Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 00:37:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265647 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #810 Dátum: 2012. Július 01. - 18:30:15 »

Megcsinálták a klímát. Számla következő:
- csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000
- klíma töltés 7900
- klíma gáz 5000
- nyomáspróba 3300
- még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát
Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden??
Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt.
Ne menjetek oda lehúzosok!

Attttakuuuva 
Nekem az ellenőrzésért még pénzt sem fogadtak el az itteniek...
Szerintem ebben Gidy jutaléka is benne van!  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Cápa állítólag a barátom, és, ha ez így van, nekem már nincsen szükségem ellenségre, ilyen barát, barátok mellett. Kacsint
Ami pedig a klíma dolgot illeti, a rend kedvéért megírom, amit priviben is elküldtem A Marsoról. Nekem leszívták a gázt, nyomás próba jött utána, majd feltöltötték teljesen, mert a bent lévő már hiányos volt. Utána megjavították a kompresszor kontakt hibáját is a csatinál. Fizettem 8600 Ft-ot, de akció is volt, és a Forensis klubtagoknak -20%-ot elengednek. Nem éreztem "lehúzosnak" őket. Ja, és Cápa kedvéért bevallom, hogy várom a részesedésemet, de tőle, és nem a Marsotól, ha már pimasz módon állított valamit a vizek réme.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #811 Dátum: 2012. Július 02. - 17:29:26 »

Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése.
Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett.
Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok?
Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt?
HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.

Milyet vettél bele?
Eredeti gyárit nem kapsz csak az Europai utángyártottat./az összes EC kezdetű cikkszám europai ugy./

Huuu kidobtam már a dobozát, Meteorban vettem :S
Azért gondolom utángyártottban is van majd nem gyári minőségű.
Én a Filter centerben szoktam venni. Még nem volt gond vele.
Meg avval sem, amit Sebiéktől vettem. Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #812 Dátum: 2012. Július 02. - 17:31:33 »

A Marso egy hálózat. Erős a gyanúm, hogy nem ugyan abban a szervizben voltatok. (már csak a lakóhelyek távolsága miatt sem  Kacsint)

Pontosabb lenne a dolog, ha nem a hálózat nevét használnátok, hanem a konkrét szervizét.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #813 Dátum: 2012. Július 02. - 21:43:33 »

Nyomás próbával kezdte, majd rossz hír, ereszt a rendszer. Hiba keresés, öt perc alatt megvolt a bibi. Klíma vezeték gumi csőve kilyukadt. Ez a cső a rendszer legalsó részén, a hűtők alatt, kocsi elejében van, alulról a motortér védő müa. elemet eltávolítva könnyen elérhető. A cső csak a két végén van rögzítve, középen súlyánál fogva kicsit lógott. Viszonylag hosszú csővezeték. Nem volt még hozzányúlva, szerintem gyárilag nem rögzítik még egy plusz helyen. A motortérvédő müa. elem rögzítő csavarja pedig kilyukasztotta. Lehet nektek is érdemes lenne megnézni, nehogy bajt okozzon.
Megnéztem. Nekem más egy kicsit, lehez hogy az sw eleje miatt, de dörzsölés itt is volt. Az én csövemen már van gyárilag egy szivacsos védőcső és ahogy végig tapizam éreztem közép tájon kopást. Nekem viszont nem csavarhoz ér, hanem fölötte megy egy kábelköteg ebben a fekete hosszában metszet gégecsőben és az dörzsölte a csőburkolatot, de szerencsére még a csövet nem kezdte meg. Nem láttam ugyan az egészből semmit, mert nem vettem le a burkolatot alul, de szépen ki lehet tapogatni. Próbáltam a védőszivacsot megforgatni, de mindig visszafordult, ezért a gégecső, meg a klímacső közé egy darab szivacsot raktam, remélem jó megoldás lesz .
« Utoljára szerkesztve: 2012. Július 02. - 21:46:02 írta Levi75 » Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #814 Dátum: 2012. Július 02. - 22:41:28 »

Megcsinálták a klímát. Számla következő:
- csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000
- klíma töltés 7900
- klíma gáz 5000
- nyomáspróba 3300
- még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát
Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden??
Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt.
Ne menjetek oda lehúzosok!

