Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 00:30:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 265640 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #795 Dátum: 2012. Június 22. - 17:20:26 »

Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről.

Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Vigyorog 
Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Vigyorog
Jelentem a megoldás egyszerű volt.

A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva.
Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor.
Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi.

Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam.
Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida   Vigyorog /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét...

Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem.
Cserébe könyékig koszos lettem...
Szia! Akkor a jövő héten valamelyik délután megmutatod, megcsinálod, megköszönöm, és boldogok leszünk!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #796 Dátum: 2012. Június 22. - 21:12:47 »

Mindenkinek lapított a vége. Kacsint
Hetek óta figyelem és eddig nem láttam, hogy ezen a kifolyón folyna a víz.
Már kezdtem dugulásra gondolni, de a héten a nagy melegben megindult. Szép nagy tócsát folyat maga alá a kocsi. Vigyorog
Naplózva


LPG
gabesz2
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #797 Dátum: 2012. Június 22. - 21:19:35 »

Itt jól látható miről van szó!....

http://duk63.narod.ru/photoguide_12.html



Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről.

Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Vigyorog 
Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Vigyorog
Jelentem a megoldás egyszerű volt.

A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva.
Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor.
Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi.

Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam.
Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida   Vigyorog /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét...

Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem.
Cserébe könyékig koszos lettem...
Szia! Akkor a jövő héten valamelyik délután megmutatod, megcsinálod, megköszönöm, és boldogok leszünk!
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #798 Dátum: 2012. Június 22. - 22:34:56 »

Itt jól látható miről van szó!....

http://duk63.narod.ru/photoguide_12.html



Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről.

Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Vigyorog 
Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Vigyorog
Jelentem a megoldás egyszerű volt.

A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva.
Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor.
Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi.

Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam.
Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida   Vigyorog /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét...

Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem.
Cserébe könyékig koszos lettem...
Szia! Akkor a jövő héten valamelyik délután megmutatod, megcsinálod, megköszönöm, és boldogok leszünk!

Lapított vég lehet amiatt van, hogy amikor 7-8 hónapig használaton kívül van, akkor ne szívjon ott be fars levegőt és ne is költözzön bele valami pók-bogár-egyéb jószág.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #799 Dátum: 2012. Június 23. - 06:22:27 »

Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről.

Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Vigyorog 
Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Vigyorog
Jelentem a megoldás egyszerű volt.

A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva.
Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor.
Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi.

Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam.
Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida   Vigyorog /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét...

Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem.
Cserébe könyékig koszos lettem...
Szia! Akkor a jövő héten valamelyik délután megmutatod, megcsinálod, megköszönöm, és boldogok leszünk!
Naná!
Rögtön rád gondoltam...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #800 Dátum: 2012. Június 23. - 17:01:18 »

nekem is adja a tócsát minden egyes menet után  Kacsint mondjuk én hamarabb kikapcsolom a klímát, minthogy leállítom a kocsit. kifújatom a hideget minden rostélyból
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #801 Dátum: 2012. Június 26. - 19:06:20 »

Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése.
Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett.
Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok?
Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt?
HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #802 Dátum: 2012. Június 26. - 21:14:54 »

Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése.
Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett.
Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok?
Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt?
HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.

Milyet vettél bele?
Eredeti gyárit nem kapsz csak az Europai utángyártottat./az összes EC kezdetű cikkszám europai ugy./
Naplózva

70/4334431
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #803 Dátum: 2012. Június 27. - 07:21:14 »

Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése.
Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett.
Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok?
Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt?
HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.

Milyet vettél bele?
Eredeti gyárit nem kapsz csak az Europai utángyártottat./az összes EC kezdetű cikkszám europai ugy./

Huuu kidobtam már a dobozát, Meteorban vettem :S
Azért gondolom utángyártottban is van majd nem gyári minőségű.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #804 Dátum: 2012. Június 27. - 12:08:28 »

Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése.
Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett.
Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok?
Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt?
HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.

Milyet vettél bele?
Eredeti gyárit nem kapsz csak az Europai utángyártottat./az összes EC kezdetű cikkszám europai ugy./

Huuu kidobtam már a dobozát, Meteorban vettem :S
Azért gondolom utángyártottban is van majd nem gyári minőségű.

van csak elég nagy a minőségi szórás
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #805 Dátum: 2012. Június 28. - 21:32:43 »

Elvittem a szekerem klíma szervízbe, marsóhoz. Nagyon rendesek, hozzáértő szakik, végig a kocsi mellett lehettem. Nyomás próbával kezdte, majd rossz hír, ereszt a rendszer. Hiba keresés, öt perc alatt megvolt a bibi. Klíma vezeték gumi csőve kilyukadt. Ez a cső a rendszer legalsó részén, a hűtők alatt, kocsi elejében van, alulról a motortér védő müa. elemet eltávolítva könnyen elérhető. A cső csak a két végén van rögzítve, középen súlyánál fogva kicsit lógott. Viszonylag hosszú csővezeték. Nem volt még hozzányúlva, szerintem gyárilag nem rögzítik még egy plusz helyen. A motortérvédő müa. elem rögzítő csavarja pedig kilyukasztotta. Gyári alkatrész ára 22ezer, én elvittem hidraulika tömlő gyártóhoz, ahol 3500 forintért cserélték a hibás csövet. Holnap vissza Marsóba, írom majd a rögzítést hogyan oldottuk meg. Lehet nektek is érdemes lenne megnézni, nehogy bajt okozzon.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #806 Dátum: 2012. Június 30. - 21:46:57 »

Megcsinálták a klímát. Számla következő:
- csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000
- klíma töltés 7900
- klíma gáz 5000
- nyomáspróba 3300
- még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát
Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden??
Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt.
Ne menjetek oda lehúzosok!
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #807 Dátum: 2012. Július 01. - 07:07:49 »

Megcsinálták a klímát. Számla következő:
- csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000
- klíma töltés 7900
- klíma gáz 5000
- nyomáspróba 3300
- még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát
Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden??
Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt.
Ne menjetek oda lehúzosok!

Attttakuuuva 
Nekem az ellenőrzésért még pénzt sem fogadtak el az itteniek...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #808 Dátum: 2012. Július 01. - 08:01:41 »

Megcsinálták a klímát. Számla következő:
- csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000
- klíma töltés 7900
- klíma gáz 5000
- nyomáspróba 3300
- még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát
Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden??
Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt.
Ne menjetek oda lehúzosok!

Attttakuuuva 
Nekem az ellenőrzésért még pénzt sem fogadtak el az itteniek...
Szerintem ebben Gidy jutaléka is benne van!  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #809 Dátum: 2012. Július 01. - 11:12:02 »

Megcsinálták a klímát. Számla következő:
- csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000
- klíma töltés 7900
- klíma gáz 5000
- nyomáspróba 3300
- még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát
Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden??
Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt.
Ne menjetek oda lehúzosok!
Az akciós klíma töltésben gondolom az van benne, hogy feltöltik a gázt, a hiányzó mennyiséget pótolják. Ha 10dkg hiányzik az is 7900, ha majdnem az egész, az is 7900. 
Nálad sajnos le kellett engedni, és visszatölteni, mert ugye a cső. Plussz a szerelés, kompresszorolaj, az összeszerelés utáni nyomáspróba - ezek nincsenek benne a klímatöltésben. Ahová én hordom, ott egy hasonló eksön (nem az én vasamon) is kb. 20.000- ből állt meg.
Mondjuk azt a két tételt én sem értem: hogy töltés 7900, és még külön a gáz 5000.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!