Lacetti klub fórum
2024. Június 30. - 09:54:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 259733 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #975 Dátum: 2013. Július 05. - 11:41:14 »

manuális. de csak klimánál van ez.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #976 Dátum: 2013. Július 14. - 14:53:02 »

Érdekes dolgot vettem észre a nyaralás során.
Klíma bekapcsolva, kb. 50 km út után elkezdi emelni a hőmérsékletet. Addig fúj 6-7 C-s levegőt, utána már csak 15 c-st. Klíma kikapcs. 2 percre, utána visszakapcs., és láss csodát újra 6-7 c-s levegőt fúj persze kánikulában.
6 éves múlt a Lacsi, töltve még nem volt. Lehet ez a probléma?
Valakinek hasonló tapasztalata?
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #977 Dátum: 2013. Július 14. - 15:35:12 »

Érdekes dolgot vettem észre a nyaralás során.
Klíma bekapcsolva, kb. 50 km út után elkezdi emelni a hőmérsékletet. Addig fúj 6-7 C-s levegőt, utána már csak 15 c-st. Klíma kikapcs. 2 percre, utána visszakapcs., és láss csodát újra 6-7 c-s levegőt fúj persze kánikulában.
6 éves múlt a Lacsi, töltve még nem volt. Lehet ez a probléma?
Valakinek hasonló tapasztalata?
Igen, lehetséges.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #978 Dátum: 2013. Július 14. - 15:51:32 »

Nekem is így kezdődött. Kompresszor nyomásszabályzó csere lett a vége.
Naplózva


LPG
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #979 Dátum: 2013. Július 14. - 15:59:57 »

Nekem is így kezdődött. Kompresszor nyomásszabályzó csere lett a vége.
Lehetséges hiba ez is. Nálam szerencsére a feltöltés segített (egyenlőre). Teljes leürítés, vákuumozás, újra feltöltés.
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #980 Dátum: 2013. Július 14. - 16:21:46 »

Érdekes dolgot vettem észre a nyaralás során.
Klíma bekapcsolva, kb. 50 km út után elkezdi emelni a hőmérsékletet. Addig fúj 6-7 C-s levegőt, utána már csak 15 c-st. Klíma kikapcs. 2 percre, utána visszakapcs., és láss csodát újra 6-7 c-s levegőt fúj persze kánikulában.
6 éves múlt a Lacsi, töltve még nem volt. Lehet ez a probléma?
Valakinek hasonló tapasztalata?

Nekem is csinálja mikor rájön, tavalyi szezon előtt még el is vittem a helyi klimás emberkéhez, mért nyomást és jó volt, viszont ha olyat "gondol" akkor lejegesedik az elpárologtató rész annyira, hogy át sem megy rajta a levegő.
Azóta ha érzem, hogy melegszik az autóban a levegő, kézzel megnézem fujja-e a levegőt (ilyenkor általában csak légyfingnyi levegő jön ki a szellőzőből) aztán belső keringető és klima kikapcs 5 percig, aztán vissza. Ez meg szokta oldani a problémát (lehet egyenlőre, de megoldja, 2 szezont már kibirt igy)
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #981 Dátum: 2013. Július 14. - 16:27:10 »

Érdekes dolgot vettem észre a nyaralás során.
Klíma bekapcsolva, kb. 50 km út után elkezdi emelni a hőmérsékletet. Addig fúj 6-7 C-s levegőt, utána már csak 15 c-st. Klíma kikapcs. 2 percre, utána visszakapcs., és láss csodát újra 6-7 c-s levegőt fúj persze kánikulában.
6 éves múlt a Lacsi, töltve még nem volt. Lehet ez a probléma?
Valakinek hasonló tapasztalata?