Attttakuuuva 
Nekem az ellenőrzésért még pénzt sem fogadtak el az itteniek...
Szerintem ebben Gidy jutaléka is benne van!  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Cápa állítólag a barátom, és, ha ez így van, nekem már nincsen szükségem ellenségre, ilyen barát, barátok mellett. Kacsint
Ami pedig a klíma dolgot illeti, a rend kedvéért megírom, amit priviben is elküldtem A Marsoról. Nekem leszívták a gázt, nyomás próba jött utána, majd feltöltötték teljesen, mert a bent lévő már hiányos volt. Utána megjavították a kompresszor kontakt hibáját is a csatinál. Fizettem 8600 Ft-ot, de akció is volt, és a Forensis klubtagoknak -20%-ot elengednek. Nem éreztem "lehúzosnak" őket. Ja, és Cápa kedvéért bevallom, hogy várom a részesedésemet, de tőle, és nem a Marsotól, ha már pimasz módon állított valamit a vizek réme.
Nyíregyháza Marso szervíz. Nem az idegeket akartam borzolni, de kihagytam a kis listámból, hogy egy 15 perces melóért - a klíma csövét visszakötötték, egyik végét a kompresszporba, másikat meg a rendszerbe - felszámoltak 6ezer forintot. Egyéb helyen a klíma töltés nyomáspróbával cakkum púder mindennel 16ezer Ft.
Akkor pontos munkamenet. Első alkalom: hiba keresés, nyomáspróba, motortér védő burkolat eltávolítása, hibás csővezeték kiszerelése, klíma egyéb lógó alkatrészei fixre rögzítve, burkolat vissza, mehetsz. Ez került 3ezerbe. Alkatrészt megjavítattam 3500.
Marso 2.alkalom. Autó felemel, burkolat kicsit megbontva, nem levéve, inkább feszegetve, majd a javított klíma csövet visszaszerelték. Nyomáspróba, klíma feltöltése, 1 óra 20 perc várakozás, majd számla. Munkadíj, klíma feltöltése, klíma gáz, klíma olaj, nyomás próba, munkadíj 23590,-Ft. Úgy, hogy közben szinte a képemben van a reklám tábla: klíma tisztítás 3900,-Ft, klíma töltés 7900,-Ft. Szerintetek?
Döntsön mindenki, belátása szerint. Egyébként a klímám jó, hideget fúj, én kerülni fogom a szervízüket.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #815 Dátum: 2012. Július 02. - 22:44:30 »

Nyomás próbával kezdte, majd rossz hír, ereszt a rendszer. Hiba keresés, öt perc alatt megvolt a bibi. Klíma vezeték gumi csőve kilyukadt. Ez a cső a rendszer legalsó részén, a hűtők alatt, kocsi elejében van, alulról a motortér védő müa. elemet eltávolítva könnyen elérhető. A cső csak a két végén van rögzítve, középen súlyánál fogva kicsit lógott. Viszonylag hosszú csővezeték. Nem volt még hozzányúlva, szerintem gyárilag nem rögzítik még egy plusz helyen. A motortérvédő müa. elem rögzítő csavarja pedig kilyukasztotta. Lehet nektek is érdemes lenne megnézni, nehogy bajt okozzon.
Megnéztem. Nekem más egy kicsit, lehez hogy az sw eleje miatt, de dörzsölés itt is volt. Az én csövemen már van gyárilag egy szivacsos védőcső és ahogy végig tapizam éreztem közép tájon kopást. Nekem viszont nem csavarhoz ér, hanem fölötte megy egy kábelköteg ebben a fekete hosszában metszet gégecsőben és az dörzsölte a csőburkolatot, de szerencsére még a csövet nem kezdte meg. Nem láttam ugyan az egészből semmit, mert nem vettem le a burkolatot alul, de szépen ki lehet tapogatni. Próbáltam a védőszivacsot megforgatni, de mindig visszafordult, ezért a gégecső, meg a klímacső közé egy darab szivacsot raktam, remélem jó megoldás lesz .
Nekem is volt szivacsos védőcső, előbb azt, majd a klíma csövet. A szervízben egyszerű kábelkötegelővel rögzítették egy fix ponthoz, így már nem lóg, nem ér hozzá semmihez.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #816 Dátum: 2012. Július 03. - 07:22:41 »

