja, 2 szezont már kibirt igy) Sajnos a nyomásmérés önmagában nem elegendő, erősen hőmérséklet függő. Az enyémből kb.200g hiányzott, nyomás szerint akár jó is lehetett volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #982 Dátum: 2013. Július 15. - 18:58:38 » |
|
Nekem is így kezdődött. Kompresszor nyomásszabályzó csere lett a vége.
Nekem meg kompresszor csere 
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Guldenburg
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
 |
« Hozzászólás #983 Dátum: 2013. Július 16. - 09:36:00 » |
|
Nem a kezelésével van bajom, hanem a működésével és a haszontalanságával. Egy előnye van, hogy hőfokot állítok és azt tartja, de az automata része nem életrevaló, mert nem veszi figyelembe az embert, csak a paramétereket. (Soha nem is használom automata módban, ezért fölösleges nekem.) Egy hőfok állítós manuális klíma lenne a tökéletes. Egy tempomattal. Kacsint
Hmm, jogos. Belegondolva, amikor éppen digit klímás autóm (2-3) volt, én sem használtam sosem az automata módot. "Félautomatában", csak a hőfok tartást állítottam be alapban, a befújás helyét és sebességét sk állítottam. Még a 2 oldali d.klímás off Octáviában is, pedig az igen okos klíma volt. Felmerülhet a kérdés : akkor mi a francnak nekem digit klíma, ugye ?  Nos, például, egyrészről, mert jól néz ki, nagy autósabb és modernebb a középkonzol.  S tudja a külső hőmérsékletet is mutatni. Másrészről, tökre meguntam a manuál panel szívatását irányomban. Kontakt hiba hegyek, ugye. Pl. beszereztem egy új klíma panelt okosba - egy hét sem telt el, küldhette vissza a bolt a GM -nek, mivel az AC gomb fizikailag nem maradt a helyén bekapcsolt állapotban. Még jó, hogy gariban cserélni tudtam egy másikra - remélem az tovább tart. A boltos is mondta egyébként, hogy a GM -es kontakt embere megjegyezte, hogy anno a Lacettik bevezetésének hajnalán futószalagon cserélték ezeket a paneleket, újabb hullám közeledik vagy mi ?  Ez ugye összecseng a fórum tagjainak és szakembereinek tapasztalataival is. 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 16. - 09:59:18 írta Guldenburg »
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
 |
« Hozzászólás #984 Dátum: 2013. Július 16. - 21:27:38 » |
|
Nem a kezelésével van bajom, hanem a működésével és a haszontalanságával. Egy előnye van, hogy hőfokot állítok és azt tartja, de az automata része nem életrevaló, mert nem veszi figyelembe az embert, csak a paramétereket. (Soha nem is használom automata módban, ezért fölösleges nekem.) Egy hőfok állítós manuális klíma lenne a tökéletes. Egy tempomattal. Kacsint
Hmm, jogos. Belegondolva, amikor éppen digit klímás autóm (2-3) volt, én sem használtam sosem az automata módot. "Félautomatában", csak a hőfok tartást állítottam be alapban, a befújás helyét és sebességét sk állítottam. Még a 2 oldali d.klímás off Octáviában is, pedig az igen okos klíma volt. Felmerülhet a kérdés : akkor mi a francnak nekem digit klíma, ugye ?  Nos, például, egyrészről, mert jól néz ki, nagy autósabb és modernebb a középkonzol.  S tudja a külső hőmérsékletet is mutatni. Másrészről, tökre meguntam a manuál panel szívatását irányomban. Kontakt hiba hegyek, ugye. Pl. beszereztem egy új klíma panelt okosba - egy hét sem telt el, küldhette vissza a bolt a GM -nek, mivel az AC gomb fizikailag nem maradt a helyén bekapcsolt állapotban. Még jó, hogy gariban cserélni tudtam egy másikra - remélem az tovább tart. A boltos is mondta egyébként, hogy a GM -es kontakt embere megjegyezte, hogy anno a Lacettik bevezetésének hajnalán futószalagon cserélték ezeket a paneleket, újabb hullám közeledik vagy mi ?  Ez ugye összecseng a fórum tagjainak és szakembereinek tapasztalataival is.  A digites résszel egyetértek, manuális infókkal nem rendelkezem. Bár a leírtak alapján nem is baj. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mosquetoo
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
 |
« Hozzászólás #985 Dátum: 2013. Július 25. - 18:12:41 » |
|
Sziasztok , elő jött nálam is a probléma "klíma benyom " és semmi, meleg levegő vagy talán pár fokkal hűvösebb. Szerintetek egy átnézés , esetleg tisztítás/töltés menyibe kerülhet ? Van e valakinek tapasztalata hogy hova vigyem , vagy esetleg házilag is lehet próbálkozni ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
 |
« Hozzászólás #986 Dátum: 2013. Július 25. - 20:52:33 » |
|
Sziasztok , elő jött nálam is a probléma "klíma benyom " és semmi, meleg levegő vagy talán pár fokkal hűvösebb. Szerintetek egy átnézés , esetleg tisztítás/töltés menyibe kerülhet ? Van e valakinek tapasztalata hogy hova vigyem , vagy esetleg házilag is lehet próbálkozni ?
A Tisztítással lehet, az olyan 5E körül szokott kerülni szervizben, de ha nem hűt csak langyit fúj az valószínű klíma hibát jelent, amit célszerű megnézetni hozzá értő szervizzel, olyan 10-15 lehet a full rendberakás, feltéve ha nincs lyuk vagy egyéb alkatrész cserére nincs szükség. Az is számít, hogy a pollenszűrő tiszta -e mert ha az vastagon tele van kosszal elvileg az is lefoghatja a beáramló levegő hőmérsékletét, meg a klíma hűtője is jó ha tiszta.... Helyileg hol keresel klímást (hátha tudunk javasolni valakit)?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #987 Dátum: 2013. Július 25. - 21:26:16 » |
|
Sziasztok , elő jött nálam is a probléma "klíma benyom " és semmi, meleg levegő vagy talán pár fokkal hűvösebb. Szerintetek egy átnézés , esetleg tisztítás/töltés menyibe kerülhet ? Van e valakinek tapasztalata hogy hova vigyem , vagy esetleg házilag is lehet próbálkozni ?
A Tisztítással lehet, az olyan 5E körül szokott kerülni szervizben, de ha nem hűt csak langyit fúj az valószínű klíma hibát jelent, amit célszerű megnézetni hozzá értő szervizzel, olyan 10-15 lehet a full rendberakás, feltéve ha nincs lyuk vagy egyéb alkatrész cserére nincs szükség. Az is számít, hogy a pollenszűrő tiszta -e mert ha az vastagon tele van kosszal elvileg az is lefoghatja a beáramló levegő hőmérsékletét, meg a klíma hűtője is jó ha tiszta.... Helyileg hol keresel klímást (hátha tudunk javasolni valakit)? csak 1 töltés 6-10.000ft minden nélkül ha klimahűtő v. kompresszor gond van 30-60.000ft is lehet a kiadás
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sapeszka
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
 |
« Hozzászólás #988 Dátum: 2013. Augusztus 03. - 13:06:49 » |
|
Sziasztok! Nemrég elkezdett csepegni a vezető ülés mellett elöl az utastérbe a víz amikor klímázom. Dugulás lehet valahol? Mi lenne a megoldás? Köszönöm segítségetek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #989 Dátum: 2013. Augusztus 03. - 13:18:08 » |
|
Motortérben a tűzfalon lévő gumipipát nézd meg ,hogy nincs e eldugulva. Amúgy rendesen hűt? Pollenszűrőd tiszta?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|