Nekem is csinálja mikor rájön, tavalyi szezon előtt még el is vittem a helyi klimás emberkéhez, mért nyomást és jó volt, viszont ha olyat "gondol" akkor lejegesedik az elpárologtató rész annyira, hogy át sem megy rajta a levegő.
Azóta ha érzem, hogy melegszik az autóban a levegő, kézzel megnézem fujja-e a levegőt (ilyenkor általában csak légyfingnyi levegő jön ki a szellőzőből) aztán belső keringető és klima kikapcs 5 percig, aztán vissza. Ez meg szokta oldani a problémát (lehet egyenlőre, de megoldja, 2 szezont már kibirt igy)
Sajnos a nyomásmérés önmagában nem elegendő, erősen hőmérséklet függő. Az enyémből kb.200g hiányzott, nyomás szerint akár jó is lehetett volna.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #982 Dátum: 2013. Július 15. - 18:58:38 »

Nekem is így kezdődött. Kompresszor nyomásszabályzó csere lett a vége.
Nekem meg kompresszor csere 
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Guldenburg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #983 Dátum: 2013. Július 16. - 09:36:00 »

Idézet
Nem a kezelésével van bajom, hanem a működésével és a haszontalanságával. Egy előnye van, hogy hőfokot állítok és azt tartja, de az automata része nem életrevaló, mert nem veszi figyelembe az embert, csak a paramétereket. (Soha nem is használom automata módban, ezért fölösleges nekem.) Egy hőfok állítós manuális klíma lenne a tökéletes. Egy tempomattal.  Kacsint

Hmm, jogos.

Belegondolva, amikor éppen digit klímás autóm (2-3) volt, én sem használtam sosem az automata módot. "Félautomatában", csak a hőfok tartást állítottam be alapban, a befújás helyét és sebességét sk állítottam. Még a 2 oldali d.klímás off Octáviában is, pedig az igen okos klíma volt.

Felmerülhet a kérdés : akkor mi a francnak nekem digit klíma, ugye ?  Kacsint

Nos, például, egyrészről, mert jól néz ki, nagy autósabb és modernebb a középkonzol.  Mosolyog Kacsint S tudja a külső hőmérsékletet is mutatni.

Másrészről, tökre meguntam a manuál panel szívatását irányomban. Kontakt hiba hegyek, ugye.

Pl. beszereztem egy új klíma panelt okosba - egy hét sem telt el, küldhette vissza a bolt a GM -nek, mivel az AC gomb fizikailag nem maradt a helyén bekapcsolt állapotban. Még jó, hogy gariban cserélni tudtam egy másikra - remélem az tovább tart.

A boltos is mondta egyébként, hogy a GM -es kontakt embere megjegyezte, hogy anno a Lacettik bevezetésének hajnalán futószalagon cserélték ezeket a paneleket, újabb hullám közeledik vagy mi ?  Mosolyog

Ez ugye összecseng a fórum tagjainak és szakembereinek tapasztalataival is. 







« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 16. - 09:59:18 írta Guldenburg » Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #984 Dátum: 2013. Július 16. - 21:27:38 »

Idézet
Nem a kezelésével van bajom, hanem a működésével és a haszontalanságával. Egy előnye van, hogy hőfokot állítok és azt tartja, de az automata része nem életrevaló, mert nem veszi figyelembe az embert, csak a paramétereket. (Soha nem is használom automata módban, ezért fölösleges nekem.) Egy hőfok állítós manuális klíma lenne a tökéletes. Egy tempomattal.  Kacsint

Hmm, jogos.

Belegondolva, amikor éppen digit klímás autóm (2-3) volt, én sem használtam sosem az automata módot. "Félautomatában", csak a hőfok tartást állítottam be alapban, a befújás helyét és sebességét sk állítottam. Még a 2 oldali d.klímás off Octáviában is, pedig az igen okos klíma volt.

Felmerülhet a kérdés : akkor mi a francnak nekem digit klíma, ugye ?  Kacsint

Nos, például, egyrészről, mert jól néz ki, nagy autósabb és modernebb a középkonzol.  Mosolyog Kacsint S tudja a külső hőmérsékletet is mutatni.

Másrészről, tökre meguntam a manuál panel szívatását irányomban. Kontakt hiba hegyek, ugye.

