Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 24. - 13:28:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 93   Le
 
Szerző Téma: Felni, gumi, tartozékai  (Megtekintve 311404 alkalommal)
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #1275 Dátum: 2015. Március 09. - 20:04:32 »

Most lehet csak nekem káprázik a szemem, de a Tigar Prima és a Taurus 401-es nyári abroncsoknak egy és ugyanaz a mintázata???

Mivel én eladnám a kocsit, azt hiszem a Taurus-ra voksolok idén.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Tigar Primát ne!!! A munkahelyemen több kocsin is van (Megane, Octavia I, II, Focus), de mindenki panaszkodik rá. Jól néz ki, de a hangja 60 fölött olyan mint egy Niváé, nagyobb sebességnél csúszik-mászik, mert olyan kemény, mit a beton, viszont ezért nem is kopik. A Taurusnak nem tudom milyen  a keveréke, talán az jobb, de nem sok remény van rá.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1276 Dátum: 2015. Március 09. - 20:21:12 »

Ha addig sikerül eladni a kocsit, akkor nem veszek semmit. Ha mégse, akkor lehet Infinity Ecosis vagy mi a szösz lesz; egy árban van a Taurus-szal, de az autonavigator.hu tesztjén az erős középmezőnyben végzett. Jóval előkelőbb helyen mint a Taurus.

Igazából csak furcsálltam, hogy azonos mintázattal kijöhet két különböző nevű gumi, még akkor is, ha esetleg azonos az anyacég vagy ilyesmi.

Amúgy lehetne itt hatásos módszer a gyorshajtás visszaszorítására: mocskos hangos gumit kell gyártani, ami 130 felett zúg, mint állat!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1277 Dátum: 2015. Március 10. - 12:11:45 »

Azért engem a pontszámok alapján nem győzött meg maradéktalanul az Infinity.

De nagyon olcsó... konkrétan fele a Hankook-nak. Lehet, hogy előre majd bejátszik. (tudom-tudom, 4 egyforma gumi, de az most nem fog menni, pláne, hogy 3 db tökéletes hankook-om van).

De ha már itt tartunk (bocsi az offért): azt ugye tudjátok, hogy ha eltér a gumi, akkor mindig a gyengébb menjen előre? Én tudtam, de egyéb okokból (kicsit eltérő kopás a régi gumikon, balfék szerelés miatt -oldalanként tért el az évjárat, nem tengelyenként) ezen a télen előre kerültek új gumik, hátul maradtak a 2009-es, de csak 2-3 szezont futott Barumok.

Hát, azon azért én is meglepődtem, mikor vezetéstechnikain az alulkormányzottságot gyakoroltuk, és az én kocsimnak a hátulja indult meg Vigyorog
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1278 Dátum: 2015. Március 10. - 13:01:49 »

Azt javasolják, hogy előre kerüljön a kopottabb gumi és hátra a jobb állapotban lévő. Én egyik télen kipróbáltam, nekem nem jött be. Elég rémes jeges, letaposott havas úton, ha a kopott első kerekek miatt a kocsi eleje egyszerűen arra megy amerre akar, hiába játszol a gázzal és a kormányzással, ráadásul ha lejtőn felelé kellene elindulnod, akkor megnézheted magad. Én spec. jobban szeretem, ha a kocsi eleje tapad és nem alulkormányzott. Persze az se jó, ha folyton mászik a fara, de akkor is inkább a picit túlkormányzott kocsi, ha kettő közül kell választani.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1279 Dátum: 2015. Március 10. - 19:10:51 »

Inkább a hajtott kerekekre kell  a jobb gumi.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1280 Dátum: 2015. Március 10. - 19:57:25 »

Az alulkormanyzottsag kevesbe veszelyes, mint amikor megindul a fara.

Lehet, hogy nem ugy tunik. A fentebb emlitett megcsuszast en is zsigerbol megfogtam. De mikor a rantopad vitte a farat, na azt nem tudtam lekovetni. Ha durvan megcsuszik a kocsi hatulja, azt ember legyen a talpan, aki jol lekezeli, akar meg esp-vel is.