én csakis megbízható forráshoz mertem menni klíma ügyben....ll82 kartárs a chevy klubból. igaz ő nem kocsi klímára szakosodott, de nyomáspróba, gáz lefejtés, feltöltés, fertőtlenítés igen baráti áron sok borravalóval egy olcsó fertőtlenítés árából  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #817 Dátum: 2012. Július 03. - 07:42:07 »

Nyomás próbával kezdte, majd rossz hír, ereszt a rendszer. Hiba keresés, öt perc alatt megvolt a bibi. Klíma vezeték gumi csőve kilyukadt. Ez a cső a rendszer legalsó részén, a hűtők alatt, kocsi elejében van, alulról a motortér védő müa. elemet eltávolítva könnyen elérhető. A cső csak a két végén van rögzítve, középen súlyánál fogva kicsit lógott. Viszonylag hosszú csővezeték. Nem volt még hozzányúlva, szerintem gyárilag nem rögzítik még egy plusz helyen. A motortérvédő müa. elem rögzítő csavarja pedig kilyukasztotta. Lehet nektek is érdemes lenne megnézni, nehogy bajt okozzon.
Megnéztem. Nekem más egy kicsit, lehez hogy az sw eleje miatt, de dörzsölés itt is volt. Az én csövemen már van gyárilag egy szivacsos védőcső és ahogy végig tapizam éreztem közép tájon kopást. Nekem viszont nem csavarhoz ér, hanem fölötte megy egy kábelköteg ebben a fekete hosszában metszet gégecsőben és az dörzsölte a csőburkolatot, de szerencsére még a csövet nem kezdte meg. Nem láttam ugyan az egészből semmit, mert nem vettem le a burkolatot alul, de szépen ki lehet tapogatni. Próbáltam a védőszivacsot megforgatni, de mindig visszafordult, ezért a gégecső, meg a klímacső közé egy darab szivacsot raktam, remélem jó megoldás lesz .
Nekem is volt szivacsos védőcső, előbb azt, majd a klíma csövet. A szervízben egyszerű kábelkötegelővel rögzítették egy fix ponthoz, így már nem lóg, nem ér hozzá semmihez.
Azt a kábelkötegelőt majd ellenőrizd, mivel a műanyag a hideg- meleg hatására rideg lesz, és ha elpattan, nem jó ha bekapja valami. Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2012. Július 03. - 07:43:57 írta captainb » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #818 Dátum: 2012. Július 03. - 14:35:59 »

Nyomás próbával kezdte, majd rossz hír, ereszt a rendszer. Hiba keresés, öt perc alatt megvolt a bibi. Klíma vezeték gumi csőve kilyukadt. Ez a cső a rendszer legalsó részén, a hűtők alatt, kocsi elejében van, alulról a motortér védő müa. elemet eltávolítva könnyen elérhető. A cső csak a két végén van rögzítve, középen súlyánál fogva kicsit lógott. Viszonylag hosszú csővezeték. Nem volt még hozzányúlva, szerintem gyárilag nem rögzítik még egy plusz helyen. A motortérvédő müa. elem rögzítő csavarja pedig kilyukasztotta. Lehet nektek is érdemes lenne megnézni, nehogy bajt okozzon.
Megnéztem. Nekem más egy kicsit, lehez hogy az sw eleje miatt, de dörzsölés itt is volt. Az én csövemen már van gyárilag egy szivacsos védőcső és ahogy végig tapizam éreztem közép tájon kopást. Nekem viszont nem csavarhoz ér, hanem fölötte megy egy kábelköteg ebben a fekete hosszában metszet gégecsőben és az dörzsölte a csőburkolatot, de szerencsére még a csövet nem kezdte meg. Nem láttam ugyan az egészből semmit, mert nem vettem le a burkolatot alul, de szépen ki lehet tapogatni. Próbáltam a védőszivacsot megforgatni, de mindig visszafordult, ezért a gégecső, meg a klímacső közé egy darab szivacsot raktam, remélem jó megoldás lesz .
Nekem is volt szivacsos védőcső, előbb azt, majd a klíma csövet. A szervízben egyszerű kábelkötegelővel rögzítették egy fix ponthoz, így már nem lóg, nem ér hozzá semmihez.
Azt a kábelkötegelőt majd ellenőrizd, mivel a műanyag a hideg- meleg hatására rideg lesz, és ha elpattan, nem jó ha bekapja valami. Kacsint
jó tanács megfogadom. Ventillátor ott pörög a közelben.

Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #819 Dátum: 2012. Július 03. - 15:47:46 »

Na akkor a tisztesség kedvéért, és Stocz Főni figyelmeztetéséért:
Én a budapesti- újpesti, Váci úti Marsó szerviznél csináltattam meg a klímát, velük nagyon meg voltam elégedve. Szóval ők a Jó Marsók!
Cupika pechére a nyíregyházi Marsóhoz ment, és ott nem volt megelégedve velük.
Szóval a tanulság, hogy egy nagy cég, de mégis óriási a különbség munkájukban, áraikban, ami nem természetes dolog- szerintem, de mégis előfordul- sajnos.
Egyiket ajánljuk, másik kerülendő a továbbiakban.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #820 Dátum: 2012. Július 03. - 18:03:32 »

Nyomás próbával kezdte, majd rossz hír, ereszt a rendszer. Hiba keresés, öt perc alatt megvolt a bibi. Klíma vezeték gumi csőve kilyukadt. Ez a cső a rendszer legalsó részén, a hűtők alatt, kocsi elejében van, alulról a motortér védő müa. elemet eltávolítva könnyen elérhető. A cső csak a két végén van rögzítve, középen súlyánál fogva kicsit lógott. Viszonylag hosszú csővezeték. Nem volt még hozzányúlva, szerintem gyárilag nem rögzítik még egy plusz helyen. A motortérvédő müa. elem rögzítő csavarja pedig kilyukasztotta. Lehet nektek is érdemes lenne megnézni, nehogy bajt okozzon.
Megnéztem. Nekem más egy kicsit, lehez hogy az sw eleje miatt, de dörzsölés itt is volt. Az én csövemen már van gyárilag egy szivacsos védőcső és ahogy végig tapizam éreztem közép tájon kopást. Nekem viszont nem csavarhoz ér, hanem fölötte megy egy kábelköteg ebben a fekete hosszában metszet gégecsőben és az dörzsölte a csőburkolatot, de szerencsére még a csövet nem kezdte meg. Nem láttam ugyan az egészből semmit, mert nem vettem le a burkolatot alul, de szépen ki lehet tapogatni. Próbáltam a védőszivacsot megforgatni, de mindig visszafordult, ezért a gégecső, meg a klímacső közé egy darab szivacsot raktam, remélem jó megoldás lesz .
Nekem is volt szivacsos védőcső, előbb azt, majd a klíma csövet. A szervízben egyszerű kábelkötegelővel rögzítették egy fix ponthoz, így már nem lóg, nem ér hozzá semmihez.
Azt a kábelkötegelőt majd ellenőrizd, mivel a műanyag a hideg- meleg hatására rideg lesz, és ha elpattan, nem jó ha bekapja valami. Kacsint
jó tanács megfogadom. Ventillátor ott pörög a közelben.