Pl. beszereztem egy új klíma panelt okosba - egy hét sem telt el, küldhette vissza a bolt a GM -nek, mivel az AC gomb fizikailag nem maradt a helyén bekapcsolt állapotban. Még jó, hogy gariban cserélni tudtam egy másikra - remélem az tovább tart.

A boltos is mondta egyébként, hogy a GM -es kontakt embere megjegyezte, hogy anno a Lacettik bevezetésének hajnalán futószalagon cserélték ezeket a paneleket, újabb hullám közeledik vagy mi ?  Mosolyog

Ez ugye összecseng a fórum tagjainak és szakembereinek tapasztalataival is. 
A digites résszel egyetértek, manuális infókkal nem rendelkezem. Bár a leírtak alapján nem is baj.  Mosolyog
Naplózva
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #985 Dátum: 2013. Július 25. - 18:12:41 »

Sziasztok , elő jött nálam is a probléma "klíma benyom " és semmi, meleg levegő vagy talán pár fokkal hűvösebb.
Szerintetek egy átnézés , esetleg tisztítás/töltés menyibe kerülhet ?
Van e valakinek tapasztalata hogy hova vigyem , vagy esetleg házilag is lehet próbálkozni ?
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #986 Dátum: 2013. Július 25. - 20:52:33 »

Sziasztok , elő jött nálam is a probléma "klíma benyom " és semmi, meleg levegő vagy talán pár fokkal hűvösebb.
Szerintetek egy átnézés , esetleg tisztítás/töltés menyibe kerülhet ?
Van e valakinek tapasztalata hogy hova vigyem , vagy esetleg házilag is lehet próbálkozni ?
A Tisztítással lehet, az olyan 5E körül szokott kerülni szervizben, de ha nem hűt csak langyit fúj az valószínű klíma hibát jelent, amit célszerű megnézetni hozzá értő szervizzel, olyan 10-15 lehet a full rendberakás, feltéve ha nincs lyuk vagy egyéb alkatrész cserére nincs szükség. Az is számít, hogy a pollenszűrő tiszta -e mert ha az vastagon tele van kosszal elvileg az is lefoghatja a beáramló levegő hőmérsékletét, meg a klíma hűtője is jó ha tiszta....
Helyileg hol keresel klímást (hátha tudunk javasolni valakit)?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #987 Dátum: 2013. Július 25. - 21:26:16 »

Sziasztok , elő jött nálam is a probléma "klíma benyom " és semmi, meleg levegő vagy talán pár fokkal hűvösebb.
Szerintetek egy átnézés , esetleg tisztítás/töltés menyibe kerülhet ?
Van e valakinek tapasztalata hogy hova vigyem , vagy esetleg házilag is lehet próbálkozni ?
A Tisztítással lehet, az olyan 5E körül szokott kerülni szervizben, de ha nem hűt csak langyit fúj az valószínű klíma hibát jelent, amit célszerű megnézetni hozzá értő szervizzel, olyan 10-15 lehet a full rendberakás, feltéve ha nincs lyuk vagy egyéb alkatrész cserére nincs szükség. Az is számít, hogy a pollenszűrő tiszta -e mert ha az vastagon tele van kosszal elvileg az is lefoghatja a beáramló levegő hőmérsékletét, meg a klíma hűtője is jó ha tiszta....
Helyileg hol keresel klímást (hátha tudunk javasolni valakit)?

csak 1 töltés 6-10.000ft minden nélkül ha klimahűtő v. kompresszor gond van 30-60.000ft is lehet a kiadás
Naplózva

70/4334431
sapeszka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #988 Dátum: 2013. Augusztus 03. - 13:06:49 »

Sziasztok! Nemrég elkezdett csepegni a vezető ülés mellett elöl az utastérbe a víz amikor klímázom. Dugulás lehet valahol? Mi lenne a megoldás? Köszönöm segítségetek!
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #989 Dátum: 2013. Augusztus 03. - 13:18:08 »

Motortérben a tűzfalon lévő gumipipát nézd meg ,hogy nincs e eldugulva. Amúgy rendesen hűt? Pollenszűrőd tiszta?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!