Inkabb ne menjen fel az auto a lejton, de a fara soha ne mozduljon semerre, ha nem kell neki.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1281 Dátum: 2015. Március 11. - 17:22:31 »

Szerintem első kerék meghajtású autóknál egyértelműen a hajtott kerekekkel tudod kihúzni a kocsit a ****ból. Ha kopottabb a hajtott kerekeken a gumi, akkor hogyan húzod ki a kocsit a hátulja megúszásánál? A súly is elől van a jobb tapadás miatt, hátul bármikor elpattanhat a kerék, hiszen ott nincs terhelő súly, ami lenyomja az útra, mint elől. Ha megindul a fara, akkor gázzal kihúzod, ha tolja az orrát motorfékkel és pici fékkel megfogod.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1282 Dátum: 2015. Március 11. - 18:21:06 »

Ákos ha elindult a hátulja akkor cseszheted a gázt már mert mire arra gondolsz addigra keresztbe álltál ellenkormányzás talán segít de azt mondom legyen mindig 4 egyforma gumi az autón(minta márka) és akkor nem kell zsonglőrködni feleslegesen,és most jöhet az ,hogy 80.000ft a négy gumi de egy kisebb törés többe kerül..



Szerintem első kerék meghajtású autóknál egyértelműen a hajtott kerekekkel tudod kihúzni a kocsit a ****ból. Ha kopottabb a hajtott kerekeken a gumi, akkor hogyan húzod ki a kocsit a hátulja megúszásánál? A súly is elől van a jobb tapadás miatt, hátul bármikor elpattanhat a kerék, hiszen ott nincs terhelő súly, ami lenyomja az útra, mint elől. Ha megindul a fara, akkor gázzal kihúzod, ha tolja az orrát motorfékkel és pici fékkel megfogod.
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1283 Dátum: 2015. Március 11. - 21:31:59 »

Mindenki menjen a kocsija állapota, az út és az időjárási viszonyokhoz megfelelően megválasztott sebességgel, és akkor minimalizálható a rizikó. Mindamellett igaza van Sebikének, hogy 4 db egyforma gumi legyen a kocsin.
 
Öcsém példájából kiindulva, igen drága tud lenni. Dióhéjban, elől két ramaty téligumi, hátul két kopott nyári gumi, az egyik első ramaty téligumi durrdefektes lett menet közben, öcsém felrakta a mankókereket, így már 3!!! tök különböző fajta gumi volt a kocsin. Sikerült is neki kilinccsel előre felmászni egy betontömbre, pedig csak alig 20-szal ment, de jeges volt az út. Bal első lengőkarra "masnit hajtogatott", a doblemezt meggyűrte, az alvázat a vezetőülés alatt felnyomta, úgy hogy az ülés lapját is felnyomta, a küszöbről nem is beszélve.

Új lengőkar + szilentek + doblemez + küszöb és alváz lakat munka, csak korrózió elleni mázolással, nuku fényezéssel: 100.000,- Ft + 4 db téligumi + 1 db lemezfelni: 80.000,- Ft

Megérte...
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1284 Dátum: 2015. Március 11. - 22:42:31 »

Ákos ha elindult a hátulja akkor cseszheted a gázt már mert mire arra gondolsz addigra keresztbe álltál ellenkormányzás talán segít.....
Persze legyen azonosan jó gumi mindenhol.
Az a lényeg, hogy az úton/aszfalton maradjon az autó, ha keresztbe fordul akkor is. Én is úgy értettem, ha elindul a fara, akkor eséllyel keresztbe áll, de onnan még lehet menteni rajta, hogy az úton maradjon.  Kacsint De persze ilyen inkább versenypályán versenyautóban fordul elő. 
A pici segg elindulást meg kormánnyal is meg lehet fogni valóban.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
tacumás
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Hozzászólás #1285 Dátum: 2015. Március 15. - 10:49:21 »

Az alulkormanyzottsag kevesbe veszelyes, mint amikor megindul a fara.