Akkor ez az a cső, ami a hűtő és a motor között megy el keresztben? Nekem is kilyukadt, mert túl közel volt a motorhoz. Három éve cserélték. Alig pár ezerrel volt olcsóbb. az inflációt figyelembe véve, nem is volt drága.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #821 Dátum: 2012. Július 03. - 22:05:03 »

Nyomás próbával kezdte, majd rossz hír, ereszt a rendszer. Hiba keresés, öt perc alatt megvolt a bibi. Klíma vezeték gumi csőve kilyukadt. Ez a cső a rendszer legalsó részén, a hűtők alatt, kocsi elejében van, alulról a motortér védő müa. elemet eltávolítva könnyen elérhető. A cső csak a két végén van rögzítve, középen súlyánál fogva kicsit lógott. Viszonylag hosszú csővezeték. Nem volt még hozzányúlva, szerintem gyárilag nem rögzítik még egy plusz helyen. A motortérvédő müa. elem rögzítő csavarja pedig kilyukasztotta. Lehet nektek is érdemes lenne megnézni, nehogy bajt okozzon.
Megnéztem. Nekem más egy kicsit, lehez hogy az sw eleje miatt, de dörzsölés itt is volt. Az én csövemen már van gyárilag egy szivacsos védőcső és ahogy végig tapizam éreztem közép tájon kopást. Nekem viszont nem csavarhoz ér, hanem fölötte megy egy kábelköteg ebben a fekete hosszában metszet gégecsőben és az dörzsölte a csőburkolatot, de szerencsére még a csövet nem kezdte meg. Nem láttam ugyan az egészből semmit, mert nem vettem le a burkolatot alul, de szépen ki lehet tapogatni. Próbáltam a védőszivacsot megforgatni, de mindig visszafordult, ezért a gégecső, meg a klímacső közé egy darab szivacsot raktam, remélem jó megoldás lesz .
Nekem is volt szivacsos védőcső, előbb azt, majd a klíma csövet. A szervízben egyszerű kábelkötegelővel rögzítették egy fix ponthoz, így már nem lóg, nem ér hozzá semmihez.
Azt a kábelkötegelőt majd ellenőrizd, mivel a műanyag a hideg- meleg hatására rideg lesz, és ha elpattan, nem jó ha bekapja valami. Kacsint
jó tanács megfogadom. Ventillátor ott pörög a közelben.


Akkor ez az a cső, ami a hűtő és a motor között megy el keresztben? Nekem is kilyukadt, mert túl közel volt a motorhoz. Három éve cserélték. Alig pár ezerrel volt olcsóbb. az inflációt figyelembe véve, nem is volt drága.
Igen, ez a cső az a cső.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #822 Dátum: 2012. Július 11. - 20:28:54 »

Na, ma a Marso-nál S.O.S- ben légkondi revízió, mert tegnap nem ment a kompresszor, meg futómű állítás, mert olyan érzésem volt, hogy hatfelé megy a négy kerék:

- klíma töltés, ellenörzés 7900. Ft.
- klíma tisztítás 3990 Ft. (pollenszűrőt n vittem)
- a kompresszor csatlakozójának cseréje 1700 Ft
- bal hátsó kerék szelepcsere, centírozás, le - és felszerelés 1200 Ft. (erre külön rákérdeztem, mert nagyon olcsónak tűnik)
- futómű,ellenőrzés, állítás 990 (!!!!!!) Ft.
- a fiam által a polcról levert és összetört poroltó 8900 Ft.

És ebből volt 5 % Forensis kedvezmény.

Szerintem korrekt.

A kiszolgálás is az volt.


-
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #823 Dátum: 2012. Július 11. - 21:31:07 »

Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti.  a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja.
Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután".
Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen.  Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
 
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok.
Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.

Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség)  de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig
Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.
Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség.
Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.
Én most nekiálltam kideríteni mi lehet a hiba. Ha megvan akkor jelzem.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #824 Dátum: 2012. Július 12. - 18:36:06 »

Apropó, a kompresszor csatlakozója. Miután a töltés után sem indult a kompresszor, már rutinból nyúltak a csatlakozóhoz, de előtte behívtak a műhelybe. Szó szerint szét lehetett morzsolni a csatlakozót. Elfáradt az anyag, 20 perc alatt cserélték.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!