Lehet, hogy nem ugy tunik. A fentebb emlitett megcsuszast en is zsigerbol megfogtam. De mikor a rantopad vitte a farat, na azt nem tudtam lekovetni. Ha durvan megcsuszik a kocsi hatulja, azt ember legyen a talpan, aki jol lekezeli, akar meg esp-vel is.

Inkabb ne menjen fel az auto a lejton, de a fara soha ne mozduljon semerre, ha nem kell neki.
Tévedés. Az alulkormányzott autó sunyi, a vezető közben tehetetlen, a legrosszabb, amikor a kormányzott kerekek veszítik el a tapadást. A túlkormányzott, illetve a farát kitoló autó szépen irányítható, lásd a driftelőket. Egyébként a ralisok is jól csinálják, alulkormányzottság helyett szándékosan szinte keresztbe teszik az autót a kanyar előtt, mert ez a biztonságosabb.
Naplózva

Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1286 Dátum: 2015. Március 16. - 09:39:39 »

Azért a versenyzőket ne hasonlítsuk a mezei autóshoz, mert valószínűleg egyikünk sem rendelkezik itt olyan vezetési tudással, mint ők.

Az alulkormányzott autó orrával kifelé megy, EGY irányba. A túlkormányzott valamijével előre megy valamerre. Vagy pörög. És nem az orrával talál meg valamit, ahol van bő fél méter gyűrődőzóna, hanem esetleg az oldalával. Ahol van 10 centi. Nem mindegy.

Tény, hogy kis túlkormányzást meg lehet fogni, átlagos vezetői tudással is. Magamat ebbe az átlagos (bár a utcán közlekedőket látva inkább átlagon kissé felüli) sofőr kategóriába sorolom, aki azért szereti keresni a határokat, ha van rá biztonságos mód. De mint írtam is, amikor a rántópad elvitte a kocsi hátulját, na azt a tökéletesre belőtt (és hétköznapi közlekedésre alkalmatlan) üléspozícióból sem tudtam megfogni. Hát még ha trehongyán ültem volna, mint a közlekedők jelentős többsége... (alapból sem fekszek amúgy, de nem is teljesen szabályosan ülök).

Szerintem egy átlagos sofőr sokkal jobban jár, ha orral kifelé csúszik le az útról. Meg nagyon nem mellékesen a többi közlekedő is.

Egyébként egyetértek a fentebb szólókkal, ha csak lehet 4 egyforma gumi legyen, jó állapotban. De van amikor ez ezért vagy azért, de nem jön össze.
Ha a magyar autópark átlagos gumiszettjét nézzük, akkor ettől alapvetőbb követelmények sem nagyon jönnek össze ><
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1287 Dátum: 2015. Március 16. - 13:09:31 »

Valamelyik gumis banda csinált egy felmérést - azt hiszem a Continental - ami szerint a magyar autósok elkezdtek a tudatos gumivásárlás felé fordulni és átlagban 5 évente kukázzák is az abroncsokat. Közlekedés biztonsági szempontból ez jó hír, meg persze a gumisoknak is jó "biznyák".

Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1288 Dátum: 2015. Március 22. - 19:27:32 »

Storno. Maradnak a 16-os papucsok. Les(z)avazott a család. 

Nyári gumicsere okán morfondírozom a 16"-os Borbet felnik lecserélésén is.
Érdekel valakit? Nem makolátlan, viszont megütve nincs, vigyázva volt rá.

Annyira friss az ötlet, hogy hirtelen árat sem tudok mondani.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Március 24. - 21:01:09 írta captainb » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1289 Dátum: 2015. Március 22. - 21:09:08 »

Eladó felnik vannak
gyári 15" lemez és könnyűfém,utángyártott könnyűfém
gyári 16" könnyűfém
gyári 17" komplett kerék....
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 93   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!